تایلند

اجاره ماشین در تایلند

شرایط – مدارک و قیمت اجاره ماشین در تایلند


اجاره ماشین در تایلند

بسیاری از مسافران، توریست ها و گردشگرانی که به دلایل مختلف به کشورهای بسیاری سفر می کنندو دوست دارند در بازه زمانی حضورشات در هر کشوری خودشان بتوانند رانندگی کنند و به تمامی نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری کشوری که به آنجا سفر کرده اند دسترسی داشته باشد.
برای این کار گزینه اجاره خودرو وجود دارد که هر فرد با دارا بودن گواهینامه بین المللی می تواند نسبت به اجاره خودرو اقدام نماید.
برای انجام این کار در کشور تایلند دو گزینه وجود دارد اولین این که به محض ورود به فرودگاه بین المللی این کشور به غرفه های مخصوصی که در قسمت های مشخص شده وجود دارند رفته و با ارائه مدراک ماشین مد نظر خود را کرایه کرده و به هتل خود بروید و بعد از استراحت به مراکز دیدنی سر بزنید و یا ابتدا به هتل بروید و جا به جا شوید و بعد از استراحت با مراجعه به یکی از موسسات رسمی و قانونی اجاره خود نسبت به انجام این کار با ارائه مدارک درخواستی اقدامات لازم را به انجام برسانید.

مدارک مورد نیاز اجاره ماشین و موتور در تایلند :

پاسپورت شخصی متقاضی که مایل به اجاره خودور در تایلند می باشد.
تصویری از گواهی نامه بین المللی شخصی که مایل به اجاره خودرو می باشد.
پرداخت مبلغ اجاره خودرو ( این مبلغ بسته به مدل و نوع خودرو و اینکه چند روز می خواهید از آن استفاده نمایید متفاوت می باشد).

این موضوع نیز قابل ذکر است که حتما دقت نمایید که خودرویی که اجاره می کنید دارای بیمه باشد و از سالم بودن ان اطمینان داشته باشید و قبل از تحویل گرفتن نهایی به خوبی تمامی قسمت های ماشین اجاره شده را ببینید و در صورت بودن خرابی به مسئولین اعلاک کرده و همچنین برای اطمینان بیشتر با قید تاریخ عکس از تمامی قسمت های خودرو نیز بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تایلند :

برای دریافت ویزای تایلند توریستی به مدارک زیر نیاز است 

  1. اصل پاسپورت
  2. 2 قطعه عکس رنگی زمینه سفید (جدید)
  3. بلیط رفت و برگشت
  4. رزرو قطعی هتل به تعداد روزهای بلیط
  5. بیمه مسافرتی
  6. تایید واکسن کرونا

مدت زمان صدور ویزای تایلند :

صدور ویزای تایلند به صورت عادی 1 هفته و به صورت فوری 2 روز زمان نیاز دارد .

آیا صدور ویزای تایلند تضمینی می باشد ؟

صدور ویزای تایلند هیچ تضمینی ندارد ولی با توجه به سابقه کاری و دریافت هفته ای بیش از 200 ویزای تایلند در قاره پیما درخواست های ویزا تایلند قاره پیما 99/99 درصد به ویزا تبدیل می شوند و دلیلی برای ترس در مورد ریجکت ویزا وجود ندارد .

قیمت ویزای تایلند :

قیمت و هزینه ویزای تایلند در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا