امارات

دهکده میراث دوبی

آدرس هزینه بلیط راهنمای رفتن به دهکده میراث دوبی

دهکده‌ میراث  دوبی ( دهکده میراث و غواصی دبی ) Heritage and Diving Village

درباره دهکده میراث و غواصی دبی

یکی از قدیمی ترین مناطق در دبی می باشد که طی گذر سال ها مورد بازسازی های متعددی قرار گرفته است.
بافت سنتی در این دهکده باعث شده هرساله بازدید کنندگان بسیاری را از اکثر نقاط جهان به خود جلب کند.
در قسمت ورودی این دهکده که دارای معماری بسیار چشم نوازی می باشد و برج نگهبانی وجود دارد که بر زیبایی آنجا افزوده است و وقتی وارد شوید نیز می توانید قلعه و مسجد زیبایی را نیز در آنجا شاهد باشید.
همچنین با رفتن به این مجموعه بهترین موقعیت برای شما به وجود می آید تا بتوانید با انواع صنایع دستی سنتی از جمله بافندگی و سفالگری آشنا شوید و اطلاعاتی در رابطه با صید مروارید بدست خواهید آورد.
آداب و رسوم مردم بومی و نحوه زندگی آنها از گذشته تا به امروز نیز در این دهکده توسط مدل های استخدامی در آنجا برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شود.

در دهکده میراث و غواصی دبی با چه چیزهایی آشنا می شوید؟

دهکده‌ میراث و غواصی دبی

یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری ساخته شده در دبی می باشد که با رفتن به داخل این مجموعه می توانید با امکانات و موارد بسیار جذابی را مشاهده نمایید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود.
در این مجموعه با آداب، رسوم و نحوه زیستن عرب های بادیه نشین در زمان های گذشته آشنایی پیدا خواهید کرد.
مراحل ساخت کشتی، ماهی گیری، صید مروارید و دیگر فعالیت‌های دریایی که منبع درآمد مردم ساکن در دبی بوده است به بازدید کنندگان نمایش داده می شود.
بعد از انجام بازدید خود می توانید در قسمت غرفه های نساجی،موسیقی های سنتی، سفالگری،نجاری رفته و از آنها نیز دیدن نماید و در صورت تمایل از آنها خریداری نمایید و همچنین در قسمت نوشیدنی ها و عرقیجات سنتی نیز استفاده نمایید.
این مجموعه بهترین مکان برای آشنایی مردم با نحوه زندگی مردم در زمان های گذشته در دبی می باشد که قابل ذکر است در برخی مناطق دبی همچنان برخی مردم به این روش ها و پیروی از قوانین سنتی زندگی می کنند.

 

آیا برای سفر به دبی نیاز به ویزا هست ؟

ایرانیان عزیز برای سفر به دبی می بایستی قبل از سفر ویزای امارت را دریافت نمایند .

توجه داشته باشید ویزای دبی در فرودگاه صادر نمی شود و حتما می بایستی قبل از سفر اقدام به دریافت ویزای دبی نمائید .

مراحل دریافت ویزا دبی :

صدور ویزا دبی کاملا به صورت آنلاین و الکترونیکی می باشد و هیچ ویزایی در سفارت دبی در تهران صادر نمی گردد .

تمام درخواست های ویزای دبی می بایستی به وسیله قاره پیما و سایر کارگزاری های ویزای امارات به اداره جوازات دبی ارسال گردد .

چه مدارکی برای ویزای دبی نیاز است :

برای گرفتن ویزای دبی فقط به 4 مدرک زیر نیاز است ( تنها اسکن یا عکس با کیفیت از مدارک مورد نیاز است و به اصل ویزاهای نیازی نمی باشد )

  1. پاسپورت ( صفحه اول پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه از زمان ورود به دبی )
  2. شناسنامه ( صفحه اول شناسنامه ) 
  3. کارت ملی ( روی کارت ملی )
  4. عکس پرسونلی ( عکس رنگی جدید – امکان گرفتن عکس با گوشی نیز وجود دارد )

ویزا دبی چکونه صادر می شود ؟

ویزای دبی پس از ارسال مدارک بوسیله قاره پیما اقدام شده و ویزا پس از صدور برای مسافر ارسال می گردد .

توجه داشته باشید با توجه به اینکه ویزا الکترونیکی می باشد در پاسپورت ( لیبل ) چسبانده نمی شود و به صورت فایل PDF برای مسافران گرامی ارسال می شود و مسافران تنها می بایستی از ویزای دبی ارسالی پرینت تهیه کرده و همراه خود داشته باشند .

هزینه ویزای دبی :

هزینه و قیمت ویزا با توجه به نوع ویزای درخواستی و قیمت درهم متفاوت است در جدول زیر قیمت روز ویزا دبی به تومان قابل مشاهده می باشد .

 

دهکده میراث دوبی
دهکده میراث دوبی

آدرس دهکده میراث و غواصی دبی

اگر مایل هستید از این مجموعه بازدید نمایید باید اشاره نماییم که دهکده میراث و غواصی دبی در منطقه الشندغه و در نزدیکی دهانه نهر دبی و خانه شیخ سعید آل مکتوم حاک پیشین دبی که در حال حاضر به موزه تبدیل شده است قرار دارد.
با استفاده از خط سبز متروی دبی می توانید به راحتی بعد از رسیدن و با کمی پیاده روی به این مجموعه زیبا دسترسی داشته باشید.
ساعت ورود به این دهکده در طول هفته از روزهای شنبه الی پنج‌ شنبه از هشت صبح تا هشت شب است و در روزهای تعطیل و همچنین روز جمعه‌ ساعت سه بعد از ظهر تا ده شب می ‌باشد.

بهترین زمان بازدید از دهکده میراث و غواصی دبی

همانند بسیاری از مراکز دیدنی و گردشگری در دبی قابل ذکر است که اوایل پاییز تا اواخر بهار بهترین زمان برای بازدید این مجموعه برای مسافران، توریست ها و گردشگران محسوب می شود.
هر بازدید کنندگان برای به اتمام رساندن بازدید خود از این مجموعه زیبا حداقل به دو ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا