امارات

بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی

در تمامی فصول و در طول تمامی ماه ها امکان سفر مسافران و گردشگران به این کشور امکان پذیر می باشد.
دبی دارای آب و هوای بیابانی گرمسیری می باشد و بارندگی های بسیاری کمی را در طول سال این کشور شاهد می باشد که همین امر یکی از دلایل آب و هوای گرمسیری و بیابانی آنرا شامل می شود.
این نکته نیز قابل ذکر است که دبی شهری است که از پدید آمدنش زمان زیادی نمیگذرد اما با این وجود با پیشرفتی که در طی گذر سال ها در تمامی ضمینه ها داشته است، خود به یکی از شهرها و کشورهای مدرن و البته مقاصد گردشگری پرطرفدار در جهان تبدیل شده است و سالانه پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران می باشد که در ضمینه های مختلف نظیر: کاری، گردشگری، تفریحی، تحصیلی و… به کشور امارات و شهر دبی سفر می کنند.
در امارات می توانید تابستان بسیار گرم و مرطوب را تجربه نمایید و گردشگران بسیاری را نیز در حین سفرتان ببینید و قابل ذکر است قیمت ها در این فصل کمی بالاتر می باشد چون بعنوان فصل شلوغ گردشگری شناخته شده و محبوب می باشد.
این نکته نیز قابل ذکر است که ممکن است گرمای بیش از حد و آب و هوای شرجی در تابستان در دبی مسافران بسیاری را اذیت کند پس باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید.
در مراکز تفریحی و هتل ها در این کشور سیستم های خنک کننده بسیاری در تمامی نقاط درست شده اند که به راحتی اقامت مسافران و گردشگران در هریم از این مجموعه های افزوده است.
زمستان ها با آب و هوای متعادل و عالی که دبی دارا می باشد نیز زمان مناسبی برای سفر می باشد، که این فصل نیز به علت وجود فستیوال ها و اعیادی نظیر سال نو وکریسمس در بین گردشگران محبوب می باشد.
در فصل پاییز و بهار نیز مسافران به راحتی می توانند به دبی سفر کنند زیرا آب و هوای معتدل و مطلوبی را شاهد خواهند بود.
فصول زمستان و پاییز نیز از لحاظ فصلی نیز می توانند از محبوب ترین زمان های سال برای سفر به دبی در کشور امارات محسوب شوند زیرا به نسبت تابستان آب و هوا کمی خنک تر بوده و به اصطلاح فصل های سیزن در این کشور محسوب می گردد.
همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد تابستان در این کشور گرم می باشد و به همین دلیل باید فصل ارزان برای سفر باشد اما عده ای از مسافران بواسطه استفاده از دریا و پارک های آبی که امکان استفاده انها در دیگر فصول همانند زمستان و … نیز می باشد به این شهر از کشور امارات سفر می کنند.
پس همانطور که در ابتدا اشاره کردیم در تمامی فصول سال با سفر به کشور امارات می توانید گردشگران متعددی را در دبی مشاهده کرده و همچنین لذت فرآوانی از حضور خود در این کشور را تجربه نمایید.
در برخی زمان ها از سال که فستیوال ها و جشن های متعددی در دبی برگزار می شوند نیز شاهد سفر گردشگران بسیاری می باشد چون علاوه بر تفریح می توانند از مراکز خرید، فروشگاهها، بازار ها و … خرید های متنوع با قیمت های مناسب را داشته باشند و با سفر خود می توانند از تفریحات در کنار انجام خرید های مورد نیاز خور را بهره مند شوند.

ارزانترین قیمت ویزای دبی :

قاره پیما به عنوان کارگزار رسمی ویزای دبی مستقیم و بدون واسطه ارزانترین قیمت ویزای دبی را به هموطنان گرامی ارائه می نماید .

دقدقه بیشتر مسافران ایرانی برای سفر و اخذ ویزای دبی پیدا کردن کارگزار با سابقه و مطمئن برای دریافت ویزای دبی است .

قاره پیما یکی از قدیمیترین کارگزاران ویزای دبی می باشد و صدور ویزای دبی را براحتی و با ارزانترین قیمت ممکن برای هموطنان گرامی فراهم نموده است .

قیمت ویزای دبی قاره پیما در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای دبی :

صدور ویزای دبی به مدارک خاصی نیاز ندارد و تنها مدارک مورد نیاز عبارتند است :

  • پاسپورت 
  • شناسنامه
  • کارت ملی 
  • عکس

توجه داشته باشید با نوجه به الکترونیکی بودن ویزای دبی به اصل مدارک نیاز نمی باشد و تنها عکس یا اسکن با کیفیت از مدارک مورد نیاز است .

افرادی که کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با کارت ملی قدیمی و یا رسید تعویض کارت ملی اقدام به دریافت ویزای دبی نمایند .

مدت زمان صدور ویزای دبی :

ویزای دبی از نظر مدت زمان صدور به 2 نوع عادی و فوری تقسیم بندی می شوند :

ویزای عادی دبی :

ویزای عادی امارات 1 تا 3 روز کاری برای صدور زمان نیاز دارد .

ویزای فوری دبی :

ویزای فوری دوبی برای صدور 24 ساعت زمان نیاز دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا