نروژ

بهترین زمان سفر به نروژ

بهترین زمان سفر به نروژ از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور نروژ برای مسافران امکان پذیر و قابل دسترس می باشد.
نروژ کشوری کوهستانی است ودارای هوای بسیار سردی می باشد و قابل ذکر است که اکثر نواحی آن حتی کوهستان ها نیز پوشیده از جنگل است.
زمستان همانند بسیاری از کشورها در نروژ نیز سرد می باشد وبهترین و مناسبت ترین زمان سال برای توریست ها و گردشگران برای لذت بردن و استفاده از تفریحات برفی نروژ، کوه نوردی در میان برف ها و برگزاری جشن کریسمس و سال نو میلادی می باشد، ولی در این بازه زمانی از سال اگر مایل به سفر به نروژ بودین حتما می بایست لباس های گرم نیز به همراه داشته باشید.
فصول بهار و پاییز نیز می توانند بازه های زمانی مطلوبی برای سفر به این کشور باشند زیرا با اینکه کمی گرم هستند اما سرمای کمی که مانده شده از زمستان است را نیز می توانید تجربه نمایید.
یکی از بهترین فصول سال برای سفر به کشور نروژ تابستان می باشد زیرا از میزان بارش های برف و بارندگی های کاسته شده است و مسافران می توانند از آب و هوای خنک و طبیعت زیبای آن استفاده نمایند.

بهترین زمان سفر به نروژ برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به این کشور و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در نروژ لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
زمستان در نروژ بهترین زمان برای افرادی است که علاقه مند به انجام ورزش ها و تفریحات زمستانی و لذت بردن از تمامی آنها می باشد.
تابستان نیز بواسطه آب و هوایی که دارد می توانید زمانی مطلوب از سال برای استفاده و لذت بردن از تفریحات آبی و دریایی در این کشور محسوب شود.
بهار بواسطه اینکه به گرمای تابستان و پاییز بواسطه نرسیدن به سرمای زمستان نیز می توانند زمان هایی از سال محسوب شوند که مسافران با سفر می توانند از تفریحات مربوط به این بازه زمانی از سال استفاده نمایند.

بهترین زمان برای رفتن به نروژ از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور نروژ همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
تابستان بواسطه گرمای هوا برای استفاده از تفریحات دریایی و آبی پر طرفدار می باشد و گردشگران بسیاری به آنجا می روند و قیمت ها نیز به همین واسطه بالا می باشد.
زمستان نیز بواسطه تفریحات محبوب و پرطرفدار زمستانی انتخاب بسیاری از گردشگران می باشد و در این بازه زمانی از سال نیز قیمت ها بالامی باشند.
ارزانتر ترین زمان برای سفر به کشور نروژ که قیمت ها در آن زمان مقرون به صرفه تر می باشند را می توان فصول پاییز و بعد از آن بهار را دانست.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در نروژ

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور نروژ برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در این کشور اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Year سال نو میلادی

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که هر ساله در ماه ژانویه در کشور نروژ هماندد بسیاری دیگر از کشورها برگزار می گردد سال نو میلادی می باشد که هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور نروژ مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور نروژ برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Norwegian Northern Lights Festival فستیوال نورهای شمالی نروژ

Norwegian Northern Lights Festival فستیوال نورهای شمالی نروژ

بخش شمالی کشور نروژ از محبوب ترین قسمت های این کشور برای سفر می باشد که در آن به مدت بیشتر از سی سال است که این فستیوال در حال برگزاری می باشد.
در این روز که فستیوال برگزار می شود گروه ها مختلف موسیقی در کنار یکدیگر به اجرای های زیبا و خاصی می پردازند و مردم نیز با گوش دادن به هر یک از آنها نهایت لذت را می برند.

Trøndelag Food and Drink Festival فستیوال غذا و نوشیدنی تروندلاگ

Trøndelag Food and Drink Festival فستیوال غذا و نوشیدنی تروندلاگ

یکی از فستیوال های بسیار محبوب در میان مردم این کشور و همچنین گردشگران و توریست ها می باشد.
مردم با شرکت در این فستیوال علاوه بر امتحان کرن غذاهای لذیذ و خوشمزه مختلف همچنین می توانند با پیشینه و نحوه درست کرن هریک از انه ااعم از سنتی نروژی و بین المللی نیز آشنا شده و نهایت لذت را از میل کردن آنها ببرند.

Norwegian Ice Music Festival فستیوال موسیقی یخ در نروژ

Norwegian Ice Music Festival فستیوال موسیقی یخ در نروژ

نروژ به کشوری مشهور است که دارای زمستان های سرد و پر بارش می باشد.
تجربه بودن در سردترین فضای باز در کشور نروژ با شرکت در این فستیوال می تواند نصیب بازدید کنندگان و شرکت کنندگان گردد.
از صحنه های اجرا تا اجرای نواختن انواع موسیقی در محیط هایی یخ زده اجرا می شوند که به عاملی برای خاص و منحصر به فرد بودن این رویداد تبدیل گردیده اند.

World Championship Beard and Mustache Competition مسابقات ریش و سبیل قهرمانی جهان

World Championship Beard and Mustache Competition مسابقات ریش و سبیل قهرمانی جهان

یکی از جالب ترین و پرطرفدار ترین مسابقات و فستیوال هایی که هر ساله در ماه مه در شهر تروندهایم کشور نروژ برگزار می گردد مسابقات ریش و سبیل قهرمانی جهان می باشد.
در این مسابقه افرادی بسیاری با انواع مختلف سبیل ها و در انواع مدل ها شرکت می کنند و بر اساس رای مردم و داوران در پایان برنده ای انتخاب شده و به او جوایزی نیز اهدا می گردد.

مکان های دیدنی و توریستی نروژ

kon tiki museum موزه کن تیکی

kon tiki museum موزه کن تیکی

این موزه نگهدارنده آثار و مجموعه هایی از یادبودهایی از تور هِیِردال می باشد که بسیار جذاب و زیبا برای بازدید می باشند.
با رفتن به این موزه همچنین می توانید از رستورانی که در آن وجود دارد نیز استفاده کرده و از طعم غذهای لذیذ و خوشمزه سنتی انها نیز استفاده نمایید.

Vigeland پارک مجسمه‌ ویگِلاند

Vigeland پارک مجسمه‌ ویگِلاند

یک مجموعه بزرگ و زیبا می باشد که ارائه دهنده آثار گوستاو ویگِلاند یکی از مجسمه ساز های مشهور و نشاخته شده کشور نروژ می باشد.
آثار بسیاری که از جنس گرانیت و برنز ساخته شده اند در این پارک برای بازدید مردم به نمایش گذاشته شده اند.
طبیعت سرسبز و زیبای این پارک نیز دارای طرفداران و علاقه مندان بسیاری می باشد.

فیلم مکان های دیدنی در نروژ

پاساژ های ارزان قیمت نروژ

PALÉET shopping center مرکز خرید پالت

PALÉET shopping center مرکز خرید پالت

این مرکز از مغازه‌ها و رستوران‌هایی منحصر به فرد تشکیل شده که ارائه دهنده انواع محصولات بهداشتی، پوشاک، زیور آلات، اسباب بازی، وسایل تزیینی و دکوری،محصولات چرمی،انواع خوراکی ها، کیف، کفش و … می باشد.
مشتریان در این مجموعه علاوه بر خرید می توانند همچنین از رستوران و کافی شاپ آنجا نیز استفاده کرده و از بودن در این مکان نهایت لذت را ببرند.

CC VEST مرکز خرید سی سی وست

CC VEST مرکز خرید سی سی وست

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب و پرتردد ساخته شده در کشور نروژ می باشد که در مکانی بسیار عالی ساخته شده است و دستری به آن بسیار راحت و آسان می باشد.
با رفتن به این مرکز خرید می توانید از پوشاک گرفته تا کیف، کفش، اسباب بازی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور آلات، عینک، خوراکی، وسایل الکترونیکی، وسایل ورزشی و … را در فروشگاه های موجود در آنجا پیدا کرده و خرید های خود را انجام دهید.
رستوران ها، بوفه غذا و کافه ها از دیگر امکانات موجو قابل استفاده در این مرکز خرید برای مشتریان می باشد.

راه های خرید ارزان قیمت در نروژ

از نروژ چی بخریم ؟

Viking horns بوق های وایکینگ ها

Viking horns بوق های وایکینگ ها

اگر به دنبال نوعی سوغات تاریخی و محبوب در کشور نروژ می باشد این بوق های وایکینگ ها می توانند گزینه های مناسب برای خرید و هدیه دادن محسوب شوند.
این بوق ها در زمان های گذشته برای خبر دادن وایکینگ ها و صدا زدن همدیگر استفاده می شده است و در انواع اندازه ها و نقوش های بسیار زیبایی که دارا می باشند در تمامی مغازه های سوغات فروشی در نروژ در دسترس همه قرار دارد.
شما می توانید این دست از سوغاتی ها را در موزه کشتی وایکینگ و یا موزه های دیگر نیز در صورت تمایل خرید نمایید.
برخی از وایکینگ ها در زمان های گذشته از این وسیله همچنین برای نوشیدنی آب نیز استفاده می کردند و در حال حاضر ولی این محصول بیشتر جنبه تزیینی برای خریداران دارا می باشد.

Freia Chocolate شکلات فریا

Freia Chocolate شکلات فریا

یکی از خوشمزه ترین سوغاتی هایی که از کشور نروژ می توانید خرید نمایید این شکلات ها می باشند که در انواع بسته بندی ها در مغازه های شیرینی فروشی قابل تهیه می باشند.
این شکلات ها قابلیت حمل آسانی در چمدان ها دارار می باشند و بعنوان یکی از لذیذ ترین و خوشمزه ترین سوغات های کشور نروژ شناخته شده می باشند.

هزینه خرید سوغات در نروژ

خوشمزه ترین غذا های نروژ

Pickled herring ترشی شاه ماهی

Pickled herring ترشی شاه ماهی

یکی از علاقه مندی های بسیار بالای مردم کشور نروژ مصرف ماهی در انواع روش های طبخ می باشد.
شاه ماهی نوعی ترشی محبوب در این کشور می باشد که با تمامی وعده های غذایی مردم نروژ انرا مصرف می کنند و بسیار لذیذ نیز می باشد.
این ترشی همراه با سس‌های مختلف مانند سرکه‌ ساده، سس گوجه و خردل و در کنار نان ساده و طبخ شده نروژی سرو می شود.

Potato lefse سیب زمینی لفسه

Potato lefse سیب زمینی لفسه

نوعی پنکیک سیب زمینی خوشمزه می باشد که برای تهیه آن از مواد اولیه ای نظیر سیب زمینی، آرد گندم، تخم مرغ، کره و شکر استفاده می کنند.
این پنکیک ها در وعده های صبحانه و همچنین میان وعده و در کنار مربا، دارچین، کره و … که همگی ذائقه ای می باشد میل می شوند.

خوراکی های سنتی نروژ

رستوران هایی که در سفر به نروژ حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Maaemo رستوران مائمو

Maaemo رستوران مائمو

یکی دیگر از رستوران های ساخته شده در کشور نروژ می باشد که دارای طرفداران بسیاری در میان مردم بومی، محلی و گردشگران می باشد.
غذاهای ارائه شده در منوی این رستوران دارای بهترین کیفیت ها می باشند و طعمی لذیذ و خوشمزه ای دارا می باشند.
مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

Engebret رستوران انگربرت

Engebret رستوران انگربرت

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین رستوران ها و کافه های ساخته شده در نروژ می باشد که در بین مردم و توریست ها دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد.
غذاهایی که در منوی این رستوران ارائه می شوند با بهترین کیفیت ها می باشند و انواع غذاهای سنتی این کشور را می توانید سفارش دهید.
گوشت گوزن در تمامی فصول و غذاهای دریایی در تابستان از محبوب ترین و پر سفارش ترین غذاهای رستوران می باشند.
مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در نروژ

ممممممممممممم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا