نروژ

بهترین مراکز خرید نروژ

بهترین مراکز خرید نروژ

در متن زیر بهترین مراکز خرید نروژ آمده است با ما همراه باشید.

مراکز خرید نروژ

GLASMAGASINET گلاس ماگازینه

GLASMAGASINET گلاس ماگازینه

یکی از مراکز خرید ساخته شده در کشور نروژ می باشد که دارای طرفدارن بسیاری می باشد و مشتریان بسیاری هر ساله از این مجموعه خرید های خود را انجام می دهند.
دسترسی به این مرکز خرید برای مردم این کشورو همچنین گردشگران بسیار آسان می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، گل، لوازم تزیینی و دکوری، ساعت، زیور آلات، وسایل ورزشی، خوراکی و … از جمله وسایلی هستند که در این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید برای استراحت نیز می توانید از فود کورت این مجموعه استفاده نمایید و نهایت لذت را از حضورتان در این مرکز خرید ببرید.

STEEN & STRØM استین اند استورم

STEEN & STRØM استین اند استورم

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید ساخته شده در نروژ می باشد که دارا 5 طبقه می باشد و در ان فروشگاه های بسیاری برای ارائه محصولات مختلف به مشتریان وجود دارند.
از انواع وسایل دکوری و تزیینی گرفته تا کیف، کفش، خوراکی، لوازم ورزشی، وسایل الکترونیکی، زیور آلات و … در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان برای استراحت همچنین می توانند از فود کورت این مجموعه استفاده کرده و تهایت لذت خود را در آنجا ببرند.

PALÉET shopping center مرکز خرید پالت

PALÉET shopping center مرکز خرید پالت

این مرکز از مغازه‌ها و رستوران‌هایی منحصر به فرد تشکیل شده که ارائه دهنده انواع محصولات بهداشتی، پوشاک، زیور آلات، اسباب بازی، وسایل تزیینی و دکوری،محصولات چرمی،انواع خوراکی ها، کیف، کفش و … می باشد.
مشتریان در این مجموعه علاوه بر خرید می توانند همچنین از رستوران و کافی شاپ آنجا نیز استفاده کرده و از بودن در این مکان نهایت لذت را ببرند.

CC VEST مرکز خرید سی سی وست

CC VEST مرکز خرید سی سی وست

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب و پرتردد ساخته شده در کشور نروژ می باشد که در مکانی بسیار عالی ساخته شده است و دستری به آن بسیار راحت و آسان می باشد.
با رفتن به این مرکز خرید می توانید از پوشاک گرفته تا کیف، کفش، اسباب بازی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور آلات، عینک، خوراکی، وسایل الکترونیکی، وسایل ورزشی و … را در فروشگاه های موجود در آنجا پیدا کرده و خرید های خود را انجام دهید.
رستوران ها، بوفه غذا و کافه ها از دیگر امکانات موجو قابل استفاده در این مرکز خرید برای مشتریان می باشد.

STORO STORSENTER استورو استورشنتر

STORO STORSENTER استورو استورشنتر

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در کشور نروژ می باشد که دارای حدود 130 مغازه و فروشگاه برای ارائه محصولاتی نظیر پوشاک، کفش، کیف، محصولات تزیینی و دکوری؛ وسایل بهداشتی و آرایشی؛ عینک، زیور آلات، اسباب بازی و … می باشد.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند از کافی شاپ، فود کورت و رستروان ساخته شده در این مجموع هنیز استفاده کرده و بعد از خرید های انجام گرفته خود به استراحت نیز بپردازند.

مکان های دیدنی و توریستی نروژ

Oslo City Hall تالار شهر اسلو

Oslo City Hall تالار شهر اسلو

تالار شهر اسلو بعنوان یکی از محبوب ترین مکان هایی است که در کشور نروژ ساخته شده است و افرادی بسیاری از آن در طی سال بازدید می کنند.
این تالار محل نمایش جنبه‌های سیاسی و فرهنگی این کشور را به نمایش می گذراد و هر ساله برنامه های بسیاری در این مجموعه به اجرا در می آیند.

Fjellheisen تله کابین فییلهایسن

Fjellheisen تله کابین فییلهایسن

این تله کابین از دامنه‌ کوه استورشتاینن آغاز می شود و قابل ذکر است با صرف زمانی کوتاه و حدود چهار دقیقه به حدود 420 متری قله ان می رسید.
با استفاده از این تله کابین می توانید از منظره و چشم انداز ها و طبیعت بسیار زیبا استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید.

فیلم مکان های دیدنی در نروژ

از نروژ چی بخریم ؟

Brunost پنیر قهوه ای

Brunost پنیر قهوه ای

یکی از محبوب ترین پنیر های که در کشور نروژ طرفداران بسیاری دارد و با نام برونست نیز مشهور و شناخته شده می باشد.
این پنیر از آب پنیری به دست می آید که زمان طولانی پخته می شود و به ماده ای قهوه ای رنگ و شور مزه در می آید.
این پنیرها به صورت برش های نازک شده برای وعده صبحانه در این کشور مورد استفاده قرار میگیرند.
این پنیرها در انواع بسته بندی ها اندازه ها در فروشگاه های این کشور قابل خرید می باشد.

Traditional Norwegian clothing لباس سنتی مردم نروژ

Traditional Norwegian clothing لباس سنتی مردم نروژ

تمامی کشورهای جهان از زمان های گذشته تا به امروز دارای لباس های سنتی مختص به کشورشان می باشند که نروژ نیز دارای لباس های سنتی بسیار خاص و زیبایی می باشند.
این لباس های سنتی به نام بوناد نیز شناخته شده می باشند و مردم این شهر در حال حاضر و البته برخی از مردم این لباس ها را در انواع مراسم ها و جشن های خاص در نروژ بر تن می کنند.
این لباس های سنتی به صورت دست دوز برای مردان، زنان و حتی کودکان دوخته می شوند و آنها را می توانید از مغازه های لباس ها سنتی و سوغات فروشی تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در نروژ

خوشمزه ترین غذا های نروژ

Kjøttkaker کجوتکاکر

Kjøttkaker کجوتکاکر

این غذای لذیذ کوفته نروژِ می باشد که در میان مردم این کشور و همچنین توریست ها محبوب می باشد و در بسیاری از رستوران ها قابل سفارش دادن می باشد و طعمی بینظیر را دارا می باشد.
ترکیب گوشت چرخکرده، پیاز و ادویه های مخصوص به صورت توپکی شکل این غذا را به وجود می آورد که درون سس هی مخصوصی طبخ می شود.
این کوفته های خوشمزه بعد از طبخ در کنار پوره نخود، سیب زمینی و سس کلم سرو می شود.

Pinnekjøtt پینکجوت

Pinnekjøtt پینکجوت

یکی دیگر از خوشمزه ترین غذاهایی است که در بسیاری از رستوران های کشور نروژ برای مشتریان به بهترین کیفیت سرو می شود.
مواد اصلی تشکیل دهنده این غذا گوشت دنده خشک و نمک سود و مزه دار شده گوسفند می باشد که به آرامی روی آتش هیزم پخته می وشد و در نهایت در کنار پوره کلم و دیگر سبزیجات سرو می شود.

خوراکی های سنتی نروژ

رستوران هایی که در سفر به نروژ حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Engebret رستوران انگربرت

Engebret رستوران انگربرت

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین رستوران ها و کافه های ساخته شده در نروژ می باشد که در بین مردم و توریست ها دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد.
غذاهایی که در منوی این رستوران ارائه می شوند با بهترین کیفیت ها می باشند و انواع غذاهای سنتی این کشور را می توانید سفارش دهید.
گوشت گوزن در تمامی فصول و غذاهای دریایی در تابستان از محبوب ترین و پر سفارش ترین غذاهای رستوران می باشند.
مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

Solsiden رستوران سولسیدن

Solsiden رستوران سولسیدن

این رستوران در یکی از بهترین مناطق کشور نروژ و شهر اسلو ساخته شده ایت و دارای فضای داخلی و تراسی زیبا برای افرادی است که در فضای بازر مایل به خوردن غذای خود می باشند.
انواع غذاهای دریایی و گشوتی در کنار دیگر غذاهای سنتی نروژی با بهترین کیفیت ها در این رستوران به مشتریان ارائه می شوند.
این نکته نیز قابل ذکر است که تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

.

رستوران های ایرانی در نروژ

ممممممممممگکومج

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا