مکزیک

راهنمای سفر به مکزیک

اطلاعات کلی درباره مکزیک و راهنمای سفر به مکزیک

درباره مکزیک

مکزیک کشوری است واقع شده در آمریکای شمالی و بسیار زیبا و دارای طبیعت سرسبز و چشم نواز نیز می باشد.

مکزیک با کشور های ایالات متحده آمریکا، بلیز، گواتمالا، خلیج مکزیک، اقیانوس آرام و جزایر کارائیب از طریق هوایی و دریایی همسایه و هم مرز می باشد.

مردم و ساکنینی که در این کشور زندگی می کنند زبان رسمی خاصی ندارند و به چندین زبان صحبت می کنند که ما آنها را بر اساس اولیت اهمیت در مکزیک برای شما اشاره خواهیم کرد:

زبان های اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی این زبان های خاص میباشند.

بر اساس آمارهای بدست آمده مکزیک جزو کشورهای پرجمعیت اسپانیایی زبان در جهان محسوب می گردد.

واحد پول این کشور برای خرید و هزینه کردن و دیگر مسائل مورد نیاز پزو می باشد.

مکزیک همانند دیگر کشورها دارای محصولات وارداتی و صادراتی می باشد که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

محصولات صادراتی:

نقره، محصولات کارخانه ای، میوه و غیره.

محصولات وارداتی:

ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات فلز کاری، تجهیزات الکترونیک.

جمعیت و دین در مکزیک

اکثریت ساکنین در کشور مکزیک را مسیحیان کاتولیک و درصد کمی هم پیروان شاخه های دیگر مسیحیت تشکیل می دهند.

اکثر این مسیحیان  مردم مکزیک دورگه سفیدپوست و سرخ‌پوست و مابقی درصد ساکنین سفیدپوست و مسیحیان کاتولیک می باشند که در قسمت اول به آن اشاره شد.

فرهنگ مکزیک بازتابی از تاریخ این کشور و ترکیبی از فرهنگ‌ های تمدن‌ های پیش از ورود  اسپانیایی ها و فرهنگ اسپانیا است.

از عناصر مهم فرهنگی مکزیک میتوان به رقص ماریاچی که رقص سنتی این کشور است و در آن زنان جامه های رنگارنگ  می پوشند اشاره کرد که بسیار زیبا می باشد.

آب و هوای مکزیک

آب و هوای مکزیک در تابستان بارانی است اما رطوبت هوا در این فصل از منطقه ای به منطقه دیگر دارای تفاوت های بسیاری می باشد اما با این حال گردشگران بسیاری را در این فصل می توانید در مکزیک ببینید.

در زمستان و مخصوصا اواخر آن بهترین زمان و بر اساس گفته خود ساکنین مکزیک، سنتی ترین زمان سفر به مکزیک می باشد و این کشور شلوغترین زمان سفر گردشگران به خود را دارد.

این نکته نیز قابل ذکر است که قیمت ها در این فصل به علت گردشگر پذری بودنش کمی بالاتر از دیگر فصول می باشد.

نوامبر نیز یکی از ماه هایی است که می توانید به مکزیک سفر کنید چون فصل بارش تمام شده و همه جا سرسبز و زیبا است و سال جدید نیز هنوز آغاز نشده.

قابل توجه است که مکزیک جزو کشورهایی است که در همه فصول سال پذیرای گردشگران می باشد و در همه فصول می توانید گردشگران بسیاری در مکزیک ببینید و هیچ محدودیت فصلی برای تفریح و گشت و گذار در مکزیک برای مسافران وجود ندارد.

راهنمای سفر به مکزیک
شهرهای مکزیک

شهرهای کشور مکزیک

مکزیکوسیتی Mexico City

مکزیکوسیتی بعنوان پایتخت کشور مکزیک و همچنین بزرگترین شهر آن شناخته شده می باشد.

مکزیکو سیتی بزرگترین شهر این کشور و همچنین مهم‌ ترین و مشهور ترین مرکز سیاسی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی مکزیک محسوب می گردد.

این شهر قابل ذکر است که بر روی دریاچه باستانی خشک شده ای  که به نام دریاچه تکی کوکو شناخته شده است واقع گردیده است.

فرهنگ و گذشته این شهر  و همچنین بناهای تاریخی و دیدنی آن بسیار در میان مردم بومی، محلی و حتی گردشگران شناخته شده و محبوب می باشد.

مکزیکو سیتی در میان کشورهای اسپانیایی زبان بعنوان پرجمعیت ترین شهر نیز شناخته شده می باشد و از لحاظ جغرافیایی در دره مکزیک واقع گردیده است.

زبان رسمی مردم و ساکنین در این شهر اسپانیایی می باشد و واحد پولی که برای هزینه ها و خرید های خود مورد استفاده قرار می دهند پزو مکزیک می باشد.

این نکته قابل ذکر است که شهر مکزیکو سیتی از شهر تهران 9 ساعت و نیم عقب تر می باشد.

این شهر دارای آب و هوای گرمسیری و معتدل می باشد به صورتی که در تمامی فصول سال امکان سفر آسان و راحت به این شهر امکان پذیر می باشد  و به دلیل اینکه مسافارن بسیاری را در تمامی فصول سال در  این شهر شاهد خواهید بود هزینه ها نیز در این شهر کمی بالاتر می باشد.

سپتامبر، اکتبر، نوامبر و ژوئن از ماه هایی هستند که قیمت ها در این شهر مقرون به صرفه تر از دیگر ماه ها می باشد.

برای اقامت در این شهر گزینه های بسیاری پیش روی مسافران خواهد بود از هاستل گرفته تا هتل های 2 الی 5 ستاره که هزینه تمامی آنها بر اساس محل استقرار و میزان ستاره های کسب شده متغییر می باشد.

برای خورد و خوراک نیز در این شهر گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران میباشد.

برای استفاده از یک رستوران ارزان قیمت در این شهر به ازای هر وعده غذایی باشد حدود 10 پزو مکزیک هزینه نمایید.

برای استفاده از رستورانی با سطح کیفیت متوسط به ازای هر وعده غذایی حدود 200 الی 250 پزو مکزیک باشد هزینه نمایید.

استفاده از غذاهای فست فود همانند مک دونالد نیز در این شهر ارزان می باشد و به ازای هر وعده غذایی حدود 95 الی 100 پزو مکزیک هزینه دارد.

اگر در این شهر مایل به نوشیدنی آب معدنی باشید باید 10 پزو مکزیک  و برای نوشیدن قهوه میبایست 40 پزو مکزیک هزینه نمایید.

برای رفت و آمد در این شهر گزینه های متفاوتی وجود دارد.

برای استفاده از تاکسی ورودی اولیه 10 پزو مکزیک بوده و به ازای هر کیلومتر 8 پزو مکزیک دیگر نیز به ان اضافه میگردد.

برای بلیط اتوبوس و مترو در این شهر نیز هزینه بک طرفه 5 الی 7 پزو مکزیک و هزینه ماهانه شارژ بلیط ها 220 پزو مکزیک می باشد.

این شهر همچنین دارای اماک گدشگری بسیاری نظیر کلیسای متروپولیتان، پارک چاپولتپک، کاخ چاپولتپک، کاخ موزه ملی، کاخ هنر های زیبا و … می باشد که باعث جلب گردشگران بسیاری برای بازدید و اقامت در این شهر زیبا گردیده است.

گوادالاخارا Guadalajara

گوادالاخارا یکی دیگر از مشهورترین شهر های کشور مکزیک می باشد که بعنوان پایتخت فرهنگی این کشور نیز شناخته شده می باشد.

صنایع مرتبط با کفش، نساجی، و مواد غذایی بخش مهمی از اقتصاد این شهر را تشکیل می‌دهند و شرکت ها و کارخانه های بزرگ بسیاری در این ضمینه ها در شهر گوادالاخارا در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم می باشند.

سفر به این شهر برای افرادی که علاقه مند به موسیقی هستند نیز بسایر نپمناسب می باشد زیرا این شهر زادگاه موسیقی ال ماریاچی می باشد که در این شهر بسیار محبوب، مشهور و شناخته شده می باشد.

این شهر در ارتفاع 1590 متری از سطح دریا واقع شده است و دارای آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب می باشد.

در شهر گوادالاخارا زمستان معمولا دارای آب و هوایی گرم و خشک بوده و قابل ذکر است تابستان نیز در این شهر بسیار گرم و شرجی می باشد.

گوادلاخارا شهری ایت نسبتا مذهبی و سنتی  که دارای جمعیت بسیاری است که اکثر آنها کاتولیک می باشند.

زبان رسمی مردم و ساکنین در این شهر اسپانیایی می باشد و واحد پولی که برای هزینه ها و خرید های خود مورد استفاده قرار می دهند پزو مکزیک می باشد.

این شهر همچنین بواسطه دارای بودن  طبیعتی زیبا و سبک های خاص معماری بنا ها و ساختمان هایش نیز در میان مردم و حتی گردشگران بسیار محبوب می باشد.

کانکون Cancún

کانکون شهری است  که در منتهی‌ الیه شرقی کشور مکزیک و در شبه جیزه یوکاتان و ایالت  کینتانا واقع شده است.

این شهر ملقب به شهر همیشه بهار  می باشد و هر ساله پذیرای تعداد بسیار بالایی از گردشگرانی است که برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر آرامش بخش سفر می کنند.

ورزش، چشمه‌ های آب معدنی و سواحل بسیار زیبا با طبیعت چشم نواز از دلایل محبوبیت بسیار بالای این شهر در بین مردم و حتی توریست ها و گردشگران گردیده است.

یکی از خوبی هایی که این شهر دارا می باشد این موضوع است که بسیاری از مراکز تفریحی، مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ ها تا نزدیک ها صبح باز می باشند و از هریک از آنها که مایل باشید می توانید استفاده نمایید.

غواصی و شنا کردن در کنار دلفین‌ها از محبوب ترین تفریحات آبی مرسوم این جزیره است و قدم زدن در ساحل های آن نیز می تواند بسیار لذت بخش و خوشایند باشد.

برای رفتن و استفاده از مراکز دیدنی و تفریحی در این شهر گزینه های مختلفی وجود دارند که می توانید از آنها بهره مند شوید اما بهترین وسیله برای گردش در کانکون اتوبوس‌ های عمومی می باشند که در تمام مناطق مرکزی شهر دارای ایستگاه های مخصوص جهت استفاده مردم می باشد.

این نکته نیز قابل ذکر است که زبان رسمی منطقه ای این شهر اسپانیایی است ولی زبان سرخ‌ پوستی مایا نیز هنوز از زبان‌های مهم منطقه  محسوب می شود و انگلیسی و تا حدی آلمانی نیز به خاطر حضور گردشگران  در این شهر رواج دارد و مورد استفاده قرار میگیرد.

هزینه سفر به مکزیک

برای اقامت در مکزیک همانند دیگر کشورهایی که سفر می کنید می بایست هزینه هایی انجام دهید که در ادامه به برخی از این هزینه ها اشاره خواهیم کرد.

برای اقامت در یک هتل برای مثال هتل 2 ستاره می بایست از حدود 300 پزو مکزیک به ازای هر شب اقامت و برای هتل های 3، 4 و 5 ستاره از حدود مبلغ 400 الی 800 پزو مکزیک به ازای هر شب اقامت بودجه برای خود در نظر بگیرید.

برای خورد و خوراک اگر قصد استفاده از غذاهای خیابانی این کشور ر دارای می باشید می بایست هزینه ای حدود 250 الی 300 پزو مکزیک بپردازید.

برای استفاده از رستوران ها و فست فود فروشی های معمولی در کشور مکزیک نیز  می بایست هزینه ایی حدود 50 الی 100 پزو مکزیک به ازای هر وعده غذا بپردازید.

اما برای استفاده از رستورن های گران قیمت برای هر وعده چیزی حدود 500 الی 600 پزو مکزیک باید پرداخت نمایید.

برای تهیه آب معدنی  در این کشور باد 10 پزو مکزیک و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل نمایید باید بابت آن 38 پزو مکزیک بپردازید.

برای رفت و آمد و حمل و نقل برای بلیط یک طرفه مترو باید 3 الی 7 پزو مکزیک ،  برای هزینه تاکسی در ورود اولیه 10 پزو مکزیک و به ازای هر کیلومتر 15 پزو مکزیک دیگر نیز به دیگر هزینه های تاکسی اضافه می گردد.

 

واحد پول کشور مکزیک چیست؟

اگر قصد سفر به کشور مکزیک را دارید، یکی از مهمترین اطلاعات مورد نیاز برای سفری راحت، آشنایی با واحد پول آن کشور است. دانستن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا در خرید کالاهای مورد نیاز خود دچار مشکل نشوید. برای تبدیل پزو مکزیک به تومان یا ریال از نرخ روز دلار استفاده کنید.

راهنمای سفر به مکزیک
پزو مکزیک

پزو مکزیک (Mexican peso)

پزو مکزیک، ارز رسمی مکزیک است. پزو مکزیک به 100 سنتاوو (Centavo) تقسیم می‌شود. پزوی مکزیک دوازدهمین ارز جهان از نظر دادوستد است، و سومین در معامله‌های آمریکا و تا حد زیادی ارز استفاده‌شده در معامله‌های ارزی آمریکای لاتین است. 

 

علامت اختصاری

پزو مکزیک با علامت اختصاری $Mex و $ و کد الفبایی MXN، یکای پول رایج در کشور مکزیک می‌باشد.

 

زیر واحد پول مکزیک

سنتاوو (Centavo)

سنتاوو یک یکای پول کسری است و برابر با ۱/۱۰۰ از یک یکای پول پایه می‌باشد. سنتاوو در بسیاری از کشورهای جهان از جمله مکزیک به کار گرفته می‌شود.

 

ارزش پول مکزیک نسبت به دلار

یک پزو مکزیک معادل 0.051 دلار آمریکا است.

 

اسکناس‌ها:

$100, $20, $500, $1000, $50, $200

 

سکه‌ها:

$10, $20, $1, 20¢, $2, 10¢, $5, 50¢

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اخذ ویزای مکزیک با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

راه های سفر به مکزیک از ایران

ایرانیان عزیز برای سفر به امارات نیاز به دریافت ویزای مکزیک دارند .

برای دریافت ویزا می بایستی به سفارت مکزیک در ایران مراجعه نمائید . جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه ویزای مکزیک سایت شوید .

ویزای مکزیک

پرواز به مکزیک

در حال حاضر امکان پرواز از تهران – شیراز – مشهد – اصفهان – تبریز و … به شهر های مکزیک وجود دارد برای خرید اینترنتی پروازهای مکزیک وارد لینک زیر بشوید .

بلیط مکزیک

بلیط کانکان

تورهای مکزیک

برای سفر به مکزیک می توانید از تورهای مکزیک قاره پیما استفاده نمائید .

تورهای ارزان قیمت مکزیک

رزرو هتل در مکزیک

برای رزرو هتل در تمام شهر های مکزیک وارد لینک زیر شوید اطلاعات کلی در راهنمای سفر به مکزیک قاره پیما

بهترین هتل های مکزیک

رستوران هایی که در سفر به مکزیک حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

سونارا گریل Sonora Grill 

بهترین کافه و رستوران های مکزیک
سونارا گریل – قاره پیما

رستورانی با سبک دکوراسیون مدرن و زیبا که در کشور مکزیک واقع شده است و دارای کادر حرفه ای و مهمان نوازی می باشد.

از محبوب ترین و معروف ترین غذایی که در این رستوران سرو می شود و طرفداران بسیاری دارد استیک‌های آبدار خوشمزه آن می باشد.

لازانیا و تاکو  نیز در این رستوران بعد از استیک دارای طرفدارنی می باشد.

لا کاسا د تونو La Casa de Tono

هزینه رستوران رفتن در مکزیک

 

لا کاسا د تونو – قاره پیما

رستورانی زیبا و مشهور ساخته شده در کشور مکزیک می باشد که دلیل محبوبیت آن غذاهای خوشمزه با قیمت های مقرون به صرفه آن می باشد.

ذرت ادویه‌ دار شده و سوپ گوشت از محبوب ترین غذاهای این رستوران محسوب می شود.

این نکته قابل ذکر است تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه و کاملا تازه تهیه می شوند.

رستوران های سنتی مکزیک

مکان های دیدنی و توریستی مکزیک

مالینالکو Malinalco

جاذبه های توریستی مکزیک

 

مالینالکو – قاره پیما

مکان و محیطی است که به دور از شلوغ ها می باشد و دارای ساختمان هایی با معماری به سبک نئوکلاسیک می باشد.

با رفتن به این مکان می توانید علاوه بر لذت بردن از تمامی بنا ها و معماری های بسیار زیبا همچنین از طبیعت فوق العاده چشم نواز، مغازه های خرید، رستوران ها و کافی شاپ های اطراف نیز استفاده نمایید.

این نکته نیز قابل ذکر است که می توانید با دو ساعت رانندگی به سمت جنوب غربی مکزیک به مالینالکو دسترسی داشته باشید.

چیچن ایتزا Chichen itza

زیباترین مراکز توریستی مکزیک

 

چیچن ایتزا – قاره پیما

چیچن ایتزا جزو یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا محسوب می شود که در میان مردم بومی و محلی مکزیک و همچنین توریست ها و گردشگرانی که علاقه مند به تاریخ و معماری و سازه های تاریخی و قدیمی می باشند محبوب و شناخته شده است.

این بنا در فاصله 120 کیلومتری از مرکز مکزیک قرار دارد و محوطه آن شامل چندین بنای ساختمان سنگی می باشد که در ادامه به این ساختمان ها اشاره خواهیم کرد.

حمام،معبد، قصر و غیره نمونه ای از ساختمان هایی می باشند که در قمت بالا به آن اشاره شد.

بیشتر گردشگران در سفر خود به مکزیک حتما از چیچن ایتزا بازدید می کنند.

آثار باستانی مکزیک

پاساژ های ارزان قیمت مکزیک

پسئو د لا ریفورما Paseo de la Reforma 222

بزرگترین مراکز خرید مکزیک

 

پسئو د لا ریفورما – قاره پیما

یکی از محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در شهر مکزیکو سیتی کشور مکزیک می باشد.

بنای این مرکز خرید بسیار خاص و زیبا می باشد و توسط معماری معروف بنام تئودور گونزالس لئون در کشور مکزیک طراحی شده است.

ساخت این مجموعه از سال 2004 آغاز گردیده و در سال 2007 به پایان و بهره برداری رسیده است.

انواع برند های مطرح جهانی و داخلی در این مرکز خرید دارای فروشگاه می باشند و اجناس خود از قبیل پوشاک، کفش، کیف، زیور آلات، وسایل ورزشی، وسایل دکوری و تزیینی، عینک، عطر و … را به فروش می رسانند.

علاوه بر خرید مشتریان در این مرکز خرید می توانند از رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، پارکینگ و اتاق بازی کودکان نیز بهره مند شوند.

سنترو سانتا فی Centro Santa Fe

بهترین شاپینگ سنترهای مکزیک

 

سنترو سانتا فی – قاره پیما

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در آمریکای لاتین این مجموعه می باشد که ارائه دهنده انواع برند های معتبر و مشهور بین المللی و داخلی می باشد و تمامی برند های ذکر شده دارای شعب و فروشگاه در این مرکز خرید بزرگ می باشند.

محصولات دکوراسیون داخلی خانه، پوشاک، وسایل ورزشی، کیف، کفش، زیور آلات، عینک، عطر، گل، انواع خوراکی ها و … از جمله محصولات و اجناسی هستند که در فروشگاه های این مجموعه به مشتریان ارائه می گردند.

علاوه بر خرید در این مرکز خرید مشتریان همچنین می توانند از سالن ها سینما، سالن‌های هاکی و اسکیت، رستوران‌های زنجیره‌ ای، اتاق بازی کودکان، کافی شاپ و همچنین پارکینگ روباز و بزرگ آن نیز استفاده نمایند.

بازارهای سنتی مکزیک

از مکزیک چی بخریم ؟

قهوه مکزیک mexico coffee

بهترین سوغات مکزیک

 

قهوه مکزیکی – قاره پیما

کشور مکزیک بعنوان مشهور ترین تولید کننده قهوه ارگانیک در جهان شناخته شده می باشد.

در ایالت های چیاپاس و اوکزاکا که در قسمت های جنوبی کشور واقع شده اند این قهوه های توسط کشاورزان کشت شده است.

طعم این قهوه های بسیار عالی و به یاد ماندنی می باشد  و می توانید آنها را در انواع بسته بندی ها از این کشور خریداری نمایید.

ماسک چوبی مایایی Mayan wooden mask 

بهترین سوغاتی مکزیک چیست

 

ماسک چوبی مایایی – قاره پیما

قوم مایایی بعنوان تنها قومی در مکزیک شناخته شده می باشند که  تأثیر فرهنگی و هنری بسیاری را در این کشور ایفا کرده است.

از بین اشیای مایایی مختلف می‌ توانید یک ماسک چوبی اصیل که در ابعاد، طرح ها و رنگ های مختلف می باشند را بخرید و بعنوان سوغات و یادگاری به همراه خود به کشورتان ببرید.

قیمت سوغات در مکزیک

خوشمزه ترین غذا های مکزیک

چیلاکیله Chilaquiles

خوشمزه ترین غذاهای مکزیک

 

چیلاکیله – قاره پیما

یکی از محبوب ترین و سنتی ترین غذاهای طبخ شده در کشور مکزیک میباشد که معمولا برای وعده صبحانه خورده می شود.

مراحل طبخ این غذا این گونه است که ابتدا نان ترتیلا را تکه تکه کرده و سرخ می کنند و سپس بر روی آن سس سالسای قرمز و یا سبز تند می ریزند، سپس آن را با نیمرو، تکه هایی از مرغ پخته‌ شده، پنیر و خامه مخلوط کرده و با سبزیجات تازه سرو می کنند.

پوزوله Pozole

هزینه غذا در مکزیک

 

پوزوله – قاره پیما

یکی از سوپ ها محبوب و مشهور طبخ شده در کشور مکزیک می باشد که دارای طرفداران بسیاری د میان مردم این کشور و حتی توریست ها و گردشگران می باشد.

این سوپ با مخلوطی از ذرت پوست کنده، ادویه‌ ها و سبزیجات مختلف در کنار گوشت، مرغ و یا به صورت گیاه خواری و بسته به نوع ذائقه هر فرد می باشد.

بعد از اینکه این غذا آماده شد آنرا با تزیین کاهو، تربچه، پیاز و لیموترش سرو می کنند.

غذاهای خیابانی در مکزیک

سوالات متداول درباره سفر به مکزیک :

هزینه سفر به مکزیک چقدر است ؟

هزینه دقیق سفر به مکزیک بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر – نرخ دلار و پزو مکزیک – نوع سفر زمینی یا هوایی یا دریایی – کیفیت هتل و … دارد بنابرین امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
البته قیمت تقریبی بلیط – هتل – غذا – حمل و نقل – ورودی مکان های تاریخی و … در قاره پیما برای شما آورده شده است لطفا برای آگاهی وارد سایت شوید .

از چه راه هایی می شود به مکزیک رفت ؟

در حال حاضر امکان سفر هوایی با پروازهای غیر مستقیم از ایران به مکزیک وجود دارد .

فرمول تبدیل پزو مکزیک به تومان و تومان به پزو مکزیک ؟

برای تبدیل دلار به پزو و یا تومان به پزو مکزیک و بلعکس می توانید وارد سایت شده و از محاسبگر سایت استفاده کنید .
محاسبگر آنلاین پزو مکزیک به تومان و دلار

آیا برای سفر به مکزیک به ویزا نیاز است ؟

بله ایرانیان برای سفر به مکزیک می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .
شرایط دریافت ویزای مکزیک

قیمت بلیط هواپیما مکزیک ؟

قیمت بلیط پروازهای مکزیک بستگی به تاریخ سفر و نوع بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت دارد .
برای آگاهی از نرخ دقیق بلیط هواپیما به مکزیک وارد سایت شوید .
توجه داشته باشید در حال حاضر تنها پروازهای غیر مستقیم به مکزیک انجام می شود .

قیمت رزرو هتل و اجاره سوئیت و آپارتمان در مکزیک ؟

برای آگاهی از قیمت هتل و آپارتمان و … وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های مکزیک سایت شوید .

تورهای مسافرتی مکزیک ؟

برای رزرو تور مکزیک با شماره های قاره پیما در تماس باشید .
قیمت تور مکزیک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا