کویت

بهترین زمان برای سفر به کویت

بهترین زمان سفر به کویت از لحاظ آب و هوایی

سفر در تمامی فصول و ماه های سال به کشور کویت امکان پذیر میباشد اما در ادامه مطلب به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد که در تصمیم شما برای سفر به کشور زیبا و پرطرفدار کویت کمک خواهد کرد.
زمستان در این کشور سرمای بسیاری ندارد ولی می بایست در حین سفر به این کشور در این بازه زمانی از سال با خود لباس های گرم داشته باشید.
تابستان نیز در این شهر کمی گرم میباشد و همچنین بعنوان فصل شلوغ و پرتردد گردشگری نیز شناخته شده می باشد که البته قیمت ها در این فصل نیز کمی بالاتر از دیگر فصول می باشد.
بهار و پاییز نیز می تواند انتخابی خود برای سفر به این شهر باشد زیرا آب و هوای معتدل و مطلوبی را در آنجا شاهد خواهید بود و می توانید لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

بهترین زمان سفر به کشور کویت برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور کویت و لذت بردن از تفریحات موجود در آن و مرتبط با فصلی که سفرتان را انجام داده اید برای تمامی مسافران و گردشگران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در کویت لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
زمستان در کشور کویت می تواند مناسب برای آن دسته از افرادی باشد که علاقه مند به استفاده از تفریحات مرتبط با این بازه زمانی از سال می باشند.
تابستان همانند بسیاری دیگر از کشورها در این کشور نیز گرم می باشد و بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی و پارک های آبی و همچنین استخر ها می باشد.
پاییز و بهار نیز می تواند یکی از مطلوبترین زمان های سال برای سفر به کشور کویت برای لذت بردن و استفاده از تفریحات مختص به این بازه زمانی از سال برای گردشگران و توریست ها محسوب گردد زیرا در بهار هنوز به گرمای تابستان نرسیده و در پاییز نیز به سرمای زمستان نرسیده است.

بهترین زمان برای رفتن به کشور کویت از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور کویت همانند بسیاری دیگر از کشور ها قیمت هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی بازه های زمانی از سال بالاتر از دیگر فصول بوده و زمان هایی نیز می باشد که قیمت ها پایین تر از دیگر فصول سال می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوای گرمی که دارد امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی را دارا می باشد و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالاتر از دیگر بازه های زمانی سال می باشد.
زمستان نیز فصلی کمی سرد در کشور کویت همانند بسیاری دیگر از نقاط جهان محسوب می گردد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبا و گردشگر پذیر کویت می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به کویت سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور کویت

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور کویت برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در کویت اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christians New Year سال نو میلادی در کویت

Christians New Year سال نو میلادی در کویت

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور کویت نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور کویت مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک در کشور کویت

Easter عید پاک در کشور کویت

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور کویت برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در کویت حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Kuwait National Day روز ملی کویت

Kuwait National Day روز ملی کویت

یکی از مهمترین روزها و تعطیلات در کشور کویت روز ملی آن می باشد که هر ساله در روز 25 فوریه در این کشور برگزار می گردد.
این روز بعد از اعلام استقلال دولت از حاکمیت بریتانیا در سال 1961 در این کشور نامگذاری گردید و برای مردم ساکن در کویت این روز بسیار مهم می باشد.
در این روز در سرتاسر کشور برنامه های شاد اعم از موسیقی، تئاتر، اجراهای هنرمندان و … برگزار میگردد که به روزی شاد برای این مردم تبدیل گردیده است.

Ramadan رمضان

Ramadan رمضان

ماه رمضان یک جشن مهم مسلمانان است که در نهمین ماه تقویم قمری قرار دارد.
این دوره شامل روزه داری سخت برای یک ماه کامل است و اکثر رستوران ها در برخی ساعات در طول روز در این کشور تعطیل می باشند تا زمان افطار فرا برسد.
قبل از افطار مردم در این کشور صبح نماز می خوانند و سپس روزه خود را باز می کنند و در روز جشن عید فطر بسیاری از خانواده های گرد هم جمع می شوند و پایان این یک ماه روزه داری را در کنار هم جشن می گیرند.

Qadir-e- Khumm عید قدیر خم

Qadir-e- Khumm عید قدیر خم

عید قدیر خم بعنوان یکی از جشن هایی که به طور گسترده در کویت و بسیاری از کشورهای مسلمان نشین جشن گرفته می شود شناخته شده می باشد.
این یک جشنواره مهم است زیرا مردم از امام علی که جانشین پیامبر شد تشکر می کنند.
در این روز در کشور کویت مردم به طور رسمی نماز می خوانند و با دعوت از دوستانشان برای صرف شام وقت خود را با خانواده و دوستان خود می گذرانند.

مکان های دیدنی و توریستی کویت

پارک آبی کویت Kuwaiti Aqua Park

پارک آبی کویت Kuwaiti Aqua Park

یکی از اماکن دیدنی، تفریحی و همچنین هیجان انگیز ساخته شده در کشور کویت می باشد که هم در میان کودکان و هم در میان بزرگسالان بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد و کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که در حین سفر به کویت از این مجموعه بازدید نکرده باشد.
در ای ن مجموعه استخر ها و بازهای مختص و مرتبط تا تمامی سنین وجود دارد که می توانید بنا بر سن خود از انها استفاده نمایید.
همچنین می توانید از رستوران، کافی شاپ و مغازه های سوغات فروشی انجا نیز استفاده نمایید.
برای رفتن به این مجموعه باید ورودی جداگانه قبل از ورود تهیه نمایید.

خانه‌ فرهنگ شیخ جبار الاحمد Sheik Jabar Al-Ahmad Cultural Center

خانه‌ فرهنگ شیخ جبار الاحمد Sheik Jabar Al-Ahmad Cultural Center

این خانه فرهنگ در کشور کویت بعنوان خانه اپرای این کشور نیز شناخته شده می باشد.
در این مجموعه که دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد می توانید قسمت های بسیار متفاوتی نظیر سینما، سالن تئاتر، سالن کنسرت، مراکز موسیقی، سالن کنفرانس و نمایشگاه، کتابخانه و … را شاهد باشید و از تمامی قسمت ها بازدید نمایید.
همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم این مجموعه دارای نما و چشم اندازی بسیار زیبا و منحصر به فردی می باشد.

فیلم مکان های دیدنی در کویت

پاساژ های ارزان قیمت کویت

Marina Mall مارینا مال

Marina Mall مارینا مال

این مرکز خرید فعالیت خود را از سال 1997 در کشور کویت اغاز کرده است و بعنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در کشور کویت شناخته شده می باشد و دارای فروشگاه های بسیاری میباشد که ارائه دهنده انواع محصولات نظیر کیف، کفش، پوشاک، محصولات بهداشتی و آرایشی، وسایل دکوری و تزیینی، خوراکی های لذیذ و متنوع، محصولات ورزشیريال زیور آلات، جواهرات و …. از برند های مطرح جهانی می باشد.
علاوه بر خرید مشتریان با رفتن به این مرکز خرید می توانند از دیگر امکانات آن نظیر رستوران، کافی شاپ، سالن بازی کودکان و بزرگسالان، سینما، پارکینگ و … نیز بهره مند شوند.

360 Shopping Center مرکز خرید 360

360 Shopping Center مرکز خرید 360

یکی از بزرگترین و مجلل ترین مراکز خرید ساخته شده در کشور کویت می باشد که در بین مردم این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران شناخته شده و محبوب می باشد و مشتریان بسیاری را نیز از زمان تاسیس به بعد به خود جلب کرده است.
انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کفش، عینک، کیف، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور الات، جواهرات، انواع خوراکی ها، وسایل منزل و … در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان با رفتن به این مجموعه می توانند از فود کورت، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بازی، سینما و … نیز استفاده نمایند.

راه های خرید ارزان قیمت در کویت

از کویت چی بخریم ؟

Embroidered tote bags کیف های گلدوزی و طراحی شده

Embroidered tote bags کیف های گلدوزی و طراحی شده

یکی دیگر از سوغاتی هایی که می توانید با سفر به کشور کویت آنها را برای خود و د حین سفرتان تهیه نمایید کیف هایی هستند که در انواع اندازه ها و طرح های خاص توسط هنرمندان این کشور تولید و برای فروش به مشتریان در فروشگاه های این کشور ارائه می شوند.
این نکته نیز قابل ذکر است که این کیف ها طراحی شده با الگوها و رنگ های مختلف می باشند که بسیار خاص و زیبا می باشند.

Paper or acrylic gift boxes جعبه های هدیه کاغذی یا اکریلیک

Paper or acrylic gift boxes جعبه های هدیه کاغذی یا اکریلیک

یکی دیگر از محصولاتی که از کشور کیوت می توانید به صورت سوغاتی تهیه نمایید این جعبه های زیبا می باشند که در انواع اندازه ها، زنگ ها و طرح ها در فروشگاه های این کشور برای فروش ارائه میشوند.
از این جعبه ها همچنین باری جایگزاری برخی از هدیه های خریداری شده خود در حین سفر می توانید استفاده نمایید.

هزینه خرید سوغات در کویت

خوشمزه ترین غذا های کویت

Machboos محبوس

Machboos محبوس

محبوس یک غذای لذیذ در کویت است و اغلب به عنوان غذای ملی این کشور در نظر گرفته می شود و فردی پیدا نمی شود که به کویت سفر کرده باشد و این غذای لذیذ را انتخاب نکرده باشد.
این یک غذای سنتی کویتی مبتنی بر برنج است که با استفاده از برنج معطر ترکیب شده با انواع ادویه جات و گوشت گوسفندی، گوساله و یا مرغ تهیه می شود.
ابتدا گوشت و برنج را به صورت جداگانه به خوبی می پزند و سپس با همدیگر ترکیب می کنند و در کنار سبزیجات و … آنرا تزیین کرده و سرو می کنند.

Quzi قوزی

Quzi قوزی

یکی دیگر از غذاهای پلویی طبخ شده در کشور کویت می باشد که در بسیاری از کشورهای عربی نیز طبخ می شود که از ترکیب برنج و گوشت بدست می آید.
این غذا اکثرا در مهمانی ها و مراسم های خاص پخته می شود و بسیار پرطرفدار می باشد.

خوراکی های سنتی کویت

رستوران هایی که در سفر به کویت حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Kuwait Shabestan Persian Restaurant رستوران ایرانی شبستان کویت

Kuwait Shabestan Persian Restaurant رستوران ایرانی شبستان کویت

یکی از بهترین رستوران ها برای ایرانیان در کشور کویت رستوران شبستان می باشد که ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوشمطه ایرانی اعم از انواع کباب ها، خورشت ها و پلو ها می باشد.
کارکنان در این رستوران بسیار خونگرم و مهمان نواز می باشند و در رابطه با قیمت ها می توان گفت که با هر نوع بودجه ای که داشته باشید یک وعده غذایی را می توانید در این رستوران میل نمایید.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

Caribbean Hut Restaurant رستوران کارائیبی هات کویت

Caribbean Hut Restaurant رستوران کارائیبی هات کویت

رستورانی ساخته شده در کشور کویت می باشد که ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ای می باشد که حدودا قیمت های ارزانی دارا می باشند اما در کنار آن کیفیت خوبی را نیز دارا می باشند.
در این رستوران معمولا غذاهای لاتین، حوزه کارائیب و همینطور غذاهای کشور پورتو ریکو به مشتریان ارائه می شوند.
تمامی مواد اولیه مورد نیاز برای طبخ غذاها در این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در  کویت

نتاعههعت

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا