کویت

راهنمای سفر به کویت

اطلاعات کلی درباره کویت و راهنمای سفر به کویت به صورت هوایی و زمینی و کویت

درباره کویت

شهر کویت پایتخت و بزرگترین شهر کویت محسوب می گردد که مورد توجه مسافران بسیاری در طول سال می باشد.
این شهر مرکز سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور کویت نیز می باشد.
این نکته قابل اشاره است که کویت با کشور های عراق و عربستان همسایه و هم مرز می باشد و همچنین دارای وسعتی کوچکتر نسبت به آنها و حتی برخی دیگر از کشورها می باشد.
کویت سرزمینی است مسطح و بیابانی که سطح آن را ماسه پوشانده و دارای آب و هوایی نیمه گرمسیری و بیابانی می باشد.
شهر کویت یک شهر جهانی می باشد و این نکته در رابطه با شهر مذکور قابل ذکر است که نیازهای تجاری و حمل و نقل کویت از طریق فرودگاه بین‌المللی کویت و بندر احمدی آن تامین میگردد.
زبان رسمی مردم و ساکنین این شهر عربی میباشد و دربرخی مناطق می توانید با افرادی صحبت کنید که انگلیسی نیز بلد می باشند و واحد پول مورد استفاده آنها در انجام معملات و هزینه ها دینار کویت می باشد.
دین بیشتر شهروندان کویت اسلام می باشد که در بین آنها هم سنی و هم شیعه در کنار هم زندگی می کنند.
این شهر که پایتخت کشور کویت می باشد که در قسمت ابتدایی این متن به آن اشاره شده همانند بسایری از کشورهای دیگر دارای محصولاتی وارداتی و صادراتی میباشد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.
محصولات وارداتی:
مواد غذایی، مصالح ساختمانی، وسایل نقلیه و البسه می باشد.
محصولات صادراتی:
نفت و محصولات فرآوری شده مربوطه به آن و کود می باشد.
اکثر ساکنین در این شهر را کویتی و درصدی کمتری را عراب و حتی ایرانی ها تشکیل میدهند.
این شهر زیبا با معماری ها و مراکز دیدنی خود هر ساله پذیرای مسافران بسیاری است که برای گذراندن تعطیلات خود به آنجا سفر می کنند و با حضور خود در آنجا خاطراتی خوش برای خود رقم می زنند.

 

جمعیت و دین کویتبهترین زمان سفر به کویتشهرهای کویتهزینه سفر به کویتدرباره کویتحمل و نقل عمومی کویت ( مترو – تاکسی – اتوبوس )جاذبه های کویتتفریحات کویتمراکز خرید کویترستوران های کویتهتل های کویتبلیط و تور کویتسوالات متداول درباره کویت 

 

جمعیت و دین در کویت

همانطور که در قسمت ابتدای اشاره کردیم دین بیشتر شهروندان کویت اسلام می باشد که در بین آنها هم سنی و هم شیعه در کنار هم زندگی می کنند.
اکثر ساکنین در این شهر را کویتی و درصدی کمتری را عراب و حتی ایرانی ها تشکیل میدهند که دارای کسب و کار و تجارت در این کشور می باشند.
حدود 70 درصد جمعیت کشور کویت را مهاجران تشکیل می‌ دهد که از نقاط مختلف جهان به این کشور برای ادامه زندگی مهاجرت کرده اند.
به این نکته نیز می توان اشاره کرد که تعدادی افراد نیز در این کشور وجود دارند که اقامت دائمی ندارند و به صورت غیر قانونی زندگی کرده و منتظر تایید و اخد اقامت دائمی خود می باشند.

بهترین زمان سفر به کویت

در تمامی فصول سال امکان سفر به این کشور برای مسافران امکان پذیر می باشد.
کویت دارای آب و هوای بیابانی نیمه گرمسیری می باشد.
زمستان در این کشور سرمای بسیاری ندارد ولی می بایست در حین سفر به این کشور در این بازه زمانی از سال با خود لباس های گرم داشته باشید.
تابستان نیز در این شهر کمی گرم میباشد و همچنین بعنوان فصل شلوغ و پرتردد گردشگری نیز شناخته شده می باشد که البته قیمت ها در این فصل نیز کمی بالاتر از دیگر فصول می باشد.
بهار و پاییز نیز می تواند انتخابی خود برای سفر به این شهر باشد زیرا آب و هوای معتدل و مطلوبی را در آنجا شاهد خواهید بود و می توانید لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

راهنمای سفر به کویت
راهنمای سفر به کویت – قاره پیما

شهرهای کویت

Kuwait کویت
یکی از محبوب ترین ، بزرگترین و گردشگرپذیرترین شهر های کشور کویت می باشد که بعنوان پایتخت آن نیز شناخته شده می باشد.
شهر کویت همچنین بعنوان مرکز سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مهم این کشور نیز در دنیا شناخته شده است.
از نظر تاریخی ، کویت یک بندر تجاری استراتژیک بین هند و بین النهرین بوده است.
کویت یک کشور در حال توسعه با اقتصاد پردرآمد است که توسط ششمین ذخایر بزرگ نفت جهان حمایت می شود.
دین رسمی در این شهر اسلام می باشد و قابل ذکر است که زبان رسمی مردم و ساکنین در این شهر عربی بوده و واحد پوب مورد استفاده آتنها در تمامی هزینه ها و انجام معملات دینار کویت می باشد.
دینار کویت بعنوان با ارزش ترین ارز در جهان شناخته شده می باشد.
به این نکته نیز می بایست اشاره نمود که کویت با درآمد ناخالص ملی سرانه خود بعنوان پنجمین کشور ثروتمند در جهان نیز شناخته شده می باشد.
در سال 2009 ، کویت دارای بالاترین شاخص توسعه انسانی در جهان عرب بوده است.
کویت یکی از اعضای موسس شورای همکاری خلیج فارس و متحد اصلی غیر ناتو در ایالات متحده می باشد و دارای روابط اقتصادی قوی با چین و آسیا می باشد.
این کشور دارای پرچمی متشکل از از چهار رنگ قرمز، سفید ، سبز و مشکی می باشد که در سال 1961 برای اولین بار به رسمیت شناخته شده است.
شهر کویت همانند بسیاری دیگر از شهرها دارای مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی برای بازدید می باشد که از مهمترین آنها می توان به برج کویت، مسجد جامع کویت، سوق مبارکیه، تالار آیینه، جزیره سبز، باغ وحش کویت و پارک آبی کویت اشاره نمود.
این شهر هرساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مسافران می باشد که در ضمینه های مختلف نظیر تجارت، گردشگری و… به این شهر از کشور کویت سفر می کنند.

راهنمای سفر به کویت
دینار کویت – قاره پیما

هزینه سفر به کویت

به مسافران در حین سفرشان به کویت و برای راحتی آنها پیشنهاد می شود که در سفر به کویت همراه خود دلار برده و در بادجه های مختص تبدیل ارز در حین ورود و در فروشگاه این کشور آن را به دینار تبئیل نمایند و یا بعد از استقرار در هتل به صرافی های معتبر در سرتاسر این کشور و هر کجا که مایل بودند مراجعه کرده و ارز خود را به دینار کویت تبدیل نمایند.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور کویت را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

همانطور که بسیاری از مردم می دانند کشور کویت بواسطه ارز گرانی که دارد بعنوان یکی از گرانترین کشور ها در جهان شناخته شده می باشد پس تمامی هزینه ها در این کشور بالا می باشد و قبل از سفر خود باید تمامی این موارد را در نظر داشته باشید.

هزینه اقامت در هتل ها در این کشور به نسبت مقرون به صرفه می باشد و می توان گفت که با هز مییزان بودجه و بر اساس میزان ستاره، کیفیت خدمات، محل قرار گیری و … هتل ها می توانید انها را انتخاب نمایید که تمامی این موارد مجدد در طی بازه های مختلف در طول سال متغییر می باشند.

غذاها در این کشور بسیار خوشمزه می باشند و مردم ساکن در کویت دارای دست پخت های عالی می باشند و می توان به این نکته نیز اشاره نمود که نان و برنج بعنوان یکی از مهمترین، اصلی ترین و مرود استفاده ترین مواد غذایی در بین مردم این کشور شناخته شده می باشد و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های منحصر به فرد و بسیار زیبا بازدید نمایید و از حضور یافتن خود در هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید و همچنین امکان این وجود دارد که برای ثبت خاطرات خود عکس های یادگاری بسیار زیبایی را بگیرید.

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در کویت می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی کشور کویت از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر کویت اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

واحد پول کویت – پول کویت چیست ؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد رسمی پول مورد استفاده در انجام تمامی هزینه ها و معملات در این کشور دینار کویت می باشد.
این واحد پولی در کویت به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسکناس ها در این کشور در انواع 1،5،10،20 دیناری و سکه ها در انواع 1،5،10،20،50،100 می باشند.
دینار کویت در سال 1960 برای جایگزینی با روپیه عرضه شده است و در حال حاضر بعنوان یکی از با ارزشترین ارزها در جهان شناخته شده می باشد.

 

راهنمای سفر به کویت
سفرنامه کویت – قاره پیما

نگاهی به شهر کویت

A glance to Kuwait city

شهر کویت پایتخت کشور کویت است.

شهر کویت یک متروپولیس با ساختمان های بلند، هتل های لوکس، بلوارهای عریض، پارک ها و باغ های تمیز و مرتب است. کشتی های باری، کشتی های مسافربری تفریحی، کشتی های نفت کش به بندر کویت رفت و آمد دارند. لندمارک های معروف شهر کویت عبارتند از: برج های کویت، برج مخابراتی کویت، مسجد جامع کویت.

السالمیه و حولی و الشویخ به ترتیب سه منطقه اصلی مسکونی و تجاری و صنعتی در شهر کویت هستند. امیر کویت در قصر السیف در بافت قدیم شهر کویت به کارهای روزانه خود رسیدگی می کند، کارهای اداری در قصر بیان کویت انجام شده و امیر فعلی کویت در دار السلوه ساکن است.

آب و هوای شهر کویت گرم و خشک است و میانگین بارش سالانه در شهر کویت 116.2 میلیمتر می باشد. از آنجایی که شهر کویت از سه طرف مجاور بیابان است، به نوعی یکی از گرم ترین شهرهای دنیا محسوب می شود. در تابستان دمای هوای شهر کویت به پنجاه و دو درجه سانتیگراد هم می رسد. به دلیل وزش باد از جهت شمال غرب، خلیج فارس روی کاهش دمای هوای شهر کویت مؤثر نبوده، چون در شهر کویت طوفان شنی هم روی می دهد.

در زمستان دمای هوا ی کویت در شب و روز به ترتیب تقریبا هشت و نوزده درجه می شود. ساکنان شهر کویت تا حالا بارش برف را از نزدیک ندیده اند چون در سرمای زمستان هم آسمان شهر کویت صاف و آرام است. بهترین زمان سفر به کویت بهار و پاییز است البته از اواسط آوریل تا اواخر اکتبر دمای هوا در شهر کویت به چهل درجه سانتیگراد می رسد. از اوایل مارس تا اواخر نوآمبر دمای هوای کویت برای گردشگر خارجی قابل تحمل تر می شود.

فرودگاه بین المللی کویت KWI در شانزده کیلومتری جنوب شهر کویت واقع شده است.

مسافر می تواند با خودرو ی شخصی از طریق بزرگراه جابر احمد الصباح از عراق به کویت برود و همچنین از عربستان سعودی، جاده پادشاه فهد بن عبد العزیز به کویت راه دارد.

اتوبوس های بین شهری از کویت به کشورهای پیرامون خلیج فارس و کشورهای عرب منطقه می روند.

حمل و نقل عمومی و شرایط تاکسی و اتوبوس و مترو در کویت

تاکسی بهترین وسیله نقلیه حمل و نقل عمومی در شهر کویت است. در پایتخت کویت نیازی به تاکسی متر نیست چون سال ها است کرایه تاکسی در شهر کویت بالا نرفته و در کل سه نوع تاکسی در کویت هست:

تاکسی تلفنی های کویت سفید رنگ هستند و دور و بر هتلهای شهر کویت می چرخند. این تاکسی های تر و تمیز در کمترین زمان ممکن مسافر را به مقصد مورد نظر در شهر کویت می برند. کرایه مسیرهای داخل شهر کویت معمولا سه دینار کویت است مگر اینکه مبدأ یا مقصد فرودگاه بین المللی کویت باشد. تلفن تماس 2143414

تاکسی های فرودگاه کویت، خودروهای آمریکایی ای هستند که فرودگاه اینترنشنال کویت را قرق کرده اند. نرخ نامه تاکسی های فرودگاه کویت روی شیشه این ماشین ها چسبیده ولی معمولا راننده می خواهد پول بیشتری از مسافر خارجی بگیرد.

تاکسی های به اصطلاح نارنجی رنگ کویت در واقع سفید و بژ هستند. پلاک زرد رنگ دارند و در خیابان های شهر کویت دنبال مسافر می گردند. کرایه تاکسی های نارنجی در کویت با توجه به طول مسیر از یک تا دو دینار کویت متغیر است. در ساعات اوج ترافیک راننده آن قدر غر می زند تا مسافر کرایه بیشتری بدهد. بعضی از این تاکسی ها هم در خط های مشخصی در شهر کویت کار کرده و به غیر از شما یکی دو مسافر دیگر سوار می کنند.

شرکت حمل و نقل عمومی کویت KPTC و سیتی باص، گرداننده اتوبوس های درون شهری و اتوبوس های برون شهری کویت هستند. هزینه یک مسیر سفر درون شهری در کویت با اتوبوس ثابت است (با اتوبوس های هر دو شرکت) ایستگاه اتوبوس های کویت خیلی ساده و معمولی اند. برنامه حرکت اتوبوس ها در کویت نامنظم است. به پیشنهاد وب سایت قاره پیما اگر می خواهید در کویت سریع به مقصد برسید، معطل اتوبوس نشوید.

نقشه خطوط اتوبوس شهر کویت در وب سایت شرکت سیتی باص آمده ولی جزئیات مربوط به اتوبوس های شرکت KPTC برای مسافر خارجی قابل فهم نیست.

گذشته از کارگرهای بنگلادشی در کویت، بقیه به ندرت سوار اتوبوس می شوند. در کویت معمولا فقط مردها سوار اتوبوس شده و بدون استفاده از هدفون با تلفن همراه خود (با صدای بلند) موسیقی گوش می دهند. گاهی کف اتوبوس نشسته و تخمه آفتاب گردان می خورند . . .

جاذبه های گردشگری در کویت

موزه هنر مدرن خیابان گلف مقابل سوق شرق نزدیک موزه دریانوردی کویت، آثار هنری هنرمندهای کویت و کشورهای پیرامون خلیج فارس را به نمایش گذاشته است.

موزه بیت العثمان در حولی بلوک دو خیابان عبدالله العثمان در کویت

موزه اختر شناسی العجیری جنب مرکز خرید 360 در شهر کویت

برج های کویت در منطقه شرق توسط یک معمار دانمارکی به نام مالین بیورن طراحی شده اند. این سه برج بلند و باریک در کنار خلیج فارس در شهر کویت به طور رسمی در فوریه 1977 افتتاح شدند. برج اصلی با ارتفاع صد و هفتاد و هشت متر دو بخش کروی شکل دارد که در نیمه پایین یک مخزن آب و در نیمه بالا رستوران و کافی شاپ و سالن پذیرایی هست. رستوران برج های کویت فقط برای خانم ها صبحانه سرو می کند ! در سکوی بازدید گردان برج اول یک بار وجود دارد که نوشیدنی های غیر الکلی و انواع اسنک سرو می کند. ورودیه برج های کویت برای هر گردشگر فقط دو دینار کویت است. برج دوم یک برج آب با ارتفاع صد و چهل و هفت متری است، عموم مردم به برج دوم دسترسی ندارند. تجهیزات کنترل برق و روشن کردن برج های یک و دو در برج سوم است. برج های کویت بعد از پرچم کویت، نماد کشور کویت به حساب می آیند.

لیبریشن تاور یکی از بلندترین برج های مخابراتی دنیا است. توریست ها اجازه ورود به برج آزادی کویت را ندارند مگر در 25 فوریه یعنی روز ملی کویت. برج آزادی کویت با سیصد و هفتاد و دو متر ارتفاع دومین سازه بلند در کشور کویت می باشد.

موزه ملی کویت در خیابان گلف بین مجمع ملی کویت و مسجد جامع کویت. آثار هنری موجود در این موزه در زمان جنگ به غارت رفته و دولت کویت برای راه اندازی دوباره موزه نشنال کویت خیلی تلاش کرد. یکی از نمایشگاه های موزه ملی کویت آثار باستانی کشف شده در جزیره فیلکا را به نمایش گذاشته و نمایشگاه دیگر شبیه سوق کویتی قدیم است. یک داو قدیمی کویتی هم به نمایش گذاشته شده و ورود به موزه ملی کویت رایگان است.

بیت السدو درست پشت موزه ملی کویت از سنگ مرجان و گچ ساخته شده، یک موزه فرهنگی برای حفظ آثار هنری قدیمی کویت است.

بیت البدر یکی از معدود خانه های باقی مانده از قدیم است که به سبک معماری کویت ساخته شده، از 2010 گردشگر اجازه ورود ب بیت البدر در شهر کویت را ندارد.

قصر السیف بین مسجد جامع کویت و موزه نشنال کویت در 1896 ساخته شد. فضای داخل قصر السیف با کاشی کاری ایرانی تزئین شده، متأسفانه در خلال حمله عراق آسیب دید. در حال حاضر گردشگر امکان ورود به محوطه قصر السیف در شهر کویت را ندارد.

بازدید از مجمع ملی کویت برای عموم آزاد نیست چون محل اجتماع پارلمان کویت است. این بنا یکی از شاهکارهای معماری در پایتخت کویت است.

مسجد جامع کویت مقابل قصر السیف در شرق موزه ملی کویت قرار گرفته، یک راهنما ی کویتی کل بنای مسجد جامع کویت را به توریست ها نشان می دهد. خانم ها برای ورود به مسجد الکبیر کویت باید لباس مناسب تن کنند. در مسجد کبیر شهر کویت از چوب ساج ساخته شده و فضای داخل مسجد با نور صد و چهل و چهار پنجره دور آن روشن می شود.

موزه جنگ کویت در یک منطقه مسکونی انتهای خیابان خلیج نزدیک بندر الشویخ مقابل دفاتر مرکزی شرکت نفت کویت واقع شده، چهره خونین شهر کویت در زمان حمله عراق در این موزه به تصویر کشیده شده است.

بازار ماهی کویت جالب ترین جاذبه گردشگری در شهر کویت است. بازار ماهی سمت چپ شرق مال کویت واقع شده و کف آن بسیار تمیز است و تعداد زیادی ماهی خوراکی در این بازار در شهر کویت پیدا می شود.

اینترتینمنت سیتی در منطقه دوحه شهر کویت یک شهربازی مناسب خانواده ها است.

مرکز علمی کویت کنار ساحل در خیابان خلیج منطقه سالمیه. در سینما ی سه بعدی این شهربازی خانوادگی در کویت فیلم های مختلفی درباره طبیعت پخش می شود. داوهای قدیمی در محوطه این پارک در ابوظبی به نمایش درآمده اند.

کلاب های دریایی در ابوظبی

بنای یادبود لیبریشن در ابوظبی

موزه علم و تاریخ طبیعی ابوظبی

باغ های مونیسیپال در ابوظبی

پارک جانورشناسی در ابوظبی

آبنمای موزیکال در ابوظبی

بنای مال 360 کویت در خیابان الزهراء مدور است. مال 360 کویت، سینما و فود کورت و سالن برگزاری نمایشگاه دارد.

د اونیو مال در خیابان الرأی بین دو خیابان غرالی و محمد بن قاسم، بزرگترین مرکز خرید در شهر کویت است که هفت بخش مختلف دارد: فرست اونیو، سکند اونیو، پرستیژ، گراند اونیو، د مال، سوک، د سوق. تعداد زیادی کافه و رستوران بین المللی، سینما، سوپرمارکت، محوطه بازی برای بچه ها در د اونیو مال کویت هست.

آرنای اسکیت روی یخ کویت در خیابان السور دو بخش جدا برای حرفه ای ها و تازه کارها دارد. یکی از شعبه های فست فود مک دونالد هم به این آرنا در شهر کویت دید دارد.

تفریحات کویت

دست مسافر برای تفریح کردن در کویت باز نیست. برای صرف شام یا نهار به رستوران گردان کویت تاورز بروید. نگاهی به بنای مسجد جامع کویت انداخته و به بازار استوک کویت (بورسا کویت) آن طرف خیابان سر بزنید.

بساط قلیان کشیدن در همه کافه های کویت به راه است. رستوران های ایرانی، لبنانی، عربی زیادی در نقاط مختلف شهر کویت هستند. برای فرار از گرمای خاورمیانه به پارک آبی نزدیک برج های کویت پناه ببرید. تنها با پرداخت چهار دینار کویت به استخرها و سرسره های آبی آکوآ پارک کویت دسترسی خواهید داشت.

در پیاده رو های ساحلی شهر کویت قدم بزنید. هنگام غروب روی نیمکت های مقابل شرق مال کویت نشسته و از تماشای غروب آفتاب در ساحل دریای عرب لذت ببرید. کمی آجیل بو داده یا زیتون از سوق خریده و نوش جان کنید.

تعداد زیادی باشگاه ورزشی و جیم زیر پرچم هتل های لوکس کویت فعالیت می کنند: هتل رادیسون بلو ی کویت، هتل هیلتون شهر کویت، د پالمز هتل کویت و غیره. چند مرکز اسپا و فیتنس سنتر در شهر کویت به طور مستقل عمل می کنند: الیسیوم، فلکس، اسپا تایم، أیورمانا و . . .

دانشگاه های شهر کویت

دانشگاه آمریکایی کویت در منطقه السالمیه

دانشگاه خلیج علم و تکنولوژی در مشرف

دانشکده استرالیایی کویت در مشرف

دانشگاه آمریکایی خاورمیانه در عقیله

دانشگاه کویت چند محوطه در جاهای مختلف شهر کویت دارد.

دانشکده باکس هیل کویت در ابوحلیفه

نقاط مختلف شهر کویت پر از مدرسه های بریتانیایی، آمریکایی، فرانسوی، هندی، پاکستانی هستند.

مراکز خرید کویت

تعداد زیادی مرکز خرید سطح بالا در جاهای مختلف شهر کویت هست.

مارینا مال یکی بزرگ ترین شاپینگ مال های کویت است. قیمت اجناس در مارینا مال در قیاس با مرکز خریدهای دیگر در شهر کویت بیشتر است، حتی دو سه برابر قیمت همان کالاها در اروپا.

مرکز خریدهای به سبک اروپا در شهر کویت: سوق شرق و مارینا مال هر دو در جاده ساحلی خلیج

الکوت مال فحیحیل تعداد زیادی کافی شاپ و اوتلت خارجی دارد.

آرایا مال و الصالحیه مال در منطقه شرق

د اونیوز یک شاپینگ سنتر نوساز در شهر کویت

مال 360 در شهر کویت

الفنار مال در کویت تعداد زیادی رستوران و کافه و فروشگاه های معروف دارد مانند: رالف لورن و لاکست.

بازارهای سنتی شهر کویت

بازار المبارکیه در دل شهر کویت: اقلام ساخته شده در کشورهای خاورمیانه و شرق آسیا، طلا و جواهرات را عرضه می کند.

سوق الجمعه، جمعه بازار کویت که جنس های ارزان و دست دوم عرضه کند.

بازار محامید در مجتمع بهبهانی

سوق الوطیه یک مال اروپایی کنار هتل شرایتون کویت است. فیلیپینی های ساکن کویت از این سوق با نام ساختمان آدیداس یاد می کنند. سوق الوطیه فاصله کمی با کلیسا دارد و آخر هفته ها این منطقه از کویت شبیه هند و فیلیپین می شود. رستوران های مجتمع الوطیه فست فود و خوراک های محلی شرق آسیا را سرو می کنند. وب سایت قاره پیما برای خرید طلا و جواهر سوق الوطیه کویت را پیشنهاد می کند.

رستوران های کویت

رستوران فرانسوی Le Relais de l’Entrecote در اونیوز مال، الفنار مال، منطقه السالمیه شعبه دارد.

رستوران فرانسوی پائول در مارینا مال کویت و منطقه سالمیه

رستوران های هندی در شهر کویت

رستوران هندی مغول محل در سوق شرق شهر کویت

رستوران هندی بخارا در هتل شرایتون کویت

رستوران هندی سیلک اند اسپایس در الکوت مال الفحیحیل

رستوران هندی د اسپایس کلاب در 360 مال کویت

رستوران هندی آشاز در فوت کورت مارینا کرسنت در منطقه السالمیه

رستوران های لبنانی در شهر کویت

رستوران لبنانی مینجی در الکوت مال

رستوران لبنانی طربوش در هتل شرایتون کویت

رستوران لبنانی برج الحمام در شهر کویت

رستوران لبنانی ایام زمان در کویت

رستوران فیلا فیروز در منطقه شعب کویت

رستوران لبنانی میس القانم در خیابان خلیج

رستوران های ایتالیایی در شهر کویت

رستوران ایتالیایی فیاجیو در طبقه اول هتل کروآن پلازا ی کویت

رستوران ایتالیایی لورنزو جنب مجتمع صالحیه در ناحیه شرق

رستوران ایتالیایی ریکاردو در شرایتون هتل کویت

رستوران ایتالیایی پومودورو جنب کلیسا در شهر کویت

رستوران ایتالیایی نینوز در خیابان خلیج

رستوران ایتالیایی جلاتو خیابان احمد الجابر در

رستوران های ایرانی در کویت

رستوران ایرانی شهریار در هتل شرایتون کویت

رستوران ایرانی شبستان در هتل کروآن پلازا ی کویت

رستوران ایرانی بابا طاهر در هتل شرق کویت

برای مزه کردن خوراک های محلی کویت، وب سایت قاره پیما رستوران کویتی المرصع در ریتز کارلتون شهر کویت خیابان گلف را پیشنهاد می کند.

رستوران آمریکایی جانی راکتز در مارینا مال کویت / سوق الکوت کویت / مرکز خرید اونیوز شعبه دارد.

دو رستوران آمریکایی چیلیز و فرایدیز در خیابان خلیج شهر کویت

رستوران های ژاپنی در کویت

رستوران ژاپنی کی در هتل ماریوت کویت و مارینا مال کویت

رستوران ژاپنی مکی در مارینا ویوز شعب کویت

رستوران ژاپنی ساکورا در هتل کروآن پلازای کویت و لیلا گالری

رستوران های چینی در کویت

رستوران چینی گرینز در خیابان خلیج

رستوران چینی گلدن چاپ استیکس در شعب

رستوران چینی پیکاک در هتل رادیسون کویت

همبرگر فروشی های کویت

در شهر کویت بیش از پنجاه همبرگر فروشی هست: در خیابان خلیج مقابل قصر السیف، مارینا مال کویت، در حوالی روبروی مهلب مال و . . .

رستوران پرایم اند تست مقابل قصر السیف شهر کویت اولین رستوران بیرون بر در خاورمیانه است که صبحانه سرو می کند.

بازار ماهی در منطقه مربولا ی کویت، یک رستوران دارد که جلوی چشم مشتری ماهی درست می کند. رستوران تی جی آی فرایدیز هم به بازار ماهی کویت چسبیده و مردم محلی کویت برای غذا خوردن در این رستوران لوکس صف می کشند.

سرو نوشیدنی های الکلی در کویت مجاز نیست.

هتل های کویت

بیشتر هتل های زنجیره ای اروپایی در شهر کویت شعبه دارند. هتل جی دبلیو ماریوت کویت و هتل شرایتون کویت دو هتل بزرگ پنج ستاره معروف در داون تاون کویت هستند. باید به هتل کورت یارد بای ماریوت کویت و هتل فور پوینتس بای شرایتون کویت و هتل ل مریدین کویت هم اشاره کنم.

هتل کروآن پلازا نزدیک فرودگاه بین المللی کویت

دو شعبه هتل هالیدی این، یکی در منطقه سالمیه و دیگری در داون تاون کویت

هتل ساحلی هیلتون در کویت

هتل ساحلی کمپینسکی در کویت

هتل گلدن تولیپ کویت

هتل میسونی در کویت

هتل ایبیس در السالمیه

فور سیزنز هتل کویت

هتل ریجنت کویت در ساحل مسیله

هتل هیلتون المپیا ی کویت

هتل اینترکانتیننتال کویت

هتل حولی کانتیننتال در شهر کویت

هتل اوئیسیز در تقاطع خیابان های احمد الجابر و مبارک الکبیر در داون تاون شهر الکویت، یک رستوران هندی فوق العاده دارد.

نرخ یک شب اقامت در اتاق ها و سوئیت های هتل شرایتون کویت در خیابان فهد السالم از سیصد و پنجاه دلار آمریکا شروع می شود.

هتل فور پوینتس بای شرایتون کویت در خیابان فهد السالم

هتل کورت یارد کویت سیتی در خیابان الشهداء: استخر روی پشت بام، جیم، اینترنت پرسرعت، صبحانه بوفه مفصل دارد. ساختمان بیست و دو طبقه این هتل به شاپینگ سنتر آرایا کانکت است.

اطلاعات مفید درباره کویت

هزینه شاتل از هتل رادیسون در خیابان البدع التعاون تا داون تاون کویت رایگان است. اقامت در رادیسون هتل کویت برای مسافر حساس به بو، مناسب نیست چون فاضلاب شهری کویت را در چند صد متری ساختمان هتل رادیسون داخل دریا می ریزند.

کویت یکی از امن ترین شهرهای خاورمیانه است. میزان جرم و جنایت در شهر کویت پایین است و نآرامی های عراق به کویت درز نکرده است. اما حرف وب سایت قاره پیما را جدی گرفته و تنها به حومه شهر کویت نروید.

هنگام عبور از خیابان های کویت خیلی مراقب باشید چون راننده های کویت اهل احتیاط نیستند. مخصوصا در حومه شهر کویت با کمبود چراغ راهنمایی مواجه ایم و خط کشی عابر پیاده درست انجام نشده است.

مسلمان های ساکن کویت روشن فکر هستند، پوشیدن لباس های تنگ و کوتاه یا آستین حلقه را عیب نمی دانند. بهتر است خانم ها در مال های کویت و بلوارهای ساحلی کویت و مکان های گردشگری کویت دامن تا زانو و بلوز آستین بلند تن کنند. خانم های محلی کویت معمولا جواراب شلواری یا شلوار لی تنگ می پوشند، سر و گردنشان هم لخت نیست. گردشگر خارجی باید این سبک لباس پوشیدن در کویت را دنبال کند. حتی مسافر در سواحل کویت هم نمی تواند لخت بگردد. وارد مسجدهای کویت شدن که واویلا است، پوشش اسلامی اجباری ! لطفا حرفی نزنید که به غرور ملی یا دولت کویت توهین شود. انتقاد از خانواده سلطنتی کویت در هر شرایطی غیر قانونی محسوب می شود.

بهترین راه تحمل غم غربت در شهر کویت، دوست شدن با مردم محلی کویت است. حالا رفیق شدن با مهاجرهای دیگر در کویت که مثل آب خوردن است. مثلا خود را با ورزش هایی مثل: کریکت، راگبی، قایق سواری، اسکوآش، تنیس، اسب سواری، دارت سرگرم کنید. یا در برنامه های سفارت های غربی در شهر کویت شرکت کنید مانند: انجمن تجاری، گروه کر، تئاتر، اتومبیل سواری. رفتن به کلیساهای کویت هم فکر بدی نیست.

به پیشنهاد وب سایت قاره پیما بعد از مهاجرت به کویت، سفارت خود را در جریان گذاشته و مدام برای چک آپ به مطب یک دکتر مشخص در شهر کویت رفته و اصطلاحا تخس نباشید.

مصرف، نگهداری، درست کردن مشروبات الکلی در کویت کلا جرم محسوب می شود. اما بیشتر مهاجرها و کویتی ها در خانه خود نوشیدنی الکلی دارند، اصلا از درست کردن آبجو ی خانگی لذت می برند. مست بودن در مکان های عمومی در کویت یا رانندگی در مستی در خیابان های شهر کویت جرم است. مصرف گوشت خوک هم در کویت قانونی نیست.

تابستان های کویت خیلی گرم است، مخصوصا در فاصله زمانی جولای تا آگوست دمای هوای شهر کویت به پنجاه درجه سانتیگراد هم می رسد. بنابراین در طول روز زیاد آب بخورید. در کمال تعجب از دسامبر تا فوریه هوای کویت کمی خنک می شود تا سی و دو درجه فارنهایت ! در بهار هم هوای کویت بد نیست (مارس و آوریل) هوای کویت همیشه گرم و خشک است و از اواسط اکتبر قابل تحمل می شود.

لیست سفارتها در شهر کویت

سفارت کانادا در شهر کویت

سفارت یونان در شهر کویت خالدیه ساختمان شماره چهار خیابان چهل و چهارم

سفارت ایالات متحده آمریکا در شهر کویت

سفارت لهستان در شهر کویت السره بلوک پنج خیابان یکم

سفارت صربستان در شهر کویت الجابریه بلوک هفت خیابان سوم پلاک بیست

اگر فقط چند ماه در کویت زندگی کنید می فهمید که جای بزرگی برای ماجراجویی نیست. بالا و پایین کردن منطقه خلیج در کویت، ارزان ترین تفریح در این شهر محسوب می شود: بالا رفتن از صخره های داخل ساحل، اسکی روی برف، ماهیگیری، غواصی، عیش و نوش، رقص و آواز و . . . ولی باز هم حوصله مسافر در کویت سر می رود.

نام رسمی کشور کویت و زبان رسمی آن به ترتیب دولت کویت و عربی است.

جمعیت کشور کویت در 2016 تقریبا چهار میلیون و پنج هزار و هفتصد و شصت نفر بود.

شهر کویت پایتخت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی دولت کویت می باشد.

کویت کلا نه جزیره دارد که به غیر از جزیره فیلکا، بقیه خالی از سکنه اند.

مساحت کشور کویت هفده هزار و هشتصد و بیست کیلومتر مربع است.

بیابان عربی کل کشور کویت را پوشش داده است.

فقط 0.06٪ از زمین های کویت قابل کشت هستند.

کویت جزء مناطق خشک بیابانی است، تابستان های خیلی گرم و زمستان های خنک ولی کوتاه دارد.

ساخت برج الحمراء در شهر کویت به پایان رسیده، الحمرا بلندترین ساختمان در کشور کویت و بیست و سومین سازه بلند در دنیا است.

می گویند کویت بخشی از یک تمدن در هزاره سوم پیش از میلاد بوده و با شهرهای منطقه بین النهرین (بین دو رود دجله و فرات) داد و ستد داشته است.

در 2005 زن ها پس از به دست آوردن حق رأی در انتخابات کویت شرکت کردند.

کویت چهارصد و نود و نه کیلومتر خط ساحلی دارد.

در کل، کویت کشور مرتفعی نیست و ارتفاع بلندترین نقطه کویت سیصد و شش متر بالاتر از سطح دریا است.

کویت کشوری در غرب آسیا است که با عراق و عربستان سعودی مرز خاکی دارد.

طبق آمار بانک جهانی، درآمد ناخالص ملی کویت رتبه چهارم جهان را دارد.

عرفج گل ملی کشور کویت است.

در 2006 کویت برای اولین بار در دنیا امکان برگزاری مسابقات شتر سواری با استفاده از ربات های سوارکار کنترل از راه دور را به دنیا معرفی کرد.

در فاصله زمانی 1946 تا 1982 کویت با تکیه بر فروش نفت به بالاترین سطح رفاه رسید، طوری که خود کویتی ها به عنوان دوران طلایی از آن سال ها یاد می کنند.

اقتصاد کویت

اقتصاد پول ساز کویت روی صنعت نفت می چرخد.

پول رایج کویت (دینار کویت) می باشد و یک دینار کویت با هزار فلس برابر است. دینار کویت با ارزش ترین ارز در دنیا است.

در میان کشورهای پیرامون خلیج فارس، کویت اولین کشوری است که مجلس مؤسسان تشکیل داد و قانون اساسی تصویب کرد.

در ماه رمضان خوردن، آشامیدن، گوش دادن به موسیقی با صدای بلند، رقصیدن در طول روز در مکان های عمومی در کشور کویت ممنوع است.

در 1934 ذخایر نفتی کویت کشف شدند، ششمین ذخایر نفتی غنی در دنیا.

سوق المبارکیه یک بازار روباز در شهر کویت است و قبل از رونق صنعت نفت در کشور کویت، خیلی برو و بیا داشت.

کویت تنها کشوری است که ذخیره آبی یا دریاچه ندارد.

شاهین پرنده ملی کویت است. تصویر شاهین روی تمبرها و سکه های کویت دیده می شود.

در قرن 18 یک دژ به نام کوت برای انباشت آذوقه و جنگ افزار در این منطقه از خاورمیانه ساخته شد و تا 1899 قلمرو خاندان آل صباح بود. کویت در 1961 به استقلال کامل رسید و در 1990 مورد حمله عراق قرار گرفت. بازرگانی کویت در قدیم به دست ایرانی ها انجام می شد.

غذاهای سنتی کویت ترکیبی از دستور آشپزی عربی، ایرانی، هندی، مدیترانه ای هستند. مکبوس تهیه شده از گوشت و برنج و ادویه خیلی در کویت طرفدار دارد.

 

خرید بلیط هواپیما – اخذ ویزا – رزرو تور و هتل در کویت با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

هزینه سفر هوایی به کویت
راهنمای سفر به کویت – قاره پیما

راه های سفر به کویت

برای سفر به کویت مسافران می بایستی ویزای کویت را دریافت نمایند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای کویت وارد لینک زیر شوید .

ویزای کویت

پرواز به کویت

خطوط هواپیمایی ایران ایر و کویت ایرویز پروازهای مستقیم از تهران مشهد و شیراز به کویت انام می دهند .

خرید بلیط هواپیما کویت

راهنمای اقامت در کویت
مراکز اقامت کویت – قاره پیما

اقامت در کویت

در حال حاضر امکان اقامت در هتل و اجاره آپارتمان و سوئیت در کویت وجود دارد .

رزرو آنلاین هتل در کویت

توجه داشته باشید به طور معمول برای افراد مجرد امکان اجازه آپارتمان و سوئیت در آذربایجان وجود ندارد و آپارتمان و سوئیت های باکو تنها به خانواده ها اجاره داده می شود . و افراد مجرد می بایستی از هتل ها استفاده نمایند .

قبل از سفر به کویت دانستن این اطلاعات واجب است :

زبان رسمی: عربی

واحد پول: دینار کویت.

نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت/ ۵۰ هرتز

پیش شماره کشور: ۹65+

پیش شماره شهری: 

اختلاف ساعت کویت با تهران: ۳۰+

شماره های ضروری:

  •  

فرودگاه ها:‌ فرودگاه بین‌المللی کویت

مکان های دیدنی و توریستی کویت

Kuwait Towers برج کویت

Kuwait Towers برج کویت

برج های کویت به سه برج بلند و باریک در شهر کویت گفته می‌ شود که در کنار خلیج فارس واقع شده اند که افتتاح آنها نیز در سال 1977 بوده است.
اولین برج و اصلی ترین برج دارای ارتفاع 187 متری می باشد و قابل ذکر است در نیمه پایینی ان مخزن آبی بزرگ وجود دارد و همچنین در نیمه بالایی و در اتفاع بالای آن یک رستوران، کافی شاپ و سالن پذیرایی ساخته شده است و فعالیت های برج اصلی از سال 1979 شروع شده است.
برج دوم با ارتفاع 147 متر بعنوان برج آب شناخته شده می باشد.
در برج سوم تجهیزات کنترل برق و روشن کردن دو برج بزرگتر وجود دارد و نکته مهمی که در رابطه با این سه برج وجود دارد این موضوع است که هر کدام از آنها توسط معماری دانمارکی طراحی و ساخته شده است.

خانه آینه ها House of Mirrors

خانه آینه ها House of Mirrors

یکی از زیباترین سازه های ساخته شده در کشور کویت این خانه می باشد که تماما با آینه موزاییک و کاشی کاری شده است و هر جای خانه را که بروید از نمای بیرونی گرفته تا وسایل مورد استفاده در ان اکثرا از آینه ساخته شده است.
خلیفه قطان و همسرش لیدیا که از هنرمندان کویتی بوده است این خانه را بنا نهاده اند و امروزه به موزه ای جهت بازدید مردم تبدیل گردیده است.

فیلم مکان های دیدنی در کویت

پاساژ های ارزان قیمت کویت

the avenues mall مرکز خرید د اونیوز کویت

the avenues mall مرکز خرید د اونیوز کویت

یک مرکز خرید بزرگ و مجلل ساخته شده در کشور کویت می باشد که دارای فروشگاه های بسیاری برای ارائه محصولات ار معتبرترین و شناخته شده ترین برند های بین المللی و همچنین برخی برند های داخلی می باشد.
این مرکز خرید در سال 2007 و تحت حمایت امیر کویت شیخ صباح آل احمد الصباح فعالیت خود و ارائه خدماتش به مشتریان را آغاز نموده است.
انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کفش، عینک، کیف، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور الات، جواهرات، انواع خوراکی ها، وسایل منزل و … در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان با رفتن به این مجموعه می توانند از فود کورت، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بازی، سینما و … نیز استفاده نمایند.

Souq Al Mubarakeya بازار مبارکیه

Souq Al Mubarakeya بازار مبارکیه

این بازار بعنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه ها و بازارهای ساخته شده در کشور کویت شناخته شده می باشد.
این بازار سنتی محبوب در شهر کویت ، بین خیابانهای عبدالله المبارک ، عبدالله السالم و خیابانهای فلسطین واقع شده است.
شما می توانید ساعت ها را در این بازار به گردش بپردازید و معاملات معقولی را در مورد کالاهای میراثی مانند فرش ابریشم ایرانی ، عتیقه های واقعی عرب ، عطرهایی مانند مشک و عود و لباس های سنتی پیدا کنید.
علاوه بر خرید در این بازار همچنین می توانید از غرفه ها غذاهای لذیذ آن نیز برای استراحت کردن استفاده نمایید.
هر انچه را که به ذهنتان برسد از پوشاک، کیف، کفش، وسیل دکوری و تزیینی و … گرفته تا انواع خوراک ها، ادویه ها، سبزیجات و … در این بازار به فروش می رسند و بر اساس نیازهای خود از هر غرفه و مغازه ای که مایل باشید می توانید خرید های خود را انجام دهید.

راه های خرید ارزان قیمت در کویت

از کویت چی بخریم ؟

Kuwait Magnet مگنت کویت

Kuwait Magnet مگنت کویت

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور کویت به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Engraved metal or woodwork figures سازه های فلزی یا چوبی حکاکی شده

Engraved metal or woodwork figures سازه های فلزی یا چوبی حکاکی شده

یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین وسایلی که بعنوان یادگاری و سوغات می توانید از کشور کویت تهیه نمایید این سازه های فلزی ویا از جنس چوب هستند.
این وسایل در انواع طرح ها، رنگ ها و مدل ها در بسیاری از مغازه های سوغات فروشی در کویت قابل خرید می باشند.
قوری های عربی با چای خوری ، سینی ، لیوان های چوبی و لامپ های رنگی و … از جمله این سوغات ها می باشند.

هزینه خرید سوغات در کویت

خوشمزه ترین غذا های کویت

koshari کوشاری

koshari کوشاری

کوشاری بعنوان یکی از محبوب ترین غذاهای کشور کویت شناخته شده می باشد که می توان گفت نوعی غذای مصری عربی نیز می باشد.
این غذا از ترکیب برنج، عذس و ماکارونی تهیه می شود و در نهایت با پیاز سرخ شده و سس گوجه فرنگی درست شده سرو می گردد و به همراه ادویه های مخصوصی که به آن اضافه میگردد طعمی لذیذی به خود میگیرد.
برخی در کنار تزیینات خود از کمی نخود های پخته شده نیز بر روی آن استفاده می کنند.

Kuwaiti kebab کباب کویتی

Kuwaiti kebab کباب کویتی

کباب کویتی بعنوان یکی از لذیذ ترین غذاهای کشور کویت شناخته شده می باشد که شباهت بسیاری به کباب کوبیده در ایران دارد و در بین بسیاری از توریست ها و همچنین ایرانیان این غذا دارای طرفداران بسیاری می باشد.
این کباب بعد از اماده شدن در کنار دورچین فلفل، گوجه کبابی، برخی سبزیجات و سیب زمینی سرخ شده سرو می شود.

خوراکی های سنتی کویت

رستوران هایی که در سفر به کویت حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

The Cheesecake Factory رستوران کارخانه چیزکیک

The Cheesecake Factory رستوران کارخانه چیزکیک

یکی از رستوران های ساخته شده در کشور کویت می باشد که اکثر غذاهای موجود در منوی این رستوران ایتالیایی و آمریکایی می باشند.
تمامی غذاها در این رستوران با بهترین کیفیت ها و مقرون به صرفه ترین قیمت ها به مشتریان ارائه می شوند.
کارکنان نیز در این رستوران بسیار مهمان نواز و خونگرم می باشند.
تمامی مواد اولیه مورد نیاز برای طبخ غذاها در این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Jamawar Crowne Plaza Kuwait رستوران جاماور کراون پلازا

Jamawar Crowne Plaza Kuwait رستوران جاماور کراون پلازا

رستورانی ساخته شده در کشور کویت می باشد که دارای دکوراسیون و تزیینات خاص و منحصر به فرد و همچنین جذاب می باشد.
در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه هندی با بهترین کیفیت و حجم بالا با مشتریان ارائه می شود.
در این رستوران تمامی مواد اولیه مورد استفاده برای درست کردن و طبخ غذاهایشان به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در  کویت

سوالات متداول درباره سفر به کویت :

هزینه سفر به کویت چقدر است ؟

هزینه دقیق سفر به کویت بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر – نرخ دلار و ریال کویت – نوع سفر زیمینی یا هوایی یا دریایی – کیفیت هتل و … دارد بنابرین امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
البته قیمت تقریبی بلیط – هتل – غذا – حمل و نقل – ورودی مکان های تاریخی و … در قاره پیما برای شما آورده شده است لطفا برای آگاهی وارد سایت شوید .

از چه راه هایی می شود به کویت رفت ؟

در حال حاضر امکان سفر هوایی با پروازهای مستقیم و همچنین امکان سفر با اتوبوس و یا ماشین و در نهایت با کشتی به کویت از ایران وجود دارد .

فرمول تبدیل ریال کویت به تومان و تومان به ریال کویت ؟

برای تبدیل دلار به ریال کویت و یا تومان به ریال کویت و بلعکس می توانید وارد سایت شده و از محاسبگر سایت استفاده کنید .
محاسبگر آنلاین ریال کویت به تومان و دلار

آیا برای سفر به کویت به ویزا نیاز است ؟

بله مسافران می بایستی قبل از سفر به کویت ویزای این کشور را دریافت نمایند .

قیمت بلیط هواپیما کویت ؟

قیمت بلیط پروازهای کویت بستگی به تاریخ سفر و نوع بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت دارد .
برای آگاهی از نرخ دقیق بلیط هواپیما به کویت وارد سایت شوید .
توجه داشته باشید در حال حاضر تنها از تهران – شیراز – اصفهان و مشهد پرواز مستقیم به کویت انجام می شود .

قیمت رزرو هتل و اجاره سوئیت و آپارتمان در کویت ؟

برای آگاهی از قیمت هتل و آپارتمان و … وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های کویت سایت شوید .

تورهای مسافرتی کویت ؟

برای رزرو تور کویت با شماره های قاره پیما در تماس باشید .
قیمت تور قطر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا