کویت

هزینه دقیق سفر به کویت

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور کویت ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در آنجا می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به کویت با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول کویت چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد رسمی پول مورد استفاده در انجام تمامی هزینه ها و معملات در این کشور دینار کویت می باشد.
این واحد پولی در کویت به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسکناس ها در این کشور در انواع 1،5،10،20 دیناری و سکه ها در انواع 1،5،10،20،50،100 می باشند.
دینار کویت در سال 1960 برای جایگزینی با روپیه عرضه شده است و در حال حاضر بعنوان یکی از با ارزشترین ارزها در جهان شناخته شده می باشد.

به مسافران در حین سفرشان به کویت و برای راحتی آنها پیشنهاد می شود که در سفر به کویت همراه خود دلار برده و در بادجه های مختص تبدیل ارز در حین ورود و در فروشگاه این کشور آن را به دینار تبئیل نمایند و یا بعد از استقرار در هتل به صرافی های معتبر در سرتاسر این کشور و هر کجا که مایل بودند مراجعه کرده و ارز خود را به دینار کویت تبدیل نمایند.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور کویت را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

همانطور که بسیاری از مردم می دانند کشور کویت بواسطه ارز گرانی که دارد بعنوان یکی از گرانترین کشور ها در جهان شناخته شده می باشد پس تمامی هزینه ها در این کشور بالا می باشد و قبل از سفر خود باید تمامی این موارد را در نظر داشته باشید.

هزینه اقامت در هتل ها در این کشور به نسبت مقرون به صرفه می باشد و می توان گفت که با هز مییزان بودجه و بر اساس میزان ستاره، کیفیت خدمات، محل قرار گیری و … هتل ها می توانید انها را انتخاب نمایید که تمامی این موارد مجدد در طی بازه های مختلف در طول سال متغییر می باشند.

غذاها در این کشور بسیار خوشمزه می باشند و مردم ساکن در کویت دارای دست پخت های عالی می باشند و می توان به این نکته نیز اشاره نمود که نان و برنج بعنوان یکی از مهمترین، اصلی ترین و مرود استفاده ترین مواد غذایی در بین مردم این کشور شناخته شده می باشد و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های منحصر به فرد و بسیار زیبا بازدید نمایید و از حضور یافتن خود در هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید و همچنین امکان این وجود دارد که برای ثبت خاطرات خود عکس های یادگاری بسیار زیبایی را بگیرید.

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در کویت می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی کشور کویت از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر کویت اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

مکان های دیدنی و توریستی کویت

کاخ سیف Saif Palace

کاخ سیف Saif Palace

این مجموعه که بعنوان خانه سلطنتی مورد استفاده بوده است هم اکنون جزو اماکن تاریخی و قابل بازدید برای عموم مردم استفاده می شود و دارای معماری و ساختار بسیار خاص و زیبایی می باشد.
یکی از ویژگی های این کاخ که آنرا منحصر به فرد کرده است برج ساعت ان می باشد که بوسیله کاشی های آبی رنگ بسیار زیبایی ساخته شده است.
بسیاری از گردشگرانی که به کشور کویت سفر می کنند حتما از این کاخ زیبا با معماری و محوطه و چشم انداز خاصش دیدن می کنند.

مسجد جامع کویت Kuwait Grand Mosque

مسجد جامع کویت Kuwait Grand Mosque

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین اماکن مذهبی ساخته شده در کشور کویت این مسجد جامع می باشد که هر ساله مراسم های مذهبی بسیاری در آنجا برگزار می گردد.
معماری فضای داخلی و خارجی این مسجد بسیار خاص و زیبا می باشد.
بازید برای عموم از این مسجد به جز روزهای خاص که مراسم های مخصوص برگزار میگردد آزاد می باشد.

فیلم مکان های دیدنی در کویت

پاساژ های ارزان قیمت کویت

the avenues mall مرکز خرید د اونیوز کویت

the avenues mall مرکز خرید د اونیوز کویت

یک مرکز خرید بزرگ و مجلل ساخته شده در کشور کویت می باشد که دارای فروشگاه های بسیاری برای ارائه محصولات ار معتبرترین و شناخته شده ترین برند های بین المللی و همچنین برخی برند های داخلی می باشد.
این مرکز خرید در سال 2007 و تحت حمایت امیر کویت شیخ صباح آل احمد الصباح فعالیت خود و ارائه خدماتش به مشتریان را آغاز نموده است.
انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کفش، عینک، کیف، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل تزیینی و دکوری، زیور الات، جواهرات، انواع خوراکی ها، وسایل منزل و … در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان با رفتن به این مجموعه می توانند از فود کورت، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بازی، سینما و … نیز استفاده نمایند.

Marina Mall مارینا مال

Marina Mall مارینا مال

این مرکز خرید فعالیت خود را از سال 1997 در کشور کویت اغاز کرده است و بعنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در کشور کویت شناخته شده می باشد و دارای فروشگاه های بسیاری میباشد که ارائه دهنده انواع محصولات نظیر کیف، کفش، پوشاک، محصولات بهداشتی و آرایشی، وسایل دکوری و تزیینی، خوراکی های لذیذ و متنوع، محصولات ورزشیريال زیور آلات، جواهرات و …. از برند های مطرح جهانی می باشد.
علاوه بر خرید مشتریان با رفتن به این مرکز خرید می توانند از دیگر امکانات آن نظیر رستوران، کافی شاپ، سالن بازی کودکان و بزرگسالان، سینما، پارکینگ و … نیز بهره مند شوند.

راه های خرید ارزان قیمت در کویت

از کویت چی بخریم ؟

Traditional wooden shields سپرهای چوبی سنتی

Traditional wooden shields سپرهای چوبی سنتی

در زمان جنگ ، سپرها مانع از حملات دشمن می شدند. امروزه ، نسخه های کوچکتر ساخته شده اند و می توانند به عنوان زیور آلات یا تزئینات خانه شما استفاده شوند ، به ویژه برای آویزان کردن روی دیوارها که در این ضمینه این محصولات و سپرها دارای طرفداران بسیاری می باشند.
سپرهای سنتی از چوب ساخته شده اند و به نسبت انواع فلزی آنها دارای وزن کمتری می باشند.
به این نکته نیز می توان اشاره نمود که به غیر از سپرهایی که می توانید آویزان کنید ، نسخه هایی نیز وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان سینی نیز استفاده کنید.

Engraved metal or woodwork figures سازه های فلزی یا چوبی حکاکی شده

Engraved metal or woodwork figures سازه های فلزی یا چوبی حکاکی شده

یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین وسایلی که بعنوان یادگاری و سوغات می توانید از کشور کویت تهیه نمایید این سازه های فلزی ویا از جنس چوب هستند.
این وسایل در انواع طرح ها، رنگ ها و مدل ها در بسیاری از مغازه های سوغات فروشی در کویت قابل خرید می باشند.
قوری های عربی با چای خوری ، سینی ، لیوان های چوبی و لامپ های رنگی و … از جمله این سوغات ها می باشند.

هزینه خرید سوغات در کویت

خوشمزه ترین غذا های کویت

Khubz خوبز

Khubz خوبز

خوبز بعنوان یکی از نان های سنتی طبخ شده در کشور کویت و بسیاری از کشورهای عربی زبان شناخته شده می باشد.
ای نان همان پیتای عربی است که با استفاده از آرد گندم تهیه شده و سپس در فر داغ پخته می شود و در کنار بسیاری از غذاها و همچنین برخی پیش غذاها سر می شود.

Jireesh جیرش

Jireesh جیرش

جیرش یکی دیگر از غذاهای سنتی کویت است که طعم آن را به سادگی نمی توانید از دست بدهید.
این سوپ به عنوان سوپ گندم کویتی که از غلات گندم پخته تهیه می شود و با گوشت گوسفند یا مرغ ، پیاز ، گوجه فرنگی و ادویه جات ترشی جات ، مانند برگ بو ، چوب دارچین و کشمش پخته می شود ، محبوب است.
این طعم به غذا شیرینی خاصی می بخشد ، که به دلیل وجود کشمش شیرین ایجاد می شود.
جیرش در کویت به عنوان غذای اصلی و در عین حال آسان برای طبخ این کشور محبوب است.
در بسیاری از رستوران ها می توانید جیرش را سفارش داده و طعم آنرا امتحان نمایید.
به این نکته نیز می توان اشاره کرد که این غذا را به نحوی خوب می پزند که قبل از سرو شدن شباهت بسیاری به غذاهای خوراک طور مانند پیدا می کند.

خوراکی های سنتی کویت

رستوران هایی که در سفر به کویت حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Sultanchef – Turkish Steakhouse رستوران و خانه استیک ترکی سلطان شف کویت

Sultanchef - Turkish Steakhouse رستوران و خانه استیک ترکی سلطان شف کویت

رستوران ترکی ساخته شده در کشور کویت می باشد که ارائه دهنده غذاهای لذیذ و خوشمزه ترکی، مدیترانه ای، کبابی و باربیکیویی می باشد که تمامی آنها با بهترین کیفیت ها به مشتری ها ارائه می شوند.
در این رستوران همچنین بعد از صرف غذا می توانید بعنوان دسر از باقلواهای ترکی خوشمزه آن در کنار قهوه و یا چای نیز سفارش داده و نوش جان نمایید.
به این نکته نیز می توان اشاره نمود که مواد اولیه ای که در این رستوران برای طبخ غذاها مورد استفاده قرار میگیرند تماما به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

Salt Restaurant رستوران نمک کویت

Salt Restaurant رستوران نمک کویت

این رستوران که در کشور کویت واقع شده است و در این کشور به ارائه خدمات مربوطه به مشتریان می پردازد دارای دکوراسیونی زیبا می باشد وهمچنین کارکنانی خونگرم و مهمان نواز نیز دارا می باشد.
انواع غذاهای اروپایی، دریایی و همچنین مدیترانه ای در این رستوران به مشتریان جهت سفارش ارائه داده می شوند.
تمامی مواد اولیه مورد نیاز برای طبخ غذاها در این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در  کویت

نننننننننن

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا