بمبئی

کلیسای بانوی ما از کوه بمبئی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره کلیسای بانوی ما از کوه بمبئی

کلیسای بانوی ما از کوه Basilica of Our Lady of the Mount

درباره کلیسای بانوی ما از کوه

این کلیسا و مکان مذهبی و مقدس که در زبان عامیانه با نام کلیسای کوه مریم شناخته می شود.
این کلیسا بعنوان یکی از مجموعه های مذهبی از کلیسای لاتین در هند است که در محله باندرا بمبئی واقع شده است.
جشن میلاد مریم مقدس در اینجا در روز هشتم سپتامبر و به صورت هرساله به مناسبت تولد مریم مقدس مادر عیسی مسیح برگزار می شود.
پس از این جشن، نمایشگاه یا کارناوالی یک هفته ای برگزار می شود که در منطقه کنکان به عنوان نمایشگاه باندرا شناخته می شود و هر ساله هزاران نفر از آن بازدید می کنند.
این کلیسا بر روی تپه ای قرار دارد که در ارتفاع حدود 80 متری از سطح دریا می باشد.
این زیارتگاه مردمی را از همه ادیان جذب می کند که برای ابراز قدردانی یا درخواست لطف به مریم مقدس به این مکان مذهبی می روند.
این کلیسا در سال 1738 میلادی در جریان یورش ماراتاها ویران شد اما بعد از آن و مجدد این کلیسا با بازسازی هایی که بر رویش انجام گردید به حالت امروزی آن در امده است و علاقه مندان بسیاری هر ساله در سفرشان به بمبئی از آنجا بازدید می کنند.
در اطراف این کلیسا فروشگاه های و غرفه های مخصوص وجود دارند که می توانید یادگاری از این مکان مقدس را از انجا برای خود و یا بعنوان سوغات برای دوستان و آشناهای خود خرید نمایید.
همانگونه که در ابتدا اشاره نموئدیم در این کلیسا هر ساله بازدید کنندگان بسیاری که به شهر بمبئی کشور هند سفر می کنند اگر در روز اعیاد خاص و به غیر مراسم های مخصوص به آنجا بروند امکان بازدید از مجموعه این مکان مذهبی و مقدس را به راحتی پیدا خواهند نمود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا