بمبئی

پارک تیکوجی نی وادی بمبئی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره پارک تیکوجی نی وادی بمبئی هند

پارک تیکوجی نی وادی بمبئی Tikuji-ni-Wadi

درباره پارک تیکوجی نی وادی بمبئی هند

تیکوجی نی وادی یک پارک تفریحی، پارک آبی، و یک استراحتگاه در نزدیکی بمبئی می باشد که در بین تمامی رده های سنی طرفدارانی مختص به خود را دارا می باشد.
ترن هوایی، چرخ‌های غول‌پیکر و پارک آبی و دیگر وسایل تفریحی و رفاه از امکانات این مجموعه می باشند که با پرداخت هزینه ورودی و رفتن به داخل از آنها و هرکدام که مایل باشید می توانید استفاده نمایید.
در این مجموعه همچنین غرفه ها و فروشگاه های ارائه دهنده محصولات مرتبط با مجموعه هم به صورت مورد استفاده و هم به صورت سوغات نیز وجود دارند که میتوانید از انها نیز خرید نمایید و در کنار آنها از غرفه های غذا و خوراکی ها و کافه ها نیز استفاده کرده و از مدت زمان حضورتان در این مجموعه تفریحی نهایت لذت را ببرید.
در این مجموعه همچنین تفریحات دیگری نظیر کارتینگ، قایق های سپر، دنیای دایناسورها، سینما نه بعدی نیز برای استفاده بازدید کنندگان در دسترس می باشند.
در ساخت وسایل تفریحی این مجموعه تمامی استاندارد های بین المللی رعایت شده اند و هر چند وقت یکبار مامورین برای بررسی وسایل و کیفیت این وسایل به مجموعه سر می زنند و تمامی آنها را چک می کنند.
بوسیله تاکسی، اتوبوس و ماشین های شخصی به راحتی می توانید به پارک تیکوجی نی وادی دسترسی داشته و با حضورتان و استفاده از امکانات موجود در آن لحظاتی به یاد ماندی را بری خود و خانوادتان رقم بزنید و در قسمت هایی که اجازه عکسبرداری دارید نیز می توانید عکس های یادگاری متعددی را به ثبت برسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا