بمبئی

کیدزانیا بمبئی هند

اطلاعات و راهنمای کامل درباره کیدزانیا بمبئی هند

کیدزانیا بمبئی هند KidZania Mumbai

درباره کیدزانیا بمبئی

این مجموعه یک پارک موضوعی سرپوشیده جهانی است که در شهر بمبئی کشور هند ساخته شده و به ارائه خدمات مربوطه به بازدید کنندگان و مراجعین می پردازد.
مجموعه کیدزانیا توسط کارآفرین مکزیکی خاویر لوپز آنکونا ایجاد و توسعه یافته است.
اولین کیدزانیا در سال 1999 میلادی و در شهر مکزیک ساخته شده و از آن تاریخ و سال به بعد و با پیشرفت و استقبال از مجموعه در بساری از کشورهای جهان نیز شعبی را افتتاح نمود.
نکته مهم و قابل توجهی نیز وجود دارد که آن این موضوع است که از زمان افتتاحش بیش از 35 میلیون مهمان در سراسر جهان پذیرفته است که آن را به یکی از سریع ترین برندهای جهانی در حال رشد برای سرگرمی در جهان تبدیل کرده است که، از زمان افتتاح این مجموعه بیش از سی و پنج میلیون مهمان و بازدید کننده در سراسر جهان به کیدزانیا رفته اند، که آن را به یکی از سریع ترین برندهای جهانی در حال رشد برای سرگرمی کودکان و نوجوانان در جهان تبدیل کرده است.
کیدزانیا یک مرکز تفریحی مختص کودکان و نوجوانان 4 الی 16 ساله می باشد که بسته به نوع سنشان از بازی ها و سرگرمی های موجود در انجا و با پرداخت هزینه ای جداگانه می توانند بهره مند شوند.
بچه های با رفتن به این مجموعه همچنین می توانند مهارت های اجتماعی و شناختی خود را تقویت کننده و اوغات خوش و به یاد ماندنی را در انجا داشته باشند.
این مجموعه تفریحی مختص کودکان که در ماه آگوست 2013 میلادی افتتاح گردید بعنوان اولین پارک در این رابطه و ضمینه در کشور هند و چهاردهمین پارک موضوعی کیدزانیا در جهان شناخته شده می باشد.
کیدزانیا شهر بمبئی همانند یک شهر واقعی با جاده‌ها و اتومبیل‌های آسفالت‌شده، ساختمان‌های شهری، مؤسسات قابل تشخیص، اقتصاد کارآمد و واحد پولی برای کودکان ساخته شده است.
بیش از 100 فعالیت برای کمک به کودکان در توسعه مهارت های زندگی، اجتماعی و غیره در اینجا وجود دارد که می توانید از تمامی آنها استفاده نمایید.
کودکان همچنین در این مجموعه در کنار این که سرگرم شده و بازی های بسیاری را انجام می دهند نیز می توانند با انواع شغل ها و نحوه کارکرد هریک نیز از نزدیک و با انجام دادن انواع بازی های آشنا شوند که این موضوع می تواند در آینده آنها تاثیر بالایی داشته باشد.
در این مجموعه، بزرگسالان و والدین می توانند نقش آفرینی فرزندان خود را در فعالیت های مختلف مشاهده کنند یا زمانی را در سالن والدین که مختص به استراحت انها ساخته شده است سپری کنند تا زمان تفریح کودکانشان به پایان برسد و از کافی شاپ و یا فود کورت مجموعه تا قبل برگشت کودکانشان استفاده کنند.
کیدزانیا بمبئی جوایز بسیاری را از سازمان های مختلف برای ارزش، منحصر به فرد بودن و پتانسیل آینده دریافت کرده است که از مهمترین آنها می توان به مواردی که در ادامه آنها را خواهیم نوشت اشاره نمود.
بهترین مقصد برای کودکان توسط چهارمین نمایشگاه جهانی کودکان.
بهترین مفهوم جدید توسط کودکان توسط چهارمین نمایشگاه جهانی کودکان.
تحسین شده ترین راه اندازی مفهومی خرده فروشی سال توسط انجمن خرده فروشی هند در سال 2014 میلادی.
جایزه برند نوظهور توسط گلوبال مارکتینگ اکسلنس.
جایزه تقدیر از باشگاه روتاری شهر بمبئی.
جایزه سی اس آر بنیاد توسعه هند برای سال های 2013 و 2014 میلادی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا