امارات

بیمارستان های دبی

راهنما و اطلاعات کامل – لیست بیمارستان های دبی و مراکز درمانی و خدماتی در دبی ( هزینه مراکز درمانی دبی – آدرس و شماره تماس بیمارستان های دبی و … )

بهترین بیمارستان های دبی

بهداشت و خدمات درمانی بعنوان یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائلی است که در تمامی کشورها مورد توجه قرار میگیرد که کشور امارات و شهر دبی نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.
آشنایی با مراکز درمانی و بهداشتی در هر سفر بعنوان یکی از الزامات می باشد که بهترین است با آنها آشنا شوید تا در صورت نیاز( امیدواریم برای هیچ فردی مراجعه به مراکز درمانی در طول سفر رخ ندهد) از آنها استفاده نمایند.
دبی بواسطه اینکه شهری مجهز به تمامی و بسیاری از امکانات می باشد هیچ جای نگرانی نیست و در صورت بروز هرگونه مشکل مسافران و همچنین مردم در این شهر می توانند به مرکز بهداشتی و درمانی مد نظرشان دسترسی داشته باشند.

بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی در دبی

بیمارستان امارات EMIRATES HOSPITAL

بهترین بیمارستان های دبی
بیمارستان امارات EMIRATES HOSPITAL

یکی از شناخته شده ترین بیمارستان های ساخته شده در دبی می باشد که با دارا بودن کادری مجرب و پزشکان متخصص و همچنین دارا بودن و استفاده ار برتین تکنولوژی ها آماده ارائه خدمات به تمامی مراجعین می باشد.
این بیمارستان بویاسطه محبوبیت و مشهور بودن بالایی که دارد در چندین منطقه در دبی دارای شعب متعددی برای خدمات رسانی به بیماران و مراجعین دارد که از معروف ترین این محله های می توان به جمیرا و شهر بهداشت دبی اشاره نمود.
بیمارستان امارات با تنظیم‌ کننده‌ ها، مؤسسات، بیمه ‌گران، تولید کنندگان، برای توسعه و پرورش ایده‌ها و استراتژی ‌های بلندمدت جدید قرار دادهای متعددی دارا می باشد تا بهترین خدمات را به بیماران و مراجهان برسانند.
هدف از ساخته شدن این بیمارستان، ایجاد و حفظ محیطی است که سلامت و تندرستی فردی را در هر مرحله از زندگی پشتیبانی و تقویت کند.
در این بمیارستان هر خدماتی که انجام میشود بر اساس احساس مسئولیت نسبت به بهبود زندگی بیماران می باشد.
از طریق تشخیص‌های دقیق، درمان‌های مؤثر، تخصص قطعی و فناوری استثنایی مسئولین در این بیمارستان موجب محافظت از سلامت بیماران می گردد.
این بیمارستان دارای تمامی بخش های مهم و حیاتی از جمله اورژانس، اتاق گچ، اتاق احیاء قلب و بخش قلب، واحد تریاژ، بخش آنژیوگرافی، بخش اطفال،آزمایشگاه، بخش زنان و زایمان، رادیولوژی، سی تی اسکن، سی سی یو، داروخانه،پذیرش، واحد انتظامات، اتاق های عمل و … می باشد که با به روزترین و بهترین دستگاه و خدمات به بیماران و مراجعیت خدمات مربوطه را ارئه می دهند.

بیمارستان ایرانیان دبی Dubai Persian Hospital

آدرس و مکان مراکز درمانی و بیمارستان های دبی
بیمارستان ایرانیان دبی Dubai Persian Hospital

یکی از بزرگترین مجموعه های خدماتی و درمانی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی بیمارستان ایرانیان می باشد.
در این بیمارستان تمامی پزشکان در سطح بالایی به بیماران خدمات مرتبط را ارائه می دهند و همچنین کادر مجرب بیمارستان نیز در کنار بیماران دلسوزانه به فعالیت های خود می پردازند.
این بیمارستان در سال 1971 میلادی در زمینی که حاکم دبی شيخ راشد بن سعيد آل مكتوم زمین آنرا اهدا نمود با تمامی تجهیزات و امکانات ساخته شده است و از آن تاریخ به بعد به ارائه خدمات به تمامی مراجعین پرداخته است.
از قسمت های مهم و مورد استفاده علاوه بر دیگر قسمت ها می توان به اتاق های جراحی، قسمت زنان و زایمان، قسمت کودکان، جراحی، آزمایشگاه، داروخانه، کافه تریا، ای سی سو، قسمت مراقبت های ویژه، قسمت قلب و عروق، چشم پزشکی و … اشاره نمود.
این بیمارستان همچنین هرساله پذیرای دانشجویان و متخصصان در انواع رشته ها برای در ابتدا کارآموزی و در صورت رضایت استخدام در این بیمارستان می باشد.
اگر در حین سفر خود دچار مشکلی شدید و نیاز به درمان و خدمان پزشکی داشتید می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

 

هزینه ویزای دبی چقدر است ؟

نرخ و قیمت ویزای دبی به نوع ویزای درخواستی :

  • ویزای 10 روزه عادی دبی
  • ویزای 10 روزه فوری دبی
  • ویازی 1 ماهه عادی دبی ( ویزای 30 روزه دبی )
  • ویزای 1 ماهه فوری دبی ( ویزای 30 روزه دبی )
  • ویزای 2 ماهه سینگل دبی ( ویزای 60 روزه دبی )

همچنین بستگی به نرخ درهم دارد زیر کارگزاری های ویزای امارات برای ثبت درخواست ویزای دبی با درهم کار می کنند .

در جدول زیر قیمت ویزای دبی  قاره پیما به صورت روزانه و ساعتی بروز شده و برای مسافران گرامی قابل مشاهده می باشد .

آیا امکان تمدید ویزای دبی وجود دارد ؟

بله مسافران گرامی می توانند پس از ورود و اقامت به میزان ویزا اقدام به تمدید ویزای خود نمایند .

امکان تمدید ویزای دبی برای 10 روز – 30 روز و 60 روز برای ایرانیان عزیز وجود دارد .

توجه داشته باشید هزینه تمدید ویزای دبی حدودا 3 برابر صدور ویزا می باشد .

در صورت اقامت بیش از مدت ویزا در دبی چه کاری باید انجام شود ؟

مسافران گرامی دبی توجه داشته باشند در صورت اقامت بیش از زمان ویزا دبی با جریمه سنگینی در هنگام خروج از مرز روبرو شده و همچنین وارد بلک لیست دبی می شوید و صدور مجدد ویزای دبی بسیار سخت خواهد شد .

حتما 1 تا 2 روز قبل از اتمام ویزا اقدام به تمدید ویزای خود نمائید .

البته در ویزای 10 روزه دبی امکان اقامت 4 روز بیشتر بدون جریمه و در ویزاهای 30 روزه و 60 روزه امکان اقامت 10 روز اضافه بدون جریمه وجود دارد ( توصیه نمی شود )

 

مدیکلینک MEDICLINIC

بهترین بیمارستان های دبی
مدیکلینک MEDICLINIC

یک مجموعه بین المللی می باشد که دارای حدود بیست و دو کلینک، هفت بیمارستان و حدود سی و پنج مرکز پزشکی می باشد و در تمامی ضمینه های به مارجعین خدمات مرتبط را ارائه می دهد.
کادر درمانی و پزشکان در این بیمارستان مجرب و حرفه ای می باشند.
در این بیمارستان خدمات پزشکی، درمانی، مشاوره ای و … توسط بهترین تیم های پزشکی ارائه می شود و میتوانید با رفتن به آنجا از هر نوع خدماتی که مد نظرتان می باشد و در ان ضمینه به مشکل بر خورده اید بهره مند شوید.

بیمارستان میدکر MedCare hospital

هزینه بیمارستان در دبی
بیمارستان میدکر MedCare hospital

این بیمارستان دارای ساختار منحصر به فرد و خاص می باشد و در دبی ساخته شده و با تمامی امکاناتی که در کنار دستگاه ها و تجهیزات مدرنی که دارد به نیازهای پزشکی مراجعین در تمامی ضمینه ها توسط پزشکان مجرب و کادر درمانی متخصص رسیدگی های لازم را به انجام میرساند.
این بیمارستان دارای شعب متعددی در امارات و شهر دبی می باشد که از معروفترین شعب ان می توان به مجموعه هایی که در آل صفا و اتوبان شیخ زاید ساخته شده اند اشاره نمود.
اورژانس، بخش قلب، بخش زنان، بخش کودکان، آزمایشگاه، اتاق های عمل، رادیولوژی، بخش مراقبت های ویژه، بخش دندان پزشکی، بخش قلب و عروق و… از جمله قسمت های ساخته شده ای می باشد که هر مراجعه کننده بسته به نوع نیازی که داشته باشد می تواند از آنها استفاده نماید.

بیمارستان آستر دبی ASTER HOSPITAL

بیمارستان نزدیک دیره دبی
بیمارستان آستر دبی ASTER HOSPITAL

یکی از بیمارستان های مجهز ساخته شده در دبی می باشد که فعالیت خود را از سال 1987 میلادی آغاز کرده است.
این مجموعه با دارا بودن تمامی قسمت های مورد نیاز مراجعین به یک شهر پزشکی تبدیل گردیده ایت.
کادر مجرب و پزشکان و متخصصان در این بیمارستان با در دست داشتن تمامی فناوری ها و دستگاه های به روز جهانی آماده ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مراجهین می باشند.

مرکز پزشکی کلمانسو clemenceau medical center

معروف ترین بیمارستان دبی
مرکز پزشکی کلمانسو clemenceau medical center

یکی از بزرگترین مجموعه پزشکی و درمانی ساخته شده در دبی می باشد که با دارا بودن تیم پزشکی حرفه ای و کادری مجرب به ارائه خدمان درمانی و پزشکی به تمامی مراجعین عزیز با دارا بودن به روزترین امکانات و دستگاه های دنیای پزشکی در جهان می پردازد.
از نوآوری های پزشکی گرفته تا مراقبت های سرپایی و تمامی دیگر خدمات در این مجموعه برای مراجعین و بیماران اجرا میگردد.
این مرکز پزشکی در سال شهر دبی تأسیس شده و متعهد به گسترش و پیشبرد خدمات درمانی و پزشکی در سطح منطقه و بین‌المللی می باشد.
خدمات عالی به بیماران، مشتریان و مراجعین از مهمترین اهداف در این مجموعه می باشد.
از جمله بخش های این مجموعه می توان به کلینیک پزشکی کودکان، قسمت زنان و زایمان، قسمت مرتبط با بیماری های مردان، آزمایشگاه، بخش مراقبت های ویژه، بخش دندان پزشکی، بخش قلب، اتاق های جراحی و عمل و …. اشاره کرد.

بیمارستان آمریکایی دبی Dubai american hospital

امکانات بیمارستان های دبی
بیمارستان آمریکایی دبی Dubai american hospital

یکی دیگر از بزرگترین مجموعه های پزشکی و درمانی ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی بیمارستان آمریکایی می باشد که ارائه دهنده برترین خدمات توسط تیم پزشکی و کادر درمانی مجرب خود به تمامی بیماران و مراجعین می باشد.
علاوه بر ساختار این مجموعه، بیمارستان همچنین دارای محیطی سرسبز و زیاب نیز می باشد که همین امر باعث روحیه بخشی بالا به تمامی بیماریان و همچنین کادر پزشکی و پرستاری و خدماتی در این مجموعه برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین می باشد.
در تمامی بخش های این بیمارستان دستگاه ها و وسایل پزشکی به روز با بهترین کیفیت و برند های پزشکی حرفه مورد استفاده قرار میگیرند.
این بیمارستان در صورت نیاز هر بیمار می تواند بعنوان یکی از مطمئن ترین و بهترین مجموعه های انتخابی محسوب گردد.

بیمارستان الزهرا دبی Dubai al zahra hospital

هزینه بیمارستان های دبی
بیمارستان الزهرا دبی Dubai al zahra hospital

یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین بیمارستان های ساخته شده در کشور امارات و شهر دبی می باشد که با دارای بودن بهترین دستگاه و وسایل پزشکی و درمانی به ارائه خدمات مرتبط به بیماران و مراجعین می پردازد.
به این نکته نیز می بایست اشاره نمود که بیمارستان الزهرا دبی در سال 2013 با هدف اصلی ارائه مراقبت های پزشکی و راحتی از طریق تجهیزات پیشرفته و متخصصان پزشکی در سطح جهانی تاسیس گردیده است.
این بیمارستان که در جاده شیخ زاید واقع شده است، دارای اعتبار کمیسیون مشترک بین‌المللی است و دارای گواهینامه‌های معتبر مختلف از سازمان‌های اعتباربخشی بین‌المللی در سراسر جهان است.
این مرکز پیشرفته دارای ظرفیت 187 تخت است که با طیف وسیعی از خدمات بهداشتی به بیماران خدمات ارائه می دهد.
در بیمارستان الزهرا دبی، تیم پزشکی گسترده ای متشکل از 250 پزشک و بیش از 400 پرستار در زمینه های مربوطه خود که بسیار حرفه ای می باشند مشغول به کار می باشند.
اورژانس، بخش قلب، بخش زنان، بخش کودکان، آزمایشگاه، اتاق های عمل، رادیولوژی، بخش مراقبت های ویژه، بخش دندان پزشکی، بخش قلب و عروق و… از جمله قسمت های ساخته شده بیمارستان الزهرای دبی می باشد که هر مراجعه کننده بسته به نوع نیازی که داشته باشد می تواند از آنها استفاده نماید.

کلینیک دندانپزشکی نوآ Noa dental clinic

دندان پزشکی در دبی
کلینیک دندانپزشکی نوآ Noa dental clinic

این کلینیک دندانپزشکی فعالیت و ارائه خدمات خود را از سال 2005 میلادی به بعد آغاز کرده است.
همانطور که از نام آم می توانید متوجه شوید این مجموعه، مختص دندان و ارائه خدمات دندانپزشکی می باشد.
تمامی دستگاه های مورد استفاده در این مجموعه مطابق با استاندارد های جهانی و پزشکی و به صورت تایید شده از سوی وزارت پزشکی امارات می باشند.
پزشکان در این مجموعه بسیار مجرب و حرفه ای می باشند و بهترین خدمات را در صورت نیاز به شما ارائه می دهند.

مرکز خدمات اسپا و ماساژ هونلی Heavenly Spa center

بهترین مراکز درمانی و ماساژ دبی
مرکز خدمات اسپا و ماساژ هونلی Heavenly Spa center

یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات اسپا و ماساژ در دبی می باشد که دارای کادری مجرب و حرفه ای و آموزش دیده درباره این نوع از خدمات و به صورت به روز می باشند.
قابل ذکر است هزینه استفاده و بهره مندی از این مجموعه مقرون به صرفه بوده و از هر نوع قشر و با دارا بودن هر میزان درآمد مراجعین می توانند از امکانات این مجموعه استفاده کرده و بهره مند شوند.
برای دکوراسیون و دیزاین اتاق های این مجموعه از انواع گل های خوشبو و معطر استفاده شده و در زمان ماساژ درمانی موسیقی های آرام بخش و ملایمی نیز همزمان پخش می شوند.

مرکز خدمات اسپا و ماساژ کوردون cordon Spa center

سالن ماساژ در دبی
مرکز خدمات اسپا و ماساژ کوردون cordon Spa center

یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین مراکز ارائه دهنده خدمات ماساژ و اسپا در دبی می باشد که هر فرد می تواند به راحتی از آنجا و امکانت موجود در آن بهره مند شود.
در این مجموعه ماساژورهای حرفه با به روز ترین آموزش ها و با استفاده از بهترین محصولات در این ضمینه به مشتریان و مراجعیت خدمات ارائه می دهند.
نکته ای که می توان در رابطه با این مجموعه خدماتی اشاره نماییم این موضوع است که قیمت هایی که می بایست هر مراجعه کننده پرداخت نماید کمی گران می باشد اما بهترین خدمات را نسبت به مبلغی که پرداخت می نمایید به شما ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا