تایلند

بیمارستان های تایلند

اطلاعات و لوکشین بهترین بیمارستان های تایلند


بیمارستان های تایلند

تایلند در طی چندین سال اخیر بعنوان یکی از گردشگرپذیر ترین کشورهای جهان شناخته شده می باشد که سالانه میزبان تعداد بسیار بالایی از توریستها، مسافران و گردشگرانی می باشد که برای گذراندن تعطیلات خود سفر به این کشور را انتخاب می کنند.
تایلند همچنین در ضمینه درمانی دارای بهترین سیستم بهداشت می باشد و این امر به تمامی مسافران علاوه بر مردم بومی ساکن این کشور اجازه می دهد تا در صورت نیاز در بازه زمانی حضورشان در تایلند به یکی از مراکز درمانی و یا بیمارستان های این کشور مراجعه نمایند.
بهترین خدمات پزشکی در کنار کادری مجرب و آموزش دیده به مردم این کشور ارائه داده می شود و با اطمینان خاطر میتوانید به مراکز درمانی این کشور در صورت لزوم مراجعه نمایید و نگرانی در این رابطه نداشته باشید.
ما در این مطلب به معرفی برخی از مراکز درمانی و بهداشتی کشور تایلند برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان خواهیم پرداخت.

بیمارستان بی ان اچ BNH Hospital

بیمارستان بی ان اچ BNH Hospital
بیمارستان بی ان اچ BNH Hospital


این بیمارستان قابل ذکر است که فعالیت و آغاز به کارش از سال 1991 میلادی بوده است.
در این بیمارستان تمامی استاندارد های جهانی و بین المللی در ضمینه بهداشت و درمان با استفاده از پیشرفته ترین وسایل پزشکی به کار گرفته شده است.
این بیمارستان دارای کادر درمانی و پزشکی بسیار حرفه ای و آموزش دیده ای می باشد که در بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده پذیرش و ارائه خدمات به تمامی مراجعه کنندگان و بیماران می باشد.
این بیمارستان در صومعه سو، مابین جاده‌های سیلوم و ساتورن واقع شده است و در صورت نیاز به مراجعه قابل ذکر است رفتن به انجا بسیار راحت و آسان خواهد بود.

بیمارستان بومرونگراد bumrungrad hospital

بیمارستان بومرونگراد bumrungrad hospital
بیمارستان بومرونگراد bumrungrad hospital


یکی از مجهزترین و بزرگترین بیمارستان های مدرن ساخته شده در شهر بانکوک کشور تایلند، بیمارستان بومرونگراد می باشد که دارای کادر درمانی و پزشکی بسیاری حرفه ای ای می باشد که با در اختیار داشت امکان به روز پزشکی دنیا در بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده پذیرش و ارائه خدمات به تمامی بیماران و مراجعه کنندگان می باشد.
این بیمارستان دارای بخش هاس متفاوتی برای استفاده بیماران می باشد که ابتدا مراجعه کنندگان باید در این مجموعه پذیرش شده و به کمک و راهنمایی مسئولین این قسمت به بخش های مرتبط با مراجعه خود راهنمایی شوند و این بخش ها عبارتند از:
اورژانس، دندان پزشکی، عکسبرداری، قلب، زنان و زایمان، چشم پزشکی، سی تی اسکن، رادولوژی، اورولوژی، اتاق عمل اورژانس و سرپایی و غیره می باشد.
برای مراجعه بیماران در این مجموعه درمانی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی مراجعه کنندگان اعم از مردم ساکن در تایلند و همچنین توریست ها و گردشگران در این بیمارستان پذیرش می شوند.

بیمارستان سامیتیوج سوخومویت Samitivej Sukhumvit hospital

بیمارستان سامیتیوج سوخومویت Samitivej Sukhumvit hospital
بیمارستان سامیتیوج سوخومویت Samitivej Sukhumvit hospital


این بیمارستان در سال 1979 میلادی فعالیت خود را درضمینه خدمات رسانی به بیماران آغاز نموده است.
این مرکز درمان بیشتر برای عمل های زیبایی که در انجا انجام می شود شهرت جهانی پیدا نموده است و دارای کادر پزشکی و درمانی بسیار حرفه ای و مجربی می باشد.
به غیر از انجام جراحی های زیبایی همچنین در این بیمارستان بخش های بسیار دیگری نیز وجود دارند که هر مراجعه کننده می تواند از این بخش های برای انجام درمان های خود استفاده نماید و محدودیتی نیز در این بیمارستان در رابطه با مسافران و مردم عادی ساکن در تایلند به هیچ وجه وجود نداشته و به همه به یک شکل رسیدگی های لازم را می رسانند.
این بیمارستان دارای حدود 270 تخت و در حدود 87 اتاق معاینه می باشد که هر کدام از این بخش ها و اتاق ها محدودیت در پذیرش بیماران دارا نمی باشند و چنانچه مسافری باشید که به تایند سفر نموده اید نیز در این بیمارستان پذیرش می شوید.

مرکز اسپا و ماساژ هلث لند Health Land Spa and Massage

مرکز اسپا و ماساژ هلث لند Health Land Spa and Massage
مرکز اسپا و ماساژ هلث لند Health Land Spa and Massage


ماساژ و استفاده از اسپا در کشور تایلند بعنوان یکی از موارد درمان برای برخی بیماری ها مورد استفاده قرار میگیرد که بسیار کاربرد بالایی داشته و نتیجه گیری های خوبی از این کار در طی چندین سال اخیر به دست آمده است و قابل ذکر است که به همین دلیل مراکز مخصوص اسپا و ماساژ بسیاری با به روزترین و کامل ترین تجهیزات ساخته شده اند.
این مجموعه که در رابطه با ان توضیح خواهیم داد دارای کاد درمانی و پزشکی حرفه ای می باشد که در ابتدا برای هر مراجعه کننده مشاوره هایی انجام می شود و سپس درمان آغاز می شود.
این مرکز در قسمت جاده پاتایا شمالی واقع شده است و آبگرم این مجموعه در بین مردم بومی این شهر و همچنین توریست ها بسیار محبوب و پر استفاده می باشد.
استفاده از خدمات در این مرکز اسپا و ماساژ با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه انجام میگیرد.

مرکز ماساژ‌ و اسپا ایفوریا Eforea Spa and massage

مرکز ماساژ‌ و اسپا ایفوریا Eforea Spa and massage
مرکز ماساژ‌ و اسپا ایفوریا Eforea Spa and massage


این مجموعه در جاده اصلی شهر ساحلی و گردشگرپذیر پاتایا واقع شده است.
این مرکز قابل ذکر است که متعلق به مجموعه هتل های معروف و شناخته شده هیلتون می باشد.
اتاق های مجلل ماساژ، آبگرم های حرفه ای و اسپا ها بسیار محبوب در این مجموعه می باشند و قابل ذکر است که مربیان و کادر مجرب در آن مشغول به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به تک تک مراجعه کنندگان می باشند.
با رفتن به این مجموعه می توانید تجربه حضور در یکی از بهترین مراکز اسپا و ماساژ را تجربه نموده و خاطراتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود در این مرکز رقم بزنید.

بیمارستان مسیحی بانکوک Bangkok Christian Hospital

بیمارستان مسیحی بانکوک Bangkok Christian Hospital
بیمارستان مسیحی بانکوک Bangkok Christian Hospital


یکی از قدیمی ترین و عالی ترین بیمارستان های ساخته شده در کشور تایلند وشهر بانکوک این کشور می باشد.
این مجموعه بهداشتی و درمانی واقع در جاده سیلوم، منطقه بانگ راک می باشد.
اولین مبلغان مسیحی که در قرن نوزدهم وارد تایلند شدند، اغلب موعظه را با کمک پزشکی برای مردم محلی ترکیب می کردند.
در حال حاضر بیمارستان مسیحی بانکوک دارای مراکز ویژه (مرکز مراقبت از پوست و لیزر، مرکز غربالگری سلامت، مرکز مراقبت های دندانی) و بخش های تخصصی (داخلی، چشم، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، اطفال، ارتوپدی، جراحی، لیزر) می باشد.
برای رفتن به این بیمارستان محدودیتی وجود ندارد و هم مردم بومی این شهر و هم مسافران توانایی استفاده از امکانات و خدمات این بیمارستان را دارا می باشند.
این بیمارستان در مقایسه با سایر بیمارستان های هم سطح توسط جامعه مهاجران در تایلند، خوب و بسیار قیمت های مقرون به صرفه و ارزانتری برای خدمات خود دریافت می کند.

بیمارستان تونبوری Thonburi Hospital

بیمارستان تونبوری Thonburi Hospital
بیمارستان تونبوری Thonburi Hospital


یکی از بیمارستان های ساخته شده در شهر بانکوک کشور تایلند می باشد که فعالیت خود را از سال 1977 میلادی به بعد آغاز نموده است.
این بیمارستان دارای کادر پزشکی و درمانی حرفه ای و مجربی می باشد که در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده پذیرش بیماران و مراجعه کنندگان می باشد و به تمامی آنها اعم از مردم بومی بانکوک و همچنین توریست ها و گردشگران خدمات مرتبط و یکسان با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و امکانات را ارائه می دهد.
ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوارش و کبد، قلب و عروق، زنان و زایمان، و اورولوژی از شناخته شده ترین و موفق ترین بخش های این بیمارستان می باشند.
هر فرد در ابتدای ورود باید در قیمت ورودی و مخصوص پذیرش شده و سپس به کمک مسئولین آن قسمت به بخش های مرتبط راهنمایی شوند.
در کل کشور تایلند همه بر این باورند که هفت مرکزی که در این بیمارستان وجود دارند بهترین خدمات را به بیماران ارائه می دهند و هزینه های مقرون به صرفه ای را نیز دریافت می کنند.
این هفت مرکز عبارتند از:
مرکز قلب، مرکز سرطان، مرکز عصبی، مرکز گوارش و کبد، مرکز استخوان و مفاصل، مرکز زنان و کلینیک اورولوژی.
این نکته نیز قابل ذکر است که دسترسی به این بیمارستان برای بیماران بسیار آسان و راحت می باشد.

بیمارستان سنت لوئیس St. Louis Hospital

بیمارستان سنت لوئیس St. Louis Hospital
بیمارستان سنت لوئیس St. Louis Hospital


این مجموعه یک بیمارستان بزرگ خصوصی ساخته شده در منطقه ساتون شهر بانکوک کشور تایلند می باشد.
به نام سنت لوئیس؛ پادشاه فرانسه، این بیمارستان در سال 1898 میلادی پس از ساخت کلیسای سنت لوئیس تاسیس شد و آن را به اولین بیمارستان کاتولیک در تایلند تبدیل گردانیده است.
بیمارستان سنت لوئیس امروزه توسط متخصصان پزشکی بسیار متخصص، پرستاران و یک بخش تحقیقات پزشکی با تاکید بر ارائه مراقبت های جامع اداره می گردد.
این مرکز پزشکی انواع تجهیزات پیشرفته مدرن و تضمین ایمنی را برای پروتکل های تشخیص پزشکی و درمان کامل ارائه می دهد.
بیمارستان سنت لوئیس دارای اتاق‌های انتظار با تهویه مطبوع راحت برای بیماران مجهز به امکانات مدرن در یک محیط خصوصی است.
این بیمارستان دارای بخش های بسیاری می باشد که به مراجعه کنندگان و بیماران خدمات ارائه می دهند که این بخش ها عبارتند از:
دندانپزشکی، لیزر، آندروسکپی، اورولوژی، گوش حلق و بینی، چشم، اورژانس، قلب، جراحی، زنان و زایمان، اورتوپتی، پوست و مو و غیره.
ورودی برای تمامی عموم مردم اعم از ساکنین تایلند و همچنین مسافران و توریست ها در صورت نیاز و لزوم در دسترس می باشد.
تمام شرایط ایمنی در هر بیمارستان پیشرو در این جهان را می توان در بیمارستان سنت لوئیس بانکوک به صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته یافت.

بیمارستان پرارام ناین Praram 9 Hospital

بیمارستان پرارام ناین Praram 9 Hospital
بیمارستان پرارام ناین Praram 9 Hospital


بیمارستان پرارام ناین در ابتدا توسط گروهی از پزشکان حرفه ای و متخصص از تمام حوزه های پزشکی تأسیس گردید.
این بیمارستان با هدف ارائه طیف گسترده ای از خدمات پزشکی قابل اعتماد با بالاترین استانداردهای کیفیتی و ساختاری فعالیت های مرتبط پزشکی خود را به انجام می رساند.
امروزه بیش ازسیصد پزشک و متخصص حرفه ای در این مجموعه در کنار همدیگر مشغول به فعالیت و خدمات رسانی بیست و چهار ساعته به بیماران و مراجعه کنندگان می باشند.
این بیمارستان مدرن ترین و به روزترین تجهیزات پزشکی را برای ارائه بهترین خدمات پزشکی به بیماران در خود جای داده است.
این بیمارستان دارای بخش های بسیاری می باشد که هر بیمار بعد از انجام پذیرش خود می تواند مرتبط با نیاز درمانی خود به آنها مراجعه نماید.
به این موضوع نیز برای اطلاع بیشتر شما عزیزان می توانیم اشاره نماییم که تخصص های بسیاری در این بیمارستان وجود دارند که عبارتند از:
سرطان، پیوند کلیه، معده، گوش و حلق و بینی، مرکز قلب، سرطان سینه، مرکز ارتوپدی، مرکز پزشکی، مرکز اطفال، مرکز پوست، مرکز نورولوژی و مرکز دیابت.

بیمارستان راجاواتی Rajavithi Hospital

بیمارستان راجاواتی Rajavithi Hospital
بیمارستان راجاواتی Rajavithi Hospital


یکی از قدیمی ترین بیمارستان های ساخته شده در کشور تایلند می باشد که در بین جاده راجاویتی و جاده فایاتای واقع شده است و فعالیت های خود را قابل ذکر است که از سال 1951 میلادی آغاز نموده است.
در ابتدا از این بیمارستان فقط برای زنان و بخش های زایمان استفاده می گردید اما به گذر سالیان بخش های بسیار و متعددی به این بیمارستان برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان افزوده شده است.
این مجموعه خدماتی و درمان دارای کادری مجرب و حرفه ای می باشد که در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده پذیرش بیماران و ارائه بهترین خدمات به تک تک آنها می باشند.
برای ورود به این بیمارستان محدودیت وجود ندارد و هم مردم عادی ساکن در تایلند و هم توریست ها و مسافران در صورت نیاز می توانند به این مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند و خدمات یک شکل و بدون نقصی را از تیم پزشکی و درمانی بیمارستان دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تایلند :

برای دریافت ویزای تایلند توریستی به مدارک زیر نیاز است 

  1. اصل پاسپورت
  2. 2 قطعه عکس رنگی زمینه سفید (جدید)
  3. بلیط رفت و برگشت
  4. رزرو قطعی هتل به تعداد روزهای بلیط
  5. بیمه مسافرتی
  6. تایید واکسن کرونا

مدت زمان صدور ویزای تایلند :

صدور ویزای تایلند به صورت عادی 1 هفته و به صورت فوری 2 روز زمان نیاز دارد .

آیا صدور ویزای تایلند تضمینی می باشد ؟

صدور ویزای تایلند هیچ تضمینی ندارد ولی با توجه به سابقه کاری و دریافت هفته ای بیش از 200 ویزای تایلند در قاره پیما درخواست های ویزا تایلند قاره پیما 99/99 درصد به ویزا تبدیل می شوند و دلیلی برای ترس در مورد ریجکت ویزا وجود ندارد .

قیمت ویزای تایلند :

هزینه و قیمت ویزای تایلند در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا