تانزانیا

راهنمای سفر به تانزانیا

اطلاعات کلی درباره تانزانیا و راهنمای سفر به تانزانیا 

درباره تانزانیا

این کشور با نام رسمی جمهوری متحد تانزانیا کشوری است واقع شده در شرق آفریقا که پایتخت آن دودوما می باشد.
در ابتدا و در سال 1996 پایتخت رسمی این کشور شهر ساحلی بزرگ دارالسلام بوده است و سپس پایتختی آن به دودوما منتقل گردید.
نکته مهمی که می توان در رابطه با نام کشور اشاره کرد این موضوع است که نام تانزانیا واژه ‌ای مرکب از تانگانیکا و زنگبار است.
این دو کشور در سال 1964 یا یکدیگر متحد شده و جمهوری تانزانیا را تشکیل داده اند.
زبان رسمی مردم و ساکنین در این کشور زبان سواحلی / زبان انگلیسی بوده و همچنین واحد پول آنها شیلینگ تانزانیا می باشد.
این کشور با دارا بودن حدود 947.000 کیلومتر مربع مساحت بعنوان سیزدهمین کشور بزرگ در آفریقا و همچنین سی و یکمین کشور بزرگ در جهان شناخته شده می باشد.
تانزانیا با کشورهای رواندا، بوروندی، جمهوری دمکراتیک کنگو، مالاوی، زامبیا و موزامبیک همسایه و هم مرز می باشد.
تانزانیا همانند بسیاری از کشورها در جهان دارای محصولاتی صادراتی و وارداتی بوده که در ادامه این متن به برخی از مهمترین این محصولات اشاره خواهیم کرد.
محصولات وارداتی:
کالاهای مصرفی، ماشین‌آلات و تجهیزات، مواد اولیه صنعتی ، نفت خام.
محصولات صادراتی:
طلا، قهوه، بادام زمینی، کالاهای مصرفی ، پنبه.
این کشور دارای مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی می باشد که محوطه شهر تاریخی کائوله بعنوان یکی از مهمترین محوطه‌ های تاریخی تانزانیا شناخته شده می باشد و قابل ذکر است که در سال 1964 میلادی در فهرست آثار تاریخی تانزانیا به ثبت رسیده و مورد حفاظت این کشور و سازمان های جهانی واقع شده است.
تمامی مسافران و متقاضیان در ضمینه های مختلف جهت ورود به خاک تانزانیا ملزم به ارائه مدارک به سفارت خانه و کنسولگری کشور مربوطه می باشند تا بررسی های لازم انجام گرفته و در صورت تایید ویزا و اجازه ورود هریک از آنها به خاک این کشور داده و صادر گردد.

جمعیت و دین در تانزانیا

مسیحیت، اسلام و آئین‌های بومی، سه دین اصلی این کشور، هرکدام حدود یک ‌سوم از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
با اینکه تانزانیا کشوری فقیر می باشد اما قابل ذکر است که اکثریت جمعیت آن در میان کشور های آفریقای جنوبی باسواد می باشند.
حدود نود و نه درصد از مردم تانزانیا جزو آفریقایی ها بوده و مابقی یک درصد غیر آفریقایی می باشند.
بزرگترین قوم آفریقایی که در تانزانیا زندگی می کنند را سوکوماها تشکیل می دهند و همچنین دومین قوم بزرگ را نیاموزی ها تشکیل می دهند.
جدای از هر قوم و مذهبی در این کشور مردم با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
به این نکته در رابطه با مردم، اقوام و ساکنین در تانزانیا می توان گفت که هر یک از اقوام ساکن تانزانیا به زبان بومی خویش سخن می‌ گویند.

بهترین زمان سفر به تانزانیا

در تمامی فصول و ماه های سال امکان سفر به کشور تانزانیا برای گردشگران محیا می باشد.
این کشور اغلب شامل دشت و زمین های هموار است اما در برخی نقاط شامل کوهستان ها هم می شود.
اما جالب است بدانید که آب و هوا در کشور تانزانیا بسیار متفاوت و متغییر می باشد.
همانند بسیاری از کشورها تابستان در این کشور گرم بوده و گردشگران بسیاری در کشور مشاهده می شوند و بسیار شلوغ می باشد و هزینه ها نیز در این فصل گرانتر می باشند.
زمستان برای گردشگری در این کشور نیز مناسب می باشد زیرا گردشگران زیادی را در کشور مشاهده نمی کنید و هزینه ها نیز کمتر و ارازنتر می باشند.
پاییز و وبهار نیز بسیار دلچسب برای سفر کردن به این کشور محسوب می شوند زیرا دارای آب و هوا معتدلی بوده و می توانید در این فصل نیز سفر خود به کشور تانزانیا را انجام دهید و همچنین در این فصول حضور گردشگران در کشور به صورت متوسط و متعادلتر نسبت به تابستان و زمستان می باشد.
تانزانیا جزو کشورهای آفریقایی محسوب می شود و این نکته قابل ذکر است که دو فصل بارانی را دارا می باشد که یکی بین مارچ تا می و دیگزی از اواسط اکتبر تا اواسط دسامبر اتفاق میفتد پس اگر مایل به بودن در این نوع اب و هوا نمی باشید می توانید سفر خود را در بین این ماه های برنامه ریزی نکنید و از دیگر فصول و ماه های سال این کشور برای سفر خود استفاده کرده و نخایت لذت را در آنجا ببرید و خاطراتی به یاد ماندنی و خوش را برای خود، دوستان و خانوداتان رقم بزنید.
بعد از ماه های بارندگی بواسطه تمیز شدن هوا و طبیعت سرسبز و زیبا گردشگران متعددی از سر تا سر جهان برای سفر به این کشور می روند.
در ماه های ژوئن تا اوکتبر و دسامبر تا فوریه فصل خشک در کشور تانزانیا و همچنین کشورهای آفریقایی می باشند.
در این زمان از سال دمای هوا گرم می باشد که می تواند کمی مشکل ساز شود اما در هنگام شب با وزش بادهای خنک این وضعیت کمی قابل تحمل تری می شود.

راهنمای سفر به تانزانیا
شهرهای تانزانیا – قاره پیما

شهرهای کشور تانزانیا

Dar es Salaam دارالسلام
شهر دارالسلام ، یک شهر بزرگ و بندر تجاری در ساحل اقیانوس هند در تانزانیا می باشد.
این شهر زیبا از دهکده ای ماهیگیری به وجود آمد و کم کم به محلی برای زندگی تبدیل گردید.
خانه های سنتی قبایل محلی و … در این شهر قابل مشاهده می باشند که بعنوان زیبایی های محصور کننده آن شناخته شده می باشد.
دارالسلام مرکز استان دارالسلام و همچنین بعنوان بزرگترین شهر این کشور نیز شناخته شده می باشد و قابل ذکر است این شهر یکی از مناطق مهم اقتصادی منطقه نیز می باشد.
این شهر همچنین یکی از مناطقی پرتردد گردشگران و توریست هایی است که به کشور تانزانیا سفر می کنند.
این شهر سومین رشد سریع جمعیت در آفریقا و نهمین رشد سریع جمعیت در جهان را به خود اختصاص داده است.
به این نکته در رابطه با شهر دارالسلام باید اشاره کرد که مهمترین مراکز آموزشی این کشور در همین شهر واقع شده و فعالیت های مرتبط خود را به انجام می رسانند.
این شهر دارای مراکز تجاری و اقتصادی مهمی می باشد و گردشگران بسیاری هر ساله در سفر خود به کشور تانزانیا حتما از این شهر نیز بازدید می کنند.

Dodoma دودوما
دودوما در حال حاظر بعنوان پایتخت کشور تانزانیا شناخته شده می باشد اما قابل ذکر است که پایتخت این کشور تا سال 1996 شهر دارالسلام بوده و بعد از این سال پایتختی کشور تانزانیا به شهر دودوما تغییر پیدا کرد.
شهر دودوما در مرکز کشور قرار گرفته ‌است و از شرق حدود 453 کیلومتر با پایتخت سابق تانزانیا یعنی شهر دارالسلام دارای فاصله می باشد.
شهر دادمان دارای مردمی خونگرم و مهمان نواز می باشد که سفر به این شهر را برای شما بسیار خوشایند می گرداند.
زبان رسمی مردم این شهر زبان سواحلی و انگلیسی بوده و واحد پول آن ها شیلینگ تانزانیا می باشد.
شهر دودوما از لحاظ وسعت و میزان فضایی که از مساحت کشور به خود اختصاص داده دارای رتبه 12 ام در میان سایر استان‌ ها و شهر های کشور تانزانیا می ‌باشد.
به این نکته نیز می بایست اشاره کرد که شهر دودوما دز سال 1907 توسط استعمارگران آلمانی و در زمان ساخت راه آهن مرکزی کشور تانزانیا تاسیس گردید و قابل ذکر است حدود 49 درصد جمعیت در این شهر را آقایان و 51 درصد دیگر را خانم ها تشکیل می دهند.
همانند بسیاری دیگر از شهر ها و کشور ها و استان ها دودوما نیز دارای تولیداتی می باشد که به انواع بازار ها ارائه می دهد و از طریق آن کسب درآمد دارا می باشد.
این محصولات تشکیل یافته اند از: لوبیا ، غلات ، بادام زمینی ، قهوه ، چای ، تنباکو و محصولات دامی.
دودوما دارای آب و هوای نیمه خشک و درجه حرارت نسبتاً گرم در طول سال است و گردشگران بسیاری هر ساله در سفر خود به کشور تانزانیا از این شهر که پایتخت آن می باشد نیز بازدید کرده و لحظاتی خوش و به یاد ماندنی رقم می زنند.

Zanzibar زنگبار
زنگبار منطقه ‌ای است نیمه‌خود مختار در کشور تانزانیا و پایتخت آن شهری است به همین نام می باشد که دارای مردمی خونگرم و بسیار مهمان نواز می باشد.
نام زنگبار به معنی ساحل و یا سرزمین سیاهان شناخته شده می باشد.
ساکنین شهر زنگبار به زبان سواحلی که بعنوان شاخه ای از گروه زبان های بانتو شناخته شده می باشد صحبت می ‌کنند.
این زبان در شرق و همچنین تا حدودی در مرکز آفریقا بکار برده می‌ شود و یکی از محبوب ترین زبان ‌های آفریقایی می باشد.
شهر سنگی در زنگبار بسیار محبوب، مشهور و شناخته شده می باشد و قابل ذکر است که بعنوان مرکز تاریخی زنگبار شناخته شده بوده و مجدد قابل ذکر است این شهرسنگی همچنین در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.
این شهر همانند بسیاری از نقاط دارای محصولاتی صادراتی می باشد که از مهمترین این محصولات ادویه هایی هستند که بسیار محبوب و پر استفاده می باشند و این محصولات تشکیل یافته اند از: جوز، میخک، دارچین، فلفل سیاه و نخل رافیا.
زنگبار بواسطه دارا بودن مراکز دیدنی، معماری و ساختمان های فوق العاده چشم نواز در صنعت گردشگری بسیار محبوب بوده و به توریست های بسیاری را هر ساله جهت بازدید به خود جلب می کند.

هزینه سفر به تانزانیا

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور تانزانیا ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در این کشور می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به تانزانیا با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.
برای اقامت در کشور تانزانیا گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران و گردشگران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند و این نکته نیز قابل ذکر است که در این کشور برای اقامت به غیر از هتل ها، هاستل ها و مهمان خانه های بسیاری نیز وجود دارد اما نگران هزینه های هتل نباشید چون این قیمت ها زیاد بالا نیستند اما نسبت به ستاره هتل و محل احداث کمی متغییر می باشند و برای اطمینان دقیق از قیمت ها قبل از تصمیم به سفر خود در مورد قیمت ها برای اقامت خود اطلاعات لازم را کسب نمایید.
برای خورد و خوراک متفرقه در این کشور به برخی از هزینه هایی که پیش رویتان قرار میگیرد در ادامه اشاره خواهیم کرد.
برای خوردن غذا در رستورانی ارزان قیمت در این کشور به ازای هر وعده غذایی باید حدود 7000 الی 9000 شیلینگ تانزانیا هزینه نمایید.
برای صرف غذا در رستورانی با سطح سرویس دهی متوسط و معمولی به ازای هر وعده غذایی حدود 10.000 الی 14.000شیلینگ باید هزینه نمایید.
برای استفاده از مغازه های فست فود فروشی در این کشور به ازای هر وعده غذایی مشتریان می بایست 10.000 الی 12.000 شیلینگ پرداخت نمایید
برای حمل و نقل در این کشور گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران و گردشگران قرار میگیرد که از هر کدام که مایل بودین می توانید برای رفت و آمد های خود استفاده نمایید.
در این کشور برای استفاده از تاکسی ورودی اولیه آن 6000 شیلینگ بوده و به ازای هر یک کیلومتر 3000 شیلینگ دیگر به هزینه ها اضافه می گردد.
اگر مایل باشید تاکسی در اختیار شما در طول روز قرار گیرد حدود 8000 الی 9000 شیلینگ باید هزینه نمایید.
برای استفاده ازبلیط های تک نفره برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی باید حدود 500 شیلینگ هزینه نمایید و اگر مایل باشید کارت های خود را به صورت ماهانه شارژ نمایید حدود 35.000 الی 40.000 شیلینگ باشد هزینه نمایید.

راهنمای سفر به تانزانیا
واحد پول تانزانیا

واحد پول تانزانیا چیست ؟

شیلینگ تانزانیا (به انگلیسی: Tanzanian shilling) (به زبان بومی: Shilingi ya Tanzania) با کد ایزوی TZS، یکای پول رایج در کشور تانزانیا است. مسئولیت کنترل این یکای پول برعهدهٔ بانک تانزانیا قرار دارد.

یکای جزء  
 ۱/۱۰۰ سنت
نماد TSh
اسکناس‌ها ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۵۰۰۰، ۱۰۰۰۰ shilingi
سکه‌ها ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰ shilingi

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اخذ ویزای تانزانیا ( زنگبار – دارالسلام ) با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

راه های سفر به تانزانیا از ایران

ایرانیان عزیز برای سفر به تانزانیا نیاز به دریافت ویزای تازانیا دارند .

ویزای فرودگاهی تانزانیا تا اطلاع ثانوی برای ایرانیان صادر نمی شود و ایرانیان عزیز برای سفر به تانزانیا می بایستی قبل از سفر ویزای این کشور را دریافت نمایند .

ویزای تانزانیا

پرواز به تانزانیا

در حال حاضر امکان پرواز از تهران – شیراز – مشهد – اصفهان با پروازهای ترانزیت به تانزانیا وجود دارد برای خرید اینترنتی پروازهای تانزانیا وارد لینک زیر بشوید .

بلیط تانزانیا

بلیط دارالسلام

بلیط زنگبار

رزرو هتل در تانزانیا

برای رزرو هتل در تمام شهر های تانزانیا وارد لینک زیر شوید اطلاعات کلی در راهنمای سفر به تانزانیا قاره پیما

رزرو هتل در تانزانیا

رزرو هتل در دارالسلام

رزرو هتل در زنگبار

رستوران هایی که در سفر به تانزانیا حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

رستوران صخره تانزانیا THE ROCK RESTAURANT

بهترین رستوران و کافه های تانزانیا
رستوران صخره تانزانیا – قاره پیما

این رستوران درون اقیانس هند و بر روی صخره ساخته شده است.
با حضور در این رستوران می توانید علاوه بر صرف غذاهای لذیذ و خوشمزه تانزانیایی و بین المللی همچنین می توانید از منظره بی نظیر ان نیز لذت ببرید.
در زمانی که آب دریا ملایم است می توانید به صورت قدم زنان تا آنجا بروید و اگر وضعیت آب و دریا متلاطم بود می بیست حتما با قایق ها مخصوص به آنجا رفته و مجدد باز گردید.
قابل به ذکر است تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران د بی لیف The Bay Leaf restaurant

بهترین رستوران های تانزانیا دارالسلام و زنگبار

 

رستوران د بی لیف – قاره پیما

این رستوران در محیطی آرام و لذت بخش و در هتلی به همین نام ساخته شده و فعالیت های مربوطه خود را در این مجموعه به انجام می رساند.
انواع غذاهای تانزانیایی، هندی و حتی بین المللی در این رستوران طبخ و یه مشتریان ارائه می شوند.
جوجه، میگوی کبابی با مارچوبه و سیر و گشوت گوسفند طبخ شده به سبک کلیمانجارویی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین غذاهایی می باشند که مشتریان برای خود سفارش می دهند.
قابل به ذکر است تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های سنتی تانزانیا

مکان های دیدنی و توریستی داراسلام و زنگبار ( تانزاینا )

کوه مرو تانزانیا Mount Meru

طبیعت و پارک های تانزانیا

 

کوه مرو تانزانیا – قاره پیما

این کوه در کشور تانزانیا قرار دارد و جزو پنجمین کوه بزرگ قاره آفریقا و دومین کوه مرتفع کشور تانزانیا شناخته شده می باشد.
با حضور در این کوه می توانید علاوه بر هوای خوب از طبیعت و زیبایی مناظر آن نیز لذت کامل را ببرید و به پیاده روی بپردازید.
پلنگ های وحشی در کوه مرو سکونت می کنند اما به ندرت کسی می تواند آنها را ببنید و از انها عکسی بگیرد.

مرکز میراث فرهنگی آروشا تانزانیا Arusha Cultural Heritage Centre

بهترین مکان های توریستی تانزانیا

 

مرکز میراث فرهنگی آروشا تانزانیا

اگر جزو افرادی هستید که علاقه به تاریخ و فرهنگ کشورها دارید مرکز میراث فرهنگی آروشا یکی از مناطقی است که می توانید به انجا بروید و از تاریخ کشور تانزانیا اطلاعات لازم را بدست آورید.
در این مرکز فرهنگی کتاب های دست نویس، سنگ نوشته ها، جواهرات بومی، لباس محلی و … نگهداری می شوند که بسیار قدیمی می باشند.
در این مکان همچنین می توانید اقلامی که به صورت سوغاتی برای فروش گذاشته شده اند را نیز تهیه نمایید که همگای آنها مرتبط با تاریخ کشور تانزانیا می باشد.

آثار باستانی دبی

پاساژ های ارزان قیمت تانزانیا ( دارالسلام – زنگبار ) 

اسلیپ وی مال Slipway Mall

مراکز خرید تانزانیا

 

اسلیپ وی مال – قاره پیما

این مرکز خرید در محوطه ای ساخته و واقع شده است که ساختمان های متنوعی نظیر رستوران، هتل، مغازه های گوناگون، سوپر مارکت و مدرسه در انجا وجود دارد.
علاوه بر مغازه ها و فروشگاه هایی که در این مرکز خرید وجود دارند همچنین در اطراف و محوطه آن می توانید دستفروشان متعددی را نیز ببینید که با پهن کردن بساط خود به ارائه محصولاتی با قیمت های مقرون به صرفه می پردازند.

بازار میونگه وودکرورز Mwenge Woodcarvers

بازارهای خیابانی تانزانیا دارالسلام و زنگبار

 

بازار میونگه وودکرورز – قاره پیما

همانطور که از نام آن می توانید ببینید این بازار به صورت روباز و همچنین برخی غرفه های به صورت سقف دار برگزار می شود.
محیطی که در آنجا بازار برپا می شود به صورت ماسه ای و شنی می باشد و اکثرا محصولات و لوازم سنتی و صنایع دستی کار هنرمندان تانزانیا ارائه و به فروش می رسند.
دسترسی به این بازار بسیار آسان بوده و با خطوط مخصوص اتوبوس و تاکسی می توانید به آنجا رسیده و خرید های خود را به انجام برسانید.

بازارهای سنتی تانزانیا

از تانزانیا چی بخریم ؟

منبت کاری تانزانیا Tanzanian woodcarving

بهترین سوغات تانزانیا

 

منبت کاری تانزانیا – قاره پیما

یکی از شناخته شده ترین سوغات هایی که می توانید از کشور تانزانیا برای خود و افرادی که دوستشان دارید تهیه نمایید حکاکی ها و منبت کاری های انجام شده بر روی چوب می باشد.
اکثر مردم با تهیه این سوغات آنرا برای دکور و تزیین های خود استفاده می کنند.
این منبت کاری های زیبا که برخی کار دست می باشند را در ابعاد و اندازه های مختلف می توانید تهیه کرده و با خود به کشورتان ببرید و همیشه با دیدن انها به یاد سفرتان به کشور تانزانیا بیافتید.

زیور آلات ماسایی Maasai ornaments

از تانزانیا به هدیه ای بخریم

 

زیور آلات ماسایی – قاره پیما

یکی از نماد های اصلی در پوشش مردم در منطقه ماسایی می باشد که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد.
این زیور آلات در جاهای مختلف و بسته به نوع شرایط و موقعیت متفاوت استفاده می شوند و معانی منحصر به فردی نیز دارا می باشند.
این زیورآلات در طرح ها و رنگ های مختلف در مغازه های مربوطه به فروش آنها و سوغات فروشی های کشور تانزانیا قابل یافت و خرید می باشند.

قیمت سوغات در تانزانیا

خوشمزه ترین غذا های تانزانیا

اوگالی Ugali

بهترین غذاهای ارمنستان

 

اوگالی – قاره پیما

یکی از غذاهای ملی، محبو و مشهوری است که سالیان بسیاری است در کشور تانزانیا طبخ و خورده می شود.
برای طبخ این غذای لذیذ مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از خمیر سفت تهیه شده با آرد ذرت، پودر کاساوا، ذرت خوشه ای و ارزان قیمت.
این غذا به طور معمول در ظرف های بزرگ گذاشته می شود و در کنار آن سسی لذیذ تهیه شده از حبوبات و سبزیجات پخته شده، گوشت و ماهی سرو می شود.

نیاما چوما Nyama Choma

غذاهای خیابانی تانزانیا

 

نیاما چوما – قاره پیما

نام این غذا برگرفته شده از گوشت گریل شده می باشد و در این کشور بسیار محبوب می باشد.
برای طبخ این غذا معمولا از گوشت ماهی، مرغ و بز استفاده می شود.
این گشوت ها را بر روی ذغال و یا توری های فلزی می گذارند تا به آرامی بپزند.

غذاهای خیابانی در تانزانیا

سوالات متداول درباره سفر به تانزانیا :

هزینه سفر به تانزانیا چقدر است ؟

هزینه دقیق سفر به تانزانیا بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر – نرخ دلار و شیلینگ تانزانیا – نوع سفر زمینی یا هوایی یا دریایی – کیفیت هتل و … دارد بنابرین امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد .
البته قیمت تقریبی بلیط – هتل – غذا – حمل و نقل – ورودی مکان های تاریخی و … در قاره پیما برای شما آورده شده است لطفا برای آگاهی وارد سایت شوید .

از چه راه هایی می شود به تانزانیا رفت ؟

در حال حاضر امکان سفر هوایی با پروازهای غیر مستقیم به تانزانیا از ایران وجود دارد .

فرمول تبدیل شیلینگ تانزانیا به تومان و تومان به شیلینگ تانزانیا؟

برای تبدیل دلار به شیلینگ و یا تومان به شیلینگ تانزانیا و بلعکس می توانید وارد سایت شده و از محاسبگر سایت استفاده کنید .
محاسبگر آنلاین شیلینگ تانزانیا به تومان و دلار

آیا برای سفر به تانزانیا به ویزا نیاز است ؟

بله مسافران ایرانی برای سفر به تانزانیا می بایستی ویزای این کشور را دریافت نمایند .
شرایط دریافت ویزای تانزانیا

قیمت بلیط هواپیما تانزانیا ؟

قیمت بلیط پروازهای تانزانیا بستگی به تاریخ سفر و نوع بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت دارد .
برای آگاهی از نرخ دقیق بلیط هواپیما به تانزانیا وارد سایت شوید .
توجه داشته باشید در حال حاضر تنها از تهران – شیراز – اصفهان و مشهد پرواز غیر مستقیم به تانزانیا انجام می شود .

قیمت رزرو هتل و اجاره سوئیت و آپارتمان در تانزانیا ؟

برای آگاهی از قیمت هتل و آپارتمان و … وارد قسمت رزرو اینترنتی هتل های تانزانیا سایت شوید .

تورهای مسافرتی تانزانیا ؟

برای رزرو تور تانزانیا با شماره های قاره پیما در تماس باشید .
قیمت تور تانزانیا

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا