امارات

سرزمین ماجراجویی آی ام جی

راهنماو اطلاعات درباره سرزمین ماجراجویی آی ام جی

سرزمین ماجراجویی آی ام جی IMG Worlds of Adventure

درباره سرزمین ماجراجویی آی ام جی

یکی دیگر از مهیج ترین تفریحاتی که در دبی می توانید از آن استفاده نمایید رفتن به این سرزمین می باشد و می توانید ماجراجویی بسیار هیجان انگیزی را تجربه نمایید.
سرزمین ماجراجویی آی ام جی در نزدیکی دهکده جهانی دبی می باشد و می تواند بهترین تجربه تفریحی را برای کودکان و همچنین بزرگسالان به ارمغان بیاورد.
قابل ذکر است قسمت هایی از این پارک و مجموعه متعلق است به شخصیت های مارول و مابقی قسمت ها نیز متعلق به دایناسورها و دیگر شخصیت های کارتونی می باشد.
این مجموعه تفریحی در وسعتی معادل حدود 140 هزار مترمربع و در بزرگراه شیخ محم د بن زاید ساخته شده است و بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه هاس سرپوشیده در جهان شناخته شده می باشد.
این مجموعه ساخته شده توسط شرکت الیاس و مصطفی گله‌ داری می باشد که در حال حاظر دارای ارزشی در حدود 3.5 میلیارد درهم می باشد که در سال 2016 فعالیت های رسمی خود را در دبی آغاز نموده است.
در این مجموعه همچنین می توانید از مغازه های مختلف استافده کنید و خریدهایتان در رابطه با شخصیت های موجود در مجموعه به انجام برسانید و همچنین از سینمای بزرگی نیز که در انجا ساخته شده است نیز استفاده نمایید.
این نکته نیز قابل ذکر است که فاصله این مجموعه تا پارک وایلد وادی 28 کیلومتر، بازار مدینه جمیرا 27 کیلومتر و مرکز خرید امارات 26 کیلومتر می باشد.

سرزمین ماجراجویی آی ام جی IMG Worlds of Adventure
سرزمین ماجراجویی آی ام جی IMG Worlds of Adventure

با رفتن به این سرزمین ماجراجویی می تواین در صورت داشتن ماشین آنرا به راحتی در پارکینگ بزرگ آنجا نگه دارید، همچنین اگر دارای وسایلی می باشید که امکام به داخل بردن آنها وجود ندارد می توانید به راحتی و با خیال آسوده آنها را به صندوق امانات مجموعه سپرده و به تفریح خود بپردازید و بعد از به اتمام رسیدن بازدید خود انها را از مسئول مربوطه پس بگیرید.
این مجموعه در تمامی روز های سال فعالیت دارد و قابل ذکر است که ساعات فعالیت آن شنبه تا چهارشنبه از 12 ظهر تا 9 شب و پنجشنبه و جمعه از 12 ظهر تا 10 شب می باشد که قابل ذکر است این ساعات در برخی روزهای شلوغ و اعیاد ممکن است متغیر باشند.

بخش های سرزمین ماجراجویی آی ام جی

بخش کارتون نتورک

بخش کارتون نتورک
بخش کارتون نتورک

این قسمت بر اساس شخصیت های کراتون های نتورک ساخته شده است و بسیار زیبا می باشد.
در این مجموعه همچنین می توانید از اولین سینمای پنج بعدی نیز استفاده نمایید.
در این قسمت همچنین در کنار تفریح می توانید از رستوران ها، کافه ها و همچنین فروشگاه های موجود نیز استفاده نمایید.

 

چگونه ویزای دبی بگیریم ؟

هموطنان ایرانی برای سفر به دبی می بایستی قبل از سفر ویزای خود را دریافت نمایند .

یکی از مشکلات ایرانیان برای دریافت ویزا دبی یافتن کارگزار اصلی ثبت و صدور ویزای امارات در ایران می باشد تا بتوانند بدون واسطه اقدام به دریافت ویزای دبی خود نمایند .

قاره پیما به عنوان یکی از اصلی ترین و با سابقه ترین کارگزاری های ویزای دبی به هموطنان عزیز این امکان و اطمینان را می دهد تا با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن ویزا دبی خود را دریافت نمایند .

ویزای ارزان دبی :

برای اخذ ویزای ارزان دبی می بایستی بدون واسطه ( آژانس های واسط قیمت بیشتری به مسافران ارائه می نمایند )

با کارگزار اصلی ویزای دبی برای دریافت ویزا اقدام به ثبت ویزای توریستی دبی نمائید .

قاره پیما همواره در تلاش از بهترین – ارزانترین و کمترین قیمت ویزای دبی را برای مسافران خود فراهم نمایند .

در جدول زیر نرخ ویزای انواع ویزای دبی ( 10 روزه – 1 ماهه و 2 ماهه ) به تومان قابل مشاهده می باشد .

آیا صدور ویزای دبی تضمینی می باشد ؟

توجه داشته باشید قاره پیما به عنوان درخواست دهنده ویزای دبی به اداره جوازات امارات می باشد و صادر کننده ویزا نمی باشد و هیچ تضمینی برای صدور ویزای دبی قابل ارائه نمی باشد .

در صورت ریجکتی آیا هزینه ویزا استرداد می شود ؟

در صورت ریجکتی ویزای دبی به هر دلیلی متاسفانه امکان استرداد هیچ مبلغی نمی باشد زیر اداره جوازات امارات در ابتدای روند صدور ویزا هزینه ویزا را دریافت می نمایند و هزینه ای در صورت ریجکتی به مسافر استرداد نمی کند .

دلایل اصلی ریجکتی ویزای دبی :

اصلی ترین دلایل ریجکت شدن ویزای دبی عبارتند از :

  • داشتن پرونده باز در کارگزاری دبی دیگر
  • اقامت بیش از مدت زمان ویزا در سفر قبلی به دبی
  • داشتن بدهی های مالیاتی و … به دولت امارات
  • تشابه اسمی 

 

بخش مارول

بخش مارول
بخش مارول

این قسمت از مجموعه همانگونه که از نام آن می توانید متوجه شوید مختص به کارتون و شخصیت های مارول طراحی شده و بسیار مهیج میباشد.
همانند دیگر قسمت های با رفتن به این بخش همچنین می توانید برای استراحت از قسمت رستوران و کافه و برای خرید از فروشگاه های آنجا استفاده نمایید.

بخش ماجراجویی دایناسور

بخش ماجراجویی دایناسور
بخش ماجراجویی دایناسور

با رفتن به این قسمت می توانید با ماکت دایناسورها آشنا شده و از ترن های هوایی استفاده نمایید.
دایناسور دزد چابک، سرزمین ممنوعه، غارتگر، چرخ‌و‌فلک و قلعه‌ ماجراجویی از دیگر قسمت های تشکیل دهنده این بخش محسوب می شوند که می توانید از آنها نیز بازدید نمایید.
همانند بخش های دیگر می توانید در این قسمت نیز از رستوران ها و کافه ها نیز استفاده نمایید.

قوانین سرزمین ماجراجویی آی ام جی

هر فردی که برای تفریح به این سرزمین ماجراجویی میرود باید بداند که ملزم به رعایت قوانینی که بسیار مهم هستند می باشد.
تمامی قوانین مربوطه و وضع شده به راحتی از سایت رسمی این مجموعه قابل رویت میباشند اما در این قسمت به برخی از مهمترین و مورد توجه ترین این قوانین برای اطلاع بیشتر شما عزیزان اشاره خواهیم نمود.

در این مجموعه به همراه داشتن هر گونه سلاح سرد اکیدا ممنوع می باشد.
مواد محترقه و آتش زا نمی تواند به همراه بازدید کنندگان به داخل برده شوند.
داروهای غیر قانونی و غیر مجاز را نمی توانید در این مجموعه به همراه خود به داخل ببرید مگر با داشتن نسخه پزشکی معتبر و قانونی از سمت پزشک معالج.
حیوانات خانگی خود را نمی توانید به داخل این مجموعه ببرید.
به همراه داشتن انواع نوشیدنی های الکلی در این مجموعه ممنوع می باشند.

دسترسی به سرزمین مارجراجویی آی ام جی

برای رفتن به این مجموعه تفریحی و ماجراجویی راه های مختلفی وجود دارند که در ادامه به آنها برای اطلاعات شما عزیزان اشاره خواهیم نمود.

مترو Metro

راه های رفتن به سرزمین ای ام جی
مترو Metro

یکی از راه حل های دسترسی به این مجموعه زیبا و چشم نواز استفاده از مترو می باشد.
این مجموعه قابل ذکر است که ایستگاه متروی خاصی ندارد شما باید خود را به ایستگاه متروی مرکز خرید امارات رسانده و سپس با طی مسافتی کوتاه با تاکسی به این مجموعه برسید.

تاکسی Taxi

راه های رفتن به شهربازی ای ام جی
تاکسی Taxi

یکی از وسایل نقلیه ای است که می توانید برای رسیدن به سرزمین ماجراجویی آی ام جی دسترسی داشته باشید اما قابل ذکر است که استفاده از تاکسی در دبی دارای قیمت های بالایی می باشند و گران هستند.
تاکسی با اینکه قیمت بالایی دارا می باشد ولی می توانید بعنوان راحت ترین و بدون دردسرترین گزینه های برای رسیدن به این سرزمین ماجراجویی محسوب شود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا