ازمیر

بهترین مراکز خرید ازمیر

بهترین مراکز خرید ازمیر

در متن زیر بهترین مراکز خرید شهر ازمیر آمده است با ما همراه باشید .

مرکز خرید آگورا Agora Shopping Center

بهترین مراکز خرید ازمیر
مزکر خرید آگورا – قاره پیما

این مرکز خرید در شهر ازمیر کشور ترکیه و در از سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مجموعه دارای حدود 190 فروشگاه جهت ارائه محصولات برند های داخلی و بین المللی نظیر لوازم آرایشی، منسوجات خانگی، کتاب، لوازم الکترونیکی، پوشاک زنانه و مردانه، کیف، کفش، گل، عطر و …. می باشد.

علاوه بر فروشگاه هایی که در این مرکز خرید بزرگ و وسیع سرپوشیده برای خرید وجود دارند می توانید از فود کورت، کافی شاپ، سینما، اتاق بازی کودکان و … نیز استفاده نمایید.

مرکز خرید کیپا KIPA shopping center

ارزانترین مال ها و پاساژ های ازمیر
مرکز خرید کیپا – قاره پیما

یک مرکز خرید بزرگ ساخته شده در شهر ازمیر کشور ترکیه می باشد که در 3 طبقه ساخته شده و ارائه دهنده محصولاتی از برترین برند های داخلی و بین المللی می باشد.

با رفتن به این مجموعه می توانید انواع محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، لوازم دکوری، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشی و … را پیدا کرده و بسته به نوع نیزا و سلیقه از هریک از آنها خرید های مورد نیازتان را انجام دهید.

در این مجموعه مشتریان می توانند در کنار خرید از مجموعه فود کورت و کافی شاپ و همچنین سینما و اتاق بازی کودکان نیز استفاده نمایند.

مرکز خرید آسماکتی Asmacati shopping center

بازارهای خیابانی و محلی ازمیر
مرکز خرید آسماکتی – قاره پیما

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در شهر ازمیر ترکیه می باشد که پرتردد و محبوب برای خرید در بین مردن و توریستهایی می باشد که به این شهر از کشور ترکیه سفر می کنند.

از هر آن چیزی که دلتان بخواهد نظیر پوشاک، کیف کفش، وسایل ورزشی، محصولات بهداشتی، وسایل دکوری و تزیینی و … را می توانید در فروشگاه های این مجموعه که تمامی آنها ارائه دهنده محصولات برند های مطرح جهانی و داخلی هستند تهیه نمایید.

در این مرکز خرید همچنین می توانید از رستوران، فود کورت و کافی شاپ آن نیز جهت استراحت استفاده نمایید.

مدیا مارکت Media Markt

پاساژ های معروف ازمیر
مدیا مارکت – قاره پیما

مدیا مارکت در دو طبقه و فضایی بسیار بزرگ ساخته شده تا به مشتریان خدمات  بسیاری را در ضمینه دیجیتال و لوازم الکترونیکی نظیر:

موبایل، لب تاپ ، تلویزیون های هوشمند و… را از برند های مطرح جهانی و داخلی ارائه می دهد.

مرکز خرید فروم برنوا Forum Bornova

معروف ترین و بهترین جا برای خرید در ازمیر
مرکز خرید فروم برنوا – قاره پیما

مرکز خریدی بزرگ و وسیع می باشد که به صورت روباز به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات خود می پردازد.

این مرکز خرید در مساحتی حدود 200 هزار مترمربع ساخته شده است که متشکل از فروشگاه هایی است که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، لوازم تزیینی، محصولات بهداشتی، وسایل دکوری، عطر، گل و … از برند های محطرح جهانی و ترکی می باشند.

در این مجموعه بزرگ مشتریان می توانند ا علاوه بر خرید از مرکز تفریحی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ آن نیز استفاده نمایند.

اپتیموم اوت‌لت Optimum Outlet

فصل خرید در ازمیر
اپتیموم اوت‌لت – قاره پیما

یکی دیگر از مراکز ساخته شده در شهر ازمیر کشور ترکیه می باشد که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، وسایل ورزشی، لوازم دکوری، محصولات بهداشتی، کیف، کفش  و … می باشد.

در این مرکز خرید علاوه بر خرید از فروشگاه هایی که ارائه دهنده محصولاتی از برند های داخلی و خارجی می باشند همچنین می توانید از فود کورت و کافی شاپ انجا نیز برای استراحت استفاده نمایید.

ازمیر پارک اوت‌لت Izmir Park Outlet

خرید ارزان قیمت در ازمیر
ازمیر پارک اوت‌لت – قاره پیما

پارک اوت لت ازمیر شامل حدود 60 فروشگاه ارائه دهنده برند های مطرح ترکی و بین المللی می باشد که همه نوع سلیقه ای را شامل می گردد.

در این مجموعه از انواع پوشاک، کیف، کفش، محصولات بهداشتی گرفته تا وسایل ورزشی، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، محصولات چرمی، وسایل دکوری و تزیینی، عطر، گل و … را می توانید پیدا کرده و بسته به نوع نیاز و سلیقه خود از انها خرید های لازمتان را انجام دهید.

علاوه بر خرید از این مجموعه می توانید از پارکینگ، فود کورت، کافی شاپ و سینما آن نیز اسنفاده نمایید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا