دهلی نو

دیلی هات اینا دهلی

اطلاعات و راهنمای کامل درباره دیلی هات اینا دهلی نو

دیلی هات اینا Dilli haat INA

درباره دیلی هات اینا

دیلی هالت بعنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازار های روباز ساخته شده در دهلی می باشد که طرفداران بسیاری در میان مردم ساکن در دهلی و همچنین توریستها و گردشگران برای خریدن سوغات و یادگاری می باشد و همچنین قابل ذکر است که دیلی‌ هات بازاری بسیار زیبا و رنگارنگ می باشد که هر فرد بسته به میزان بودجه و سلیقه خود حتما از این بازار می تواند خرید هایی انجام داده و دست خالی از انجا بیرون نمی رود.
صنایع دستی، انواع خوراکی های لذیذ و خوشمزه، پارچه های رنگارنگ، ادویه های هندی، زیور آلات تزیینی، وسایل دکوری و … از جمله محصولاتی هستند که در غرفه های موجود در این بازار به فروش می رسند و امکان خرید آنها برای تمامی مردم وجود دارد.
این منطقه توسط شرکت توسعه گردشگری و حمل و نقل دهلی اداره می شود و برخلاف بازار هفتگی سنتی، روستای هات، دیلی هات دائمی است.
این مجموعه همچنین در کنار دو بازار معروف کاندونی ‌چاک در دهلی و آرپورا‌نایت در گوا، از بازارهای معروف سنتی هندی در آسیا محسوب می‌ شود و شناخته شده می باشد.
با رفتن به این بازار علاوه بر انجام خرید های خود بعنوان سوغات و یادگاری همچنین می توانید با بخشی از آداب، رسوم و فرهنگ های مردم این کشور آشنا شوید و با امتحان کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه هندی تجربه متفاوتی در چشیدن غذاهای و ترکیب ادیه های مخصوص را داشته باشید.
این مجموعه همچنین بعنوان یک بازار سنتی دائمی و نه موقت شناخته شده می باشد که نکته پر اهمیت و دلیل محبوبیت آن می باشد زیرا بواسطه غرفه های بسیاری که در آنجا وجود دارد در انواع قیمت ها می توانید محصولات مد نظرتان را پیدا کرده و خریدهایتان را انجام دهید.
ورود عموم مردم (اعم از مردم ساکن در دهلی، توریست ها و گردشگران) به این بازار آزاد است و ساعات کاری آن نیز از 10 صبح الی 10 شب می باشد ولی قابل ذکر است که برای رفتن به داخل آن به ازای هر بزرگسال هندی 20 روپیه، کودکان 10 روپیه و توریست ها و گردشگران 50 روپیه می بایست پرداخت شود.
دسترسی به این بازار بسیار آسان می باشد و به وسیله مترو (ایستگاه اینا) می توانید به راحتی به این بازار سنتی روباز بروید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا