پرتغال

هزینه سفر به پرتغال

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور پرتغال ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در این کشور می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به پرتغال با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول پرتغال چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد پول رسمی مردم و ساکنین این کشور که تمامی هزینه ها و معملات خود را بوسیله آن به انجام میرسانند یورو می باشد.
در این کشور یورو به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسکناس هایی که به طور متداوم و رایج در این کشور استفاده میشوند در انواع 5،10،20،50،100 یورویی می باشد و اسکناس هایی که در این کشور و توسط مردم ان به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد در انواع 200، 500 یورویی در دسترس قرار دارند.
سکه های این کشور که توسط مردم مورد استفاده قرار میگیرد و متداوم می باشد 1،2،5،10،20،50 یورویی و سکه هایی که به ندرت استفاده می شود 1 و 2 یورویی می باشد.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور پرتغال را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هزینه رزور هتل و اقامت در پرتغال

برای اقامت در کشور پرتغال گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.

برای اقامت گزینه های متفاوتی وجود دارد برای اقامت در یک هاستل معمولی در اتاقی مشترک به ازای هر شب اقامت حدود 20 الی 45 یورو می بایست هزینه نمایید که قیمت های بر اساس منطقه و موقعیت هاستل ها متفاوت می باشد.
اگر هتلی مد نظرتان برای اقامت می خواهید رزرو نمایید برای اقامت در هتلی مثلا دو ستاره به ازای هر شب اقامت می بایست 45 الی 55 یورو پرداخت نمایید.
هتل های سطح متوسط نیز قیمت هایش از شبی 75 الی 90 یورو آغاز می گردد و هتل های سطح بالا نیز به نسبت گرانتر می باشند اما اگر می خواهید هتلی ارزان قیمت را رزرو نمایید می توانید کمی دورتر از مرکز شهر هتل خود را رزرو نمایید تا کمی از هزینه های خود را کاهش دهید.

هزینه حمل و نقل در پرتغال

برای حمل و نقل گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران و گردشگران قرار میگیرد که در ادامه به مهمترین، مورد استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین از لحاظ هزینه آنها اشاره خواهیم کرد.
برای حمل و نقل می توان گفت ورودی اولیه برای تاکسی ها 5 الی 7 یورو و به ازای هر یک ساعت 17 الی 20 یورو نیز به هزینه شما اضافه خواهد گردید.
برای استفاده از مترو و اتوبوس برای سفرهای درون شهری یک طرفه هزینه های حدود 2 الی 5 یورو و بسته به مسافت شما دارد.
بلیط های مسافرتی با اعتبار یک ماه نیز حدود 40 الی 50 یورو هزینه برای شما به همراه خواهد داشت.

هزینه خورد و خوراک در کشور پرتغال

برای خورد و خوراک در کشور پرتغال بسته به نوع بودجه هر فرد گزینه های متفاوتی وجود دارند که از هریک از آنها می توانید استفاده نمایید.
برای خورد و خوراک نیز می توانید برای استفاده از غذاهای آماده، ساندویچ و حاضری به ازای هر وعده غذایی 5 الی 15 یورو هزینه نمایید.
برای استفاده از غذاها در رستوران های متوسط به ازای هر نفر 25 الی 35 یورو و برای رستوران های سطح کیفیتی بالا می توانید به ازای هر وعده غذایی 45 الی 70 یورو بسته به نوع رستوران انتخابی خود هزینه نمایید.

هزینه تفریح و ورودی های هریک از آنها در کشور پرتغال
در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های سبک قدیمی و بسیار زیبا بازدید نمایید و از حضور یافتن خود در هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید.

هزینه موبایل در پرتغال

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در این کشور می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی پرتغال از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر این کشور اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

هههههههههههههههههههههههه

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا