پرتغال

بهترین زمان سفر به پرتغال

بهترین زمان سفر به پرتغال از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور پرتغال برای مسافران امکان پذیر و قابل دسترس می باشد.
سفر به کشور پرتغال همانند سفر به دیگر کشورها در تمامی فصول سال امکان پذیر می باشد و در طی فصول مختلف گردشگرانی را می توانید در این کشور زیبا بیابید.
همانند بسیاری از کشورها بهترین فصل و پر بازدید ترین فصل برای سفر به کشور پرتغال تابستان می باشد چرا که زمان تعطیلات بوده و گردشگران بسیاری به این کشور سفر می کنند اما این نکته نیز قابل ذکر است که قیمت ها در این فصل نسبت به فصول دیگر گرانتر می باشد.
در فصل بهار نیز گردشگران بسیاری به کشور پرتغال سفر می کنند زیرا درختان همه سرسبز و طبیعت مملو از شکوفه ها و گل های فراوان می شود و قیمت ها میز کمی مناسب تر می باشند.
سفر در فصل بهار نیز بسیار عالی می باشد اما می توانید در این بازه زمانی از سال چنانچه مایل به سفر بودین چترهایی را نیز به همراه داشته باشید تا در مواقعی که کمی بارندگی به وجود امد سورپرایز نشده و امادگی داشته باشید برای باران های بهاری این شهر از کشور زیبای پرتغال.
فصل پاییز و مخصوصا زمستان اما زیاد در میان گردشگران مورد پسند نمی باشد اما این گونه نیست که در این فصل کسی به این کشور سفر ننماید و به این نکته نیز می توانید توجه نمایید که قیمت ها در این فصل بسیار پایین تر از دیگر فصول می باشد.

بهترین زمان سفر به پرتغال برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به این کشور و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در پرتغال لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه آب و هوای این کشور بهترین بازه زمانی از سال می باشد که گردشگرا نمی توانند از تفریحات آبی و ساحلیو دریایی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند.
در فصل بهار نیز به علت اینکه آب وهوا معتدل بوده و نه زیاد گرم و نه زیاد سرد می باشد می توانید از تفریحات مربوط به این فصل نیز استفاده نمایید.
زمستان به دلیل سرمای ان فصلی کم گردشگر پذیر در پرتغال محسوب می گردد و با این وجود نیز اگر در این بازه زمانی از سال به این کشور سفر نمایید نیز می توانید از تفریحات مرتبط با فصل زمستان کشور پرتغال استفاده نمایید.

بهترین زمان برای رفتن به پرتغال از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور پرتغال همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
همانطور که می دانید تابستان یکی از فصولی از سال می باشد که گردشگران بسیاری به پرتغال سفر می کنند و قیمت ها نیز نسبتا از دیگر زمان های سال بالاتر و گرانتر می باشد.
زمستان بواسطه آب و هوای سردی که دارد در این کشور بعنوان بازه ای زمانی از سال شناخته شده می باشد که گردشگران بسیار کمی به این کشور سفر می کنند و قابل ذکر است به همین دلیل قیمت تورها، بلیط ها، هتل ها، هزینه های متعدد و … ارزانتر می باشد و اگر دوست داردی زمانی به سفر و کشور پرتغال بروید کع مجبور نباشید هزینه زیادی را داشته باشید زمستان می تواند بهترین گزینه برای هر مسافر باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در پرتغال

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور پرتغال برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در این کشور اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که هر ساله در ماه ژانویه در کشور پرتغال هماندد بسیاری دیگر از کشورها برگزار می گردد سال نو میلادی می باشد که هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور پرتغال مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور پرتغال برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Carnival of Portugal کارناوال پرتغال

یکی از محبوب ترین فستیوال هایی که همانند مستعمره سابق خود در کشور پرتغال هر ساله برگزار می گردد کارناوال هایی است که بسیار محبوب می باشد.
در این ضمنیه از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین کارناوال های برگزاری در این کشور می توان به کارناوال برزگار شده در پارک ناسویس شهر لیسبون اشاره کرد که در روز برگزاری آن تعداد بسیار بالایی از توریست ها و گردشگران در کنار مردم ساکن در این کشور برای دیدن ان به محا مربوطه می روند.
شرکت کنندگان در این روز لباس های سنتی و منحصر به فرد متعددی می پوشند و با برگزاری انواع موسیقی ها و … به اجرا رژه و پایکوبی می پردازند.

Festival of Saint John of Portugal فستیوال سنت جان پرتغال

این فستیوال هر ساله در ماه ژوئن در کشور پرتغال برگزار می گردد.
در این روز زیبا مردم دور هم جمع شده به نواختن موسیقی و اجرا هنر ها متفاوت می پردازند و از حضورشان در این جشن نهایت لذت را می برند.
شعبده‌بازی، آوازخوانی و شعر نویسی نیز از دیگر کارهایی است که در این روز در کشور پرتغال انجام می گیرد.
یکی از عجیب ترین رسومی نیز که در این روز مردم پرتغال آنرا اجرا می کنند این موضوع است که با پتک های پلاستیکی بر سر همدیگر می زنند.
در کنار این همه برنامه بازدید کنندگان و شرکت کنندگان همچنین می توانند از غرفه های خوراکی و نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ نیز استفاده کنند.

Portugal International Festival of Sand Sculptures فستیوال بین المللی مجسمه های ماسه ای پرتغال

یکی از محبوب ترین و پرتردد ترین فستیوال هایی که هر ساله در کشور پرتغال اجرا می شود این فستیوال مجسمه های ماسه ای می باشد.
این برنامه هر ساله از سال 2003 به بعد با رعایت کردن تمامی قوانین و مقررات اجرا می شود.
آثار هنری بسیاری در این مجموعه و محیط توسط هنرمندان مطرح درست شده و برای عموم مردم برای بازدید گذاشته شده اند که با پرداخت ورودی می توانید از آنها دیدن نمایید.

خذخمد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا