لهستان

هزینه سفر به لهستان

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور لهستان ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در این کشور می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به لهستان با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول لهستان چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد پول مورد استفاده در این کشور برای انجام معاملات و هزینه ها زلوتی لهستان می باشد.
این واحد پولی در کشور لهستان به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرند.
اسکناس ها در این کشور در انواع مختلف 10،20،50،100،200،500 زلوتی می باشد و سکه های آن در انواع مختلف 1،2،5،10،20،50 زلوتی در دسترس قرار میگیرند.

بهترین پیشنهاد به مسافران و گردشگران ایران می باشد که در سفر خود به کشور لهستان دلار به همراه داشته باشید و در فرودگاه و اگر هم مایل به این کار نمی باشید در صرافی های معتبر این کشور دلار خود را به زلوتی لهستان تبدیل نمایید.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور لهستان را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هزینه رزور هتل و اقامت در لهستان

برای اقامت در کشور لهستان گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.

هزینه اقامت در هتل های 3 ستاره لهستان

مسافران برای اقامت خود در هتل های 3 ستاره در کشور لهستان به ازای هر شب اقامت باید حدود 200 الی 450 زلوتی لهستان هزینه نمایند.

هزینه اقامت در هتل های 4 ستاره لهستان

برای اقامت در هتل های 4 ستاره کشور لهستان مسافارن به ازای هر شب اقامت خود باید حدود 250 الی 500 زلوتی لهستان هزینه نمایند.

هزینه اقامت در هتل های 5 ستاره لهستان

هزینه اقامت مسافران و گردشگران در هتل های لوکس و مجلل 5 ستاره کشور لهستان برای هر فرد و به ازای هر شب اقامت هزینه ای حدود 450 الی 600 زلوتی در بر خواهد داشت.

هزینه حمل و نقل در لهستان

برای حمل و نقل گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران و گردشگران قرار میگیرد که در ادامه به مهمترین، مورد استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین از لحاظ هزینه آنها اشاره خواهیم کرد.
برای رفت و آمد نیز اگر بخواهید در لهستان از تاکسی استفاده نمایید برای ورودی اولیه آنها 10 زلوتی و به ازای هر کیلومتر 5 زلوتی نیز به مبلغ شما اضافه می گردانند و اگر هم درخواست نمایید تا تاکسی برای شما منتظر بماند و در اختیارتان باشد حدودا 50 زلوتی می بایست پرداخت نمایید.
همچنین می توانید از اتوبوس،مترو و تراموا نیز برای رفت و آمد خود استفاده نمایید که هزینه بلیط تک سفره آنها حدود 7 زلوتی و هزینه بلیط ماهانه مبلغی حدود 150 زلوتی می باشد.

هزینه خورد و خوراک در کشور لهستان

برای خورد و خوراک در کشور لهستان بسته به نوع بودجه هر فرد گزینه های متفاوتی وجود دارند که از هریک از آنها می توانید استفاده نمایید.
برای استفاده از رستورانی ارزان قیمت به ازای هر وعده غذایی می بایست هزینه ای حدود 20 الی 30 زلوتی پرداخت نمایید.
برای صرف غذایی دو نفره در رستورانی متوسط می بایست حدودا 120 الی 170 زلوتی هزینه نمایید.
همچنین برای استفاده از فروشگاه های فست فود فروشی می بایست به ازای هر نفر حدودا 20 الی 30 زلوتی هزینه نمایید.

هزینه خرید سوپرمارکتی کشور لهستان

برای خورد و خوراک متفرقه در این کشور نیز به برخی از هزینه هایی که پیش رویتان قرار میگیرد در ادامه اشاره خواهیم کرد.
برای خرید هر یک لیتر شیر در لهستان باید حدود 3 زلوتی هزینه نمایید.
خرید یک عدد نان 500 گرمی نیز حدود 3 زلوتی هزینه دارد.
هزینه خرید یک کیلوگرم برنج در لهستان 5 زلوتی می باشد.
مرغ در لهستان هزینه ای حدود 17 زلوتی برای هر فرد در بر خواهد داشت.
گوشت قرمز نیز کیلویی 35 زلوتی می باشد.
گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی نیز به ترتیب 3،3،6 زلوتی هزینه خواهد داشت.

هزینه تفریح و ورودی های هریک از آنها در کشور لهستان

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های خاص بازدید نمایید.

هزینه موبایل در لهستان

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در این کشور می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی لهستان از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر این کشور اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

ممممممممممممممممممممم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا