لهستان

بهترین زمان سفر به لهستان

بهترین زمان سفر به لهستان از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور لهستان برای مسافران امکان پذیر و قابل دسترس می باشد.
لهستان دارای آب و هوای معتدلی می باشد و تمامی چهار فصل را در این کشور می توانید تجربه نمایید.
در فصل بهار آب و هوای معتدلی در لهستان برقرار می باشد و گردشگران به راحتی می توانند به پیاده روی و لذت بردن از طبیعت زیبای لهستان بپردازند و همچنین این نکته قابل ذکر است که در اواخر فصل بهار باران های کمی نیز شروع به بارش می کند.
فصل تابستان به دلیل دارا بودن آب و هوایی مطلوب یکی از فصول گرم و داغ گردشگری در این کشور می باشد اما این نکته نیز قابل ذکر است بسیاری از قیمت های در این فصل به علت شلوغ بودن بسیار بالا و گران نیز می باشند.
فصل پاییز نیز در میان گردشگران فصلی محبوب می باشد زیرا آب و هوای آن معتدل و مطلوب است و حتی گردشگران در اوایل شب می توانند با پوشیدن کتی نازک می توانند از آب و هوا و فضای طبیعت و مراکز دیدنی این کشور و حضور خود لذت ببرند.
فصل زمستان در این کشور سرد می باشد اما می توان اشاره کرد که قیمت های در این فصل به علت اینکه گردشگران کمتری به این کشور سفر می کنند بسیار کمتر از دیگر فصول می باشد.

بهترین زمان سفر به لهستان برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به این کشور و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در لهستان لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
فصل زمستان بواسطه بارش هایی که ممکن است شاهد آن باشید و آب و هوای سرد آن می تواند بهترین زمان برای مسافران برای لذت بردن از تفریحات سرد و زمستانی در ان بوده که همراه با لحظاتی خوش و به یادماندی برای تمامی مردم محسوب می گردد البته قابل ذکر است که تفریحات زمستانی در این کشور طرفداران زیادی ندارد و در این بازه زمانی از سال گردشران کمتری را در این کشور شاهد خواهید بود.
بهار و پایی نیز بواسطه طبیعت فوق العاده خود بهترین زمان برای انجام تفریحاتی نظیر پیاده روی، یوگا و … می باشد.
تابستان در لهستان همانند بسیاری دیگر از کشورها گرم می باشد و بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی، دریایی و ساحلی می باشد که دارای طرفداران بسیاری در میان مردم بومی این کشور وهمچنین توریست ها و گردشگران دارا می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به لهستان از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور لهستان همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
در قسمت های قبلی اشاره کردیم تابستان از پرطرفدارن ترین و شلوع ترین بازه های زمانی سال برای سفر به لهستان می باشد و به ترتیب بعد از فصول بهار و پاییز محبوب برای سفر می باشند.
اما زمستان در این کشور بواسطه سرمای هوا طرفداران بسیاری را دارا نمی باشد و می توان گفت که هتل ها، تورها، هزینه های خورد و خوراک و تفریح و … در این کشور و در این بازه زمانی از سال ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در لهستان

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور لهستان برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در این کشور اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.
این جشن ها به دو دسته اعیاد و جشن ها مذهبی و غیر مذهبی تقسیم بندی می شوند و هر یک از آنها دارای طرفداران و علاقه مندان مختص به خود می باشد.

Christian New Year سال نو میلادی

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که هر ساله در ماه ژانویه در کشور لهستان برگزار می گردد سال نو میلادی می باشد که هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور لهستان مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Magic Madzik مازدیک سحر آمیز

Magic Madzik مازدیک سحر آمیز

یکی از محبوب ترین جشن هایی که هرساله برگزار میگردد می باشد.
این جشن هرساله برای خداحافظی از فصل زمستان در کشور لهستان برگزار می شود.
مازدیک نماد و الاهه زمستان در این کشور می باشد که از رودخانه برداشته می شود و مجدد به آب ریخته می شود.
با این کار مردم از زمستان خداحافظی کرده و به استقبال بهار می روند.

Easter عید پاک

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در لهستان رگزار می شود عید پاک می باشد.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.
در این روز که از اعیاد و مراسم های مذهبی در این کشور می باشد برخی از مردم در روز مراسم لباس های سنتی کشور لهستان را بر تن می کنند و به بیرون می روند و اجرای مراسم می پردازند.

Woodstock festival فستیوال ووداستاک

Woodstock festival فستیوال ووداستاک

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین فستیوال هایی که هر ساله در کشور لهستان برگزار می گردد ووداستاک می باشد.
این فستیوال از سال 1995 به بعد و هرساله در حال برگزاری می باشد.
در این فستیوال که در نزدیکی مرز آلمان و شهر فرانکفورت می باشد گروه های موسیقی بسیاری شرکت می کنند و شرکت در ان کاملا رایگان می باشد.
در این روز مردم گرد هم جمع می شوند و به شادی و پایکوبی می پردازند.
این فستیوال بسیار خاص می باشد و مراسم ها و برنامه های منحصر به فردی در ان برگزار می گردد که ممکن است در جاهای دیگر مشابه آنها را نبینید.

ثبلذدافالذبقیذبذا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا