هلند

هزینه سفر به هلند

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور هلند ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در این کشور می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به هلند با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول هلند چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد پول مورد استفاده در انجام هزینه ها و معاملات در کشور هلند یورو می باشد.
در این کشور یورو به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسکناس ها در کشور هلند در انواع 5،10،20،50،100،200،500 یورویی و سکه های در انواع مختلف 1،2،5،10،20،50 یورویی در دسترس بوده و مورد استفاده قرار میگیرند.

بهترین پیشنهاد به مسافران و گردشگران این می باشد که در سفر خود به کشور هلند دلار به همراه داشته باشید و در فرودگاه و اگر هم مایل به این کار نمی باشید در صرافی های معتبر این کشور دلار خود را به یورو تبدیل نمایید البته بوساطه اینکه در ایران نیز یوی به راحتی قابل تهیه است قبل از سفر نیز می توانید به مقدار مورد نیازتان یورو نیز تهیه نمایید.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور هلند را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هزینه رزور هتل و اقامت در هلند

برای اقامت در کشور هلند گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از گزینه های اقامتی در هلند انتخاب هاستل ها می باشد که به ازای هر شب اقامت می بایست مبلغی حدود 30 الی 45 یورو پرداخت نمایید.

برای اقامت در هتل های هلند و بسته به ستاره هتل و محله های آن به ازای هر شب اقامت ملبغی حدود 200 الی 400 یورو و بالاتر به نسبت ستاره، محل قرار گیری و ارائه خدمات می بایست پرداخت نمایید.

هزینه حمل و نقل در هلند

برای حمل و نقل گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران و گردشگران قرار میگیرد که در ادامه به مهمترین، مورد استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین از لحاظ هزینه آنها اشاره خواهیم کرد.

برای ایاب ذهاب در این کشور گزینه های متفاوتی وجود دارد و به طور مثال می توانید با پرداخت 15 الی 25 یورو دوچرخه اجاره کرده و از انها استفاده نمایید.

همچنین می توانید کارت های اعتباری خریداری کرده و از 5 یورو الی 40 یورو و حتی بالاتر آن را شارژ کرده و استفاده نمایید.

هزینه خورد و خوراک در کشور هلند

برای خورد و خوراک در کشور هلند بسته به نوع بودجه هر فرد گزینه های متفاوتی وجود دارند که از هریک از آنها می توانید استفاده نمایید.
رای خورد و خوراک اگر بخواهید غذایی ساده و ارزان قیمت میل نمایید می بایست حدودا به ازای هر وعده 10 الی 15 یورو پرداخت نمایید
همچنین برای صرف هر وعده غذایی در رستورانی معمولی و متوسط می توانید 25 الی 40 یورو هزینه نمایید.
برای استفاده از رستوران هایی گران قیمت و لوکس به ازای هر وعده غذایی هزینه هایتان از 50 یورو به بالا می باشد.

هزینه تفریح و ورودی های هریک از آنها در کشور هلند

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های سبک قدیمی و بسیار زیبا بازدید نمایید.

هزینه موبایل در هلند

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در این کشور می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی هلند از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر این کشور اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

مکان های دیدنی و توریستی هلند

The Oude Church کلیسای اوود هلند

The Oude Church کلیسای اوود هلند

این کلیسا با معماری فوق العاده زیبا و چشم نواز خود در کشور هلند واقع شده است.
کلیسای اوود با پنجره‌های بزرگ و پر نور و تزئینات زیبایش، در کنار تاریخ بی‌ همتایی که از سر گذرانده است آن را تبدیل به نمادی از کشور هلند تبدیل گردانده است.
گردشگران بسیاری که علاقه مند به معماری قدیمی و تاریخی هستند در سفر خود به کشور هلند بازدید از این کلیسا را در اولیت برنامه های بازدیدی خود قرار می دهند.

Keukenhof باغ گل کوکنهوف

Keukenhof باغ گل کوکنهوف

لاله ها بعنوان نمادی از کشور هلند شناخته شده می باشند و با رفتن به این باغ بسیار زیبا انگار پا در بهشت گل ها گذاشته اید و به قدری محیط زیبایی دارد که دوست نخواهید داشت از آن خارج شوید.
این باغ بسیار زیبا در مساحتی حدود 32 هکتار می باشد و قابل ذکر است که هر ساله حدود هفت میلیون پیاز گل لاله از حدود 800 گونه مختلف این گل در آن کاشته می‌ شود.
این باغ فعالیت خود را برای بازدید مردم از اواسط ماه مارس آغاز کرده و حدودا در اواسط ماه مه به پایان می رساند پس اگر مایل به بازدید از این باغ هستید باید زمان سفر خود را بر اساس ماه هایی برنامه ریزی نمایید که این باغ برای بازدید عموم مردم باز می باشد.
برای ورود به این باغ باید هزینه ای بپردازید که یا به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید این کارها را انجام دهید.

فیلم مکان های دیدنی در هلند

پاساژ های ارزان قیمت هلند

Magna Plaza مرکز خرید مگنا پلازا

Magna Plaza مرکز خرید مگنا پلازا

یکی از لوکس ترین و شیک ترین مراکز خرید ساخته شده در کشور هلند می باشد که دارای تعداد بسیار بالایی از فروشگاه هایی ایت که از برند های شناخته شده بین المللی و داخلی در این فروشگاه ها ارائه می شوند.
پوشاک، زیور آلات، اسباب بازی، خوراکی های خوشمزه، کیف، کفش، عینک، عطر، وسایل تزیینی و دکوری و … از جمله محصولات ارائه شده در فروشگاه های این مرکز خرید می باشند.
مشتریان علاوه بر خرید از این مرکز خرید می توانند همچنین از رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بازی نیز استفاده نمایند.

Pc Hoofstraat خیابان پی سی هوف استرات

Pc Hoofstraat خیابان پی سی هوف استرات

یکی از شناخته شده ترین خیابان های موجود در کشور هلند می باشد که فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی از مارک های معتبر و شناخته شده بین المللی در ضمینه پوشاک، زیور آلات، اسباب بازی، خوراکی های خوشمزه، کیف، کفش، عینک، عطر، وسایل تزیینی و دکوری و …می باشند.
این خیابان علاوه بر مشهوریت خود بسیار پرتردد می باشد و کمتر کسی را خواهید دید اعم از مسافرو مردم بومی که از این خیابان خرید انجام نداده باشند.

راه های خرید ارزان قیمت در هلند

از هلند چی بخریم ؟

windmills Sculpture مجسمه آسیاب های بادی

windmills Sculpture مجسمه آسیاب های بادی

آسیاب های بادی در کنار گل های لاله بعنوان نماد های اصلی این شهر در جهان شناخته شده می باشد.
در بسیاری از مغازه های سوغات فروشی می توانید انواع مجسمه ها در ابعاد، اندازه های و رنگ ها نقوش مختلف را پیدا کرده و برای دکوراسیون خریداری کرده و به خانه خود ببرید.

Stroopwafel ویفر استروپ

Stroopwafel ویفر استروپ

این نوع از کوکی ها در کشور هلند و در میان مردم ساکن در آن و حتی گردشگران نیز شناخته شده و محبوب می باشد.
این ویفر ها بوسیله شیره یا کارامل پر می شوند و دراای طعمی فوق العاده خوشمزه می باشند.
از تمامی شیرین فروشی های کشور هلند می توانید از این ویفیر های خوشمزه که دارای بسته بندی های زیبایی نیز می باشند خرید نمایید و به همراه خود به کشورتان ببرید و بعد از اتمام سفرتان نیز طعمی فوق العاده آنها را به همراه خود دشاته باشید.

هزینه خرید سوغات در هلند

خوشمزه ترین غذا های هلند

Kibbeling کیبلینک

Kibbeling کیبلینک

کیبلینک ماهی تکه ای کاد سرخ و ترد شده است که در کشور هلند درست می شود و دارای طرفداران بسیاری در میان مردم این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران دارا می باشد.
برای سرو این غذا سس های مایونز را با آبلیموی تازه گرفته شده ترکیب می کنند و در کنار نان برای مشتریان سرو می کنند.

Oliebollen اولی بولن

Oliebollen اولی بولن

اولی بولن خمیر های توپکی شکل سرخ شده ای هستند که درون روغن داخ سرخ می شود.
معمولا داخل این توپ ها چیزی ریخته نمی شود و بعد از سرخ شدن بر روی آن پودر قند می پاشند.
اما برخی افراد یا دوست دارند درون آنها با میوه پر شود و یا در کنار میوه و حتما نوشیدنی های گرم نظیر قهوه و یا چای آنرا میل نمایند.

خوراکی های سنتی هلند

رستوران هایی که در سفر به هلند حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Yamazato یامازاتو

Yamazato یامازاتو

همانطور که از نام این رستوران می توانید متوجه شوید این مجموعه رستورانی با سبک غذایی ژاپنی می باشد که دارای طرفداران بسیاری در میان گردشگران و مردم ساکن در این کشور می باشد.
تمپورای شاه میگو یا ماهی کبابی در کنار ترشی جات، سوپ و سوشی از محبوب ترین غذاهایی است که در این رستوران توسط مشتریان سفارش داده می شوند.
مواد اولیه ای نیز که در تهیه این غذاها مورد استفاده قرار میگیرند به صورت روزانه تهیه می شوند و کاملا تازه و ارگانیک می باشند.

Kam Yin رستوران کام یین

Kam Yin رستوران کام یین

این رستوران دارای محیطی آرام بخش می باشد و با رفتن به این رستوران می توانید طعم انواع غذاهای هندی و ژاپنی را تجربه نمایید.
نودل‌ها، نان برنج آسیای جنوبی و ساندویچ مرغ و سبزیجات و … از جمله غذاهای محبوب و پر سفارش در این رستوران محسوب می شوند.
مواد اولیه ای که در این رستوران برای تهیه و طبخ غذاهای آن مورد استفاده آشپزان قرار میگیرد تماما به صورت روزانه تهیه می شوند و کاملا تازه و ارگانیک نیز می باشند.

رستوران های ایرانی در هلند

سوالات متداول درباره سفر به هلند :

نننننننننننننن

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا