هلند

بهترین زمان سفر به هلند

بهترین زمان سفر به هلند از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور هلند برای مسافران امکان پذیر و قابل دسترس می باشد.
هلند کشوری است که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد.
تابستان های این کشور گرم می باشد و در زمستان شاهد باران و هوای سرد می باشید.
در فصل بهار به علت شکوفایی گل و زیبایی طبیعت یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این کشور زیبا می باشد.
گردشگران در فصل بهار می توانند با دوچرخه، پیاده و قدم ‌زنان یا حتی با ماشین از کنار زمین‌های سرسبز و پر از لاله عبور کنند و از دیدن آن‌ها لذت ببرند.
در فصل پاییز نیز در این کشور مه های زیادی را بر اساس آب و هوا شاهد خواهید بود و بارندگی های متعددی را نیز می توانید در این بازه زمانی از سال در کشور هلند شاهد باشید.

بهترین زمان سفر به هلند برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به این کشور و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در هلند لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
در بسیاری از کشور های دنیا تابستان بعنوان فصل شلوغ و پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد که هلند نیز از این قضیه جدا نمی باشد و بواسطه گرمایی که دارد بسیاری از گردشگران ماسیل به سفر و استفاده از تفریحات آبی در آنجا می باشند.
البته فصل بهار نیز یکی از بازه های زمانی از سال محسوب می شود که گردشگران بسیاری به هلند سفر می کنند تا از زیبایی های منحصر به فرد و چشم نواز این کشور بتوانند استفاده کنند.

بهترین زمان برای رفتن به هلند از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور هلند همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
همانطور که در قسمت های قبلی اشاره گردید بهارو تابستان که فصل شلوغ و پر تردد گردشگری در هلند می باشد قیمت ها بالاتر از دیگر فصل های سال می باشد.
سفر در زمستان بواسطه بارندگی هایی که صورت میگیرد طرفداران بسیاری در میان گردشگران و مسافران ندارد و به همین علت قیمت ها برای اقامت، خرید، خورد و خوراک و…. در این زمان ها از سال کمتر و حدودا” ارزانتر می باشد و البته قابل ذکر است بعد از زمستان فصل پاییز نیز بعنوان زمانی که گردشگران کمتری به هلند سفر می کنند شناخته شده می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در هلند

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور هلند برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در این کشور اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Flower Parade Festival in Zundert فستیوال رژه گل ها در زوندرت

Flower Parade Festival in Zundert فستیوال رژه گل ها در زوندرت

یکی از زیباترین و منحصر به فردترین فستیوال هایی که هر ساله در هلند و در ماه سپتامبر برگزار می شود می باشد.
در این روز هنرمندان با استفاده از گل های زیبا مجسمه ها و آثار هنری بسیاری را به وجود می آورند و پس از تکمیل به حالت کارناوال به خیابان ها می روند و مردم بسیاری نیز برای شرکت در این فستیوال گرد هم جمع می شوند.
نکته مهم و جالبی که برای این فستیوال می توان ذکر کرد این موضوع است که هرساله موضوع آن متفاوت می باشد و همچنین تزئینات و مجسمه ‌سازی‌ ها بر اساس موضوع مد نظر گرفته شده انجام میگیرد.

Christian New Year سال نو میلادی

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که هر ساله در ماه ژانویه در کشور هلند برگزار می گردد سال نو میلادی می باشد که هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور هلند مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در هلند برگزار می شود عید پاک می باشد.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Amsterdam Dance Festival فستیوال رقص آمستردام

Amsterdam Dance Festival فستیوال رقص آمستردام

یکی دیگر از محبوب ترین فستیوال هایی که هر ساله در پایتخت کشور هلند بعنی شهر امستردام برگزار می شود فستیوال رقص آمستردام می باشد.
هرسله بازدید کنندگان و افرادی بسیاری گرد هم جمع شده و در این فستیوال شرکت می کنند.
در این فستیوال دی جی ها و موزیسین های بسایری شرکت می کنند و با پخش آهنگ های خود مردم را به وجد آورده و باعث خوشحالی و رقص شرکت کنندگان می گردند.

Memorial Day and Dutch Liberation Day روز یادبود و روز آزادی هلند

Memorial Day and Dutch Liberation Day روز یادبود و روز آزادی هلند

این دو روز از مهمترین مراسم هایی است که هرساله در کشور هلند بواسطه سپری شدن جنگ جهانی دون برگزار می گردد.
این جشنواره در دو روز برگزار می گردد و قابل ذکر است روز اول مراسم هایی به یاد جان باختگان جنگ برگزار می گردد و در روز دوم مردم گرد هم جمع شده و با اجراهای موسیقی و … به شادی و جشن گرفتن روز آزادی هلند می پردازند.
در این روز گردشگران و توریست های بسیاری نیز به این کشور سفر می کنندو در کنار مردم بومی و ساکن کشور هلند به شادی و پایکوبی می پردازند.

National Mill Day روز ملی آسیاب ها

National Mill Day روز ملی آسیاب ها

این فستیوال و جشن هر ساله در دومین شنبه ماه می در کشور هلند که بواسطه گل ها زیبا و همچنین آسیاب های بادی خود شناخته شده می باشد برگزار می گردد.
در این روز درهی ورودی آسیاب های بسیاری به روز مردم باز میگردد و مردم نیز با گرد هم جمع شدن و همچنین با برگزاری پیک نیک ها، درست کردن غذاهای گوناگون، اجرای موسیقی ها، انجام دادن انواع بازی ها و … این روز را در کنار همدیگر جشن میگیرند.

مکان های دیدنی و توریستی هلند

Rembrandtplein ميدان رامبراند هلند

Rembrandtplein ميدان رامبراند هلند

یکی از معروفترین و زیباترین میادین کشور هلند می باشد.
این میدان در سال 1668 و مربوط به قرن هفدهم می باشد و میدانی است بسیار شلوغ و پر جنب و جوش که طرفداران بسیاری را نیز به خود اختصاص داده است.
در زمان احداث این میدان مد نظر بود مکانی برای تجارت باشد اما به مرور زمان تبدیل به مکانی گردید که گردشگران برای بازدید به آنجا می روند.
در اطراف این میدان می توانید رستوران ها، بوفه ها و مغازه های بسیاری را مشاهده کرده و از آنها استفاده نمایید.
همچنین در شب نیز علاوه بر لذت بردن از مناظر آنجا می توانید از موسیقی هایی که در اطراف پخش میشود استفاده کرده و لذت ببرید.

De Gooyer Windmill آسیاب بادی د خووایا هلند

De Gooyer Windmill آسیاب بادی د خووایا هلند

آسیاب بادی د خووایا همانند دیگر آسیاب های بادی ساخته شده در هلند در زمان های گذشته مورد استفاده مردم و ساکنین این کشور بوده است.
این آسیاب بادی جزو یکی از تنها شش آسیاب بادی باقی مانده در کشور هلند میباشد که گردشگران بسیار را نیز برای بازدید به خود جلب کرده است

فیلم مکان های دیدنی در هلند

پاساژ های ارزان قیمت هلند

V&D shopping center مرکز خرید وی اند دی

V&D shopping center مرکز خرید وی اند دی

یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید ساخته شده در کشور هلند می باشد که دارای چندین شعبه در سرتاسر هلند می باشد.
در این مرکز خرید محصولاتی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف، کفش، عینک، عطر، اسباب بازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، واسیل تزیینی و دکوری و … در فروشگاه های آن به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید در این مجموعه مشتریان می توانند از رستوران و کافی شاپ آن نیز استفاده نمایند.

De Bijenkorf مرکز خرید بیجنکورف

De Bijenkorf مرکز خرید بیجنکورف

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در کشور هلند می باشد که دارای فروشگاهی بسیاری در ضمینه ارائه محصولاتی از برند های شناخته شده بین المللی و داخلی می باشد.
در این مرکز خرید محصولاتی نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف، کفش، عینک، عطر، اسباب بازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، واسیل تزیینی و دکوری و … در فروشگاه های آن به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند در این مرکز خرید از فودکورت و کافی شاپ آنجا نیز استفاده کنند.

راه های خرید ارزان قیمت در هلند

از هلند چی بخریم ؟

Klompen کلومپن

Klompen کلومپن

یکی از قدیمی ترین و زیباترین بخش پوششی مردم کشور هلند کلومپن می باشد که کفش هایی گفته می شود که از جنی چوب تهیه می شوند.
بر روی این چوب های طرح ها و نقوش بسیار زیبایی طراحی می شوند و آنها را می توانید از مغازه های صنایع دستی و سوغات فروشی و همچنین برخی کفش فروشی ها تهیه نمایید.
این کفش ها به یکی از محصولاتی تبدیل گردیده اند که هر گردشگری در سفر خود به هریک از شهرهای کشور هلند حتما برای خود و دوستانشان از آن تهیه می کنند.
برخی از این کفش ها برای دکور و تزیین استفاده می شوند ولی نمته ای که باید به ان اشاره کرد این است که اگر برای مصرف شخصی می خواهید از ان خرید نمایید حتما باید به اندازه پایتان بخورد زیرا همانند دیگر کفش ها کلومپن ها با گذر زمان هیچ جایی برای پا باز نمی کنند.

Delftware دلفتوار

Delftware دلفتوار

اگر جزو افرادی هستید که علاقه مند به کارهای دستی و سفالی می باشید این محصولات بهترین گزینه برای شما جهت خرید و یادگاری محسوب می شوند.
پیشینه به وجود آمدن این ظروف رنگ آبس و سفید به شهر دلفت باز میگردد اما در حال حاضر در تمامی شهر های کشور هلند و در مغازه های فروش صنایع دستی و سوغات فروشی از هر مدل و نوعی از این محصولات را که بخواهید در اندازه های مختلف می توانید تهیه نمایید.
البته برای حمل و نقل آن داخل چمدان باید مراقب باشید زیرا امکان شکسته شدن بالایی را دارا می باشند.

هزینه خرید سوغات در هلند

خوشمزه ترین غذا های هلند

Dutch fries سیب زمینی سرخ کرده هلندی

Dutch fries سیب زمینی سرخ کرده هلندی

یکی از محبوب ترین غذاهایی که در کشور هلند در بین مردم و توریست ها طرفداران بسیرای دارد سیب زمینی سرخ کرده می باشد.
این سبی زمینی ها در برش های بزرگ و درون قیف هایی مخصوص ریخته شده و با انواع سس هایی که روز آن می ریزند طعمی رویایی به انها می بخشد.
در برخی مواقع و مغازه ها بر اساس سلیقه هر فرد مواد خوراکی متفاوت و گوناگونی نیز به این سیب زمینی ها اضافه میگردد.

Raw herring شاه ماهی خام

Raw herring شاه ماهی خام

شاه ماهی خام بعنوان یکی از غذاهای مخصوص کشور هلند شناخته شده می باشد که طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.
این غذا به صورت پرسی و یا ساندویچی به همراه خیارشور و پیاز سرو می شوند.
در بسیاری از رستوران ها و یا دکه های کنار خیابان می توانید این غذا را سفارش دهید.

خوراکی های سنتی هلند

رستوران هایی که در سفر به هلند حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Tempo Doeloe تمپو دوئلو

Tempo Doeloe تمپو دوئلو

رستورانی کوچک اما جذاب برای رفتن ساخته شده در کشور هلند می باشد که ارائه دهنده غذاهایی اندونزایی می باشد.
این رستوران در میان مردم ساکن در هلند و همچنین توریست ها بسیار شناخته شده و محبوب می باشد و سطح کیفیت غذاهایشان بسیار عالی می باشند.
کباب بز با سس سویا از محبوب ترین غذاهایی است که توسط مشتریان در این رستوران سفارش داده می شود.
مواد اولیه ای نیز که در تهیه این غذاها مورد استفاده قرار میگیرند به صورت روزانه تهیه می شوند و کاملا تازه و ارگانیک می باشند.

Ron Gastrobar رون گاستروبار

Ron Gastrobar رون گاستروبار

رستورانی مقرون به صرفه ساخته شده در کشور هلند می باشد.
در این رستوران انواع غذاهای هلندی، دریایی و برخی غذاهای اروپایی در منوی غذایی برای سفارش موجود می باشند و بسیار خوشمزه و با سطح کیفیتی بسیار بالا می باشند.
مواد اولیه ای که در این رستوران برای تهیه و طبخ غذاهای آن مورد استفاده آشپزان قرار میگیرد تماما به صورت روزانه تهیه می شوند و کاملا تازه و ارگانیک نیز می باشند.

رستوران های ایرانی در هلند

سوالات متداول درباره سفر به هلند :

ذرلبذبطلذظطبلذظطبلذطبلذا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا