جمهوری چک

سوغات جمهوری چک

در متن زیر لیست بهترین سوغات جمهوری چک برای شما آمده است .

البته این تمام سوغاتی های جمهوری چک نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما سوغاتی های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به جمهوری چک سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

سوغات جمهوری چک

Czech Republic Magnet مگنت جمهوری چک

Czech Republic Magnet مگنت جمهوری چک

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور جمهوری چک به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهر هایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Bohemian Garnet سنگ گارنت بوهم

Bohemian Garnet سنگ گارنت بوهم

این سنگ ها با رنگ قرمز و بسیار زیبایشان منحصر به فرد و بسیار چشم نواز می باشند.
بر اساس باور و اعتقاد مردم جمهوری چک این سنگهای قرمز رنگ اثرات شفابخش در دور کردن اندوه و بخشیدن نشاط و روحیه را دارا می باشد.
از این سنگ ها در انواع زیورآلات نظیرگردنبند، گوشواره، دستبند و …استفاده می کنند و در بسیاری از مغازه های سوغات فروشی، صنایع دستی و زیور آلات فروشی می توانید پیدا کرده و بر اساس سلیقه خود از بین آنها خرید خود را انجام دهید.

Yablons bead jewelry زیورآلات مهره ای یابلونس

Yablons bead jewelry زیورآلات مهره ای یابلونس

مهره های زیبایی می باشند که توسط هنرمندان این کشور برای درست کردن انواع مختلف زیرو آلات استفاده می شوند.
شما با رفتن به مغازه های مخصوص فروش سوغات و زیور آلات امکان خرید هریک از آنها به صورت آماده و یا انتخابی خودتان می توانید بسته به نوع سلیقه از انها خرید نمایید.

Czech wafers ویفرهای چکی

Czech wafers ویفرهای چکی

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین خوراکی هایی که می توانید از این کشور برای سوغات خرید نمایید ویفرهای چکی می باشد که در میان توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد.
در بسیاری از مغازه های خواروبار فروشی این کشور می توانید این ویفر ها را در انواع بسته بندی ها پیدا کرده و خرید نمایید.

Kovap mechanical toys اسباب بازی‌ های مکانیکی کوواپ

Kovap mechanical toys اسباب بازی‌ های مکانیکی کوواپ

کوواپ یکی از محبوب ترین شرکت هایی است که با سابقه 50 ساله خود بعنوان یکی از بهترین ها در تولید اسباب بازی ‌های مکانیکی نظیر کامیون، ماشین، اتوبوس و … را بر عهده دارد.
اسباب بازی های بسیاری در این شرکت تولید و ارائه می شوند که از همه مهتر و پرطرفدارتر تراکتورهای چهار دنده ای بسیار زیبا می باشند.
در بسیاری از مغازه های اسباب بازی فروشی می توانید تولیدات و اسباب بازی های این شرکت را پیدا کرده و از هر مدلی که دوست داشتید خرید نمایید.

Czech Republic puppets عروسک های خیمه شب بازی جمهوری چک

Czech Republic puppets عروسک های خیمه شب بازی جمهوری چک

یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین صنایع جمهوری چک می باشد که هنرمندان در این کشور از انها برای نمایش های خیمه شب بازی استفاده می کردند.
هر ساله در شهر پراگ کشور جمهوری چک نمایش های خیمه شب بازی بسیاری برگزار می گردد و در بین مردم بومی و محلی و همچنین گردشگران طرفداران بسیاری دارا می باشد.

هنتنهتنه

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا