کره جنوبی

بهترین زمان سفر به کره جنوبی

بهترین زمان سفر به کره جنوبی از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به کره جنوبی، این کشور زیبا و گردشگر پذیر برای تمامی مسافران و توریست ها وجود دارد.
فصل بهار در این کشور از ماه مارس تا جولای ادامه می یابد و آب و هوا نسبتا متعادل می باشد.
همچنین در این فصل درختان سرسبز شده و شکوفه های فراوانی می دهند.
تابستان در این کشور همانند بسیاری از کشورها گرم می باشد و گردشران بسیاری به آنجا سفر کرده و شلوغ می باشد.
در پاییز نیز گردشگران بسیاری به این کشور سفر می کنند اما زمستان به علت هوای سرد گردشگران بسیاری را به این کشور جذب نمی کند و قیمت ها نیز به نسبت سایر فصول پایین تر می باشد.

بهترین زمان سفر به کشور کره جنوبی برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور کره جنوبی و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در کره جنوبی لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه زمان شلوغ گردشگری همانند بسیاری از شهر ها در دنیا، می تواند زمانی مناسب برای افرادی باشد که علاقه مند به تفریحات مختص به این فصل نظیر استخر ها، پارک های آبی و …که می تواند لذت سفر خود به این کشور زیبا را چندین برابر نمایید.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد گردشگران کمتری به کره جنوبی سفر می کنند، اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در این کشور مطلوب باشد.
پاییز و بهار نیز زمان های مناسبی برای رفتن به کشور کره جنوبی و لذت بردن از تمامی تفریحات موجود و قابل دسترس می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به کشور کره جنوبی از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور کره جنوبی همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی بازه های زمانی از سال بالاتر از دیگر فصول بوده و زمان هایی نیز می باشد که قیمت ها پایین تر از دیگر فصول سال می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوایی که دارد و گرمای آن و امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالاتر از دیگر بازه های زمانی سال می باشد.
زمستان نیز فصلی نسبتا” سرد در کشور کره جنوبی محسوب می گردد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبا و گردشگر پذیر کره جنوبی می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به کره جنوبی سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور کره جنوبی

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور کره جنوبی برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در کره جنوبی اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Yearدر کره جنوبی سال نو میلادی

Christian New Yearدر کره جنوبی سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور کره جنوبی نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور کره جنوبی مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک در کشور کره جنوبی

Easter عید پاک در کشور کره جنوبی

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور کره جنوبی برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در کره جنوبی حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Seoul Lantern Festival جشنواره فانوس سئول

Seoul Lantern Festival جشنواره فانوس سئول

یکی از محبوب ترین و رنگارنگ ترین جشنواره ها و فستیوال هایی که هر ساله در کشور کره جنوبی و در ماه نوامبر برگزار میگردد جشنواره فانوس می باشد.
در این روز و در هنگام شب که هوا تاریک می باشد و در این روز مردم با به هوا فرستادن فانوس های زیبا و رنگارنگ نور و روشنایی بسیار زیبایی به آسمان کشور کره جنوبی و شهر سئول می بخشند.
برگزاری هرساله این فستیوال به نمادی از جشن های این شهر تبدیل گردیده است.

Hampyeong Butterfly Festivalجشنواره پروانه ها

Hampyeong Butterfly Festivalجشنواره پروانه ها

این جشنواره همه ساله در اوخر مایل آوریل در کشور کره جنوبی برگزار می گردد.
در این روز شرکت کنندگان به تماشای طبیعت فوق العاده زیبا و پروانه های بسیاری که آنجا وجود دارند می پردازند.
این جشنواره همه ساله در یکی از پارک های محبوب کشور کره جنوبی و به صورت کامل برگزار می گردد و علاقه مندان بسیاری را در میان مردم بومی و حتی توریست ها و گردشگران به خود اختصاص داده است.

Boryeong Festival فستیوال گل بوریونگ

Boryeong Festival فستیوال گل بوریونگ

این فستیوال هر ساله در کشور کره جنوبی برگزار می گردد و هدف به وجود امدن آن ترویج خواص درمانی گلِ حاوی املاح معدنی می باشد.
کشتی گرفتن در گل، مسابقه‌ی «شاه گل»، آتش بازی و اجراهای بسیاری توسط هنرمندا ناز مواردی است که در این جشنواره هرساله اجرا می گردد.
هر ساله بازدید کنندگان بسیاری که برای سفر به کره جنوبی می روند نیز در این جشنواره شرکت می کنند.

مکان های دیدنی و توریستی کره جنوبی

Lotte World لوته ورلد کره جنوبی

Lotte World لوته ورلد کره جنوبی

بزرگترین پارک سرپوشیده جهان و مجموعه تفریحی بزرگی است که در کشور کره جنوبی ساخته شده و فعالیت می نماید.
یک جزیره مصنوعی در داخل یک دریاچه که با مونوریل ، مراکز خرید ، یک هتل لوکس ، یک موزه قومی کره ، امکانات ورزشی و …. از امکانات این مجموعه تفریحی می باشند.
بسیاری از گردشگرانی که به کشور کره جنوبی سفر می نمایند حتما بازدید از این مجموعه را در لیست برنامه های خود می گنجانند.

Hwaseong Fortress قلعه هواسونگ کره جنوبی

Hwaseong Fortress قلعه هواسونگ کره جنوبی

یکی از معروفترین جاذبه های کشور کره جنوبی قلعه هواسونگ می باشد که با معماری منحصر به فرد خود باعث گردید در سال 1997 نام آن در لیست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت برسد.
این قلعه از اواخر قرن هجدهم بعنوان نمادی در کشور کره جنوبی شناخته شده می باشد. قلعه هواسونگ دارای 4 دروازه ( شمالی، غربی، شرقی، جنوبی) می باشد.
دروازه شمالی و جنوبی از دیگر دروازه ها بزرگ تر هستند و از سنگ و چوب ساخته شده اند.
عرض دیوار قلعه هواسونگ کشور کره جنوبی حدود 6 کیلومتر و ارتفاع آن به حدود ۶ متر می رسد که این ساختار در حدود دور تا دور زمینی به مساحت 1.5 کیلومتر مربع را احاطه کرده اند.
برج های نگهبانی در این قلعه 4 تا بوده اند که در حال حاضر فقط 2 تا از آنها دیده می شوند.
این برج ها داری 3 طبقه و یک اتاقک چوبی بوده اند که در آنجا نگهبانان به راحتی می توانستند دیده بانی دهند.
همچنین می توان اشاره کرد که اطراف این قلعه دارای طبیعتی زیبا می باشند که علاوه بر ساختار و معماری زیبای قلعه چشم بازدید کنندگان را مجذوب خود می نماید.

فیلم مکان های دیدنی در کره جنوبی

پاساژ های ارزان قیمت کره جنوبی

Mecenatpolis shopping center مرکز خرید مسنتاپولیس

Mecenatpolis shopping center مرکز خرید مسنتاپولیس

یک مرکز خرید ساخته شده به صورت روباز در کشور کره جنوبی می باشد که با دکوراسیون و ساختار بسیار رنگارنگ و زیبای خود توجه بسیاری از مشتریان اعم از مردم ساکن در این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران را دارا می باشد.
انواع محصولات نظیر پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع خوراکی ها، محصولات ورزشی، وسایل دکوری و تزیینی و … از برند های شناخته شده کره ای و بین المللی در فروشگاه های این مرکز خرید برای فروش به مشتریان ارائه می شوند.
باغ بزرگ و زیبا، بالکن‌های دیدنی، پل های شیشه‌ ای، تفریحات آبی خاص و بام سرسبز در کنار رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات قابل دسترس مشتریانی است که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند.
این مجموعه همه روزه فعالیت خود را از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 7 عصر به پایان می رساند.

Times Square shopping center مرکز خرید تایمز اسکوئر

Times Square shopping center مرکز خرید تایمز اسکوئر

یکی از محبوب ترین مراکز خرید داخلی و بین المللی می باشد که دارای شعب متعددی در تمامی دنیا می باشد.
همانند بسیاری از مجموعه ها در این مرکز خرید نیز فروشگاه هایی وجود دارند که برترین و به روزترین محصولات از برند های کره ای و بین المللی را برای فروش به مشتریان ارائه می دهند.
محصولات ارائه شده در این مجموعه عبارتند از پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، زیور آلات، انواع خوراکی ها، محصولات بهداشتی و آرایشی، کیف، کفش، وسایل دکوری و تزیینی و …
این مرکز خرید همه روزه فعالیت خود را از ساعت 10 صبح آغاز و ساعت 10 شب به پابان می رساند.

راه های خرید ارزان قیمت در کره جنوبی

از کره جنوبی چی بخریم ؟

Traditional Korean masks ماسک های سنتی کره ای

Traditional Korean masks ماسک های سنتی کره ای

این ماسک های سنتی که از جنس چوب می باشند بعنوان یکی از محبوب ترین سوغات های کشور کره جنوبی شناخته شده می باشد و بعد از زمان خرید توسط توریست ها و گردشگران برای وسایل دکوری و تزیینی مورد استفاده قرار میگیرند.
به این نکته مهم نیز می توان اشاره کرد که استفاده از ماسک در آیین‌های سنتی کره به عنوان بخشی از لباس نبرد یا در دیوان‌های سلطنتی از گذشته مرسوم بوده است و همچنین مردم کره جنوبی معتقد می باشند که استفاده از این ماسک‌ های عجیب و غریب ارواح شیطانی و انرژی های منفی و مخرب را از خانه ها و اطرافشان دور می ‌کنند.
اما در حال حاظر بیشتر این ماسک ها مصرف تزیینی و دکوری داشته و در برخی مراسم های مذهبی خاص در کشور استفاده می شوند.

Celadon سلادون

Celadon سلادون

این ظروف سبز رنگ زیبا بعنوان یکی از زیباترین و مورد استفاده ترین ظروفی در کره جنوبی می باشد که توسط مردم این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند.
این ظروف دارای طرح ها و نقوش بسیار زیبا و خاصی میباشند که بسیار زیبا هم می باشند اما قابل ذکر است برای حمل و نقل باید بسته بندی بسیار مناسبی داشته باشند تا در حین مسیر نشکنند.
این ظروف در انواع گلدان، پارچ، لیوان، بشقاب، کاسه و … در دسترس و قابل خرید می باشند.

هزینه خرید سوغات در کره جنوبی

خوشمزه ترین غذا های کره جنوبی

Bossam بوسام

Bossam بوسام

یکی دیگر از غذاهایی است که در کشور کره جنوبی و بوسیله گوشت نازک بریده شده خوک تهیه می شود و بسیار لذیذ می باشد.
این گوشت ها بعد از برش درون آب گوشت با ادویه های مخصوص پخته می شود و سپس در کنار سبزیجات ارگانیک و ترشی ها و سس های مخصوص برای مشتریان سرو می گردد.
در بسیاری از رستوران های موجود در کشور کره جنوبی می توانید این غذای لذیذ و محبوب را سفارش داده و نوش جان نمایید.

bulgogi بولگوگی

bulgogi بولگوگی

بولگوگی بعنوان یکی از خوشمزه ترین غذاهای طبخ شده در کشور کره جنوبی شناخته شده و محبوب می باشد.
برای تهیه این غذا از گوشت خوابانده گریل شده استفاده می شود که به همراه ادویه های مخصوص، سیر و پیاز گریل می شود و به همراه سبزیجات خرد شده بر روی آن نظیر پیازچه باری تزیین استفاده می کنند.

خوراکی های سنتی کره جنوبی

رستوران هایی که در سفر به کره جنوبی حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Rey Unico Restaurant رستوران ری یونیکو

Rey Unico Restaurant رستوران ری یونیکو

یکی دیگر از رستوران های پرتردد ساخته شده در کشور کره جنوبی می باشد که ارائه دهنده غذاهای سنتی این کشور در کنار انواع غذاهای فرانسوی، ژاپنی، اسپانیایی و ایتالیایی می باشد که تمامی آنها با بهترین کیفیت ها آماده می شوند.
این رستوران در محیطی آرام و به دور از شلوغی واقع شده است و دکوراسیونی زیبا نیز دارا می باشد.
در این رستوران تمامی مواد اولیه غذایی که مورد استفاده قرار میگیرند زوانه تهیه می شوند و تازه و ارگانیک نیز می باشند.

Pierre Gagnaire Restaurant رستوران پیر گاگنیر

Pierre Gagnaire Restaurant رستوران پیر گاگنیر

این رستوران بعنوان یکی از پرطرفدارترین و لوکس ترین رستوران های شناخته شده در کشور کره جنوبی می باشد که دارای دکوراسیونی زیبا می باشد.
تمامی غذاهای این رستوران به بهترین کیفیت ها به مشتری ها ارائه می شوند و طعمی فوق العاده نیز دارا می باشند.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاهای این رستوران به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در باکو کره جنوبی

فغقاذ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا