آرژانتین

بهترین زمان سفر به آرژانتین

بهترین زمان سفر به آرژانتین از لحاظ آب و هوایی

سفر در تمامی فصول و ماه های سال به کشور آرژانتین امکان پذیر میباشد اما در ادامه مطلب به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد که در تصمیم شما برای سفر به کشور زیبای آرژانتین کمک خواهد کرد.
این کشور دارای آب و هوای متعادل و ملایم می باشد.
آرژانتین در تابستان دارای آب و هوای گرم بوده و زمستان هایی با آب و هوای سرد دارد.
پاییز و بهار نیز در این فصل مورد پسند استقبال گردشگران می باشد.
تابستان در این کشور شلوغ و قیمت ها بالا و زمستان خلوت تر و قیمت های نسبتا کمتر می باشد.

بهترین زمان سفر به کشور آرژانتین برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور آرژانتین و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردشگران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در آرژانتین لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه آب و هوای گرمی که دارد می تواند بهترین زمان برای استفاده از تفریحات دریایی و آبی نظیر پارک های آب و استخر ها و … محسوب گردد.
پاییز و بهار نیز می تواند بهترین زمان برای سفر به آرژانتین برای لذت بردن و استفاده از تفریحات مختص به این بازه زمانی از سال برای گردشگران و توریست ها محسوب گردد زیرا در بهار هنوز به گرمای تابستان نرسیده و در پاییز نیز به سرمای زمستان نرسیده است و در این بازه های زمانی از سال نیز همانند تابستان گردشگران بسیاری را شاهد نخواهید بود و مسافران کمتری به آنجا سفر می کنند.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد همانند بسیاری دیگر از کشورها گردشگران کمتری به کشور آرژانتین سفر می کنند، اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در اتریش مطلوب باشد.

بهترین زمان برای رفتن به کشور آرژانتین از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور آرژانتین همانند بسیاری دیگر از کشورها در دنیا قیمت هتل ها، مراکز اقامتی، تورها و … در برخی بازه های زمانی از سال بالاتر از دیگر فصول بوده و زمان هایی نیز می باشد که قیمت ها پایین تر از دیگر فصول سال می باشد.
زمستان فصلی سرد در کشور آرژانتین همانند بسیاری دیگر از نقاط جهان محسوب می گردد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور گردشگر پذیر آرژانتین می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به آرژانتین سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوای گرمی که دارد امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی را دارا می باشد و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالاتر از دیگر بازه های زمانی سال می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور آرژانتین

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور آرژانتین برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در آرژانتین اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christians New Year سال نو میلادی در آرژانتین

Christians New Year سال نو میلادی در آرژانتین

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور آرژانتین نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور آرژانتین مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک در کشور آرژانتین

Easter عید پاک در کشور آرژانتین

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور آرژانتین برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در آرژانتین حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Cosquín کوسکوئین

Cosquín کوسکوئین

یکی دیگر از فستیوال های شاد و همراه با آواز و موسیقی در کشور آرژانتین می باشد که توسط مردم و هنرمندان هر ساله در طول ماه های ژانویهو فوریه برگزار می گردد.
این جشنواره و فستیوال هر ساله حدود 9 روز به طول مب انجامد و انواع رقص هاس محلی و سنتی در آن روز ها در کنار انواع موسیقی ها اجرا می شود و همچنین در کنار آنها نیز انواع غرفه های ارائه دهنده غذاهای لذیذ و خوشمزه سنتی و محلی آرژانتین نیز برای استفاده بازدید کنندگان وجود دارند که از هر کدام مایل بودین می توانید استفاده نمایید.

Tango Festival فستیوال تانگو

Tango Festival فستیوال تانگو

تانگو یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین رقص های کشور آرژانتین می باشد که در جهان هر کجا نام این کشور برده شود در ذهن همه رقص تانگو به یاد می آید.
هر ساله در ماه آگوست در این کشور این فستیوال برگزار می شود و رقصندگان تانگو حرفته و حتی مبتدی در آن شرکت می کنند و به رقابت با هم می پردازند.
در روز آخر این فستیوال و بر اساس داوری های انجام شده توسط افراد حرفه ای و رای های مردم به برترین رقصندگان جوایزی داده می شود.

Giant omelet festival فستیوال املت غول آسا

Giant omelet festival فستیوال املت غول آسا

این فستیوال و جشنواره املت غول آسا هر ساله و در ماه دسامبر در کشور آرژانتین و شهر پیگوئه برگزار می گردد.
در این روز مردم گرد هم جمع می شوند و برگزار کنندگان از حدود پانزده هزار تخم مرغ در تابه بسیار بزرگی استفاده کرده و آنرا طبخ می کنند و در آخر و به محض آماده شدن در بین شرکت کنندگان پخش می کنند.

Bariloche festival فستیوال شکلات باریلوچه

Bariloche festival فستیوال شکلات باریلوچه

این فستیوال هر ساله در منطقه پاتاگونیا کشور آرژانتین برگزار می گردد و بواسطه تهیه شکلات های خانگی خود در بین مردم و حتی توریست ها دارای شهرت جهانی می باشد.
در این جشن زیبا این امکان برای شما وجود دارد که هرچقدر که دوست دارید از خوردن شکلات‌های خوشمزه‌ محلی لذت ببرید.
در این جشن هنرمندان و متخصصان عرصه شکلات در کنار همدیگر و همچنین مردم عادی گرد هم جمع شده و این روز خوشایند و همچنین خوشمزه را جشن میگیرند.

مکان های دیدنی و توریستی آرژانتین

Perito Moreno Glacier یخچال طبیعی پریتو مورنو

Perito Moreno Glacier یخچال طبیعی پریتو مورنو

یکی از چشم نواز ترین مناطق و دیدنی هایی که در کشور آرژانتین می توانید از آن بازدید نمایید یخچال طبیعی پریتو مورنو می باشد که در پارک ملی لس گلاسیارز و در حاشیه شهر و همچنین قسمت جنوب غربی کشور آرژانتین قرار گرفته است.
محبوبیت این مجموعه بدین دلیل است که همانند بسیاری دیگر از یخچال های طبیعی یخ آن اب نمی شود بلکه بر حجم آن به مرور زمان اضافه می گردد.
در رابطه با این یخچال گفته هایی مبنی بر اینکه بعنوان سومین ذخایر بزرگ آب شیرین در کل جهان شناخته شده می باشد نیز گفته می شود.
بازدید از این مجموعه و منطقه برای بسیاری از گردشگران در سفرشان به آرژانتین بسیار لذت بخش می باشد.
با رفتن به این منطقه می توانید عکس های یادگاری بسیار خاصی را نیز به ثبت برسانید.

Valle de la Luna واله د لا لونا

Valle de la Luna واله د لا لونا

یکی از مناطق حفاظت شده در کشور آرژانتین می باشد که بواسطه سازه های ساخته شده عجیب دارای شهرت می باشد.
با رفتن به این منطقه می توانید در عین حال سفری داشته باشید به قسمت های تاریخی این شهر که بسیاری از عتیقه جات و حتی استخوان دایناسورها نیز در آنجا کشف شده است و تحت حمایت و حفاظت دولت این کشور نگهداری می گردند.
بهتر است برای رفتن به تمامی نقاط این منطقه از راهنماهای مخصوص و آموزش دیده آنجا کمک بگیرید.

.

فیلم مکان های دیدنی در آرژانتین

پاساژ های ارزان قیمت آرژانتین

Patio Bullrich پاتیو بولریخ

Patio Bullrich پاتیو بولریخ

یکی از مراکز خرید به نسبت کوچک ساخته شده در کشور آرژانتین می باشد که ارائه دهنده محصولاتی از برند های مطرح بین المللی و همچنین آرژانتینی در هر یک از فروشگاه های این مرکز خرید می باشد.
انواع سوغاتی ها و محصولاتی نظیر پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف، کفش، انواع خوراکی ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل تزیینی ، دکوری و خانه و … در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان برای خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند با رفتن به این مرکز خرید از رستوران و کافی شاپ آنجا نیز استفاده نمایند.
این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب آماده ارائه خدمات مرتبط به مشتریان می باشد.

Recoleta mall مرکز خرید رکولتا

Recoleta mall مرکز خرید رکولتا

یکی از مراکز خرید محبوب ساخته شده در کشور آرژانتین می باشد که از زمان ساخت آن تا به حل چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته شده است که آخرین بار آن در سال 2011 بوده است.
در این مرکز خرید فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده انواع محصولات از برندهای شناخته شده بین المللی و داخلی می باشند.
این محصولات عبارتند از پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، عینک، انواع خوراکی ها، محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات تزیینی و دکوری و …
علاوه بر خرید مشتریان می توانند با رفتن به این مرکز خرید از رستوران و کافی شاپ آنجا نیز استفاده نمایند.
همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای انجام خرید های خود می توانید به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

راه های خرید ارزان قیمت در آرژانتین

از آرژانتین چی بخریم ؟

Gaucho Knife چاقوی گائوچو

Gaucho Knife چاقوی گائوچو

یکی از گزینه هایی که از کشور آرژانتین می توانید به همراه خود بعنوان سوغات و یادگاری خرید نمایید چاقوهای آشپزخانه ای مختص زمان های گاوچران ها می باشد.
در زمان های گذشته از این چاقوها بعنوان وسیله ای برای بریدن، آشپزی و … استفاده می شده است.
این چاقوها در انواع اندازه ها و حکاکی ها روی آنها بوسیله کلیه نقوش متنوع در مغازه های مختص سوغات فروشی ارائه می شوند.

Argentina Lid Bottle بطری درب شیر دار

Argentina Lid Bottle بطری درب شیر دار

یکی از سوغاتی های جالبی که می توانید از مغازه های مرتبط با سوغاتی از کشور آرژانتین خرید نمایید این ظروف می باشند که در انواع رنگ ها و البته جنس های شیشه ای و پلاستیکی قابل خرید می باشند.
این بطری ها هم مصرف تزیینی و هم برای ریختن انواع مایعات درونشان را دارا می باشند.
در اکثر مغازه ها در بازار های سنتی در این کشور این محصول را می توانید به راحتی تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در آرژانتین

خوشمزه ترین غذا های آرژانتین

EMPANADA امپاندا

EMPANADA امپاندا

یکی از لذیذ ترین غذاهایی که در کشور آرژانتین می توانید آنرا سفارش دهید امپاندا می باشد.
امپاندا به خمیر تکه شده ای گفته می شود که درون آن به خالت پیراشکی از موادی نظیر گوشت، مرغ، پنیز، انواع سبزیجات و … پر شده و سپس در فر پخته شده و یا سرخ می شوند.
بعد از پخت کامل امپاندا را در کنار انواع سس های خوشمزه برای مشتریان سرو می کنند.

MATAMBRE ماتامبره

MATAMBRE ماتامبره

این غذا بعنوان یکی از محبوب ترین و لذیذ ترین خوراک هایی شناخته شده می باشد که می توانید طعم و مزه آن را در رستوران های کشور آرژانتین تجربه نمایید.
برای تهیه این غذا گوشت را به حالت کوبیده شده باز می کنند و درون آن را با موادی نظیر سفناج، پیاز، هویج، فلفل، تخم مذغ آب پز و … پر کرده و حالت رولت می بندد و بعد از پخته شدن کامل آنرا تکه تکه برش می دهند و سپس سرو می کنند.

خوراکی های سنتی آرژانتین

رستوران هایی که در سفر به آرژانتین حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Steaks by Luis رستوران استیک بای لوئیس

Steaks by Luis رستوران استیک بای لوئیس

همانطور که از نام آن می توانید ببینید رستورانی ساخته شده در کشور آرژانتین می باشد که تخصص بسیار بالایی در طبخ استیک های لذیذ ، آبدار و خوشمزه را دارا می باشد.
علاوه بر استیک همچینین بسیاری از غذاهای کبابی در این رستوران و در منوی غذایی آن وجود دارند که از هر کدام که دوست داشته باشید می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
محیط این رستوران نیز بسیار عالی بوده و دارای کارکنانی مهمان نوار و مجرب می باشند.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای لذیذ این رستوران به صورت تازه، ارگانیک و کاملا به روز می باشند.

Chila restaurant رستوران چیلا

Chila restaurant رستوران چیلا

رستورانی است پرطرفدار که در کشور آرژانتین ساخته شده است.
در این رستوران انواع غذاهای آرژانتینی و آمریکای جنوبی توسط بهترین سرآشپزان تهیه و طبخ می شود.
کیفیت بالای غذاها در این رستوران بعث بالا بودن قیمت های غذاها گردیده است ولی مزه و طعم فوق العاده ای را هر یک از غذاها در این رستوران دارا می باشند.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای لذیذ این رستوران به صورت تازه، ارگانیک و کاملا به روز می باشند.

رستوران های ایرانی در  آرژانتین

ععععععععععععع

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا