بمبئی

پارک کامالا نهرو بمبئی هند

اطلاعات و راهنمای کامل درباره پارک کامالا نهرو بمبئی هند

پارک کامالا نهرو بمبئی هند Kamala Nehru Park

درباره پارک کامالا نهرو ببمبئی هند

پارک کامالا نهرو بخشی از مجموعه باغ های سرسبز و زیبای ساخته شده در شهر بمبئی، ماهاراشترا، هند می باشد.
این مجموعه زیبا که دارای محیطی آرام بخش و بسیار زیبا می باشد در مساحتی حدود 16 هزار متر مربع واقع شده است.
این مجموعه واقع در بالای تپه مالابار بمبئی می باشد و توسط دپارتمان مهندسی هیدرولیک شرکت شهرداری بمبئی بزرگ توسعه و نگهداری می شود.
در این پارک ماکت بزرگی از یک کفش نیز وجود دارد و ساخته شده است که ساختار کفش با الهام از قافیه مهد کودک پیرزنی بود که در کفش زندگی می کرد.
در طول سالیانی که از زمان احداث این پارک گذشته است این مجموعه چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته شده است.
در سال‌های 2017 و 2018 میلادی ، پارک بعنوان آخرین بار تا به کنون بازسازی شد و در 22 فوریه 2018 توسط شرکت شهرداری بمبئی بزرگ بعد از انجام بازسازی افتتاح مجدد گردید.
پارک اکنون دارای فضاهای اضاف شده ای است که بر اساس دیگر قافیه های مهد کودک به زبان های مراتی، هندی و انگلیسی طراحی شده است.
با رفتن به این پارک می توانید شاهد چشم اندازی بسیار زیبا و خیره کننده از شهر بمبئی باشید که لذت حضورتان در انجا را چندین برابر می گرداند.
در این پارک گل ها، درختانی با سایه های بزرگ و چمن کاری وجود دارند که در کنار و اطراف آنها محل های مخصوصی برای انجام پیده روی وجود دارند که از آنجا نیز می توانید برای پیاده روی خود استفاده کرده و همچنین عکس های یادگاری بسیار خاص و زیبایی را نیز بگیرید.
دسترسی به این پارک بوسیله قطار و تاکسی به راحتی امکان پذیر می باشد و با رفتن به این مجموعه می توانید در کنار کودکان و خانواده های خود نهایت لذت را ببرید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا