مونیخ

مکان های توریستی مونیخ

در متن زیر بهترین مکان های توریستی مونیخ برای شما آمده است .

البته این تمام مراکز دیدنی مونیخ نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما مراکز دیدنی جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به مونیخ سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

فرانکیرچ Frauenkirche

مکان های توریستی مونیخ
فرانکیرچ – قاره پیما

یکی از زیباترین و باشکوه ترین سازه های تاریخی و مذهبی ساخته شده در سال 1488 میلادی در شهر مونیخ کشور آلمان می باشد.

در رابطه با این کلیسا که بنا و معماری فوق العاده چشم نوازی دارا می باشد، برج هایش 100 متر ارتفاع دارند.

یکی از معروف ترین ویژگی ها در طراحی داخلی این کلیسا را نیز میتوان ردپای عجیب کشف شده در دالان آن دانست که به ردپای شیطان معروف و شناخته شده می باشد.

مارین پلاتز Marienplatz

جاهای دیدنی شهر مونیخ
مارین پلاتز – قاره پیما

یکی از میادین اصلی ساخته شده در این شهر می باشد و این نکته نیز قابل ذکر است که مارین پلاتز تا سال 1807 میلادی بعنوان محل قرار گیری بازار های مختلف شهر و مسابقات مبارزه ای مورد استفاده قرار می گرفته است.

فواره ماهی که شامل و در بر گیرنده مجسمه های برنزی متعلق به اوایل قرن نوزدهم میلادی می باشد نیز از دیگر قمست ها مورد توجه و محبوب این محوطه محسوب می شوند.

بوتیک ها، مراکز خرید، رستوران ها و کافه های مختلف از دیگر امکانات این محوطه و میدان می باشد که باعث جذب گردشگران بسیاری برای دیدن از آن گردیده است.

باغ انگلیسی english garden 

بهترین جاذبه های گردشگری مونیخ
باغ انگلیسی – قاره پیما

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر مونیخ می باشد که با طبیعت زیبا و سرسبز خود بسیار چشم نواز می باشد و تمامی مردم و توریست ها را جذب خود می گرداند.

این باغ در سال 1785 میلادی ساخته شده و با داشتن دریاچه مصنوعی و مسیرهای مارپیچی که در مابین درختان زیبا و سرسبز می باشند اهمیت خاصی برای تمامی بازدید کنندگان پیدا کرده است.

با رفتن به این پارک در یک روز عالی و آفتابی می توانید در کنار عزیزان خود در آنجا پیک نیک با رعایت قوانین پارک برپا نمایید.

کلیسای سنت پیتر St. Peter’s Church

قیمت ورود به جاهای دیدنی مونیخ
کلیسای سنت پیتر – قاره پیما

قدیمی ترین مکان مذهبی و تاریخی ساخته شده در شهر مونیخ می باشد که به سبک معماری گوتیک بنا نهاده شده است.

محراب این کلیسا دارای ارتفاع 20 متری می باشد و با نقاشی های کشیده شده بر روی دیوار های این کلیسا بسیار زیبایی چشم نوازی به محیط داخلی آن بخشده است.

همچنین قابل ذکر است از دیگر زیبایی های منحصر به فرد داخلی کلیسا مجسمه هایی از سنت پیتر و ۴ پدر می باشند.

بسیاری از گردشگرانی که علاقه مند به بنا های تاریهی و به خصوص مذهبی دارند حتما” از این کلیسا در سفر خود بازدید می نمایند.

تئاتر کوویلیز Cuvilliés Theater

عکس و فیلم جاهای دیدنی مونیخ
تئاتر کوویلیز – قاره پیما

یکی از بهترین بنا های ساخته شده در شهر مونیخ کشور آلمان می باشد که نشانگز نمونه هایی از معماری اواخر دوره  باروک می باشد که بسیار چشم نواز نیز می باشد.

در طی گذر سال ها بازسازی های متعددی بر روی این بنای تاریخی انجام گرفته است و برنامه های بسیاری نظیر اجراهای  اپرا و موسیقی زنده در آنجا برگزار گردیده است.

هرساله این ساختمان در کنار مردم محلی که برای دیدن به آنجا می روند بازدید کنندگان بسیاری نیز ار سراسر جهان به خود جلب می کند.

باغ وحش هلابران Hellabrunn Zoo

بلغ وحس های مونیخ
باغ وحش هلابران – قاره پیما

این باغ وحش در شهر مونیخ کشور آلمان واقع شده است و ابل ذکر است این مجموعه در سال 2013 بعنوان چهارمین باغ وحش برتر در اروپا شناخته شده است.

در حال حاضر حیوانات و گونه های متعددی از انها در این باغ وحش با تمامی و کاملترین امکانات و به خوبی در حال نگهداری می باشند.

هرساله این مجموعه میزبانی بازدید کنندگان و علاقه مندان به حیوانات بسیاری می باشد که از نقاط مختلف برای دیدن آنها به این باغ وحش بزرگ سری می زنند.

کاخ نیمفنبورگ Nymphenburg Palace

معروف ترین موزه های مونیخ
کاخ نیمفنبورگ – قاره پیما

یکی از دیدنی ترین مکان های گردشگری و تاریخی ساخته شده در شهر مونیخ کشور آلمان این کاخ می  باشد که در زمان های گذشته و اویل ساختش محل اقامت تابستانی خاندان ویتلزباخ بوده است.

این بنا دارای نمایی به رنگ سفید  وطوسی می باشد که چشم نوازی بیشتر آن بدلیل تزیینات زرد رنگ و سقف آجری قرمزش می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

این کاخ همچنین دارای باغی بسیار بزرگ و سرسبز می باشد که می توانید به راحتی در کنار دختان و طبیعت سرسبز و همچنین مجسمه هایی که در اطراف باغ وجود دارند قدم بزنید و از حضورتان در آنجا لذت ببرید.

این کاخ همچنین دارای نقاشی های بسیاری زیبایی می باشد که بسیاری از آنها بر روی دیوار کشیده شده اند و کلیسای کوچکی را نیز دارا میباشد که پیشنهاد می شود حتما از آن نیز دیدن نمایید.

پارک المپیک Olympic Park 

پارک های معروف مونیخ
پارک المپیک – قاره پیما

این پارک بعنوان یکی از محبوب ترین و مشهور ترین پارک های ورزش ساخته در شهر مونیخ کشور آلمان می باشد.

این پارک امروزه به بهترین مکان برای برگزاری انواع کنسرت‌ها، مسابقات ورزشی، نمایشگاه و رویدادها مهم تبدیل گردیده است.

بسیاری از گردشگران در سفرشان به شهر مونیخ حتما از این پارک نیز دیدن می کنند.

موزه هنری پیناکوتک Pinacotec Art Museum

آثار باستانی مونیخ
موزه هنری پیناکوتک – قاره پیما

این موزه بعنوان یکی از بزرگترین گالری های هنری در جهان محبوب و شناخته شده می باشد . بازدید کنندگان علاقه مند به هنر را هر ساله و به تعداد بسیار بالایی به خود جلب می کند.

در این موزه آثار هنرمندان بسیاری نظیر داوینچی، روبن، رامبراند، ولاسکوئز و شاردن و … در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار داده می شود.

به این نکته نیز می توان اشاره کرد که محوطه این موزه بسیار زیبا و سرسبز می باشد و با رفتن به آنجا علاوه بر لذت بردن از دیدن آثار هنری بسیار می توانید از طبیعت آنجا نیز استفاده نمایید.

رزیدنس مونیخ Munich Residenz

ساختمان های تاریخی مونیخ
رزیدنس مونیخ – قاره پیما

یکی از منحصر به فرد ترین کاخ های ساخته شده در اروپا  و بزرگ ترین کاخ در آلمان می باشد که زمانی مقر دوک ها، شاهزادگان و پادشاهان بوده است.

این کاخ دارای سه قسمت مهم از قبیل عمارت پادشاهی ، میدان بزرگ مکس جوزف و «اقامتگاه قدیمی» می باشد.

تالار آثار باستانی یکی از مهمترین قسمت های داخلی کاخ را تشکیل می دهد که بسیاری از بازدید کنندگان در حضورشان در این مجموعه اول از این قسمت بازدید می کنند.

این کاخ همچنین دارای طبیعتی بسیاری زیبا و سرسبز می باشد که می تواند حضورتان در آنجا را بسیار خاص و دوست داشتنی نماید.

کلیسای آزام Asamkirche

زیباترین کلیسا های مونیخ
کلیسای آزام – قاره پیما

این کلیسای زیبا به سبک معماری روکوکو ساخته شده است و قابل ذکر است اتمام ساخت ان در سال 1746 میلادی بوده است.

مجسمه های گچی، نقاشی های دیواری و نقاشی های رنگ روغن  از محبوب ترین و مشهورترین قسمت های این کلیسا را تشکیل می دهند که بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.

ورودی این کلیسا بسایر زیبا و خاص می باشد و دارای ستون‌هایی عظیم می باشد که چشم هر بیننده را مجذوب خود می گرداند.

قابل ذکر است فضای داخلی این کلیسا نیز بسیار خاص و زیبا طراحی و ساخته شده است و محراب مجلل و مرتفعی دارا می باشد که توسط چهار ستون مارپیچی احاطه شده است.

هر ساله بازدید کنندگان بسیاری در سفرشان به شهر مونیخ از این بنای تاریخی و مذهبی دیدن می کنند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا