دانمارک

بهترین زمان سفر به دانمارک

بهترین زمان سفر به دانمارک از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور دانمارک برای مسافران امکان پذیر و قابل دسترس می باشد.
دانمارک دارای چهار فصل می باشد و تمامی فصول برای سفر به این کشور می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
زمستان در این کشور سرد می باشد اما اگر سفر در فصل سرما را دوست دارید با به همراه داشتن لباس های گرم خو می توانید تعطیلاتی دلچسب را تجربه نمایید.
فصول پاییز، بهار و تابستان نیز در دانمارک آب و هوای متعادلی برقرار می باشد و در این فصول نیز می توانید سفری به یادماندی را در این کشور تجربه نمایید.
در فصل تابستان فستیوال های و برنامه های بسیاری در دانمارک برگزار می گردد.
برای کسانی که به دنبال قیمت‌های مناسب و معقول و جمعیت کمتر در حین سفر هستند فصل بهار گزینه مناسب تری برای سفر محسوب می گردد.

بهترین زمان سفر به دانمارک برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به این کشور و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در دانمارک لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
در زمستان بواسطه سردی هوا و با سفر به کشور دانمارک می توانید از تفریحات زمستان موجود و قابل دسترس آن استفاده نمایید اما قابل ذکر است که سفر در زمستان طرفداران بسیاری ندارد.
محبوب ترین بازه زمانی از سال برای سفر گردگشران به کشور دانمارک و جهت لذت بردن از تفریحات موجود تابستان و بعد از آن بهار می باشد زیرا هر دو دارای آب و هوایی متعادل می باشند و استفاده از انواع تفریحات بسیار لذت بخش تر ای دیگر فصول سال می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به دانمارک از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور دانمارک همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
تابستان بواسطه گرمای هوا برای استفاده از تفریحات دریایی و آبی پر طرفدار می باشد و گردشگران بسیاری به آنجا می روند و قیمت ها نیز به همین واسطه بالا می باشد.
بهار نیز بوساطه مطلوب بودن هوا گزینه مناسبی برای سفر می باشد.
زمستان فصلی است که بواسطه سرمای هوا طرفداران بسیاری برای سفر به دانمارک ندارد و به همین دلیل بهترین بازه زمانی از سال می باشد که مسافران بتوانند سفری ارزان را در دانمارک تجربه نمایند.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در دانمارک

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور دانمارک برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در این کشور اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Year سال نو میلادی

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که هر ساله در ماه ژانویه در کشور دانمارک هماندد بسیاری دیگر از کشورها برگزار می گردد سال نو میلادی می باشد که هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور دانمارک مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور دانمارک برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Copenhagen Jazz Festival فستیوال جاز کپنهاگ

Copenhagen Jazz Festival فستیوال جاز کپنهاگ

یکی از محبوب ترین فستیوال هایی که در کشور دانمارک و شهر کپنهاگ در ماه جولای هر سال برگزار میگردد فستیوال جاز می باشد.
هر ساله هنرمندان و نوازندگان بسیاری برای شرکت در این فستیوال از سرتاسر دنیا در این فستیوال گرد هم جمع می شوند.

Aarhus Food Festival فستیوال غذای آرهوس
آرهوس یکی از شهرهای شناخته شده در کشور دانمارک می باشد و هر ساله در آن برگزار میگردد.
تولیدکنندگان، کشاورزان و سرآشپزان دانمارک و شمال اروپا بسیاری در این فستیوال هر ساله شرکت می کنند و هنر آشپزی خود را به همه بازدید کنندگان ارائه می دهند.
با حضور در این فستیوال می توانید از طعم و مزه غذاهای متنوع بسیاری استفاده کرده و لذت ببرید.

Moesgard Viking Moot موسگارد وایکینگ موت

Moesgard Viking Moot موسگارد وایکینگ موت

یکی از تاریخی ترین رویداد هایی است که هر ساله در کشور دانمارک اجرا می شود.
در این جشن به بازآفرینی جنگ های وایکینگ ها و نحوه گذشتن زندگی آنها در زمان های جنگ پرداخته می شود و زمانی بسیار مناسب برای آشنایی مردم و توریست ها با نحوه زندگی آنها می باشد.
یک چادر بزرگ موقتی همراه با بازارها، آهنگری‌ ها و آشپزخانه ها به سبک ارتش عظیم وایکینگ‌ها برای این رویداد برپا می شوند که با تمامی جزییات آنها را به اجرا در می آورند.

مکان های دیدنی و توریستی دانمارک

Nyhavn نیهاون دانمارک

Nyhavn نیهاون دانمارک

یکی از بنادری است که در کشور دانمارک وجود دارد و پر از جنب‌وجوش و قلب تجارت‌های دریایی این کشور نیز محسوب می گردید.
در حال حاضر این بند به محلی توریستی واقع شده و اطراف آن رستوران ها و بوفه های رنگی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید.
نیهاون به معنی بند جدید است که قدمت آن به قرن هفدهم میلادی باز می گردد.
شما با اجاره قایق های تفریحی می توانید بر روی آب های این بند قایق سواری کرده و از زیبایی های آنجا با ساختمان های رنگی آن لذت ببرید همچنین می توانید با پیاده روی نیز از تمامی این مکان های زیبا نیز دیدن کنید و نهایت لذت خود را با حضورتان در این مکان ببرید.

Gefion Fountain آبنما گفیون دانمارک

Gefion Fountain آبنما گفیون دانمارک

این آبنما و فواره جزو یکی از بزرگترین بناهای تاریخی کشور دانمارک محسوب می گردد و بازدید کنندگان با حضور خود در این مکان می توانند آرزو کرده و سکه به دورن آب آن بیاندازند.
توجه داشته باشید که مجسمه زنی را با چهار گاو در مقابل مجموعه خود در بالای چشمه خواهید دید که این مجسمه نمایانگر الهه بت پرست گفیون می باشد.
طبق یک افسانه ، او پسران خود را به گاو تبدیل کرده و از آنها برای شخم زدن تمام زمینهای ممکن در طی 24 ساعت استفاده کرده است.
زمینی که او شخم زده بود توسط پادشاه گلیفه سوئد به او اعطا شد و سرانجام به زلاند ، جزیره اصلی دانمارک تبدیل شد.
ساخت این آبنما حدود 10 سال به طول انجامید و پس از آن این مکان و بازدید از آن در سال 1908به روی مردم و بازدید کنندگان باز گردید

فیلم مکان های دیدنی در دانمارک

پاساژ های ارزان قیمت دانمارک

Illum Shopping Center مرکز خرید ایلیوم

Illum Shopping Center مرکز خرید ایلیوم

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در دانمارک می باشد که دارای بنایی زیبا با معماری فوق العاده می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، گل، لوازم تزیینی و دکوری، ساعت، زیور آلات، وسایل ورزشی، خوراکی و … از جمله وسایلی هستند که در این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید برای استراحت نیز می توانید از فود کورت این مجموعه استفاده نمایید و نهایت لذت را از حضورتان در این مرکز خرید ببرید.

Søstrene Grene مرکز خرید سوسترن گرن

Søstrene Grene مرکز خرید سوسترن گرن

یکی از مجموعه های ساخته شده در کشور دانمارک می باشد که دارای محبوبیت بسیاری در میان مردم عادی و توریستها دارد.
با رفتن به این مجموعه می توانید هر آنچا را که برای وسایل منزل مورد نیاز دارید را از آنجا تهیه کرده و خرید نمایید.
بعد از انجام خرید های شخصی و سوغاتی های خود همچنین می توانید از رستوران و کافی شاپ آنجا نیز استفاده نمایید.

راه های خرید ارزان قیمت در دانمارک

از دانمارک چی بخریم ؟

Royal Copenhagen رویال کپنهاگ

Royal Copenhagen رویال کپنهاگ

رویال کپنهاگ یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برندهای موجود در کشور دانمارک می باشد که در ضمینه تولید ظروف چینی فعالیت دارند.
محصولات این برند در رنگهای آبی و سفید تولید می شوند و بسیار خاص و زیبا می باشند.
از نمونه محصولات تولیدی از این برند مطرح می توان به انواع بشقاب، ماگ، قوری، لیوان،کاسه که از محبوب ترین محصولات می باشند اشاره کرد.
این وسایل می توانند گزینه مناسبی برای سوغاتی و استفاده تزیینی باشند و فقز در حین حمل آن باید مراقب باشید جایی قرار دهید که نشکنند.

Viking Jewels جواهرات وایکینگ ها

Viking Jewels جواهرات وایکینگ ها

کشور دانمارک بعنوان مکانی برای ارائه وسایل و یادبودهای وایکینگ ها می باشد و در این رابطه موزه های مختلفی برای بازدید مردم وجود دارند.
یکی از مهمترین وسایلی که وایکینگ ها از انها استفاده میکردند جواهراتشان می بوده که در موزه جواهرات نگهداری می شوند و در مغازه ها و فروشگاه های جواهر فروشی کپی شده این جواهرات برای خرید وجود دارند که با رفتن به هریک از آنها می توانید هر مدلی را که دوست داشتید تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در دانمارک

خوشمزه ترین غذا های دانمارک

Pølser پولسر

Pølser پولسر

یکی از محبوب ترین غذاهای مورد پسند مردم ساکن در کشور دانمارک می باشد که نوعی سوسیس هات داگ دانمارکی می باشد.
این سوسیس ها در انواع مختلف سرخ شده، کبابی و آب پر قابل استفاده می باشند.
به این نکته نیز می توان اشاره کرد که سوسیس پولسر را داخل نانی برشته و ترد قرار می دهند و با انواع سس های کچاپ، خردل و سس رمولاد و همچنین همراه با پیاز داغ و خیارشور برای مشتریان سرو می کنند که دارای طعمی فوق العاده بینظیر و خوشمزه می باشند.

Krebinetter کربینتر

Krebinetter کربینتر

این غذا که از کوفته های بیضی شکل و پربی تهیه می شوند یکی از محبوب ترین خوارک هایی است که در این کشور استفاده می شوند.
این کوفته های در پودر سوخاری ریخته شده و سپس به قدری سرخ می کنند که حالت تردی لذیذی را به خود بگیرد.
این کوفته ها بعد از سرخ شدن در کنار سیب زمینی آبپز و سبزیجات سرو می شوند.

خوراکی های سنتی دانمارک

رستوران هایی که در سفر به دانمارک حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Geranium restaurant رستوران گرانیوم

Geranium restaurant رستوران گرانیوم

رستورانی با دکوراسیون ساده اما بسیار زیبایی است که در کشور دانمارک ساخته شده و به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.
تمامی غذاهای طبخ شده در این رستوران به بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شوند.
این رستوران در طبقه هشتم یک ساختمان قرار دارد و با رفتن به آنجا علاوه بر امتحان کردن غذاها و لذت بردن از طعم و کیفیت عالی انها می توانید از منظره چشم نواز اطراف آن نیز لذت ببرید.
تمامی مواد اولیه ای که نیز در این رستوران برای طبخ غذاها مورد استفاده قرار می گیرند به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Sticks’n’sushi استیکس ان سوشی

Sticks’n’sushi استیکس ان سوشی

همانطور که از نام آن می توانید ببینید رستورانی ساخته شده در کشور دانمارک می باشد که ارائه دهنده غذاهایی ژاپنی می باشد که محبوب ترین آنها می توان به سوشی اشاره کرد.
دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و جذاب می باشد و همچنین در کنار این موارد کیفیت غذاهایی بسیار بالایی را نیز دارا می باشد.
تمامی مواد اولیه ای که نیز در این رستوران برای طبخ غذاها مورد استفاده قرار می گیرند به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در دانمارک

مممممممممممممممممممممممم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا