دانمارک

رستوران و کافه های دانمارک

در متن زیر به بهترین رستوران و کافه های دانمارک برای شما آمده است .

البته این تمام کافه ها و رستوران های دانمارک نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما رستوران ها و کافه های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به دانمارک سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

رستوران ها و کافه های دانمارک

noma restaurant رستوران نوما

noma restaurant رستوران نوما

یکی از رستوران های محبوب، پر طرفدار و شناخته شده در کشور دانمارک می باشد که ارائه دهنده غذاهای لذیذ و خوشمزه سنتی دانمارکی می باشد و در کنار آن نیز به ارائه برخی غذاهای بین المللی نیز می پردازد.
در این رستوران تمامی غذاها با تزیینات سبزیجات و گیاهان مختلف سرو می شوند که تمامی آنها با بهترین کیفیت ها به مشتریان ارائه می شوند.
دکوراسیون این رستوران نیز بسیار زیبا می باشد و با رفتن به انجا می توانید از فضای داخلی و هم فضای بیرونی و تراس آن نیز استفاده کرده و از دیدن طبیعت زیبای اطراف آن لذت ببرید.
به این نکته نیز در ربازه با رستوران نوما می توان اشاره کرد که تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای آن به صورت تازه، روزانه و ارگانیک تهیه می شوند.

Geranium restaurant رستوران گرانیوم

Geranium restaurant رستوران گرانیوم

رستورانی با دکوراسیون ساده اما بسیار زیبایی است که در کشور دانمارک ساخته شده و به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.
تمامی غذاهای طبخ شده در این رستوران به بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شوند.
این رستوران در طبقه هشتم یک ساختمان قرار دارد و با رفتن به آنجا علاوه بر امتحان کردن غذاها و لذت بردن از طعم و کیفیت عالی انها می توانید از منظره چشم نواز اطراف آن نیز لذت ببرید.
تمامی مواد اولیه ای که نیز در این رستوران برای طبخ غذاها مورد استفاده قرار می گیرند به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Sticks’n’sushi استیکس ان سوشی

Sticks’n’sushi استیکس ان سوشی

همانطور که از نام آن می توانید ببینید رستورانی ساخته شده در کشور دانمارک می باشد که ارائه دهنده غذاهایی ژاپنی می باشد که محبوب ترین آنها می توان به سوشی اشاره کرد.
دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و جذاب می باشد و همچنین در کنار این موارد کیفیت غذاهایی بسیار بالایی را نیز دارا می باشد.
تمامی مواد اولیه ای که نیز در این رستوران برای طبخ غذاها مورد استفاده قرار می گیرند به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Kiin Kiin restaurant رستوران کین کین

Kiin Kiin restaurant رستوران کین کین

یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های ساخته شده در کشور دانمارک می باشد که اکثرا ارائه دهنده غذاهای تایلندی با دستور پخت های خوشمزه و کلاسیک با تکنیک‌های مدرن می باشد.
ماهی سوخاری با تمبر هندی یا گوشت اردک با سس مخصوص را می توان بعنوان محبوب ترین و پر طرفدارترین غذاهایی دانست که توسط مشتریان در این رستوران سفارش داده می شوند.
در این رستوران تمام مواد اولیه مورد استفاده در درست کردن غذاها به صورت تازه، ارگانیک و روزانه می باشند.

Kّdbyens Fiskebar کودبوئینس فیسکبار

Kّdbyens Fiskebar کودبوئینس فیسکبار

یکی دیگر از رستوران های جذاب و زیبا ساخته شده در کشور دانمارک می باشد که با دکوراسیون زیبای خود در کنار غذاهای لذیذ مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.
این رستوران دارای فضای داخلی و هم فضای بیرونی می باشد که هر موقع هوا خوب باشد می توانید از محیط بیرونی آن استفاده نمایید.
در این رستوران تمام مواد اولیه مورد استفاده در درست کردن غذاها به صورت تازه، ارگانیک و روزانه می باشند.

Nose2tail نوز تو تیل

Nose2tail نوز تو تیل

این رستوران دارای محیطی کوچک اما بسیار جذاب می باشد و دکوراسیونی به سبک قدیمی را دارد که برای میز و صندلی های آن از چوب با کیفیت استفاده می کنند.
در این رستوران انواع غذاهای سنتی دانمارکی در کنار برخی غذاهای خوشمزه بین المللی نیز ارائه می شوند که دارای بهترین کیفیت نیز می باشند.
تمامی مواد اولیه ای که نیز در این رستوران برای طبخ غذاها مورد استفاده قرار می گیرند به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Hِst restaurant رستوران هوست

Hِst restaurant رستوران هوست

یکی از محبوب ترین رستوران هایی است که در کشور دانمارک ساخته شده است و دارای دکوراسیونی بسیار زیبا و جذاب می باشد.
تمامی غذاها در این رستوران به برترین کیفیت ها ارائه می شوند و طعمی فوق العاده لذیذی را دارا می باشند.
کارکنان در این رستوران بسیار مهمان نواز و خونگرم می باشند و قابل ذکر است تمامی موادی که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرند تازه و ارگانیک بوده و به صورت روزانه تهیه می شوند.

مکان های دیدنی و توریستی دانمارک

Frederiksborg Castle قلعه فردریکسبورگ

Frederiksborg Castle قلعه فردریکسبورگ

این قلعه زیبا و چشم نواز در دهه یکم قرن هفدهم ساخته شده و از مهمترین و پر بازدید ترین مناطق آن می توان به پارک باروک اشاره کرد.
این بنا به عنوان یک اقامتگاه سلطنتی برای پادشاه کریستین چهارم دانمارک ساخته شده و مورد استفاده او قرار می گرفته است.
این قلعه زیبا در گذر زمان به مکانی برای بازدید عموم قرار گرفته است. قلعه فردریکسبورگ حاوی بزرگترین مجموعه نقاشی های پرتره در دانمارک است.
همچنین این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می کند تا از چندین اتاق دولتی قلعه شامل اتاق بازسازی شده والدمار و تالار بزرگ و همچنین اتاق تماشای آن نیز بازدید نمایند.

Nyhavn نیهاون دانمارک

Nyhavn نیهاون دانمارک

یکی از بنادری است که در کشور دانمارک وجود دارد و پر از جنب‌وجوش و قلب تجارت‌های دریایی این کشور نیز محسوب می گردید.
در حال حاضر این بند به محلی توریستی واقع شده و اطراف آن رستوران ها و بوفه های رنگی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید.
نیهاون به معنی بند جدید است که قدمت آن به قرن هفدهم میلادی باز می گردد.
شما با اجاره قایق های تفریحی می توانید بر روی آب های این بند قایق سواری کرده و از زیبایی های آنجا با ساختمان های رنگی آن لذت ببرید همچنین می توانید با پیاده روی نیز از تمامی این مکان های زیبا نیز دیدن کنید و نهایت لذت خود را با حضورتان در این مکان ببرید.

فیلم مکان های دیدنی در دانمارک

پاساژ های ارزان قیمت دانمارک

Field’s Shopping Centerمرکز خرید فیلدز

Field's Shopping Centerمرکز خرید فیلدز

یکی از بزگرتین مراکز خرید اسماندیناوی و کشور دانمارک می باشد که فعالین خود را از سال 2004 به بعد آغاز کرده است.
این مرکز خرید دارای فاصله 7 دقیقه ای از ایستگاه مترو را دارا می باشد، پس دسترسی به ان راحت و آسان می باشد.
فروشگاه های بسیاری در این مجموعه وجود دارند که هر کدام ارائه دهنده انواع محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، عینک، گل، زیور الات، اسباب بازی، کحصولات بهداشتی و آرایشی، وسایل ورزشی و … از برند های شناخته شده می باشند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند از فود کورت، رستوران، پارکینگ، کافی شاپ و زمین بازی آن نیز استفاده نمایند.

Illum Shopping Center مرکز خرید ایلیوم

Illum Shopping Center مرکز خرید ایلیوم

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در دانمارک می باشد که دارای بنایی زیبا با معماری فوق العاده می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، گل، لوازم تزیینی و دکوری، ساعت، زیور آلات، وسایل ورزشی، خوراکی و … از جمله وسایلی هستند که در این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید برای استراحت نیز می توانید از فود کورت این مجموعه استفاده نمایید و نهایت لذت را از حضورتان در این مرکز خرید ببرید.

راه های خرید ارزان قیمت در دانمارک

از دانمارک چی بخریم ؟

Viking Jewels جواهرات وایکینگ ها

Viking Jewels جواهرات وایکینگ ها

کشور دانمارک بعنوان مکانی برای ارائه وسایل و یادبودهای وایکینگ ها می باشد و در این رابطه موزه های مختلفی برای بازدید مردم وجود دارند.
یکی از مهمترین وسایلی که وایکینگ ها از انها استفاده میکردند جواهراتشان می بوده که در موزه جواهرات نگهداری می شوند و در مغازه ها و فروشگاه های جواهر فروشی کپی شده این جواهرات برای خرید وجود دارند که با رفتن به هریک از آنها می توانید هر مدلی را که دوست داشتید تهیه نمایید.

Danish shawl شال های دانمارک

Danish shawl شال های دانمارک

شال یکی از محبوب ترین پوششی است که مردم این کشور قبل از خروجشان از منزل ازآنها استفاده می کنند.
در این شهر مردم بواسطه سرمای هوا و همچنین دوچرخه سواری و … برای جولگیری از نفوذ هوای سرد به داخل بدنشان از این شال ها استفاده می کنند.
اگر شما جزو علاقه مندان سفر به دانمارک در فصل زمستان هستید به محضی که وارد دانمارک شدین پیشنهاد می شود از این شال ها که در انواع مدل های سنتی، مدرن و در طرح ها و رنگ های مختلق ارائه می شوند تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در دانمارک

خوشمزه ترین غذا های دانمارک

Kartofler کارتوفلر

Kartofler کارتوفلر

کارتوفلر همان سیب زمینی می باشد که نقش بسیار مهمی در غذاهای این کشور را به خود اختصاص داده است.
این سیب زمینی ها در دانمارک با روش های بسیاری به صورت آب پز، کاراملی مانند و … طبخ می شوند که تمامی انها دارای طعمی فوق العاده خوشمزه و لذیذ می باشند و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.

Wienerbrød وینربرود

Wienerbrød وینربرود

یکی از شیرینی های محبوب و پرطرفداری کی باشد که در شیرینی فروشی های کشور دانمارک درست شده و برای فروش به مشتریان ارائه می شوند.
از این شیرینی می توانید در کافی شاپ های این کشور نیز در کنار قهوه و چای سفار داده و نوش جان نمایید.

خوراکی های سنتی دانمارک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا