فرانسه

کافه ها و رستوران های فرانسه

در متن زیر به بهترین رستوران و کافه های فرانسه برای شما آمده است .

البته این تمام کافه ها و رستوران های فرانسه نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما رستوران ها و کافه های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به فرانسه  سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

رستوران ها و کافه های فرانسه

Alain Ducasse au Plaza Athenée رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه

Alain Ducasse au Plaza Athenée رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه

یکی از بهترین رستوران های ساخته شده در کشور فرانسه می باشد که ارائه دهنده لذیذ ترین غذاهای فرانسوی و همچنین بین المللی می باشد.
دکوراسیون این رستوران نیز بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Baieta رستوران باییتا

Baieta رستوران باییتا

رستورانی محبوب و شلوغ در کشور فرانسه می باشد که در بین مردم این کشور و همچنین توریست ها پرتردد می باشد.
از غذاهای لذیذ و خوشمزه ای که در این رستوران سرو می شود و مورد عبپلاقه و پسند مشتریان می باشد سوپ بویابس متشکل از ماهی و صدف می باشد که بوسیه نان های تست سرو می شود.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرد به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

Lapérouse رستوران لاپیوروز

Lapérouse رستوران لاپیوروز

این رستوران در سال 1766 آغاز به کار کرده است و بعنوان محیطی بسیار تاریخی و قدیمی که چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته شده شناخته شده می باشد.
غذاهای بسیار لذیذ در این رستوران توسط بهترین سرآشپزان طبخ می شود و قابل ذکر است که مواد اولیه ای که مورد استفاده در این رستوران قرار میگیرند تماما به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.
دکوراسیون این رستوران نیز بسیار خاص و زیبا می باشد و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد هم در میان مردم این کشور و هم در میان توریست ها وگردشگران.

Guy Savoy Restaurant رستوران گای ساوی

Guy Savoy Restaurant رستوران گای ساوی

یک رستوران عالی و خوب ساخته شده در کشور فرانسه می باشد که دارای دکوراسیونی خاص می باشد و همچنین دارای موقعیت مکانی بسیار منحصر به فردی نیز می باشد.
در این رستوران غذاهای لذیذ و خوشمزه سنتی فرانسوی و همچنین برخی غذاهای بین المللی طبخ شده و برای مشتریان سرو می شود.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرد به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

Epicure رستوران اپیکور

Epicure رستوران اپیکور

دکوراسیون این هتل بسیار زیبا و خاص می باشد.
انواع غذاهای سنتی و لذیذی در این رستوران توسط سرآشپزان تهیه و طبخ می شود و بسیار محبوب در بین مردم این کشور و همچنین توریست ها و گردشگران می باشد.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای رستوران اپیکور مورد استفاده قرار میگیرند به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.

Jules Verne Restaurant رستوران جولز ورن

Jules Verne Restaurant رستوران جولز ورن

رستورانی محبوب ساخته شده بر فراز برج ایفیل فرانسه می باشد که دارای طرفداران بسیاری در میان مردم بومی و محلی و همچنین توریست ها و گردشگران می باشد.
این رستوران در طبقه دوم این برج زیبا و تاریخی که نمادی از کشور فرانسه می باشد ساخته شده است و ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه بین المللی و سنتی فرانسوی می باشد.
با رفتن به این رستوران همچنین می توانید شاهد نمایی زیبا ، منحصر به فرد و چشم نوازی باشید.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرند به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.

Virtus Restaurant رستوران ویرتوس

Virtus Restaurant رستوران ویرتوس

یکی دیگر از رستوران هایی است که در کشور فرانسه ساخته شده است و توسط زوجی ژاپنی و آرژانتینی اداره می شود.
در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه سنتی فرانسوی و بین المللی برای ارائه به مشتریان طبخ می شوند که با بهترین کیفیت ها ارائه می شوند.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرند به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.

مکان های دیدنی و توریستی فرانسه

Museum of Fine Arts موزه هنرهای زیبا

Museum of Fine Arts موزه هنرهای زیبا

یکی دیگر از معروف ترین و شناخته شده ترین موزه هایی که در کشور فرانسه ساخته شده است کی باشد که هر ساله بازدید کنندگان بسیاری برای دیدن آثار موجود در آن در حین سفرشان به فرانسه به آنجا می روند.
آثار رنسانس فرانسوی و ایتالیایی، مجموعه های عتیقه و قرون وسطایی، مجسمه های زیبا، نقاشی های تاریخی و منحصر به فرد و … از جمله آثار هنرمندان معروفی هستند که در این موزه به نمایش گذاشته می شوند.

Palace of Versailles کاخ ورسای

Palace of Versailles کاخ ورسای

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین مراکز دیدنی موجود و ساخته شده در کشور فرانسه کاخ ورسای می باشد.
در رابطه با این بنای تاریخی که دارای معماری و طبیعت و منظره ای چشم نواز می باشد به این نکته مهم هم می توان اشاره کرد که این کاخ محل زندگی سه تن از پادشاهان یعنی لویی چهاردهم، لویی پانزدهم و لودیی شانزدهم بوده است.
در این کاخ آپارتمان‌ها و سالن‌های متعددی وجود دارد که همگی دارای دکوراسیون بسیار زیبا و مجلل میباشند و همچنین دارای سقفی بلند و نقاشی های خاص و زیبایی نیز می باشند.
هر ساله تعداد بسیار بالایی از مردم و توریست ها در سفر خود به کشور فرانسه حتما از این کاخ نیز بازدید می کنند.

فیلم مکان های دیدنی در فرانسه

پاساژ های ارزان قیمت فرانسه

lafayette galleries گالری لافایت

lafayette galleries گالری لافایت

یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید ساخته شده در شهر پاریس کشور فرانسه می باشد.
این مجموعه در فضایی حدود هفتصدر هزار متر مربعی ساخته شده می باشد و دارای فروشگاه های زیادی برای ارائه محصولات برند های مطرح و شناخته شده بین المللی و همچنین فرانسوی می باشد.
در این مجموعه محصولاتی نظیر پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، عطر، زیورآلات، محصولات بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، انواع خوارکی ها، محصولات ورزشی، وسایل تزیینی و دکوری، وسایل الکترونیکی، وسایل خانه و … در فروشگاه ها برای خرید به مشتریان ارائه می شوند.
از دیگر امکاناتی که با رفتن یه این مرکز خرید می توانید از آنها بهره مند شوید رستوران، کافی شاپ و فود کورت می باشد.
ساعات کاری این مجموعه از دوشنبه الی شنبه از ساعت 9 الی 9 شب و روزهای یکشنبه از 11 صبح الی 8 شب می باشد.

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

یکی از مراکز خرید شناخته شده ساخته شده در کشور فرانسه می باشد که با نمای شیشه ای خود نظر و توجه بسیاری از مردم و مشتریان را به خود جلب می کند.
در این مرکز خرید فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، زیور الات، انواع جواهرات، اسباب بازی، محصولات بهداشتی و آرایشی، وسایل الکترونیکی و … می باشند که تمامی آنها از برند های مشهور و شناخته دشه بین المللیو فرانسوی می باشند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند در این مجموعه از سالن بازی، فود کورت، رستوران و کافی شاپ نیز استفاده کنند.

راه های خرید ارزان قیمت در فرانسه

از فرانسه چی بخریم ؟

France Magnet مگنت فرانسه

France Magnet مگنت فرانسه

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور فرانسه به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

French perfumes عطر های فرانسوی

French perfumes عطر های فرانسوی

کشور فرانسه بواسطه عطر های خوش بو و متنوعی که دارد در جهان معروف و شناخته شده می باشد و همچنین می تواند بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای یادگاری و سوغات از این کشرو باشد که جای کمی را نیز در چمدان به خود اختصاص می دهد.
در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های عطر فروشی و همچنین محصولات بهداشتی و آرایشی می توانید از این عطر ها که در انواع بسته بندی ها و رایحه ها می باشند را تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در فرانسه

خوشمزه ترین غذا های فرانسه

Ratatouille رتتویی

Ratatouille رتتویی

یکی از غذاهای شناخته شده و معروف در جهان می باشد که در کشور فرانسه درست می شود و دارای طعمی فوق العاده خوشمزه و لذیذ می باشد.
این غذا نوعی خوراک سبزیجات است که در فرانسه درست می شود و بعنوان غذای اصلی و یا پیش غذا و همچنین کنار غذای اصلی مورد استفاده قرار میگیرد.
گوجه فرنگی، سیر، پیاز، کدو سبز، بادمجان، هویج، فلفل، ریحان، آویشن و دیگر گیاهان معطر مواد غذایی تشکیل دهنده این غذای خوشمزه می باشند.

Coq au vin کک‌ او‌ ون

Coq au vin کک‌ او‌ ون

غذایی لذیذ، خوشمزه و محبوبی است که در فرانسه درست می شود و از مرغ پخته شده با ترکیبی از قارچ، گوشت قرمز نمک ‌زده یا بیکن (بر اساس ذائقه هر فرد و حتی ممکن است کسی از این مواد غذایی استفاده نکند)، پیاز، هویج، سیر تهیه می شود.
این غذا بر روی شعله کم پخته می شود و با نوشیدنی های گوارا و خوش طعمی برای مشتراین سرو می شود.
کک او ون را می توانید در بسیاری از رستوران های این کشور سفارش داده و نوش جان نمایید.

خوراکی های سنتی فرانسه

بببببببببببببب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا