فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به فرانسه این کشور زیبا و گردشگر پذیر برای تمامی مسافران و توریست ها وجود دارد.
تابستان همانند بسیاری دیگر از کشورها بواسطه آب و هوایی که دارد بعنوان گردشگر پذیرترین و شلوغ ترین بازه زمانی از سال برای سفر به کشور فرانسه محسوب می شود که با رفتن در تابستان به این کشور می توانید از تفریحات بسیار زیادی نظیر تفریحات دریایی و آبی و همچنین پارک ها آبی و …بهره مند شوید و البته قابل ذکر است تمامی هزینه هایی که در تابستان با آنها روبرو خواهید بود بالا و گرانتر از دیگر بازه های زمانی از سال می باشند.
پاییز نیز می تواند فصلی مناسب برای افرادی باشد که دوست دارند زمانی که به پاریس می روند آب و هوای مطلوبی را تجربه کنند و همچنین با گردشگران کمتری نسبت به تابستان روبرو شوند.
منظره زیبای درختان و طبیعت فرانسه و شهرهای آن در پاییز بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.
زمستان همانند اکثر کشورهای جهان بعنوان فصل خلوت گردشگری شناخته شده می باشد که قابل ذکر است آب و هوای سردی را نیز دارا می باشد و همچنین مناسب برای افرادی است که می خواهند در حین سفرشان هزینه های کمتری را پرداخت نمایند و نکته مهمی نیز که قابل ذکر است این موضوع می باشد که اگر مایل به سفر در فصل زمستان به کشور فرانسه می باشید حتما می بایست لباس های گرم بسیاری ار به همراه داشته باشید تا در حین اقامتتان در فرانسه با مشکلی روبرو نشوید.
بهار نیز می توانید بعنوان یکی از محبوب ترین زمان های سفر به فرانسه شناخته شود که آب و هوایی متعادلی را دارا می باشد و طبیعت سرسبز و زیبایی را نیز می توانید شاهد باشید و از بودن در این کشور در این بازه زمانی از سال لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به کشور فرانسه برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور فرانسه و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در فرانسه لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه زمان شلوغ گردشگی می توانید رمانی مناسب برای افرادی باشد که علاقه مند به تفریحات دریایی، ساحلی و … می باشند و همچنین در این بازه زمانی از سال می توانید از پارک های آبی در کشور فرانسه و تمامی شهرهای آن نیز استفاده نمایید و لذت سفر خود به این کشور زیبا را چندین برابر نمایید.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد گردشگران کمتری را به خود جلب می کند اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در این کشور مطلوب باشد.
پاییز و بهار نیز زمان های مناسبی برای رفتن به کشور فرانسه و لذت بردن از تمامی تفریحات موجود و قابل دسترس می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به فرانسه از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور فرانسه همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوایی که دارد و گرمای آن و امکان استفاده بیشتر از تفریحات آبی و تابستانی و همچنین ساحلی بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالا می باشد.
زمستان نیز فصلی سرد در فرانسه می باشد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبای فرانسه می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به فرانسه سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور فرانسه

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در فرانسه برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در فرانسه اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Year سال نو میلادی

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور فرانسه نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور فرانسه مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در فرانسه برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

cannes film festival فستیوال فیلم کن

cannes film festival فستیوال فیلم کن

جشنواره ای است که هر ساله در شهر کن کشور فرانسه برگزار میگردد و قابل ذکر است در این فستیوال و جشنواره فیلم های بسیاری به نمایش گذاشته می شوند.
افرادی می توانند در این فستیوال شرکت کنند و بر روی فرش قرمز آن راه بروند که دارای دعوتنامه های مخصوص برای شرکت و وارد شدن به محوطه این فستیوال می باشند ولی افرادی را نیز می توانید پیدا نمایید که برای دیدن بازیگران و متخصصان صنعت فیلم سازی به این شهر از کشور فرانسه سفر می کنند.

bastille day جشنواره روز باستیل

bastille day جشنواره روز باستیل

باستیل بعنوان سالروز دموکراسی در کشور فرانسه شناخته شده می باشد که هر ساله در چهاردمین روز از ماه جولای در این کشور برگزار می شود.
در این رور در باستیل مهمانی موسیقی و رقص و … بسیاری برگزار می گردد که پیشنهاد می شود اگر در این بازه زمانی ازسال در فرانسه حضور دارید حتما به انجا نیز سری بزنید.
در کنار تمامی برنامه ها در این روز در کنار ببرج ایفیل نیز آتش بازی هایی نیز برگزار می گردد.
در این روز همچنین رژه هایی نیز توسط نیروهای کشور فرانسه در خیابان ها برگزار می شوند.

nice carnival کارناوال شهر نیس

nice carnival کارناوال شهر نیس

یکی از محبوب ترین فستیوال ها و جشن هایی که هر ساله در ماه فوریه در کشور فرانسه و شهر نیس برگزار می گردد این کارناوال هایی است که در آن روز سازه های بسیاری را درست می کنند و در خیابان ها این شهر به نمایش داده می شوند.
علاوه بر رژه در این روزها انواع موسیقی ها، آتش بازی ها و … بسیار دیگری نیز به اجرا در می آیند.
هر ساله گردشگران بسیاری نیز در این روز به شهر نیس سفر می کنند و از حضورشان در این فستیوال نهایت لذت را می برند و عکس های یادگاری بسیاری را نیز می گیرند.

مکان های دیدنی و توریستی فرانسه

Pantheon Temple معبد پانتئون

Pantheon Temple معبد پانتئون

این معبد در کشور فرانسه ساخته شده است و در بین مردم بومی و محلی این کشور و همچنین توریستها، مسافران و گردشگران محبوب و شناخته شده نیز می باشد.
تا قبل از انقلاب فرانسه این مجموعه بعنوان کلیسا مورد استفاده قرار میگرفته است و بعد از انقلاب در این کشور بعنوان محلی برای بع خاک سپردن چهرهای شناخته شده تبدیل گردیده است.
این بنا در زمان لویی پانزدهم ساخته شده و افرادی مشهوری نظیر ویکتور هوگو، ماری کوری و الکساندر دوما در این محل به خاک سپرده شده اند.
بسیاری از گردشگرانی که به کشور فرانسه سفر می کنند حتما در جین سفرشان از این بنای تاریخی و زیبا بازدید می کنند.

St. Chapelle Church کلیسای سنت شاپل

St. Chapelle Church کلیسای سنت شاپل

یکی دیگر از محبوب ترین بناهای تاریخی ومذهبی ساخته شده در کشور فرانسه کلیسای سنت شاپل می باشد که در میان مسیحیان ساکن در این کشور بسیار شناخته شده و مقدس می باشد.
این کلیسا ساخته شده در قرن چهاردهم میلادی بوده و به سبک معماری گوتیک می باشد که در فرانسه این سبک معماری در بسیاری از ساره های مهم تاریخی استافده شده است.
شیشه های رنگی، مجسمه های زیبا، نقاشی های منحصر به فرد و سنگ کاری های متفاوت این کلیسا را از دیگر مکان های مذهبی متمایز کرده است.

فیلم مکان های دیدنی در فرانسه

پاساژ های ارزان قیمت فرانسه

Forum des Halles مرکز خرید فوروم دس هالس

Forum des Halles مرکز خرید فوروم دس هالس

مرکز خرید زیرزمینی زیبایی است که طی سال های اخیر در کشور فرانسه ساخته شده است و دارای مشتریان مختص به خود در بیم مردم بومی و محلی و همچنین گردشگران و توریست ها نیز دارا می باشد.
پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، زیور آلات، محصولات چرمی، محصولات بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، وسایل اکترونیکی، کیف، کفش، وسایل تزیینی و دکوری، عینک و … از جمله محصولاتی محسوب می شوند که در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان ارائه میشوند.
از دیگر امکاناتی که با رفتن یه این مرکز خرید می توانید از آنها بهره مند شوید رستوران، کافی شاپ و فود کورت می باشد.

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

یکی از مراکز خرید شناخته شده ساخته شده در کشور فرانسه می باشد که با نمای شیشه ای خود نظر و توجه بسیاری از مردم و مشتریان را به خود جلب می کند.
در این مرکز خرید فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، زیور الات، انواع جواهرات، اسباب بازی، محصولات بهداشتی و آرایشی، وسایل الکترونیکی و … می باشند که تمامی آنها از برند های مشهور و شناخته دشه بین المللیو فرانسوی می باشند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند در این مجموعه از سالن بازی، فود کورت، رستوران و کافی شاپ نیز استفاده کنند.

راه های خرید ارزان قیمت در فرانسه

از فرانسه چی بخریم ؟

Macaroni sweets شیرینی ماکارون

Macaroni sweets شیرینی ماکارون

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین سوغاتی ها و شیرینی هایی است که در کشور فرانسه و دیگر کشورهای جهان تهیه می شوند و قابل ذکر است که با نام کلوچه ساندویچی کوچک نیز شناخته شده می باشند.
این شیرینی در رنگ ها و مزه های مختلف درست می شوند و با موادی نظیر شکلات، خامه، کره و یا مربا با طعم های مختلف پر میشوند.
این شیرینی ها در کنار قهوه و چای و معمولا نوشیدنی های گرم سرو می شود.

Eiffel Tower sculptures مجسمه های برج ایفل

Eiffel Tower sculptures مجسمه های برج ایفل

همانطور که می دانید برج ایفل یکی از نماد های اصلی و شناخته شده کشور فرانسه می باشد.
یکی از یادگاری هایی هم که از کشور فرانسه در حین سفرتان می توانید خریداری نمایید مجسمه های کوچک ساخته شده به شکل برج ایفل می باشد که در انواع سایز ها در بسیاری از مغازه های اطراف این برج و همچنین مغازه های سوغات فروشی در این کشور قابل دسترس می باشند و می توانید برای یادگاری از انها خرید نمایید.
البته به این نکته نیز می توان اشاره کرد که از این برج به غیر از مجسمه ها که از انواع محبوب و پرطرفدار آن می باشند همچنین می توانید نقاشی ها، جا کلیدی ها، وسایل تزیینی و زینتی دیگری را نیز پیدا کرده و خرید نمایید.

هزینه خرید سوغات در فرانسه

خوشمزه ترین غذا های فرانسه

Cassoulet کاسولت

Cassoulet کاسولت

یکی دیگر از غذاهای خوشمزه است که در کشور فرانسه طبخ می شود و طرفداران بسیاری در میان مردم ساکن در این کشور و همچنین گردشگران دارا می باشد.
برای تهیه این غذا از ترکیب گوشت اردک و لوبیا استافده می کنند و در صورتی که دسترس به گشوت اردک نداشته باشید برای ماده غذایی جایگزین می توانید از سوسیس، گوشت غاز، گوشت گوسفند و یا گوشت گاو استفاده نمایید.
بعد از طبخ کامل این غذا را درون کاسه های مخروطی شکل و یا گود مانند و در کنار نان تازه سرو می کنند.

Flamiche فلامیش

Flamiche فلامیش

یکی از غذاهای محبوب می باشد که بیشتر در قسمت شمالی کشور فرانسه طبخ می شود.
این غذا تشکیل یافته از پوسته شیرینی پف شده با ترکیبی از پنیز و سبزیجات که طعمی فوق العاده به آن می بخشند.
این غذا بعد از پخت در کنار سبزیجات تازه و ارگانیک سرو می شود و در بسیاری از رستوران ها می توانید آنرا سفارش دهید.
برخی این غذا را شبیه پیتزا می داندد و همچنین به پیتزای فرانسوی در برخی نقاط کشور شهرت دارد.

خوراکی های سنتی فرانسه

رستوران هایی که در سفر به فرانسه حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Lapérouse رستوران لاپیوروز

Lapérouse رستوران لاپیوروز

این رستوران در سال 1766 آغاز به کار کرده است و بعنوان محیطی بسیار تاریخی و قدیمی که چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته شده شناخته شده می باشد.
غذاهای بسیار لذیذ در این رستوران توسط بهترین سرآشپزان طبخ می شود و قابل ذکر است که مواد اولیه ای که مورد استفاده در این رستوران قرار میگیرند تماما به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.
دکوراسیون این رستوران نیز بسیار خاص و زیبا می باشد و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد هم در میان مردم این کشور و هم در میان توریست ها وگردشگران.

Guy Savoy Restaurant رستوران گای ساوی

Guy Savoy Restaurant رستوران گای ساوی

یک رستوران عالی و خوب ساخته شده در کشور فرانسه می باشد که دارای دکوراسیونی خاص می باشد و همچنین دارای موقعیت مکانی بسیار منحصر به فردی نیز می باشد.
در این رستوران غذاهای لذیذ و خوشمزه سنتی فرانسوی و همچنین برخی غذاهای بین المللی طبخ شده و برای مشتریان سرو می شود.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرد به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در فرانسه

یییییییییییییییییییییییییی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا