تاشکند

هتل رکعت پلازا تاشکند ازبکستان

اطلاعات و راهنمای کامل درباره هتل رکعت پلازا تاشکند ازبکستان


هتل رکعت پلازا تاشکند ازبکستان Rakat Plaza

این هتل 5 ستاره می باشد و قابل ذکر است در یکی از بهترین و آرامترین و کم تردد ترین منطقه های شهر تاشکند کشور ازبکستان ساخته شده است.
این هتل دارای کادری مجرب، مهمان نواز و آموزش دیده ای می باشد که در کنار همدیگر به انجام فعالیت ها و ارائه خدمات به مسافران و توریست های مقیم در آن در بازه زمانی سفرشان به تاشکند مشغول می باشند.
علاوه بر هر گردشگری که در این هتل اقامت داشته باشد، مسافران مقیم در دیگر هتل های شهر تاشکند نیز می توانند با پرداخت هزینه های جداگانه از بخشی از امکانات این هتل استفاده کرده و از انها بهره مند شوند.
این هتل دارای 57 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد که تمامی آنها به صورت کامل به موارد ذیل تجهیز شده می باشند:
سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، وسایل بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، کمد دیواری، مینیبار، صندوق امانات، بالکن های زیبا با منظره های چشم نواز، میز و صندلی کار، کاناپه راحتی، چای و قهوه ساز.
فرودگاه بین المللی اسلام کریموف تاشکند نیز در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و دسترسی به آنجا بوسیله تاکسی و شاتل فرودگاهی هتل به راحتی امکان پذیر می باشد.
پذیرش 24 ساعته، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اتاق نگهداری چمدان ها، وای فای، سرویس بهداشتی، آسانسور، شاتل فرودگاهی، بار، بوفه، رستوران، سالن همایش، اتاق کنفرانس، استخر روباز، سالن تناسب اندام و بدنسازی، لابی زیبا، تراس، پارکینگ برای مسافران هتل از جمله امکاناتی هستند که مسافران و مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از انها استفاده نمایند و نهایت لذت را از زمان حضورشان در این هتل ببرند.
پذیرش 24 ساعته این هتل در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به تک تک آنها می باشد و در ضمینه رزرو اتاق و هتل و در صورت نیازو تمایل راهنمایی های لازم را به آنها ارائه می دهند.
ساعت تحویل دادن اتاق ها در این هتل که توسط مسئولین پذیرش انجام میگیرد 14 و ساعت تخلیه هر کدام از اتاق ها که بوسیله مسافرها و بعد از انجام بررسی مسئولین پذیرش انجام می شود 12 ظهر می باشد.

انواع ویزای ازبکستان :

ویزای ازبکستان در حال حاضر به صورت الکترونیک و به 3 نوع در حال حاضر قابل دریافت می باشد .

ویزای 1 ماهه یک بار ورود ازبکستان ( سینگل ) توریستی
ویزای 1 ماهه 2 بار ورود ازبکستان (دابل) توریستی
ویزای 1 ماهه چند بار ورود ازبکستان (مولتی) توریستی

توجه داشته باشید :

کلیه ویزا های الکترونیکی ازبکستان به صورت توریستی و 1 بار ورود می باشد 

اعتبار ویزاهای صادر شده از زمان صدور 90 روز می باشد .

در ویزاهای دابل و مولتی ازبکستان پس از اولین ورود تنها 1 ماه زمان استفاده از دفعات ورود بعدی برای شما وجود دارد .

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای ازبکستان :

برای دریافت ویزای ازبکستان تنها به اسکن با کیفیت از صفحه اول پاسپورت و یک قطعه عکس نیاز است .

تنها ارائه مدارک بالا برای دریافت ویزا ازبکستان کفایت می کند و نیازی به ارائه اصل مدارک و یا رزرو بلیط و هتل – تمکن مالی – سند مالکیت و … برای ویزای ازبکستان نمی باشد .

مدت زمان صدور ویزای ازبکستان :

پروسه صدور ویزا ازبکستان از زمان ثبت درخواست ویزا ازبک 3 روز کاری می باشد .

ازبکستان در روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل می باشد .

قیمت ویزای ازبکستان :

هزینه و قیمت ویزای ازبکستان با توجه به نرخ دلار مشخص می گردد برای مشاهده قیمت ویزای ازبکستان به تومان و دلار وارد قسمت ویزای ازبکستان سایت قاره پیما شوید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا