اسپانیا

هزینه دقیق سفر به اسپانیا

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور اسپانیا ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در آنجا می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به اسپانیا با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول اسپانیا چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد رسمی پول مورد استفاده در انجام تمامی هزینه ها و معملات در این کشور یورو می باشد.
این واحد پولی در اسپانیا به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسکناس هایی که در این کشور به صورت متداول مورد استفاده قرار میگیرند در انواع 5،10،20،50،100 یورویی می باشد و اسکناس هایی که به ندرت مورد استفاده قرار میگیرند در انواع 200 و 500 یورویی می باشد.
سکه ها نیز در اسپانیا در انواع متداول که به صورت 1 و 2 یورویی و همچنین 1،2،5،10،20،50 سنتی می باشد و در سکه هایی که به صورت ندرت مورد استفاده قرار میگیرند در انواع 1 و 2 سنتی می باشد.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور اسپانیا را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هزینه رزور هتل و اقامت در اسپانیا

برای اقامت در اسپانیا گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.
برای هزینه های اقامتی خود شما انتخاب های متعددی دارید.
همانطور که گفته شد هزینه های برای انتخاب هاستل و هتل در این کشور متفاوت می باشند و از حدود شبی 45 یورو آغاز شده و به حدود 200 یورو و حتی بالاتر نیز می رسد.
اما قابل ذکر است اقامت در هاستل ها در این کشور ارزانتر از اقامت در هتل های آن می باشد.

هزینه خورد و خوراک در اسپانیا

برای خورد و خوراک در اسپانیا بسته به نوع بودجه هر فرد گزینه های متفاوتی وجود دارند که از هریک از آنها می توانید استفاده نمایید.
برای خورد و خوراک خود نیز می توانید کافه ها و رستوران های متفاوتی بر اساس بودجه خود انتخاب نمایید.
برای صرف غذا در رستورانی ارزان قیمت به ازای هر وعده غذایی باید حدود 12 الی 15 یورو هزینه نمایید.
برای صرف غذا در رستورانی با سطح خدمات رسانی متوسط به ازای هر وعده غذایی می بایست حدود 20 الی 25 یورو هزینه نمایید.
برای استفاده از فست فود فروشی ها نظیر مک دونالد می توانید با پرداخت حدود 10 یورو از خدمات آنها بهره مند شوید.

هزینه حمل و نقل در کشور اسپانیا

در حین سفر در کشور اسپانیا برای حمل و نقل می توانید از گزینه های متفاوت بسیاری بسته به نوع بودجه خود استفاده نمایید.
برای حمل و نقل نیز در این کشور گزینه های مختلفی وجود دارند.
برای استفاده از این وسایل نقلیه برای بلیط تک نفره حدود 1 و نیم یورو باید هزینه نمایید.
هزینه بلیط ماهانه و شارژ آن نیز حدود 45 یورو می باشد.
برای ورودی اولی بابت استفاده از تاکسی باید 3 یورو بپردازید و به ازای هر یک کیلومتر 1 یورو نیز اضافه می شود، و برای در اختیار داشتن تاکسی نیز باید حدود 20 الی 25 یورو پرداخت نمایید.

هزینه تفریح و ورودی های هریک از آنها در اسپانیا

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های منحصر به فرد و بسیار زیبا بازدید نمایید و از حضور یافتن خود در هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید و همچنین امکان این وجود دارد که برای ثبت خاطرات خود عکس های یادگاری بسیار زیبایی را بگیرید.

هزینه موبایل در اسپانیا

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در اسپانیا می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی کشور اسپانیا از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر اسپانیا اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

مکان های دیدنی و توریستی اسپانیا

Costa Brava کاستا براوا

Costa Brava کاستا براوا

کاستا براوا بعنوان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین مناطق ساحلی موجود در کشور اسپانیا می باشد که اگر جزو افرادی هستید که علاقه مند به مناطق آرام، دلنشین و روستایی هستید به شما رفتن به کاستا براوا پیشنهاد می گردد.
در این منطقه ساحلی همچنین می توانید از بسیاری از سرگرمی ها و تفریحات نیز بهره مند شده و لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را در خاطرات خود و همچنبن با گرفتن عکس های یادگاری به ثبت برسانید.

The Canary Islands جزایر قناری

The Canary Islands جزایر قناری

یکی از جزایر بسیار پرطرفدرا موجود در اسپانیا می باشند که بعنوان یکی از مشهورترین مراکز توریستی و گردشگری کشور اسپانیا نیز شناخته شده می باشد.
جزایر قناری همچنین واقع شده در اقیانوس اطلس، نزدیک به ساحل مراکش می باشد و بعنوان یکی از هفده منطقه خودمختار کشور اسپانیا نیز شناخته شده می باشدو پایتخت آن لاس پالماس می باشد.
با رفتن به این جزیره می توانید از تفریحات و جاذبه های بسیاری نظیر موزه ها و پارک های باستان شناسی، لاک پشت های دریایی، آبزیان بهشت تایلند و استخرهای طبیعی و… که در انجا وجود دارند نیز بازدید کرده و از هر یک از انها و امکاناتشان بهره مند گردید.

فیلم مکان های دیدنی در اسپانیا

پاساژ های ارزان قیمت اسپانیا

La Gavia Mall مرکز خرید لا گاویا

La Gavia Mall مرکز خرید لا گاویا

این مرکز خرید مجلل و بزرگ در کشور اسپانیا ساخته شده است و ارائه دهنده محصولاتی از انواع برند های شناخته شده اسپانیایی و بین المللی می باشد.
انواع محصولاتی نظیر نظیر پوشاک، کفش، کیف، زیور الات، محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات ورزشی، انواع خوراکی ها، انواع صنایع دستی و سوغات ها، وسایل تزیینی و دکوری و … از معتبرترین برند های شناخته شده بین المللی و اسپانیایی در این مجموعه برای خرید مشتریان در فروشگاه ها ارائه می شوند.
کافه ها، رستوران ها نیز از دیگر امکانات قابل دسترس مشتریانی است که برای خرید به این مجموعه سر می زنند.

ABC Serrano Mall مرکز خرید ای بی سی سرانو

ABC Serrano Mall مرکز خرید ای بی سی سرانو

این مرکز خرید در کشور اسپانیا ساخته شده است که دارای ساختمانی با معماری بسیار خاص و قدیمی یم باشد که توجه مشتریان بسیاری را برای خرید به خود جلب کرده است.
در این مرکز خرید فروشگاه های متعددی وجود دارند که ارائه دهنده انواع محصولات از برند های شناخته شده بین المللی و همچنین برندهای اسپانیایی می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، گل، لوازم تزیینی و دکوری، ساعت، زیور آلات، وسایل ورزشی، خوراکی و … از جمله وسایلی هستند که در این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
علاوه بر خرید برای استراحت نیز می توانید از فود کورت و کافی شاپ این مجموعه استفاده نمایید و نهایت لذت را از حضورتان در این مرکز خرید ببرید.

راه های خرید ارزان قیمت در اسپانیا

از اسپانیا چی بخریم ؟

Spanish ceramics سرامیک های اسپانیایی

Spanish ceramics سرامیک های اسپانیایی

سرامیک ها بعنوان یکی از محبوب ترین سوغاتی هایی در کشور اسپانیا محسوب می شوند که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشند.
این وسایل سرامیکی در انواع بشقاب، لیوان، گلدان و … در انواع طرح ها و رنگ ها در دسترس می باشند و از هر نوع که بخواهید می توانید خریداری نمایید.
این وسایل را برخی برای مصارف خود و برخی برای تزیین و دکوری استفاده می کنند.

Castanet کاستانت

Castanet کاستانت

کاستانت یا قاشقک، یکی از سوغات معروف اسپانیا محسوب می شود که برای اجرای انواع موسیقی ها و رقص ها توسط هنرمندان مورد استفاده قرار میگیرد.
به این نکته قابل توجه نیز می توان اشاره نمود که کاستانت بعنوان یکی از مهمترین، شناخته شده ترین و مورد استفاده ترین ادوات موسیقی اسپانیایی می باشد که در میان انگشتان دست قرار می‌گیرد و با بهم زدن آنها، صدا تولید می‌شود که بسیار گوش نواز نیز می باشد.

هزینه خرید سوغات در اسپانیا

خوشمزه ترین غذا های اسپانیا

Paella Valenciana پائلا والنسیانا

Paella Valenciana پائلا والنسیانا

یکی از محبوب ترین غذاهای طبخ شده در کشور اسپانیا می باشد که تاریخچه به وجود امدنش به شهر والنسیای این کشور باز میگردد.
این غذا ترکیبی از چندین طعم اعم از گوشت، غذاهای دریایی و انواع سبزیجات می باشد که طعمی فوق العاده خوشمزه به آن می بخشد.
پائلا والنسیانا را در بسیاری از رستوران های ساخته شده در کشور اسپانیا می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.

Patatas bravas پاتاتاس براواس

Patatas bravas پاتاتاس براواس

یکی از محبوب ترین غذاها هم در مان کودکان و هم بزرگسالان می باشد که از تکه های مکعبی شکل سیب زمینی سرخ شده تشکیل می یاشد.
طریقه درست کردن ان در همه جا یکسان می باشد اما در موقع سرو با ریختن سس های مخصوص یا سر ان در کنرا انواع سس ها می توانید طعم های متنوع، فوق العاده و بینظزی را تجربه نمایید.

.

خوراکی های سنتی اسپانیا

رستوران هایی که در سفر به اسپانیا حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Meson Restaurante La Mi Venta رستوران میژن لا می ونتا

Meson Restaurante La Mi Venta رستوران میژن لا می ونتا

محیط این رستوران که در کشور اسپانیا واقع شده است بسیاری منحصر به فرد و خاص می باشد.
منوی این رستوران ارائه دهنده انواع غذاهای اسپانیایی و مدیترانه‌ ای می باشد که در کنار آن می توانید از منوب انواع نوشیدنی های گواریش نیز استفاده نمایید.
این رستوران بواسطه سرو یکی از غذاهایش که استیک می باشد بسیار محبوب در میان مشتریان می باشد.
برای تهیه غذاها در این رستوران مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار میگیرد تماما به صورت تازه، روزانه و ارگانیک می باشند.

Taberna el Sur رستوران تابرنا ال سور

Taberna el Sur رستوران تابرنا ال سور

یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های ساخته شده در کشور اسپانیا می باشد که ارائه دهنده انواع غذاهای سنتی و لذیذ این کشور با بهترین کیفیت ها می باشد.
کارکنان در این رستوران بسیار خونگرم و مهمان نواز می باشند.
برای تهیه غذاها در این رستوران مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار میگیرد تماما به صورت تازه، روزانه و ارگانیک می باشند.

رستوران های ایرانی در اسپانیا

بذیبذ بذزبذبذر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا