تایلند

خرید سیم کارت در تایلند

مدارک و قیمت خرید سیم کارت در تایلند


خرید سیم کارت در تایلند


یکی از محبوب ترین کشورها برای سفر در طی چندین سال اخیر تایلند می باشد می باشد که در بین ایرانیان نیز دارای شهرت بالایی می باشد و این کشور سالانه میزبان تعداد بسیار بالایی از توریست ها و گردشگران ایرانی می باشد.
هر مسافر برای اینکه بتواند به راحتی در این کشور صحبت نماید پیشنهاد می شود از سیم کارت های اپراتورهای معتبر این کشور استفاده نمایند، این پیشنهاد به این دلیل است که اگر بخواهید از سیم کارت ایرانی خود استفاده نمایید باید هزینه های بسیار بالایی را برای رومینگ بین المللی پرداخت نمایید که به صرفه نمی باشند.
هر فرد در زمان رسیدن به تایلند و در فرودگاه بین المللی این کشور می تواند با مراجعه به غرفه های اپراتورهای معتبر این کشور سیم کارت خود را با ارائه مدراک مورد نیاز خریداری نمایند و همچنین می توانند ابتدا به هتل محل اقامت خود در تایلند رفته و بعد از استراحت به یکی از مراکز اپراتورهای این کشور به صورت ضوری مراجعه نمایند و سیم کارت مد نظر خود را تهیه نمایند.

این کشور دارای سه اپراتور معتبر و عالی می باشد که خدمات رسانی خوبی را در تایلند به مشتریان خود ارائه می دهند که در ادامه به این سه اپراتور اشاره خواهیم نمود و هر فرد خود می تواند انتخاب نماید که در سفر خود به تایلند می خواهد از کدام اپراتور سیم کارت برای بازه زمانی حضورش در تایلند خریداری نماید.

اپراتور از آی اس AIS

اپراتور از آی اس AIS
اپراتور از آی اس AIS


یکی از پر طرفدارترین اپراتورهای این کشور گردگشر پذیر می باشند که به دلیل آنتن دهی بالا و قوی که دارا می باشد بسیار مورد استفاده در بین مردم این کشور و همچنین مسافران و توریست هایی می باشد که به تایلند برای گذراندن تعطیلات سفر می کنند.
این سیم کارت ها دارای مزیت های بسیار می باشند اما یک عیبی نیز که دارا می باشند این موضوع است که اگر تا قبل از نیمه شب دارای حدود 15 الی 20 بات شارژ باشید بعد از گذشتن این زمان ان شارژ موجو حذف شده و مجبور به خرید شارژ می باشید پس باید در نظر داشته باشید همه تا قبل از نیمه شب مبلغ بیشتر از بیست بات به پول تایلند در حساب سیم کارت خود شارژ داشته باشید.

اپراتور موو ترو MoveTrue

اپراتور موو ترو MoveTrue
اپراتور موو ترو MoveTrue


موو ترو قابل ذکر است که بعنوان یکی از مقرون به صرفه ترین اپراتورهایی شناخته شده می باشد که در تایلند دارای شعب بسیاری می باشند و به مشتریان خدمات ارائه می دهند و حتی قابل اشاره نمودن می باشد که در برخی مواقع به مسافران برای تبلیغات در فرودگاه بین المللی تایلند و به محض ورود سیم کارت های رایگانی برای استفاده ارائه می دهند.
این نکته اما قابل ذکر است که این سیم کارت ها دارای آنتن دهی بسیار ضعیفی می باشند که در طول سفر و حضورتان در تایلند شما را بسیار اذیت خواهد کرد.

اپراتور دیتک dtac

اپراتور دیتک dtac
اپراتور دیتک dtac


یکی دیگر از اپراتورهای معتبر و شناخته شده در کشور تایلند می باشد که دارای مزیت های بسیاری می باشد و نسبت به اپرتور ای آی اس مشکل شارژ نیز نداشته و می تواند بعنوان یکی از بهترین گزینه های استفاده مسافران و توریست هایی محسوب شود که برای گذراندن تعطیلات به این کشور گردشگر پذیر سفر می کنند.

هر فرد به محض خرید سیم کارت خود می توان آنرا داخل گوشی خود بگذارد و برای استفاده فعالی نمایید و در صورتیکه این کار برایش سخت می باشد با کمک گرفتن از کارکنان هر اپراتور به راحتی می تواند سیم کارت خود را فعال نماید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تایلند :

برای دریافت ویزای تایلند توریستی به مدارک زیر نیاز است 

  1. اصل پاسپورت
  2. 2 قطعه عکس رنگی زمینه سفید (جدید)
  3. بلیط رفت و برگشت
  4. رزرو قطعی هتل به تعداد روزهای بلیط
  5. بیمه مسافرتی
  6. تایید واکسن کرونا

مدت زمان صدور ویزای تایلند :

صدور ویزای تایلند به صورت عادی 1 هفته و به صورت فوری 2 روز زمان نیاز دارد .

آیا صدور ویزای تایلند تضمینی می باشد ؟

صدور ویزای تایلند هیچ تضمینی ندارد ولی با توجه به سابقه کاری و دریافت هفته ای بیش از 200 ویزای تایلند در قاره پیما درخواست های ویزا تایلند قاره پیما 99/99 درصد به ویزا تبدیل می شوند و دلیلی برای ترس در مورد ریجکت ویزا وجود ندارد .

قیمت ویزای تایلند :

هزینه و قیمت ویزای تایلند در جدول زیر قابل مشاهده می باشد .

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا