تاجیکستان

بهترین مراکز خرید تاجیکستان

بهترین مراکز خرید تاجیکستان

در متن زیر بهترین مراکز خرید شهر دوشنبه تاجیکستان آمده است با ما همراه باشید

مرکز خرید صد برگ sadbarg dushanbe

بهترین مراکز خرید تاجیکستان
مرکز خرید صد برگ – قاره پیما

یکی از پرتردد ترین مراکز خرید ساخته شده در تاجیکستان می باشد که با واقع شدنش درست در مرکز شهر رفت و آمد مشتریان به آنجا را بسیار آسان گردانده است.

این مرکز خرید دارای 7 طبقه می باشد که در آن از انواع فروشگاه های محصولات و برند های داخلی و بین المللی اعم از پوشاک، کیف، کفش، لوازم تزیینی، وسایل ورزشی، عینک، لوازم بهداشتی و … را می توانید پیدا نمایید.

در حین خرید در این فروشگاه همچنین می توانید از مجموعه فود کورت و کافی شاپ آنجا نیز استفاده نمایید.

مرکز خرید اوستو Avesto Shopping center tajikistan

بهترین مال ها و پاساژهای تاجیکستان
مرکز خرید اوستو – قاره پیما

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در تاجیکستان می باشد که ارائه دهنده انواع برند های مطرح داخلی و بین المللی می باشد.

در این مجموعه از انواع پوشاک گرفته تا کیف، کفش، لوازم ورزشی، وسایل دکوری، عینک، لوازم دکوری و تزیینی و محصولات بهداشتی را به مشتریان ارائه می دهند.

در نزدیکی این مرکز خرید همچنین کافی شاپ ها و رستورانی هایی وجود دارد که بعد از انجام خریدهایتان می توانید به انها نیز سری بزنید.

بازار شاه منصور تاجیکستان Shah Mansour Bazaar, Tajikistan

بازارهای محلی و خیابانی تاجیکستان
 بازار شاه منصور تاجیکستان – قاره پیما

یکی از بازار های سنتی کشور تاجیکستان که دارای قدمتی حدود 80 ساله می باشد.

در این بازار از هر چیزی که فکرش را بکنید اعم از پوشاک گرفته تا محصولات مصرفی روزانه، خوراکی، ادویه جات و … را می توانید پیدا کرده و بسته به نوع احتیاجتان از هریک از آنها خرید های مورد نیازتان را انجام دهید.

مخرگون Mekhrgon

ارزانترین شاپینگ سنترهای تاجیکستان
مخرگون – قاره پیما

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در این کشور می باشد که بهترین محل برای خرید سوغاتی از کشور تاجیکستان نیز محسوب می گردد.

همانند بسیاری دیگر از مجموعه های ساخته شده در این کشور نیز می توانید از انواع فروشگاه های پوشاک، کیف، کفش، لوازم ورزشی، وسایل تزیینی و دکور و مغازه های فروش ادویه جات و خوراکی ها استفاده نمایید.

بعد از انجام خرید های خود نیز می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های اطراف این مجموعه نیز برای استراحت خود استفاده نمایید.

برکت پلازا Barakat Plaza

لیست هایپرمارکت های ارزان دوشنبه تاجیکستان
برکت پلازا – قاره پیما

یکی از مجموعه هایی است که معمولا بیشتر مردم  شهر دوشنبه و همچنین توریست ها برای تهیه مایحتاج روزانه خود به انجا می روند.

در این محل انواع مغازه های فروش محصولاتی چون چای، تنقلات، عطر، لوازم آرایشی بهداشتی ، کیف، کفش، لوازم دکوری و انواع سوغاتی هی متنوع را می توانید پیدا نمایید.

مرکز خرید آشان auchan shopping mall

بهترین مراکز خرید در تاجیکستان
مرکز خرید آشان – قاره پیما

مرکز خریدی مدرن که در خیابان بخزود ساخته شده است و ارائه دهنده محصولاتی همچون کیف، کفش، انواع پوشاک، خوراکی ها، لوازم دکوری، وسایل ورزشی و … می باشد.

مشتریان بر اساس نیازهای خود می توانند از این مجموعه خرید های خود را انجام داده و در آخر برای استراحت نیز می توانند از رستوران، فود کورت و کافی شاپ مجموعه نیز استفاده نمایند.

مونیسا مال Munisa Mall

بهترین بازارهای دوشنبه تاجیکستان
مونیسا مال – قاره پیما

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در این کشور می باشد که در شهر دوشنبه واقع شده است.

در این مجموعه مغازه های بسیاری را مشاهده خواهید کرد که ارائه دهنده محصولاتی نظیر یر پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌ آرایشی و بهداشتی و…. می باشند و از آنها می توانید برای خود و یا برای سوغاتی خرید نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا