اسپانیا

بهترین زمان سفر به اسپانیا

بهترین زمان سفر به اسپانیا از لحاظ آب و هوایی

سفر در تمامی فصول و ماه های سال به کشور اسپانیا امکان پذیر میباشد اما در ادامه مطلب به برخی از نکاتی اشاره خواهیم کرد که در تصمیم شما برای سفر به کشور زیبای اسپانیا کمک خواهد کرد.
این کشور در زمستان آب و هوایش کم کم رو به سردی می رود و معمولا گردشگران بسیاری را در این بازه زمانی از سال در اسپانیا مشاهده نخواهید کرد.
تابستان نیز در این کشور همانند بسیاری دیگر از کشورها گرم می باشد و به همین واسطه می تواند برای افرادی که علاقه مند به رفتن به ساحل و استفاده از تفریحات آب و دریایی و همچنین رفتن به پارک های آبی هستند مناسب باشد.
ولی مهمترین نکته ای می توان به آن اشاره نمود این موضوع است که بهار و پاییز بعنوان محبوب ترین زمان ممکن در سال برای بازدید تقریبا تمام مناطق اسپانیا برای گردشگران و توریست ها شناخته شده می باشد.

بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور اسپانیا و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردشگران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در اسپانیا لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه آب و هوای گرمی که دارد می تواند بهترین زمان برای استفاده از تفریحات دریایی و آبی نظیر پارک های آب و استخر ها و … محسوب گردد.
پاییز و بهار نیز می تواند بهترین زمان برای سفر به اسپانیا برای لذت بردن و استفاده از تفریحات مختص به این بازه زمانی از سال برای گردشگران و توریست ها محسوب گردد زیرا در بهار هنوز به گرمای تابستان نرسیده و در پاییز نیز به سرمای زمستان نرسیده است.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد همانند بسیاری دیگر از کشورها گردشگران کمتری به کشور اسپانیا سفر می کنند، اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در اسپانیا مطلوب باشد.

بهترین زمان برای رفتن به کشور اسپانیا از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور اسپانیا همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی بازه های زمانی از سال بالاتر از دیگر فصول بوده و زمان هایی نیز می باشد که قیمت ها پایین تر از دیگر فصول سال می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوای گرمی که دارد امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی را دارا می باشد و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالاتر از دیگر بازه های زمانی سال می باشد.
زمستان نیز فصلی سرد در کشور اسپانیا محسوب می گردد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبا و گردشگر پذیر اسپانیا می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به اسپانیا سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور اسپانیا

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور اسپانیا برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در ایتالیا اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christians New Year سال نو میلادی در اسپانیا

Christians New Year سال نو میلادی در اسپانیا

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور اسپانیا نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور اسپانیا مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک در کشور اسپانیا

Easter عید پاک در کشور اسپانیا

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور اسپانیا برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در اسپانیا حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Spanish Tomato Festival جشن گوجه فرنگی اسپانیا

Spanish Tomato Festival جشن گوجه فرنگی اسپانیا

یکی از قدیمی ترین جشن هایی که هر ساله و به صورت کاملا سنتی در کشور اسپانیا برگزار میگردد جشن گوجه فرنگی می باشد.
در این روز هر ساله مردم این شهر و همچنین توریست ها و گردشگران بسیاری گرد هم جمع می شوند و با پرتاب گوجه فرنگی به سمت همدیگر لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را به ثبت می رسانند.
این جشن هر ساله و در آخرین چهارشنبه ماه آگوست برگزار می گردد.
در این روز شرکت کنندگان لباس های روشن بر تن می کنند و با پرتاب گوجه فرنگی به سمت همدیگر تمامی لباس هایش به رنگ همدیگر در می آیند.

Celebration of San Fermin, Spain جشن سن فرمین اسپانیا

Celebration of San Fermin, Spain جشن سن فرمین اسپانیا

جشن سن فرمین همان گاو بازی معروف و شناخته شده در کشور اسپانیا می باشد که با شنیدن نام این کشور به یاد این جشن و مسابقه می افتید.
این جشن هر ساله و در ماه جولای برگزار می گردد و دارای قدمت تاریخی در برگزاری دارا می باشد.
در زمان های قدیم شخصی بنام سن فرمین در این کشور زندگی می کرد که توسط رومی ها گردن زده شده و جسدش توسط گاوی در شهر گردانده شده بوده است در میان گردش گاو زنی برای رها کردن جسد به سمت گاو می رود که لباسی سفدی بر تن داشته است و همین امر به دلیل تبدیل گردیده که هر ساله شرکت کنندگان که در این جشن گرد هم جمع می شوند لباس سفید بر تن می کنند.
در روز های برگزاری این جشن گاو ها در میادین مخصوص رها شده و مردم نیز هم زمان با رها شدن گاو ها به دیدن و فرار کردن از دست آنها می پردازند.

Celebrate the construction of the human tower جشن ساختن برج انسانی

Celebrate the construction of the human tower جشن ساختن برج انسانی

یکی از محبوب ترین جشن هایی که هر ساله در کشور اسپانیا برگزار میگردد، جشن ساختن برج انسانی می باشد که با شرکت در ان می توانید شاهد رویداد ها و مراسم های منحصر به فرد و بسیار زیبایی باشید.
هر گروهی که در این جشن شرکت می کنند حدود 50 الی 60 نفر می باشند که همگی آنها باید از آمادگی جسمانی بسیار بالایی برخوردار باشند.
در این روز برج های انسانی بسیاری تشکیل پیدا می کنند و در آخر و با آراهای جمع شده برنده اصلی اعلام می گردد.

Las Fallas De Valencia لاس فایاس والنسیا

Las Fallas De Valencia لاس فایاس والنسیا

یکی از محبوب ترین جشن هایی است که هر ساله در کشور اسپانیا و شهر والنسیا و به مدت 5 روز برگزار می گردد.
در این روز ها شخصیت های رنگارنگ بزرگی ساخته می شوند و در خیابان ها گردانده شده و در آخر شب نیز برخی از آنها سوزانده می شوند و آتش بازی های بسیاری نیز در این روز برگزار می گردد.
این جشن هر ساله و با رعایت کردن تمامی قوانین و به صورت کامل برگزار می گردد.

مکان های دیدنی و توریستی اسپانیا

Great Mosque of Cordoba مسجد بزرگ کوردوبا

Great Mosque of Cordoba مسجد بزرگ کوردوبا

این مسجد که در کشور اسپانیا ساخته شده است همچنین با نام مسجد مزکوئیتا نیز شناخته شده می باشد.
این مجموعه بعنوان یکی از بزرگترین بناهای مذهبی مختص مسلمانان محسوب می شود و در میان آنها محبوب می باشد.
برای ساخت بنای این مسجد از مواد ساختمانی رومی و ویسیگوتی استفاده شده است و دارای تالار ها و ورودی های مجزا می باشد که تالار های آن دارای ستون های متعدد ساخته شده در کنار همدیگر می باشند.
مراسم ها و برنامه های بسیاری هر ساله در این مسجد و در روزهای خاص برگزار می شوند.

Park Guell پارک گوئل

Park Guell پارک گوئل

یکی از مشهورترین و شگفت انگیز ترین پارک هایی است که در کشور اسپانیا ساخته شده و در میان مردم ساکن در این کشور و همچنین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.
در این پارک سازه های رنگی و منحصر به فردی وجود دارند که می توانید از تمامی آنها بازدید نمایید.
موزاییک های سمندری چند رنگ، موزاییک کاری در ورودی اصلی و دو ساختمان ورودی بزرگ پارک از جاذبه های اصلی و معم و مشهور این پارک می باشند که می توانید از آنها بازدید کرده و در کنار آنها همچنین عکس های یادگاری بسیار خاصی را نیز بگیرید.

فیلم مکان های دیدنی در اسپانیا

پاساژ های ارزان قیمت اسپانیا

La Maquinista mall مرکز خرید لا ماکئوینیستا

La Maquinista mall مرکز خرید لا ماکئوینیستا

این مرکز خرید بزرگ ساخته شده در کشور اسپانیا دارای مساحتی حدود 250 هزار متر مربع می باشد و بعنوان یکی از مراکز خریدی شناخته شده می باشد که بواسطه ارائه خدمات خود دارای 4 ستاره می باشد.
در این مجموعه و مرکز خرید فروشگاه های متعددی وجود دارند که ارائه دهنده انواع محصولات از برندهای شناخته شده بین المللی و اسپانیایی می باشد.
پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، محصولات بهداشتی و آرایشی، عینک، انواع خوراکی ها، وسایل دکوری و تزیینی، اسباب بازی، گل های تزیینی، وسایل ورزشی و… از جمله محصولات ارائه شده در این مرکز خرید می باشند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند از قسمت فود کورت، رستوران و کافی شاپ آن نیز استفاده کرده و لذت برده و استراحت نمایند.

Maremagnum Mall مرکز خرید مارماگنوم

Maremagnum Mall مرکز خرید مارماگنوم

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در کشور اسپانیا این مجموعه می باشد که ارائه دهنده انواع محصولات در فروشگاه های خود از برند های شناخته شده بین المللی و اسپانیایی می باشد.
انواع پوشاک، کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، کیف، اسباب بازی، وسیل ورزشی، انواع خوراکی ها، جواهرات، وسایل دکوری و تزیینی و …از انواع محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مرکز خرید ارائه شده و به فروش می رسند.
در این مرکز خرید مشتریان علاوه بر خرید می توانند از فود کورت، رستوران و کافی شاپ مجموعه نیز استفاده نمایند.

راه های خرید ارزان قیمت در اسپانیا

از اسپانیا چی بخریم ؟

Manchego پنیر مانچگو

Manchego پنیر مانچگو

مانچگو بعنوان یکی از لذیذ ترین، محبوب ترین و شناخته شده ترین پنیرهایی است که در کشور اسپانیا تولید می شود و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.
پایه اصلی تهیه این پنیر شیر گوسفند می باشد که برای خرید هر یک کیلوگرم ان حدود 10 یورو باید پرداخت نمایید.
این پنیرها هم در انواع بسته بندی ها و هم به صورت باز قابل تهیه می باشند.

Espadrilles اسپادریل

Espadrilles اسپادریل

صندلی مخصوص ساخته شده در کشور اسپانیا می باشد که به صورت کفش های سنتی این کشور نیز محبوب و شناخته شده می باشند.
این صندل ها را در انواع طرح ها، رنگ ها و مدل ها و در بسیاری از فروشگاه های کفش فروشی اسپانیا می توانید پیدا کرده و خریداری نمایید.

هزینه خرید سوغات در اسپانیا

خوشمزه ترین غذا های اسپانیا

Los Churros شیرینی لوس چوروس

Los Churros شیرینی لوس چوروس

یکی از لذیذ ترین شیرینی هایی است که با رفتن به کشور اسپانیا می توانید از طعم و مزه آن در بسیاری از کافی شاپ ها و شیرینی فروشی های کشور بهره مند شوید.
این شیرینی در کنار انواع نوشیدنی های گرم نظیر چای و قهوه و همچنین در کنار شکلات سرو می گردد.
آرد، کره، تخم مرغ، آب، دارچین، شکر و وانیل نیز مواد اصلی این شیرینی را تشکیل می دهند.

La fabada asturiana فابادا آستوریایی

La fabada asturiana فابادا آستوریایی

یکی دیگر از غذاهای مقوی و لذیذ طبخ شده در کشور اسپانیا می باشد که مواد اصلی تشکیل دهنده آن سوسیس، گوشت و لوبیا می باشد.
این غذا به حالت خوراک مانند تهیه و در کنار نان برای مشتریان سرو می گردد و آن را در بسیاری از رستوران های ساخته شده در کشور اسپانیا می توانید مشاهده نمایید.

خوراکی های سنتی اسپانیا

رستوران هایی که در سفر به اسپانیا حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Quique Dacosta restaurante رستوران کوئیک داکوستا

Quique Dacosta restaurante رستوران کوئیک داکوستا

این رستوران در محیطی آرام و در خیابانی خلوت واقع شده است و دارای معماری زیبا و سفید رنگی می باشد که با داخل رفتن می توانید حس آرامش را تجربه نمایید.
این رستوران دارای غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه ای می باشد که محبوب ترین و پر سفارش ترین انها از ترکیب برگ تنباکو، گوشت گاو نر، ماهی تن و جلبک دریایی کاراملی تشکیل می یابد و می توانید آنها را با رفتن به این رستوران حتما امتحان نمایید.
در این رستوران تمامی مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار میگیرند به صورت تازه، روزانه و ارگانیک تهیه می شوند.

El Paraguas Restaurante رستوران ال پاراگئواس

El Paraguas Restaurante رستوران ال پاراگئواس

این رستوران در یکی از بهترین مناطق کشور اسپانیا واقع شده است و دارای فضای داخلی و همچنین تراسی کوچک اما دنج در فضای بیرونی خود می باشد که می توانید برای صرف غذا و لذت بردن از ان هر کدام را که مایل بودین انتخاب نمایید.
کارکنان در این رستوران بسیار مهمان نواز و خونگرم می باشند و تمامی مواد اولیه ای نیز که در تهیه و طبخ غذاهای رستوران مورد استفاده قرار میگیرد به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک می باشند.

رستوران های ایرانی در اسپانیا

بیذظسبذ

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا