رومانی

مراکز خرید ارزان رومانی

بهترین مراکز خرید ارزان رومانی

در متن زیر بهترین مراکز خرید شهر بخارست رومانی آمده است با ما همراه باشید

مرکز خرید ای اف آی کونتروسنی رومانی afi cotroceni shopping mall ROMANI

مراکز خرید ارزان رومانی
مرکز خرید ای اف آی کونتروسنی رومانی – قاره پیما

یکی از مراکز خرید ساخته شده در کشور رومانی می باشد که خرید از آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و از تمامی برند های  مطرح داخلی و بین المللی در این مرکز خرید می توانید نغازه های گوناگون پیدا نمایید.

پوشاک، میف، کفش، لوازم ورزشی، وسایل دکوری، محثولات بهداشتی و … از محصولاتی میباشند که در فروشگاه های این مجموعه می توانید پیدا کرده و بسته به نوع نیاز و سلیقه خود از انها خرید نمایید.

علاوه بر خرید مشتریان در این مرکز خرید می توانند از رستوران و کافی شاپ انجا نیز استفاده نمایند.

مرکز خرید پارک لیک رومانی Park Lake Mall ROMANI

بازارهای محلی و خیابانی رومانی
مرکز خرید پارک لیک رومانی – قاره پیما

یکی از بهترین، پرتردد ترین و محبوب ترین مراکز خرید ساخته شده در شهر بخارست کشور رومانی می باشد که ارائه دهنده محصولاتی چون پوشاک، کیف،کفش، زیور آلات، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشريال وسایل دکوری و تزیینی از برند های مطرح دخلی و بین المللی می باشد.

در این مرکز خرید مشتریان علاوه بر انجام خرید های خود همچنین می توانند از فود کورت، رستوران، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، سینما آن نیز استفاده کرده و لذت ببرند.

مگا مال رومانی MEGA mall romania

پاساژ و مال های ارزان رومانی
مگا مال رومانی – قاره پیما

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در رومانی می باشد که دارای فروشگاه هایی که ارائه دهنده برند های مطرح آمریکایی، اروپایی و داخلی می باشند.

در این مرکز خرید از انواع پوشاک، زیوز آلات، کیف، کفش، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشی، وسایل دکوری و تزیینی و … را می توانید تهیه نمایید.

علاوه بر انجام خرید های خود می توانید از رستوران، کافی شاپ  و بوفه این مجموعه نیز استفاده نمایید.

مرکز خرید سان پلازا Sun Plaza Shopping Center

بهترین هایپرمارکت های رومانی
مرکز خرید سان پلازا – قاره پیما

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در کشور رومانی می باشد که ارائه دهنده انواع برند های مطرح جهانی و بین المللی و حتی داخلی و برند های نظیر  آدیداس، ارسیس، برشکا، کلمبیا و … می باشد.

پوشاک، جواهرات،کفش، لوازم آرایش بهداشتی و ..  از جمله محصولاتی است که در این فروشگاه ارائه می گردد.

علاوه بر خرید از فروشگاه مشتریان می توانند از رستوران، کافی شاپ و سینمای آن نیز استفاده نمایند.

مرکز خرید استار Star Shopping Center

فصل خرید در رومانی
مرکز خرید استار – قاره پیما

مرکز خرید استار دارای سه طبقه و یک زیرزمین مجزا می باشد که همانند بسیاری دیگر از مراکز خرید ساخته شده در رومانی ارئه دهنده محصولاتی از برند های معتبر جهانی و داخلی نظیر پوشاک، کیف،کفش، زیور آلات، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشی، وسایل دکوری و تزیینی و … می باشد.

در این مرکز خرید مشتریان می توانند علاوه بر انجام خرید های خود از رستوران و کافی شاپ ساخته شده در ان نیز استفاده نمایند.

مرکز خرید کورسی براشوو Coresi Shopping Resort

بهترین و معروف ترین پاساژ های رومانی
مرکز خرید کورسی براشوو – قاره پیما

یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر براشوو که فروشگاه های زیادی را در خود جای داده است و ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، زیور آلات، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشی، کیف، کفش، وسایل دکوری و تزیینی می باشد.

در این مرکز خرید علاوه بر انجام خرید های مورد نظرتان می توانید از رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و سینما نیز استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا