مالزی

مکان های دیدنی کوالالامپور مالزی

در متن زیر بهترین مکان های دیدنی کوالالامپور مالزی برای شما آمده است .

البته این تمام کافه ها و رستوران های مالزی نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما رستوران ها و کافه های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به مالزی سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

برج های دوقولوی پتروناس مالزی Petronas Twin Towers 

مکان های دیدنی کوالالامپور مالزی
برج های دوقولوی پتروناس مالزی – قاره پیما

برج های دوقولوی پتروناس از بزگترین آسمان خراشهای جهان محسوب می شوند که در کشور مالزی واقع شده اند و دارای طرفداران بسیاری در این شهر و در بسیاری از دیگر کشورها می باشد.

این برج ها با احتصاب آنت های بالایی خود دارای 452 متر ارتفاع می باشند و از 88 طبقه و 78 آسانسور در این طبقات تشکیل یافته اند.

در طبقات 41 و 42 این برج ها یک پل وجود دارد که این دو برج را به هم متصل می کند و رفت و آمد مابین برج ها به راحتی امکان پذیر می گرداند و همچنین قابل ذکر است ارتفاع این پل از سطح زمین 175 متر و طول آن 59 متر می باشد.

ساخت این برج از سال 1995 آغاز گردید و در سال 1998 به پایان رسید و با معماری زیبای خود همه مردم و ساکنین مالزی و همچنین گردشگران را مجذوب خود می گرداند.

غارهای باتو مالزی Batu Caves 

مناظر دیدنی کوالالامپور مالری
غارهای باتو مالزی – قاره پیما

این غارهای یکی از جاذبه های نمادین و شناخته شده ای است که در کشور مالزی قرار دارد و هر ساله تعداد بسیاری از گردشگران جهت بازدید از این غارها به مالزی و این مکان سفر می کنند.

این غارها در محل معبد و زیارتگاه هندوها واقع شده است.

این غارهای برآمدگی های آنکی هستند که شامل سه غار اصلی می باشند.

این نکته قابل ذکر است که در قسمت ورودی این غارها با مجسمه بزرگ خدای هندو روبرو می شوید که یکی از نماد های اصلی این مکان به حساب می آید و سپس از پله هایی که در نزدیکی این مجسمه هستند (272 پله) بالا می روید و به غارها می رسید.

موزه ملی مالزی National Museum of Malaysia

بهترین موزه های مالزی کوالالامپور
موزه ملی مالزی – قاره پیما

موزه ملی مالزی همچنین بنام موزه ملی نگارا نیز شناخته شده می باشد و یکی از محبوب ترین، پرطرفدارترین و قدیمی ترین موزه های کشور مالزی نیز محسوب می شود که دارای محیطی بسیار عالی  برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ کشور مالزی می باشد.

این موزه در سال 1963 با معماری زیبا و سنتی ساخته شد و در دو طرف درب ورودی اصلی این موزه دو طرح دیواری عظیم از موزاییک ایتالیایی را مشاهده می نمایید که نشانگر برخی از اتفاقات مهم تاریخی و فرهنگی کشور مالزی می باشد.

این موزه دارای گالری های متعددی است که در آن میتوانید صحنه های متفاوتی از عروسی های مالزیایی، مراسم ها و فستیوال های مختلف، اسلحه‌ های سنتی، موسیقی‌ آلات، صنایع دستی، هنرهای بومی و … را ببنید و با هریک از آنها آشنا شوید.

باغ پرندگان مالزی Bird Park 

عکس و فیلم از مکان های توریستی کوالالامپور مالزی
باغ پرندگان مالزی – قاره پیما

این مجموعه بسیار زیبا با طبیعت چشم نواز و سرسب خود در یک پارک آرام با منظره زیبا قرار دارد.

در ورودیه اولیه خود با راهروی زیبایی از طبیعت پوشیده شده با درختان سبز و زیبا مواجه خواهید شد که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.

در این باغ شما می توانید بیش از 3000 پرنده از حدود 200 گونه محلی و خارجی را مشاهده نمایید.

در قسمتی از این پارک شما می توانید ببینید که پرندگان به صورت آزاد و به صورت زندگی عادی خود در فضا های خاصی در حال پرواز هستند و همین امر به زیبایی و جذابیت آن می افزاید.

گردشگران بسیاری در سفر خود به مالزی از این باغ زیبا نیز دیدن می نمایند و لحظات خوشی را در کنار خانواده خود رقم می زنند.

سرزمین لگو مالزی LEGOLAND Malaysia 

جاهای دیدنی مالزی کوالالامپور
سرزمین لگو مالزی – قاره پیما

سرزمین لگو لند مالزی بعنوان اولین شهربازی لگو در آسیا و ششمین شهربازی لگو در جهان شناخته شده می باشد و هم در میان بزرگسالان و هم کودکان و نوجوانان دارای طرفداران بسیاری می باشد.

این شهربازی در مساحتی به وسعت 75 هکتار به همراه بیش از 40 نوع وسیله تفریحی در سال 2012 برای گردشگران و بازدید کنندگان ساخته شده است.

تمامی مردم کشور کالزی به راحتی به این شهربازی دسترسی دارند و بسیاری از گردشگران نیز در سفر خود به مالزی بازدید از این مکان به هماره لذت بردن از حضورشتان در این لگولند را در اولویت بازدید های خود قرار می دهند.

تامان نگارا مالزی Taman Negara 

طبیعت و مناظر دیدنی کوالالامپور مالزی
تامان نگارا مالزی – قاره پیما

تامان نگارا اولین و قدیمی ترین منطقه محافظت شده در کشور مالزی می باشد.

معروفترین تفریحات در این مکان گذشتن از پل معلق مخصوص پیاده روی، استفاده از کشتی های تفریحی و … است.

همچنین مخفیگاه های مخصوص رصد نیز راه بی نظیر دیگری برای مشاهده حیات وحش این مکان بسیار زیبا می باشد.

قابل ذکر است که برای عکاسی و فیلمبرداری در این منطقه نیاز به کسب مجوز مخصوص دارید و اگر بدن اجازه اقدام به عکس یا فیلم برداری باشید با شما از طرف مامورین مخصوص برخورد می گردد.

همچنین می توانید برای استراحت از هتل ها و استراحتگاه های مختلفی که در انجا وجود دارد استفاده نمایید و از حضور خود در این جنگل و پارک با طبیعت بینظیرش لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا