ژاپن

بهترین زمان سفر به ژاپن

بهترین زمان سفر به ژاپن از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به ژاپن این کشور زیبا و گردشگر پذیر برای تمامی مسافران و توریست ها وجود دارد.
پاییز در ژاپن فصلی است رنگارنگ با دمایی معتدل و فصلی مناسب برای گردشگران جهت انجام سفر به کشور زیبای ژاپن.
فصل بهار نیز زمانی مناسب جهت سفر به ژاپن می باشد زیرا در این فصل می توانید درختان رنگارنگ نارنجی و قرمز با شکوفه‌های فوق‌العاده را مشاهده کرده و از بودن در این طبیعت و آب و هوای عالی لذت ببرید.
تابستان فصلی است که همانند بسیاری از کشورهای جهان در ژاپن نیز گردشگران بسیار زیادی سفر می کنند و حال و هوای روزهای بسیار شلوغ ژاپن را می توانید در این فصل ببنید.
مراکز دیدنی و تفریحی مملو از جمعیت می شوند و همچنین قیمت ها نیز نسبت به دیگر فصول بالاتر می باشد.
زمستان در ژاپن نسبت به دیگر فصول سردتر می باشد اما سرمای آزاد دهنده ای ندارد و دارای آب و هوایی خنک می باشد و قیمت های نیز به نسبت دیگر فصول کمترو مقرون به صرفه تر می باشد.

بهترین زمان سفر به کشور ژاپن برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور ژاپن و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در ژاپن لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه زمان شلوغ گردشگری می تواند زمانی مناسب برای افرادی باشد که علاقه مند به تفریحات مختص به این فصل نظیر استخر ها، پارک های آبی و …که می تواند لذت سفر خود به این کشور زیبا را چندین برابر نمایید.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد گردشگران کمتری را به خود جلب می کند اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در این کشور مطلوب باشد.
پاییز و بهار نیز زمان های مناسبی برای رفتن به کشور ژاپن و لذت بردن از تمامی تفریحات موجود و قابل دسترس می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به ژاپن از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور ژاپن همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوایی که دارد و گرمای آن و امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالا می باشد.
زمستان نیز فصلی سرد در ژاپن می باشد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبای ژاپن می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به ژاپن سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور ژاپن

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور ژاپن برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در ژاپن اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور ژاپن نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور ژاپن مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در ژاپن برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Japan Snow and Ice Festival فستیوال برف و یخ ژاپن

فستیوال برف و یخ ژاپن یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین رویداد هایی است که هر ساله در ماه فوریه برگزار می گردد.
مجسمه‌هایی به شکل برج‌ های یخی و از کاراکترهای کارتونی و مراکز دیدنی و توریستی کشور های مختلف توسز هنرمندان در این فستیوال درست می شود و در معرض بازدید عموم مردم گذاشته می شود.
مجسمه‌ های یخی در هنگام شب با نورهای زیبایی روشن می‌شوند و زیبایی چشم نوازی را به‌ وجود می آورند.

Hanami هانامی

یکی دیگر از محبوب ترین فستیوال هایی که هر ساله در کشور ژاپن رخ می دهد هانامی می باشد که به معنی تماشای گل ها بوده و قابل ذکر است یکی از فستیوال های سنتی این کشور نیز محسوب می گردد.
در این روز از سال که فستیوال برگزار می گردد هزاران نفر در پارک های کشور ژاپن و مکان هایی که این شکوفه های زیبای گل ها می رویند جمع شده و به تماشای این رویداد طبیعی زیبا می پردازند.
به این نکته هم می توان اشاره کرد که مردم در این روز در پارک ‌ها و زیر درختان صورتی رنگ بسیار زیبا و چشم نوازبه حالت پیک نیکی می روند و خوردن غذا و گوش ‌دادن به موسیقی و تفریح در کنار یکدیگر می‌ پردازند.

Kanda Matsuri کاندا ماتسوری

کاندا ماتسوری یکی از فستیوال هایی است که هر ساله در ژاپن برگزار می شود و بعنوان یکی از سه فستیوال برتر و پرطرفدار در کشور ژاپن شناخته شده می باشد.
این فستیوال هر ساله و به طور کامل و مفصل برگزار می گردد.
در این روز حدود صد معبد کوچک را که قابل حمل هستند مردم در خیابان ها می گردانند و و ظاهری بسیار مجلل و با شکوه به کشور ژاپن و پایتخت آن می بخشند و همچنین گردشگران بسیاری در این روز به کشور ژاپن سفر می کنند تا در این فستیوال حضور داشته باشند.

Kochi Yosakoi Matsuri کوچی یوساکوی ماتسوری

این فستیوال بعد از ابداع رقص یوساکوی ماتسوری در سال 1954 هر ساله در کشور ژاپن برگزار می گردد و طرفداران بسیاری را نیز دارا می باشد.
در این روز خاص مردم درحالی‌ که وسیله ‌ای به نام ناروکو در دست دارند به اجرای رقص و موسیقی و شادی و پایکوبی می پردازند.

Nebuta Matsuri نبوتا ماتسوری

یکی دیگر از فستیوال هایی است که هر ساله و در ماه آگوست در ژاپن برگزار می گردد.
نبوتا بعنوان فانوس هایی به شکل انسان می باشند و که در حال رقص با بسیاری از دیگر مردم می باشند.
این فانوس ها همچنین به همراه مردم در حالت رقص و آواز در شهر گردانده می شوند.

مکان های دیدنی و توریستی ژاپن

Jigokudani Monkey Park پارک میمون جیگوکدانی ژاپن

Jigokudani Monkey Park پارک میمون جیگوکدانی ژاپن

یک منطقه معروف چشمه های آب گرم در کشور ژاپن می باشد.
این منطقه به علت بخار و آب جوشی که از زمین یخ زده فوران می کند مشهور است که توسط صخره های شیب دار و جنگل های انبوه احاطه شده است.
در روزهای سرد زمستان این مکان احاطه می شود از میمون های برفی وحشی که برای دوری از سرمای زمستن به این مکان فرار کرده و به آنجا پناه می برند.

Japan disneyland دیزنی لند ژاپن

Japan disneyland دیزنی لند ژاپن

پارک شباهت بسیاری به دیزنی لندی دارد که در آمریکا ساخته شده است.
دیزنی لند با الهام از کاراکترها و شخصیت‌های کمپانی «والت دیزنی» ساخته شده است.
در این مکان علاوه بر تفریح و بازی می توانید از کارناوال ها و موسیقی هایی که در آنجا برگزار می شود نیز استفاده کرده و از حضور خود در این مکان رویایی لذت ببرید.

فیلم مکان های دیدنی در ژاپن

پاساژ های ارزان قیمت ژاپن

Shibuya مرکز خید شیبویا 109

Shibuya مرکز خید شیبویا 109

یکی از مراکز خرید ساخته شده در کشور زاپن می باشد که در یکی از مناطق پرتردد و شلوغ این کشور واقع شده است.
در فروشگاه های این مجموعه انواع محصولاتی نظیر کیف، کفش، زیور آلات، پوشاکريال وسایل ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، گل، وسایل دکوری و تزیینی، انواع خوراکی ها، اسباب بازی و… از محبوب ترین و شناخته شده ترین برند های روز جهان برای فروش به مشتریان ارائه می شوند.
از دیگر امکانات این مجموعه می توان به رستوران، فود کورت، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بازی کودکان و بزرگسالان اشاره کرد.

Takeshita street تاکستان استریت

Takeshita street تاکستان استریت

یکی از شلوغ ترین خیابان های کشور ژاپن می باشد که در انجا محصولاتی مشابه وسایل و محصولات اصل برند های شناخته شده به فروش می رسند.
انواع سوغاتی ها، پوشاک، کیف، کفش، اسباب بازی،زیور آلات، وسایل تزیینی و دکوری، محصولات آرایشی و بهداشتی و … در فروشگاه های این خیابان به فروش می رسند و قابل ذکر است این خیابان در میان مردم این کشور محبوب می باشد و توریست ها نیز علاقه بسیاری به خرید ار فروشگاه های ساخته شده در این خیابان دارند.

راه های خرید ارزان قیمت در ژاپن

از ژاپن چی بخریم ؟

Yukata یوکاتا

Yukata یوکاتا

یکی از انواع لباس هایی سنتی غیر رسمی در کشور ژاپن می باشد که مردم معمولا آنها را در فصل تابستان در این کشور بر تن می کنند.
این لباس ها شبیه کیمونو می باشد و فرقی که دارد این است که پوشیدن آن به نسبت راحت تر می باشد.

Furoshiki فوروشیکی

Furoshiki فوروشیکی

نوعی پارچه پرطرفدار موجود در کشور زاپن می باشد که دارای قابلیت های مختلف برای استفاده را دارا می باشد.
برخی از این پارچه برای وسایل نززینی و دکوری و برخی دیگر برای کادو کردن اجناس از آن در کشور ژاپن استفاده می کنند که در انواع طرح ها و رنگ ها در دسترس قرار دارند.
در زمان های گذشته ولی از این پارچه ها برای بقچه کردن لباس ها برای رفتن به مسافران و یا حمام استفاده می شده است.

هزینه خرید سوغات در ژاپن

خوشمزه ترین غذا های ژاپن

Sukiyaki سوکیاکی

Sukiyaki سوکیاکی

غذایی لذیذ طبخ شده در کشور ژاپن می باشد که در آن گوشت و سبزیجات در قابلمه ای فلزی پخته می شود.
در طبخ این غذا از ترکیباتی نظیر برخی سبزیجات، تخم مرغ، نودل، سس سویا و پنیر مخصوص ( در صورت علاقه و ذائقه هر فرد و به صورت اختیاری) استفاده می شود.
در بسیاری از رستوران های کشور ژاپن می توانید این غذا را سفارش داده و در کنار نوشیدنی های گوارا آنرا نوش جان نمایید.

Ramen رامن

Ramen رامن

یکی از سوپ های محبوب و پر طرفدار طبخ شده در کشور ژاپن می باشد که ماده غذایی اصلی آنرا نودل تشکیل می دهد و در کنار آن انواع سبزیجات و تخم مرغ آب پز شده نیز به آن اضافه می گردد.
در این غذا همچنین از مواد غذایی دریایی و همچنین گوشت نیز در صورت علاقه و ذائقه می توانید استفاده کرده و نشو جان نمایید و در رستوران ها نیز می توانید در زمان سفارش در رابطه با ذائقه خود سفار دهید.

خوراکی های سنتی ژاپن

رستوران هایی که در سفر به ژاپن حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Dazzle رستوران دازل

Dazzle رستوران دازل

یکی از بهترین رستوران های ساخته شده در کشور ژاپن می باشد که در انجا بهترین و خوشمزه ترین غذاهای فرانسوی با بهترین کیفیت ها ارائه می شوند.
این رستوران بواسطه شهرتی که دارای می باشد اکثر اوقات شلوغ می باشد و بهترین گزینه برای رفتن با خیال راحت به آنجا رزرو کردن میز برای روز دلخواهتان می باشد.
به این نکته نیز می بایست اشاره کرد که در این رستوران مواد غذایی که مورد استفاده هستند برای طبخ غذاهای به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Ivy Place رستوران ایوی پلیس

Ivy Place رستوران ایوی پلیس

یکی دیگر از رستوران های مورد علاقه مردم و توریست ها در کشور ژاپن می باشد که غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی را به بهترین کیفیت ها به مشتریان ارائه می دهند.
دکوراسیون این رستوران نیز جذاب می باشد و وسایل آن از چوب، سنگ درست شده و پنجره های بزرگی را نیز دارا می باشد.
از انواع غذاهای گوشتی، پیتزاها و … تا غذاهای گیاهای در منوی این رستوران قابل سفارش دادن می باشند.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای رستوران به صورت تازه، روزانه و کاملا ارگانیک می باشند.

رستوران های ایرانی در ژاپن

سبرسیبر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا