فرانکفورت

رستوران و کافه های معروف فرانکفورت

در متن زیر بهترین رستوران و کافه های معروف فرانکفورت برای شما آمده است .

البته این تمام کافه ها و رستوران های فرانکفورت نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما رستوران ها و کافه های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به فرانکفورت سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

رستوران ایبت زوپشتوبه Ebert’s Suppenstube

رستوران و کافه های معروف فرانکفورت
رستوران ایبت زوپشتوبه – قاره پیما

یکی از رستوران های گذری و دنج در فرانکفورت می باشد که با رفتن به انجا می تواندی از منوی غذایی آن برای ناهار استفاده نمایید که خوردن این وعده غذایی در رستوران ذکر شده در میان مردم محلی و بومی و حتی گردشگران محبوب می باشد.

با رفتن به انجا می توانید از انواع سالاد ها و سوپ ها پر طرفدار آنجا سفارش داده و نوش جان نمایید.

علاوه بر موارد بالا در این رستوران انواع دیگر از غذاهای سنتی کشور آلمان نیز طبخ می شود.

این نکته نیز قابل ذکر است که تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه و کاملا ارگانیک و تازه تهیه می شوند.

کافه رستوران هولبین Holbein’s cafe restaurant

هزینه رفتن به رستوران در فرانکفورت
کافه رستوران هولبین – قاره پیما

این رستوران هم از لحاظ دکوراسیون داخلی آن زیبا می باشد و هم بواسطه واقع شدن رستوران در کنار رودی که از شهر می گذرد نیز محبوب می باشد.

این نکته نی در رباطه با این کافه رستوران قابل ذکر است که این مجموعه همچنین  درست در کنار موزه‌ هنر که در آنجا آثار هنری بسیاری نگهداری می شود نیز واقع شده است پس با رفتن به آنجا می توانید از این موزه زیبا و دیدنی نیز بازدید نمایید.

این رستوران دارای منوی غذایی متنوعی می باشد و قابل ذکر است که انواع غذاها از سوشی‌های لذیذ گرفته تا غذاهای سنتی آلمانی در آنجا سرو می گردد.

تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این کافه رستوران به صورت روزانه و کاملا تازه تهیه می شوند.

رستوران ایم هرزن آفریکاز Im Herzen Afrikas

فست فود - ساندویچی - همبرگری و پیتزافروشی های معروف فرانکفورت
رستوران ایم هرزن آفریکاز – قاره پیما

این رستوران کوچک در شهر فرانکفورت کشور آلمان ساخته شده است و در میان مردم بومی و محلی و توریست ها شناخته شده و محبوب می باشد.

این رستوران در کنار انواع غذاهای اروپایی و سنتی آلمانی لذیذ که سرو می کند بواسطه دکوراسیون  وطراحی جالب خود که اکثرا” از جنس چوب و حالت قدیمی مانند هستند نیز شناخته شده می باشند.

بواسطه دلایل ذکر شده در بالا باید در روز هایی که میخواهید به انجا بروید دقت نمایید چون اغلب و مخصوصا” آخر هفته ها شلوغ می باشد و برای بودن در آنجا باید از قبل میز خود را رزور نمایید.

تمامی مواد مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران همه روزه به صورت تازه و ارگانیک سرو می شوند.

رستوران ویلا روچیلد Villa Rothschild restaurant

رستوران های ایرانی فرانکفورت
رستوران ویلا روچیلد – قاره پیما

این رستوران لوکس و زیبا در خانه ییلاقی و ویلایی خانواده ای بنام روچیلد می باشد که بهترین و خوشمزه ترین غذاهای کشور آلمان و شهر فرانکفورت در این رستوران طبخ می شود.

در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه بین المللی و سنتی این کشور قابل مشاهده  و سفارش دادن می باشد.

این نکته نیز قابل ذکر است که با رفتن به این رستوران هم می توانید از فضای داخلی و همچنین از فضای بیرونی  استفاده نمایید و با رفتن به فضای بیرونی از طبیعت سرسبز و چشم نواز نیز می توانید استفاده نمایید.

تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شود.

رستوران زاگرز Zarges restaurant

ارزانترین کافه و رستوران در فرانکفورت
رستوران زاگرز – قاره پیما

این رستوران با دکوراسیون زیبا و کلاسیک خود یادآور فضای رستوران های فرانسوی می باشد و بودن در آنجا بسیار حس خوبی به مشتریان می دهد.

بهترین و خوشمزه ترین غذا ها در این رستوران سرو می شوند.

این نکته نیز قابل ذکر است با رفتن به این رستوران حتما باید از دسر ها و مخصوصا شیرینی های آنجا نیز امتحان نمایید که بسیار خوش طعم و لذیذ می باشند.

تمامی موادی که برای طبخ غذاهای، دسر ها و پیش غذاها در این رستوران مورد استفاده قرار میگیرد به صورت کاملا تازه و ارگانیک و به روز تهیه می شود.

رستوران مین تاور Main Tower restaurant

منو رستوران های فرانکفورت
رستوران مین تاور – قاره پیما

رستورانی شیل و مجلل واقع شده در برج مین تاور شهر فرانکفورت کشور آلمان که بسیار محبوب و پر طرفدار در میان گردشگران و مردمی محلی و بومی می باشد.

با رفتن به این رستوران که در بالاترین طبقات برج واقع شده است در حین خوردن غذا می توانید از چشم انداز بسیار زیبای آنجا نیز استفاده کرده و از حضور خود در انجا لذت ببرید.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی و خوش طعم آلمانی و حتی غذاهای بین المللی طبخ و سرو می گردند.

تمامی موادی که برای طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرند به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران ویلا مرتون Villa Merton restaurant 

لیسن بهترین رستوران های فرانکفورت
رستوران ویلا مرتون – قاره پیما

این رستوران دارای ساختمانی قدیمی و ویلا مانند می باشد که دارای طبیعتی سرسبز و زیبا در اطراف خود می باشد که به یکی از دلایا مراجعه مشتریان به آنجا می باشد.

منوی غذایی در این رستوران متنوع بوده و بر اساس هز ذائقه  وسلیقه ای می باشد و میتوانید از انواع غذاهای لذیذ و خشومزه سنتی و محلی آلمانی گرفته تا غذاهای بین المللی دیگر را نیز در انجا سفارش دهید.

تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت ارگانیک و تازه می باشند و هر روز مسئولین انجا این مواد را از بهترین  و معتبرترین برند ها تهیه می کنند.

رستوران آپفلوین سولزر Apfelwein Solzer restaurant

بزرگترین رستوران در فرانکفورت
رستوران آپفلوین سولزر – قاره پیما

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین رستوران های ساخته شده در شهر فرانکفورت کشور آلمان می باشد.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی آلمانی برای مشتریان سرو می گردد و یکی از دلایل محبوبیت بالای آن این است که در این رستوران و در کنار بسیاری از غذاها سس سبز مخصوص این منطقه را که با تخم مرغ و انواع سبزیجات معطر تهیه می شود نیز سرو می کنند.

دکوراسیون این رستوران نیز زیبا می باشد و دارای محیطی خانوادگی و صمیمی می باشد.

به این نکته نیز می توان اشاره کرد که تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای آنجا به صورت روزانه و کاملا تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران فرانسیز Restaurant Francais

رستوران های ارزان قیمت فرانکفورت
رستوران فرانسیز – قاره پیما

رستوران فرانسیز در شهر فرانکفورت کشور آلمان ساخته شده است و در همین شهر نیز به انجان فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان خود می  پردازد و قابل ذکر است که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد.

همانطور که از نام آن می توانید متوجه شوید این رستوران ارائه دهنده برترین و خوشمزه ترین غذاهای فرانسوی می باشد که طعمی فوق العاده خوشمزه می باشد.

فضای داخلی این  رستوران با رنگ سفید و قرمز تزیین گردیده است و قابل اشاره است که کاغذ دیواری های زیبا را دارا می باشد و پنجره‌های بزرگ آن نیز رو به تراس باز  می شود.

تمامی مواد اولیه مورد استفاده در طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا