اتیوپی

رستوران ها و کافه های اتیوپی

در متن زیر بهترین رستوران ها و کافه های اتیوپی برای شما آمده است .

البته این تمام کافه ها و رستوران های اتیوپی نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما رستوران ها و کافه های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به اتیوپی سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

رستوران فرهنگی هبیر اتیوپی Hibir Ethiopia Cultural Restaurant

رستوران ها و کافه های اتیوپی
رستوران فرهنگی هبیر اتیوپی – قاره پیما

رستورانی است که در شهر آدیس آبابا و در نزدیکی فرودگاه این شهر ساخته شده است.

این رستوران دارای دکوراسیونی سنتی است که بر اساس دکوراسیون آن انواع غذاهای سنتی این شهر به درون سینی بزرگ می باشد سرو می گردد و بدون قاشق و بوسیله انگشتان دست خورده می شوند.

مسافران رستوران فرهنگی هیبر اتیوپی را عمدتاً برای چشیدن انواع وعده های غذایی اتیوپیایی از مناطق مختلف کشور دوست دارند.

بن آببا Ben Abeba

رستوران های سنتی اتیوپی
بن آببا – قاره پیما

یک رستوران جدید در لالیبلا ، اتیوپی است که غذاهای سنتی اتیوپیایی و همچنین غذاهای سبک غربی را در محیطی راحت با مناظر دیدنی ارائه می دهد.

لالیبلا یک مقصد توریستی است که با گسترش کلمه کلیساهای شگفت انگیز باستانی حکاکی شده روی سنگ ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

غذای تازه  و محصولات مرتط با غذاهای نظیر انواع سبزیجات از کشاورزان محلی تأمین می شود و درآمد مورد نیاز اقتصاد محلی را تأمین می کند.

در رابطه با این رستوران که در میان مردم و گردشگران بسیار پرطرفدار می باشد همچنین می توان اشاره کرد که شما می توانید در حین لذت بردن از یک فنجان قهوه اتیوپی خوشمزه ، پخت سبک های محلی نان را در اجاق های سنتی  این رستوران نیز تماشا کنید.

فضای زیبا و چشم نواز این رستوران باعث گردیده تا مشتریان بسیاری را اعم از مردم عادی کشور و همچنین گردشگران را به خود جذب کند.

رستوران اتیوپی سیمرت Simret Ethiopian Restaurant

هزینه و قیمت رستوران های اتیوپی
رستوران اتیوپی سیمرت – قاره پیما

سیمرت به معنای اتحاد است و رستوران سیمرت واقع شده در کشور اتیوپی می باشد و انواع غذا های لذیذ محلی آنجا ر ابرای مسافران و مردم این کشور سرو می کند.

دکوراسیون این رستوران مدرن و شیک نمی باشد اما غذاهایی که برای مشتریان سرو می کنند بسیار لذیذ و خوش طعم و خوش مزه می باشد.

رستوران شرایتون اتیوپی Sheraton Restaurant Ethiopia

کافه های معروف آدیس آبابا اتیوپی
رستوران شرایتون اتیوپی – قاره پیما

این رستوران لوکس در شهر آدیس آبابا ساخته شده است و ارائه دهنده غذاهای خوشمزه اتیوپایی و بین المللی می باشد و در میان مردم و حتی توریست های طرفداران بسیاری دارد.

در این رستوران از طعم غذاهای اصیل اتیوپایی گرفته تا غذاهای خوشمزه ایتالیایی و هندی و … را می توانید تجربه نمایید.

در این رستوران در کنار منوی غذاها انواع دسر ها سبک اما خوشمزه نیز ارائه میگردد که می توانید به همراه قهوه های پر طرفدار اتیوپی و یا چای سفارش داده و نوش جان نمایید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا