جمهوری چک

بهترین زمان سفر به جمهوری چک

بهترین زمان سفر به جمهوری چک از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به جمهوری چک برای مسافران امکان پذیر و قابل دسترس می باشد.
در فصل زمستان آب و هوا بسیار سرد بوده و گاهی اوقات می توانید شاهد بارش باران و همچنین برف نیز باشید.
اگر در فصل زمستان قصد سفر به کشور چک را دارید می بایست به همراه خود لباس گرم و همچنین چتر نیز داشته باشید. فصل بهار به عنوان یکی از بهترین فصول برای سفر به کشور چک نیز شناخته شده می باشد.
در این فصل شکوفه‌های درختان و گل‌ها به زیبایی می رویند و زمان مناسبی برای پیاده روی و گرفتن عکس های زیبا می باشد.
در فصل تابستان آب و هوای کشور چک بسیار متغیر می باشد، بدان صورت که در بعضی روزها هوا گرم می باشد اما در برخی دیگر از روزها بارانی و معتدل می باشد.
فصل پاییز نیز دومین فصل مورد انتخاب برای سفر به چک می باشد چون در این زمان آب و هوا شباهت بسیاری به فصل بهار و آب وهوای آن دارد.
احتمال بارش باران نیز در این فصل وجود دارد و این امکان برای تمامی فصول سال نیز امکان پذیر می باشد.

بهترین زمان سفر به جمهوری چک برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به این کشور و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در جمهوری چک لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
همانطور که می دانید زمستان در این کشور سرد بوده و با رفتن به آنجا هم می توانید از قیمت های ارزان استفاده کرده و هم از برخی تفریحات در دسترس زمستانی در این کشور بهره مند شوید.
تابستان با اینکه برخی مواقع گرم و برخی مواقع کمی سرد ولی نه آزار دهنده می باشد می تواند بعنوان یکی از بازه های زمانی از سال محسوب شود که می توانید به جمهوری چک سفر کرده و در تفریحات تابستانی شرکت کرده و از تمامی آنها لذت ببرید.
پاییز و بهار نیز زمان های مناسبی برای رفتن به جمهوری چک و لذت بردن از تمامی تفریحات موجود می باشد.

بهترین زمان برای رفتن به جمهوری چک از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور جمهوری چک همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت های هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی زمان ها بالاتر از دیگر فصول و زمان هایی می باشد که قیمت ها پایین می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوایی که دارد بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالا می باشد.
زمستان فصلی سرد در جمهوری چک می باشد و در همین راستا اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال می باشد می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به جمهوری چک سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در جمهوری چک

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در جمهوری چک برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در این کشور اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که هر ساله در ماه ژانویه در جمهوری چک هماندد بسیاری دیگر از کشورها برگزار می گردد سال نو میلادی می باشد که هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور جمهوری چک مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در جمهوری چک برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در این کشور حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Beltine فستیوال بلتین

یکی از فستیوال هایی است که هر ساله و طی هشت روز در جمهوری چک برگزار میگردد.
در این فستیوال انواع موسیقی و رقص، تئاتر های مختلف، کارگاه‌های آموزشیِ صنایع‌دستی، بازی ها و تفریحات بسیاری اجرا می شوند که برخی از آنها به صورت سنتی و با رعایت تمامی قوانین اجرا می شود.
هر ساله بازدید کنندگان بسیاری نیز برای شرکت در این فستیوال از کشورهای بسیاری به جمهوری چک می روند.

Witch Burning Festival Czech Republic فستیوال سوزاندن جادوگرها در جمهوری چک

یکی دیگر از محبوب ترین فستیوال هایی است که هر ساله بار دور کردن ارواح خبیشپس با روشن کردن آتش اجرا می شود.
در این روز مردم با پوشش های خاصی در این جشن شرکت می کنند و آتش روشن می کنند و بعد از آن نیز از غرفه های غذا و خوراکی نیز استفاده می کنند.

Czech Republic Harvest Festival فستیوال برداشت محصول در جمهوری چک

یکی دیگر از مراسم هایی است که هرساله در این کشور برای قدردانی از خدواند برای بخشش و برداشت محصول های به دست آمده برگزار میگردد.
کشاورزان و زمین ‌داران همراه با مردم محلی و مسافران در این فستیوال شرکت می‌ کنند و با بر تن کردن لباس های محلی به شادی و رقص و استفاده از غرفه های غذا و … این جشن را تکمیل می کنند.

لللللللللللللللللل

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا