قبرس جنوبی

بازارهای محلی و مراکز خرید قبرس جنوبی

بهترین مراکز خرید قبرس جنوبی

در متن زیر بهترین مراکز خرید قبرس جنوبی آمده است با ما همراه باشید.

مراکز خرید قبرس جنوبی

Kings Avenue Mall مرکز خرید کینگز اونیو

Kings Avenue Mall مرکز خرید کینگز اونیو

یکی از مراکز خرید بزرگی است که در قبرس ساخته شده است و دارای فروشگاه های متعددی برای ارائه محصولات به مشتریان می باشد.
این مجموعه بعنوان یکی از مراکز خرید مدرن شناخته شده در قبرس محسوب می شوند و محصولاتی نظیر پوشاک، مفش، زیور آلات، کیف، اسباب بازی، انواع خوراکی، فروشگاه های سبک زندگی و خدمات ، فروشگاه های لوازم آرایشی، محصولات تزیینی و دکوری، وسایل ورزشی و … از معتبرترین برند های شناخته شده جهان در انجا شعبع داشته و به مشتریان خود خدمات مربوطه را ارائه می دهند.
علاوه بر خرید این مجموعه دارای فود کورت، رستروان و کافی شاپ برای استفاده مشتریان و استراحت آنها را نیز دارا می باشد و همچنین نکته دیگری که قابل ذکر است این موضوع می باشد که در پارکینگ های زیرزمینی یک کارواش وجود دارد که می توانید برای شست و شوی ماشین های خود در صورت اجاره و یا داشتن آنها در قبرس استفاده نمایید.

Nicosia Mall مرکز خرید نیکوزیا

Nicosia Mall مرکز خرید نیکوزیا

یکی دیگر از مراکز خرید ساخته شده در قبرس و شهر نیکوزیا این مجموعه می باشد که ارائه دهنده محصولاتی با کیفیت خوب از برند های معتبر و شناخته شده می باشند.
محصولات بهداشتی، وسایل تزیینی و دکوری، کیف، کفش، زیور الات، پوشاک، اسباب بازی، انواع خوراکی ها، وسایل اکترونیکی، گل، عینک و … از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
رستوران، فود کورت و کافی شاپ نیز از دیگر امکانات موجود و قابل دسترس مشتریان د این مرکز خرید می باشند.
ساعات کاری این مجموعه یکشنبه ها از 9 صبح الی 8 شب می باشد و از دوشنبه الی شنبه از 8.30 صبح الی 8 شب باز می باشد.

Mall Of Cyprus مرکز خرید قبرس

Mall Of Cyprus مرکز خرید قبرس

یکی از بزرگترین مراکز خرید ساخته و شناخته شده در قبرس می باشد که دارای فروشگاه هایی از معتبرترین و به روز ترین برند های شناخته شده در جهان و همچنین برند ها و تولیدات داخلی کشور قبرس می باشد.
این مرکز خرید نزدیک بزرگراه های لیماسول و لارناکا با دسترسی آسان از همه شهرها ، فرودگاه ها و بنادر قبرس می باشد و دارای دسترسی راحتی می باشد.
محصولات بهداشتی، وسایل تزیینی و دکوری، کیف، کفش، زیور الات، پوشاک، اسباب بازی، انواع خوراکی ها، وسایل اکترونیکی، گل، عینک و … از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان جهت خرید ارائه می شوند.
ساعات فعالیت فروشگاه های این مرکز خرید یکشنبه از 11 صبح الی 7 شب می باشد و از دوشنبه الی شنبه از 10 صبح الی 8 شب می باشد.

Dominate Shopping Centre مرکز خرید دومینیت

Dominate Shopping Centre مرکز خرید دومینیت

مرکز خرید دیگری که در کشور قبرس ساخته شده است مجموعه دومینت می باشد.
در این مرکز خرید محصولاتی نظیر جواهرات، پوشاک، کیف، کفش، محصولات بهداشتی، وسایل دکوری و تزیینی، زیور آلات بدلی، اسباب بازی و … از انواع برند های شناخته شده و با مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای خرید مشتریان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند از مجموعه فود کورت، پارکینگ و سالن بازی کودکان نیز استفاده نمایند.

The Mall Of Engomi مرکز خرید انگومی

The Mall Of Engomi مرکز خرید انگومی

یکی دیگر از مجموعه های ساخته شده در قبرس می باشد که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، زیور آلات، اسباب بازی، کیف، کفش، صنایع دستی، سوغاتی و … می باشد.
انواع محصولات ارائه شده در این مرکز خرید با قیمت های مقرون به صرفه ای می باشند و در کنار این خرید ها همچنین می توانید از فودکورت، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و سالن بازی مجموعه نیز استفاده نمایید و لذت حضورتان در این مجموعه را دو چندان گردانید.

MY MALL Limassol مرکز خرید مای مال لیماسول

MY MALL Limassol مرکز خرید مای مال لیماسول

یکی از مراکز خرید ساخته شده در لیماسول قبرس می باشد که در سال 2010 بعنوان یکی از سه مرکز خرید شناخته شده و بزرگ ساخته شده در قبرس محبوب گردیده است.
در این مرکز خرید محصولاتی نظیر جواهرات، پوشاک، کیف، کفش، محصولات بهداشتی، واسیل دکوری و تزیینی، زیور آلات بدلی، اسباب بازی و … از انواع برند های شناخته شده و با مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای خرید مشتریان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند از مجموعه فود کورت، پارکینگ و سالن بازی کودکان نیز استفاده نمایند.

مکان های دیدنی و توریستی قبرس جنوبی

Church of St. Lazarus کلیسای سنت لازاروس

Church of St. Lazarus کلیسای سنت لازاروس

این کلیسا بعنوان یکی ار مکان های مذهبی و پر اهمیت برای مردم قبرس جنوبی محسوب می شود و مراسم های بسیاری هر ساله در این کلیسا برگزار می گردد.
ساختار این کلیسا بسیار زیبا، منحصر به فرد و چشم نواز می باشد.
این کلیسا در حال حاضر تحت حمایت دولت قبرس جنوبی اداره می گردد و بواسطه نورپردازی هایی که دارد در شب بسیار چشم انداز فوق العاده را به خود اختصاص می دهد.

The village of Omodos روستای اومودوس

The village of Omodos روستای اومودوس

یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مکان هایی که می توانید در حین سفرتان به قبرس جنوبی از آن بازدید نمایید روستای اومودوس می باشد که با رفتن به انجا می توانید خاطراتی به یادماندنی را بری خود رقم بزنید و عکس های بسیار خاص و زیبایی را نیر ثبت نمایید.
مردم ساکن در این روستا بسیار مهمان نواز و خونگرم می باشند و می توانید در کنار اقامت لذت بخشی که در انجا خواهید داشت نیز از کافه ها و رستوران های موجود در این روستا که غذاها، دسر ها و انواع نوشیدنی های سنتی، لذیذ و خوشمزه ای ارائه می دهند نیز استفاده نمایید.
ازاین روستا همچنین می توانید صنایع دستی و سوغاتی های سنتی بسیار زیبایی نیز تهیه نمایید.

فیلم مکان های دیدنی در قبرس جنوبی

از قبرس جنوبی چی بخریم ؟

Southern Cyprus Magnet مگنت قبرس جنوبی

Southern Cyprus Magnet مگنت قبرس جنوبی

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از قبرس جنوبی به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهر هایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Traditional Cypriot Coffee قهوه سنتی قبرس جنوبی

Traditional Cypriot Coffee قهوه سنتی قبرس جنوبی

یکی از لذیذ ترین نوشیدنی هایی که به محض ورود به قبرس و با رفتن به کافی شاپ های آن بوی خوشایندش به مشامتان می خورد قهوه های سنتی آنها می باشد.
اگر با نوشیدن این قهوه ها از انها خوشتان امد می توانید در انواع بسته بندی های مختلف از بسیاری از مغازه ها خریداری کرده و برای سوغات به همراه خود ببرید.

هزینه خرید سوغات در قبرس جنوبی

خوشمزه ترین غذا های قبرس جنوبی

Pastitsio پستیتسیو

Pastitsio پستیتسیو

یکی از غذاهای لذیذ و پرطرفداری که در قبرس طبخ می شود و شباهت بسیاری به لازانیا دارد و ریشه در فرهنگ یونان داشته و از آنجا به قبرس آمده و بعنوان غذایی سنتی در قبرس جنوبی مورد استفاده قرار گرفته شده است.
برای درست کردن آن از پاستا، گوشت چرخکرده، سبزیجات و ادویه های مخصوص جهت طعم دار کردن استفاده می شود.
بعد از پخت در کنار سبزجات خرد شده و پنیر و سس ها مخصوص سرو می گردد.

Koupepia کوپپیا

Koupepia کوپپیا

کوپپیا هماند دلمه برگ مو ایرانیا می باشد که در قبرس جنوبی نیز دارا طرفداران بسیاری می باشد و بسیار خوشمزه و لذیذ نیز می باشد.
گوجه فرنگی، انواع سبزی، گوشت چرخ کرده، برنج، روغن زیتون، فلفل سیاه، نمک، آبلیمو و پیاز مواد اصلی تشکیل دهنده این غذای لذیذ می باشد که بعد از ترکیب شدن درون برگ های مو ریخته شده و پیچیده می شوند و درون قابله طبخ می شوند.
در روزهای معمولی و حتی اعیاد و مراسم های خاص کوپپیا درست می شود و در کنار نان های خوشمزه محلی و ماست برای مشتریان سرو می شوند.

خوراکی های سنتی قبرس جنوبی

رستوران هایی که در سفر به قبرس جنوبی حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Artisan Burger Bar برگر آرتسان

Artisan Burger Bar برگر آرتسان

این رستوران در قبرس ساخته شده است و بهترین برگرها را به مشتریان ارائه می دهد و بسیار لذیذ و خوشمزه نیز می باشند.
دکوراسیون این رستوران بسیار جالب و زیبا می باشد و در بین مردم بومی و گردشگران نیز طرفداران بسیاری را دارا می باشد.
برگر گوشت گاو آنگوس با سس فلفل مخصوص، پانچتای برشته و پنیر گرویر از محبوب ترین و پر سفارش ترین غذاهای منوی این رستوران را شامل می شوند.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

Dias Zeus restaurant cyprus رستوران دیاس زئوس قبرس

Dias Zeus restaurant cyprus رستوران دیاس زئوس قبرس

این رستوران فعالیت خود را از سال 2010 توسط دو زوج آغاز کرده است و در طی این مدت طرفداران بسیاری را در بین مردم بومی و حتی گردشگران به خود اختصاص داده است.
در منوی این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه قبرس و یونانی را می توانید سفارش داده و نوش جان نمایید.
این رستوران دارای فضایی دنج و آرام می باشد و می توان اشاره کرد که یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین غذاهایی که در آنجا برای مشتریان طبخ و سرو می شود شاه میگو ساگاناکی می باشد.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاهای این رستوران ارگانیک بوده و به صورت تازه و روزانه تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در قبرس جنوبی

خخخخخخخخخخخخخ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا