فرانسه

جاهای دیدنی فرانسه

در متن زیر بهترین جاهای دیدنی فرانسه برای شما آمده است .

البته این تمام مراکز دیدنی فرانسه نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما مراکز دیدنی جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به فرانسه سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری فرانسه

Eiffel tower برج ایفل

Eiffel tower برج ایفل

این برج بعنوان نماد اصلی و سمبلی کشور فرانسه در تمام دنیا شناخته شده می باشد و هر فردی که به فرانسه سفر می کند امکان ندارد که از این برج بازدید نکرده باشد و از آنجا عکس یادگاری نداشته باشد.
گوستاو ایفل این برج را به مناسبت یکصد سالگی انقلاب فرانسه طزاحی کرد و بعد از آن نیز ساخته شده و قابل ذکر است که ساخت این بنای زیبا در حدود چهل سال به طول انجامیده تا به شکل امروزی خود در آید.
این برج دارای حدود هجده هزار بخش ساخته شده از فولاد بوده و وزن آن حدود 10 تن می باشد و دارا ارتفاع 324 متری می باشد.
برای رفتن به بالاترین نقطه در این برج تعداد بسیار زیادی از پله های را باید استفاده نمایید و به یکی از محبوب ترین و مشهور ترین رستوران های ساخته شده ای که در این برج قرار دادر هم می توانید برسید از آنجا در حین صرف غذا از چشم انداز بینظری که پیش روی خواهید داشت نیز استفاده نمایید.

Notre Dame de Paris کلیسای نوتردام پاریس

Notre Dame de Paris کلیسای نوتردام پاریس

یکی از مراکز مذهبی و تاریخی ساخته شده در شهر پاریس کشور فرانسه کلیسای نوتردام می باشد که در بین مسیحیان بسیار مقدس و قابل احترام می باشد و هر ساله مراسم های مذهبی بسیاری د انجا توسط کشیش ها و اسقف ها برگزار می گردد.
در ساخت این کلیسا از سبک معماری گوتیک الهام گرفته شده است و در طی سالیان متعدد بارها مورد استفاده قرار گرفته شده است و امروزه نیز تحت بازساری و تعمیرات بعد از اتش سوزی قرار دارد که در سال 1398برای این کلیسا رخ داده است.

Pantheon Temple معبد پانتئون

Pantheon Temple معبد پانتئون

این معبد در کشور فرانسه ساخته شده است و در بین مردم بومی و محلی این کشور و همچنین توریستها، مسافران و گردشگران محبوب و شناخته شده نیز می باشد.
تا قبل از انقلاب فرانسه این مجموعه بعنوان کلیسا مورد استفاده قرار میگرفته است و بعد از انقلاب در این کشور بعنوان محلی برای بع خاک سپردن چهرهای شناخته شده تبدیل گردیده است.
این بنا در زمان لویی پانزدهم ساخته شده و افرادی مشهوری نظیر ویکتور هوگو، ماری کوری و الکساندر دوما در این محل به خاک سپرده شده اند.
بسیاری از گردشگرانی که به کشور فرانسه سفر می کنند حتما در جین سفرشان از این بنای تاریخی و زیبا بازدید می کنند.

St. Chapelle Church کلیسای سنت شاپل

St. Chapelle Church کلیسای سنت شاپل

یکی دیگر از محبوب ترین بناهای تاریخی ومذهبی ساخته شده در کشور فرانسه کلیسای سنت شاپل می باشد که در میان مسیحیان ساکن در این کشور بسیار شناخته شده و مقدس می باشد.
این کلیسا ساخته شده در قرن چهاردهم میلادی بوده و به سبک معماری گوتیک می باشد که در فرانسه این سبک معماری در بسیاری از ساره های مهم تاریخی استافده شده است.
شیشه های رنگی، مجسمه های زیبا، نقاشی های منحصر به فرد و سنگ کاری های متفاوت این کلیسا را از دیگر مکان های مذهبی متمایز کرده است.

The Louvre Museum موزه لوور

The Louvre Museum موزه لوور

یکی از گنجینه های معروف و شناخته شده در کشور فرانسه می باشد که آثار هنری منحصر به فرد و خاصی در آنجا نگهداری می شوند.
در این موزه قسمت های مختلفی نظیر مصر باستان، یونان و روم باستان، تابلوهای نقاشیريال مجسمه ها تندیس های خاص و … و همچنین قسمتی برای هتنر اسلامی نیز برای بازدید وجود دارد.
ساختمان و نمای این مجموعه نیز بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و از یک هرم شیشه‌ای بسیار زیبا و بزرگ ساخته شده است که در هنگام شب و با روشن شدن چراغ های مخصوص به زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده می شود.

Museum of Fine Arts موزه هنرهای زیبا

Museum of Fine Arts موزه هنرهای زیبا

یکی دیگر از معروف ترین و شناخته شده ترین موزه هایی که در کشور فرانسه ساخته شده است کی باشد که هر ساله بازدید کنندگان بسیاری برای دیدن آثار موجود در آن در حین سفرشان به فرانسه به آنجا می روند.
آثار رنسانس فرانسوی و ایتالیایی، مجموعه های عتیقه و قرون وسطایی، مجسمه های زیبا، نقاشی های تاریخی و منحصر به فرد و … از جمله آثار هنرمندان معروفی هستند که در این موزه به نمایش گذاشته می شوند.

Palace of Versailles کاخ ورسای

Palace of Versailles کاخ ورسای

یکی از مجلل ترین و لوکس ترین مراکز دیدنی موجود و ساخته شده در کشور فرانسه کاخ ورسای می باشد.
در رابطه با این بنای تاریخی که دارای معماری و طبیعت و منظره ای چشم نواز می باشد به این نکته مهم هم می توان اشاره کرد که این کاخ محل زندگی سه تن از پادشاهان یعنی لویی چهاردهم، لویی پانزدهم و لودیی شانزدهم بوده است.
در این کاخ آپارتمان‌ها و سالن‌های متعددی وجود دارد که همگی دارای دکوراسیون بسیار زیبا و مجلل میباشند و همچنین دارای سقفی بلند و نقاشی های خاص و زیبایی نیز می باشند.
هر ساله تعداد بسیار بالایی از مردم و توریست ها در سفر خود به کشور فرانسه حتما از این کاخ نیز بازدید می کنند.

Palace of Garnier Opera کاخ اپرا گارنیر

Palace of Garnier Opera کاخ اپرا گارنیر

این کاخ نه به منظرو زندگی پادشاهان بلکه محلی برای اجراهای خاص و زیبا نمایش و موسیقی های منحصر به فرد می باشد که در کشور فرانسه و با معماری بسیار زیبایی ساخته شده است.
در قسمت ورودی این مجموعه هشت مجسمه قرار دارد که هر کدام بر اساس نشان خاصی در انجا می باشند که عبارتند از نماد های شعر، موسیقی، آیدل که نوعی موسیقی می باشد، رقص، درام و آهنگ.
سالن اصلی این مجموعه دارای گنجایش حدود دو هزار نفر در خود را دارا می باشد و هر ساله مراسم های مختلف و زیبایی در این مجموعه برگزار می گردند.

Luxembourg Garden Paris باغ لوکزامبورگ پاریس

Luxembourg Garden Paris باغ لوکزامبورگ پاریس

یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در کشور فرانسه و شهر پاریس باغ لوکزامبورگ می باشد که در قرن هفدهم میلادی ساخته شده است و امروزه به محلی برای استفاده و بازدید مردم تبدیل گردیده است.
این مجموعه دراای قسمت های بسیار زیبای میباشد که هر کدام دارای معماری خاص و منحصر به فرد و همچنین چشم نوازی می باشد ولی اصلی‌ رین شاخصه باغ لوکزامبورگ را می توان استخر یا حوض بسیار بزرگ آن دانست که قابل ذکر است استخری هشت‌ ضلعی می باشد که با یک چشمه آب پر می‌ گردد.

Tuileries Garden, Paris باغ تویلری پاریس

Tuileries Garden, Paris باغ تویلری پاریس

این باغ زیبا نیز در شهر پاریس کشور فرانسه ساخته شده است و دارای منظره و سازه های چشم نواز و زیبای بسیاری می باشد که مار دست هنرمندان خبره و ماهری می باشد.
پوشش گیاهی غنی، گل‌ های زیبا، مجسمه‌ های ظریف و حوضچه‌ های آب به عواملی تبدیل گردیده که این مجموعه را از دیگر جاها متمایز کرده و هر ساله بازدید کنندگان بسیاری را اعم از مردم ساکن در این شهر و کشور و همچنین توریست ها و گردشگران را به خود جلب می کند.
جشن‌های تویلری و جادوی کریسمس رویداد های مهم کشور فرانسه می باشند که در این مجموعه برگزار می شوند و افرادی بسیاری در آن شرکت می کنند.

Concorde Square in Paris میدان کنکورد پاریس

Concorde Square in Paris میدان کنکورد پاریس

یکی از معروف ترین میدان های پاریس، میدان کنکورد می باشد که محبوبیت خود را از زمان انقلاب فرانسه به بعد پیدا کرده است و مکانی است که بسیاری از گردشگران در سفر خود از آنجا بازدید می کنند و عکس های یادگاری بسیار زیبایی را نیز می گیرند.
در اطراف این میدان بناهای بسیار زیبای دیگری نیز در کنار مغازه ها و فروشگاه های متنوع برای استفاده مردم وجود دارند.

پاساژ های ارزان قیمت فرانسه

Forum des Halles مرکز خرید فوروم دس هالس

Forum des Halles مرکز خرید فوروم دس هالس

مرکز خرید زیرزمینی زیبایی است که طی سال های اخیر در کشور فرانسه ساخته شده است و دارای مشتریان مختص به خود در بیم مردم بومی و محلی و همچنین گردشگران و توریست ها نیز دارا می باشد.
پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، زیور آلات، محصولات چرمی، محصولات بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، وسایل اکترونیکی، کیف، کفش، وسایل تزیینی و دکوری، عینک و … از جمله محصولاتی محسوب می شوند که در فروشگاه های این مرکز خرید به مشتریان ارائه میشوند.
از دیگر امکاناتی که با رفتن یه این مرکز خرید می توانید از آنها بهره مند شوید رستوران، کافی شاپ و فود کورت می باشد.

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

یکی از مراکز خرید شناخته شده ساخته شده در کشور فرانسه می باشد که با نمای شیشه ای خود نظر و توجه بسیاری از مردم و مشتریان را به خود جلب می کند.
در این مرکز خرید فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، زیور الات، انواع جواهرات، اسباب بازی، محصولات بهداشتی و آرایشی، وسایل الکترونیکی و … می باشند که تمامی آنها از برند های مشهور و شناخته دشه بین المللیو فرانسوی می باشند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند در این مجموعه از سالن بازی، فود کورت، رستوران و کافی شاپ نیز استفاده کنند.

راه های خرید ارزان قیمت در فرانسه

از فرانسه چی بخریم ؟

France Magnet مگنت فرانسه

France Magnet مگنت فرانسه

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور فرانسه به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

French perfumes عطر های فرانسوی

French perfumes عطر های فرانسوی

کشور فرانسه بواسطه عطر های خوش بو و متنوعی که دارد در جهان معروف و شناخته شده می باشد و همچنین می تواند بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای یادگاری و سوغات از این کشرو باشد که جای کمی را نیز در چمدان به خود اختصاص می دهد.
در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های عطر فروشی و همچنین محصولات بهداشتی و آرایشی می توانید از این عطر ها که در انواع بسته بندی ها و رایحه ها می باشند را تهیه نمایید.

هزینه خرید سوغات در فرانسه

خوشمزه ترین غذا های فرانسه

Steak-frites استیک فریتس

Steak-frites استیک فریتس

یکی از محبوب ترین غذاهایی است که در تمامی دنیا انرا درست می کنند اما استیکی که در فرانسه تهیه و درست می شود دارای طعمی خاص و فوق العاده خوشمزه می باشد.
این غذا در فرانسه طرفداران بسیاری دارد و وبه صورت نیمه پخته و کامل پخته شده که بسته به نوع ذائقه هر فرد دارد دزست شده و در کنار سیب زمینی های سرخ و ترد شده سرو می شوند.

Moules Frite صدف یا مول فریت

Moules Frite صدف یا مول فریت

این غذا می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی باشد که علاقه مند به غذاهای دریایی می باشند.
این غذا از صدف مزه دار شده با سیر، موسیر، جعفری و کمی خامه و کره و پخته همراه با سیب زمینی سرخ شده تهیه می شود و بسیار خوشمزه می باشد.
این غذا بعد از پخته شدن در کنار نان های تازه درست شده و همچنین تکه ای لیموترش تازه سرو می شوند.

خوراکی های سنتی فرانسه

رستوران هایی که در سفر به فرانسه حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Jules Verne Restaurant رستوران جولز ورن

Jules Verne Restaurant رستوران جولز ورن

رستورانی محبوب ساخته شده بر فراز برج ایفیل فرانسه می باشد که دارای طرفداران بسیاری در میان مردم بومی و محلی و همچنین توریست ها و گردشگران می باشد.
این رستوران در طبقه دوم این برج زیبا و تاریخی که نمادی از کشور فرانسه می باشد ساخته شده است و ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه بین المللی و سنتی فرانسوی می باشد.
با رفتن به این رستوران همچنین می توانید شاهد نمایی زیبا ، منحصر به فرد و چشم نوازی باشید.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرند به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.

Virtus Restaurant رستوران ویرتوس

Virtus Restaurant رستوران ویرتوس

یکی دیگر از رستوران هایی است که در کشور فرانسه ساخته شده است و توسط زوجی ژاپنی و آرژانتینی اداره می شود.
در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه سنتی فرانسوی و بین المللی برای ارائه به مشتریان طبخ می شوند که با بهترین کیفیت ها ارائه می شوند.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرند به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در فرانسه

خخخخخخخخخخخخخخخ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا