برزیل

مکان های دیدنی ریودوژانیرو برزیل

در متن زیر بهترین مکان های دیدنی ریودوژانیرو برزیل برای شما آمده است .

البته این تمام مراکز دیدنی ریودوژانیرو نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما مراکز دیدنی جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به ریودوژانیرو سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

استادیوم مارکانا Maracanã

مکان های دیدنی ریودوژانیرو برزیل
استادیوم ماراکانا ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی از محبوب ترین مراکز دیدنی در شهر ریودوژانیرو این استادیوم می باشد که مهمترین بازی های باشگاه های ریو شامل فلامینگو، فلومینس، بوتافوگو و واسکوداگاما در این مجموعه برگزار می گردد.

این مجموعه همچنین هر ساله میزبان و برگزار کننده جشنها و فستیوال های بسیاری می باشد که یکی از دلایا محبوبیت این استادویم و جذب توریست ها به آنجا گردیده است.

این مجموعه بعنوان بزرگترین استادیوم ساخته شده در برزیل شناخته شده می باشد و قابل ذکر است که آخرید بار در بین سال های 2010 تا 2013 مورد بازسازی قرار گرفته است.

باغ گیاه شناسی جاردیم Jardim Botânico

مکان های تاریخی شهر ریودوژانیرو
باغ گیاه شناسی جاردیم – قاره پیما

یکی از زیبا ترین و مجلل ترین باغ های گیاه شناسی ساخته شده می باشد که دارای پارک و آزمایشگاه علمی جداگانه می باشد.

باغ گیاه شناسی جاردیم با دارا بودن بیشتر از هشت هزار گونه گیاهی بعنوان یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جهان شناخته شده می باشد.

سرخس، جنگل بامبوهای عظیم، ارکیده، کاکتوس های زیبا، درختان سرسبز و … برخی از مهمترین گونه های گیاهی در این باغ محسوب می شوند.

یکی از پر طرفدار ترین قسمت های ساخته شده در این مجموعه باغی است که در دو طرف آن حدود دویست نخل  با قدمت 300 سال مسیر پیاده روی زیبایی را تشکیل داده اند که با رفتن به انجا انگار به قسمتی از بهشت سر زده اید.

جشنواره ریو Carnival in Rio de Janeiro

جشنواره های توریستی ریو برزیل
جشنواره ریو – قاره پیما

یکی از محبوب ترین فستیوال های جهان می باشد که هرساله در کشور برزیل و شهر ریودوژانیرو برگزار می گردد و به همین دلیل بنام جشواره ریو شناخته شده می باشد.

به همین واسطه این شهر هر ساله میزبان توریست هایبسیاری است که از سراسر جهان برای دیدن این مراسم باشکوه به ریودوزانیرو سفر می کنند تا در کنار خیابان های به دیدن آن بپردازند و یا حتی در آن شرکت کنند.

در این جشنواره انواع سازه های بزرگ را بدر کنار موزیک و رقص و پایکوبی می توانید شاهد بوده و لحظات خاص و به یاد ماندی را بریا خود رقم بزنید و همچنین عکس های یادگاری بسیار زیبایی را نیز می توانید با حضورتان در این فستیوال بگیرید و به یادگار نزد خود نگه دارید.

مسیح نجات دهنده برزیل Christ the Redeemer 

جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو
مسیح نجات دهنده برزیل – قاره پیما

مجسمه مسیح نجات دهنده یکی از مشهور ترین مجسمه های کشور برزیل بوده و همچنین بعنوان نماد اصلی این کشور نیز در دنیا شناخته شده می باشد و میتوان به این نکته اشاره کرد که این اثر جزو 5 مجسمه بزرگ ومعروف در دنیا نیز محسوب می گردد.

این مجسمه دارای 40 متر ارتفاع و 640 تن وزن می باشد و در ارتفاع 700 متری از نوک کوه کورکووادو قرار گرفته است.

این مجسمه همانطور که از نامش می بینید مجسمه مسیح می باشد که با دستان باز که نشانگر پذیرش تمامی آدمها در آغوش خود می باشد.

تمامی گردشگرانی که به برزیل سفر می کنند بدون استثنا از این مجسمه و نماد کشور برزیل بازدید می نمایند.

در زمان های گذشته گردشگران برای بازدید از این مجسمه می بایست از پله ها استفاده می کردند اما در حال حاضر آسانسور ها و پله های برقی مخصوصی برای راحتی گردشگران در این مکان ساخته شده است و در دسترس بازدید کنندگان قرار می گیرند.

اسکندریا سلارون برزیل Escadaria Selarón 

بهترین جاهای دیدنی ریودوژانیرو
اسکندریا سلارون ریو – قاره پیما

سلارون فردی بوده است که در طی سال ها به مرمت و بازسازی محله ها و بنا های مخروبه در برزیل می پرداخته است.

او در نزدیکی منزل خود  پله هایی را شروع به بازسازی کرد که به علت رنگهای مختلف و گوناگونی که در آنها استفاده می کرد توسط همسایگانش مورد تمسخر قرار می گرفت.

اما بعد از گذشت مدتی و با اتمام کار خود این مکان به یکی از مناطق گردشگری در کشور برزیل تبدیل گردید و همچنین دارای طرفداران بسیاری نیز گشت و توریست های بسیاری در سفر خود به برزیل و شهر ریودوژانیرو به این محله و منطقه حتماگ سر می زنند.

کوه سوگرلوف Sugar Loaf Mountain

قیمت ورود به جاهای دیدنی ریودوژانیرو
کوه سوگرلوف – قاره پیما

یکی از محبوب ترین مراکز دیدنی در برزیل و شهر ریودوژانیرو این کوه می باشد که با رفتن به آنجا و استفاده از بله کابینش می توانید به دنیایی جادویی و سحر آمیز بروید.

این جاذبه گردشگری زیبا و حیرت انگیز  با داشتن چشم اندازی طبیعی، تاریخی و توریستی، نقطه  مهمی از شهر ریو محسوب می شود که هر ساله بازدید کنندگان بسیاری را از کشور برزیل و همچنین سراسر جهان به خود جلب می کند.

تراموایی برقی در این کوه برای استنفاده مردم ساخته شده است که بعنوان اولین تراموای کشور برزیل و سومین در سطح جهان شناخته شده می باشد.

پارکو لاگه برزیل Parque Lage 

عکس جاهای دیدنی ریو
پارکو لاگه ریودوژانیرو – قاره پیما

یک پارک عمومی در کشور برزیل و شهر ریودوژانیرو می باشد که با معماری و ساختار چشم نواز خود گردشگران و بازدید کنندگان بسیاری را به خود جلب می کند.

این مکان قبلا محل سکونت انریکه لاج صنعتگر معروف بوده اما با گذشت زمان تبدیل به مکانی عمومی برای تفریح و گردش مردم گردید.

در دهه 1960 این زمین به یک پارک عمومی تبدیل شد و مسیرهای پیاده روی را از طریق جنگل نیمه گرمسیری پیش گرفت. که همین امر بر زیبایی آن افزوده و طبیعت چشم نواز آن گردشگران بسیاری را برای بزدید به خود جلب می کند.

پارک ملی تیجوکا Tijuca National Park

پارک ها و مناظر دیدنی ریودوژانیرو
پارک ملی تیجوکا – قاره پیما

یکی از جنگل ها و پراک های عظیم و بزرگ واقع شده در برزیل می باشد که از قلب شهر ریو تا نواحی از شهر امتداد دارد.

تنوع زیستی، طبیعت سرسبز، زیبا و چشم نواز و به خصوص آرامش آن به یکی از مهمترین دلایلی تبدیل گردیده که توریست ها و گردشگران بسیاری در طول سفر خود به کشور برزیل و شهر ریودوژانیرو به این پارک ملی سر بزنند.

این جنگل و پارک عظیم دارای کوه ها و قلعه هایی عظیم می باشد که مناسب برای افرادی است که علاقه مند به کوهنوردی می باشند.

این پارک همچنین دارای حدود 30 آبشار می  باشد که از مهمترین آنها می توان به کاچویرو دو هورتو اشاره کرد که بعنوان بلندترین آبشار این منطقه و محدوده شناخته شده میباشد.

ساعات بازدید از این پارک ملی از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظعر می باشد و قبل از تاریکی هوا امکان بازدید از این مجموعه حیرت انگیز به پایان میرسد.

جزیره  پاکوئتا Ilha de Paqueta

زیبایی های ریودوژانیرو
جزیره  پاکوئتا – قاره پیما

این جزیره بعنوان یکی از آرامبخش ترین و دنج ترین مراکز توریستی و گردشگری در برزیل شناخته شده می باشد.

اگر دوست دارید به مکانی به دور از شلوغی و هیاهو بروید این جزیره می توانید گزینه مناسیبی برای انتخاب باشد زیرا تردد اتومبیل در این جزیره ممنوع می باشد و برای رفت و آمد در انجا یا از کالسکه های مخصوص و یا از دوچرخه استفاده می کنند که از ایجاد آلودگی و شلوغی جلوگیری گردد.

این جزیره دراای ریشه های فرهنگی و تاریخی بسیاری می باشد  و طبیعت سرسبز و زیبا با مناظر چشم نواز از دیگر دلایل انتخای توریست ها برای گذراندن چندین روز در این جزیره می باشد.

کلیسای جامع سنت سباستین St. Sebastian Cathedral

مکان های دیددنی و جاذبه های گردشگری قدیمی ریو
کلیسای جامع سنت سباستین – قاره پیما

یکی از محبوب ترین اماکن مذهبی ساخته شده در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل می باشد که سازنده آن برای ساختشبا الهام گرفتن از اهرام مخروطی شکل مایاها، شکل مخروطی این کلیسا را با سبک معماری مدرن و پنجره هایی با نقوش و طرح های زیبا و رنگارنگ طراحی کرده است.

این کلیسا دارای 75 متر ارتفاه می باشد و با ورود به آن که حدود هشت هزار متر مربع را در بر میگیرد می توانید از انواع نقاشی ها، مجسمه ها و طراحی زیبا و چشم نواز آن دیدن کرده و همچنین به راز و نیاز بپردازید.

بسیاری از گردشگران که علاقه مند به تاریخ، فرهنگ و اماکن مذهبی هستند در سفر خود به کشور برزیل و مخصوصا” شهر ریودوژانیرو از این کلیسای زیبا با معماری حیرت انگیزش بازدید می نمایند.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اخذ ویزای برزیل با ارزانترین قیمت در قاره پیما :

راه های سفر به برزیل از ایران

ایرانیان عزیز برای سفر به نیاز به دریافت ویزای برزیل  دارند .

ایرانیان عزیز می بایستی قل از سفر به برزیل ویزای این کشور را دریافت نمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید واریز صفحه ویزای برزیل سایت قاره پیما شوید .

ویزای برزیل

پرواز به برزیل

در حال حاضر امکان پرواز از تهران – شیراز – مشهد – اصفهان – تبریز و … به برزیل وجود دارد برای خرید اینترنتی پروازهای برزیل وارد لینک زیر بشوید .

بلیط برزیل

بلیط ریودوژانیرو

بلیط سائوپائولو

تورهای برزیل

جهت آگاهی از تورهای برزیل قاره پیما با شماره های ما در تماس باشید .

تورهای ارزان قیمت برزیل

رزرو هتل در برزیل

برای رزرو هتل در تمام شهر های برزیل وارد لینک زیر شوید اطلاعات کلی در راهنمای سفر به برزیل قاره پیما

بهترین هتل های برزیل

رزرو هتل در ریودوژانیرو

رزرو هتل در سائوپائولو

رستوران هایی که در سفر به برزیل حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

رستوران گولا گولا ریودوژانیرو gula gula restaurante rio de janeiro

هزینه غذا خوردن در رستوران های ریودوژانیرو
رستوران گولا گولا ریودوژانیرو – قاره پیما

رستوران گولا گولا در شهر ریودوژانیر و در ساختمان بازسازی شده لاگون واقع شده است.

این رستوران دارای فضایی آرام و دنج می باشد و تمامی غذاهای ان بسیار پر طرفدار می باشد.

قابل ذکر است مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاهای این رستوران به صورت روزانه و ارگانیک تهیه می شود.

ریو سناریوم Rio Scenarium

منو رستوران های ریو
ریو سناریوم – قاره پیما

یکی از زیباترین و محبوب ترین رستوران های ساخته شده درشهر ریودوژانیرو کشور برزیل می باشد که با دکوراسیون  وطراحی به سبک قدیمی خود مخصوص در شب ها مشتریان زیادی را به خود جلب می کند.

در این رستوران اکثر میز، صندلی و حتی پله ها از جنس چوب می باشند و عکسهای بسیاری با قاب های قدیمی بر روی دیوار نصب گردیده اند.

در اینجا نوازندگان محلی به اجرای موسیقی زنده می‌ پردازند و در همان حین مشتریان می توانند از منوی غذایی رستوران به دلخواه و بسته به نوع ذائقه خود سفارش غذا بدهند.

رستوران های سنتی ریودوژانیرو

پاساژ های ارزان قیمت برزیل 

شاپینگ لیبلون ریودوژانیرو shopping leblon rio de janeiro

ارزانترین مال های ریودوژانیرو
شاپینگ لیبلون ریودوژانیرو – قاره پیما

یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید ساخته شده با قیمت های متوسط رو با بالا و برخی فروشگاهها گران قیمت در شهرریودوژانیرو کشور برزیل می باشد.

از برترین برند های مشهور و شناخته شده بین المللی فروشگاه هایی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کرده و از آنها خرید های خود را انجام دهید.

همانند بسیاری دیگر از مراکز خرید ساخته شده در ریودوژانیرو در این مجموعه نیز اجناسی نظیر پوشاک، کیف، کفش، عطریجات، انواع خوراکی ها، محصولات بهدشانی، زیور آلات، محصولات ورزشیريال وسایل دکوری و تزیینی و … برای خرید مشتریان ارائه می گردد.

علاوه بر خرید می توانید در این مرکز خرید از سینما، رستوران و کافی شاپ آن نیز استفاده نمایید.

مرکز خرید ویلیج مال ریودوژانیرو Shopping Village Mall rio de janeiro

پاساژ های معروف ریودوژانیرو
مرکز خرید ویلیج مال ریودوژانیرو – قاره پیما

این مرکز خرید در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل واقع شده است و بسیار طراحی منحصر به فرد و مدرنی را دارا می باشد که از همان قسمت ورودی این مجموعه می توانید متوجه این موضوع شوید.

برند های مطرح و شناخته شده بین المللی و حتی داخلی کشور برزیل در این مرکز خرید دارای فروشگاه هایی برای ارائه محصولاتشان به مشتریان می  باشند.

اجناسی که در این فروشگاه ها ارائه میشوند شامل پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، وسایل دکوری و تزیینی، محصولات بهداشتی، وسایل ورزشی و …. می باشند.

علاوه بر خرید در این مرکز خرید مشتریان می توانند از رستوران ها، مافی شاپ ها، پارکینگ، سالن بازی کودکان نیز استفاده نمایند.

بازارهای سنتی ریودوژانیرو

از برزیل چی بخریم ؟

پائو د مل Pão de Mel

سوغات خوراکی از برزیل
پائو د مل – قاره پیما

یکی از محبوب ترین شیرنی های درست شده در کشور برزیل این شیرینی های عسلی هستند که طعمی خاص و لذیذ دارند و در کنار قهوه برزیلی خوردن آنها بسیار می چشبند.

خوبی این شیرینی ها این است که دراای بسته بندی خوبی میباشد و خود شیریین ها مقاوم هستند و در جا به جابب عسل خوشمزه داخل آنها بیرون نمی زند.

مگنت برزیلی Brazilian magnet

بهترین جا برای خرید سوغاتی در برزیل کجاست
مگنت برزیلی – قاره پیما

یکی دیگر از بهرترین گزینه هایی که بعنوان یادگاری و سوغات می توانید به همراه خود داشته باشید که جای کمی را در حمل و نقل میگیرند مگنت های این کشور می باشد.

این مگنت ها دارای آهن ربا های کوچکی هستند که بوسیله آنها به صفحاتی که آهن ربا را جذب می کنند می چسبند.

این مگنت ها می توانند بر اساس مکان های که می روید با بر اساس نماد های اصلی تاریخی و فرهنگی این کشور ساخته شده باشند که از هر کدام که مایل بودین می توانید خریدهای خود را انجام دهید.

قیمت سوغات در برزیل

خوشمزه ترین غذا های برزیل

باکالو Bacalhao

غذاهای خیابانی در برزیل
باکالو – قاره پیما

غذایی لذیذ و خوشمزه طبخ شده در کشور برزیل می باشد که بوسیله ماهی کاد نمک سود شده تشکیل یافته است و طرفدارن بسیاری را نیز دارا می باشد.

این ماهی های کاد نمک سود شده در کشور برزیل معمولا در کنار زیتون، پیاز، سیب زمینی، لیو ترش ، گوجه و نان تازه سرو می گردد.

واتاپا Vatapa

غذاهای سنتی برزیل
واتاپا – قاره پیما

واتاپا نوعی خوراک پخته شده در کشور برزیل می باشد که بسیار غلیط و پر از مواد غذایی می باشد و  از ترکیب نان، میگو، مغزیجات آسیاب شده، شیر نارگیل و سبزیجات تهیه می شود.

اگر مایل به خوردن و امتحان کردن این غذا بودین در بسیاری از رستوران های ایمپن کشور واتاپا را می توانید در منوی غذایی انها پیدا نمایید ک هقابل ذکر است برخی این غذا را به همراه نان و برخی دیگر آنرا به همراه برنج برای مشتریان سرو می کنند.

غذاهای خیابانی در برزیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا