Ireland

هزینه سفر به ایرلند

تمامی مسافران در حین سفر خود به کشور ایرلند ملزم به پرداخت هزینه هایی در مدت زمان اقامتشان در آنجا می باشند که در ادامه این متن به برخی از مهمترین هزینه هایی که توریست ها و گردشگران در حین سفرشان به ایرلند با آنها روبرو خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

واحد پول ایرلند چیست؟

در ابتدای این متن به این نکته اشاره خواهیم کرد که واحد پولی در این کشور مورد استفاده قرار میگیرد چیست.
واحد رسمی پول مورد استفاده در انجام تمامی هزینه ها و معملات در این کشور یورو می باشد.
این واحد پولی در این کشور به دو نوع اسکناس و سکه مورد استفاده قرار میگیرد.
اسکناس های مورد استفاده در این کشور به صورت های 5،10،20،100،200،500 و سکه های مورد استفاده در این کشور در انواع 1،2،5،10،20،50 یورویی می باشد.

تمامی مسافران و گردشگرانی که سفر به کشور ایرلند را انتخاب می نمایند باید به این نکته توجه نمایید که در حین سفرشان مسلتزم پرداخت هزینه هایی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

هزینه رزور هتل و اقامت در ایرلند

برای اقامت در ایرلند گزینه های متفاوتی پیش روی مسافران قرار میگیرند که بر اساس میزان بودجه و توانایی پرداخت می توانید هریک را که مایل بودین را انتخاب نمایید.
برای اقامت در هتل های این کشور نیز بسته به نوع ستاره هتل و میزان خدمات و محل واقع شدن آنها هزینه های متغییر می باشند که در ادامه به قیمت هایی حدودی اقامت به ازای هر شب این هتل ها اشاره خواهیم کرد.
برای اقامت گزینه های متفاوتی در ایرلند وجود دارد.
برای اقامت در هاستل به ازای هر شب می بایست حدود 20 الی 30 یورو هزینه نمایید.
برای اقامت در هتل های نیز هزینه های متفاوتی وجود دارد که بسته به ستاره هتل و محل احداث آن متغییر می باشند و حدودا برای اقامت در هتل می بایست به ازای هر شب اقامت حدود 200 الی 500 یورو و حتی بالاتر هزینه نمایید.

هزینه خورد و خوراک در ایرلند

برای خورد و خوراک در ایرلند بسته به نوع بودجه هر فرد گزینه های متفاوتی وجود دارند که از هریک از آنها می توانید استفاده نمایید.
برای خورد و خوراک خود نیز می توانید کافه ها و رستوران های متفاوتی بر اساس بودجه خود انتخاب نمایید.
اگر بخواهید در ایرلند صبحانه میل نمایید به ازای هر وعده حدودا 12 الی 17 یورو باید هزینه نمایید.
برای صرف ناهار اقتصادی به ازای هر وعده می بایست حدود 15 الی 30 یورو هزینه نمایید.
برای صرف شام اقتصادی نیز به ازای هر وعده غذایی می بایست حدود 20 الی 35 یورو هزینه نمایید.

هزینه حمل و نقل در کشور ایرلند

در حین سفر در کشور ایرلند برای حمل و نقل می توانید از گزینه های متفاوت بسیاری بسته به نوع بودجه خود استفاده نمایید.
برای حمل و نقل نیز در این کشور گزینه های مختلفی وجود دارند.
برای استفاده از اتوبوس در ایرلند برای بلیط منطقه ای حدودا باید 2 الی 5 یورو باید پرداخت نمایید، برای بلیط تا مرکز شهر نیز 2 الی 4 یورو باید هزینه نمایید و برای بلیط 5 الی 7 روزه باید 40 الی 45 یورو هزینه نمایید.

هزینه تفریح و ورودی های هریک از آنها در ایرلند

در این کشور مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری متعددی بری بازدید وجود دارند که با دارا بودن هر میزان بودجه ای می توانید از این بناهای تاریخی و زیبا و چشم نواز با معماری های منحصر به فرد و بسیار زیبا بازدید نمایید و از حضور یافتن خود در هر یک از آنها نهایت لذت را ببرید.

هزینه موبایل در ایرلند

یکی از بهترین پیشنهادات برای مسافران ایرانی برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالای رومینگ بین المللی استفاده از سیم کارت های اپراطورهای معتبر در ایرلند می باشد.
مسافران به محض ورود به فرودگاه بین المللی کشور ایرلند از طریق بادجه های مخصوص اپراطور ها می توانند سیم کارت مد نظرشان را تهیه کرده و استفاده نمایند.
اگر هم ابتدا مایل هستید در هتل اقامت داشته باشید هم می توانید پس از آن با مراجعه به دفاتر اپراطور های معتبر ایرلند اقدام به تهیه سیم کارت خود نمایید.

مکان های دیدنی و توریستی ایرلند

Trinity College Library کتابخانه کالج ترینیتی ایرلند

Trinity College Library کتابخانه کالج ترینیتی ایرلند

کتابخانه کالج ترینیتی بعنوان بزرگترین کتابخانه کشور ایرلند شناخته شده می باشد.
این کتابخانه همزمان با تاسیس دانشگاه در سال 1592 ساخته شده و دارای ۶ میلیون نسخه کتاب، ژورنال، روزنامه، مجله و نقشه نسخه چاپی و خطی می ‌باشد.
این کتابخانه زیبا و منحصر به فرد در کنار پارک ققنوس، کلیسای جامع سنت پاتریک و مرکز تفریحات گینس واقع شده است.

National Archaeological Museum of Ireland موزه ملی باستان شناسی ایرلند

National Archaeological Museum of Ireland موزه ملی باستان شناسی ایرلند

یکی از بهترین مراکز موجود در کشور ایرلند برای آشنایی با هنرهای موجود در کشور ایرلند می باشد.
هنر سلتیک بعنوان یکی از محبوب ترین انواه در این ضمینه می باشد که آثار بسیاری را از ان می توانید با رفتن به این موزه ببینید.
برای وارد شدن به این موزه حتما باید ابتدا ورودی اولیه را پرداخت کرده و سپس اجازه داشته باشید داخل موزه بروید.

فیلم مکان های دیدنی در ایرلند

پاساژ های ارزان قیمت ایرلند

Jervis Shopping Centre مرکز خرید جرویس

Jervis Shopping Centre مرکز خرید جرویس

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ ساخته شده در کشور ایرلند می باشند که فعالیت خود را از سال 1996 میلادی آغاز کرده است.
پوشاک، کیف، کفش، محصولات بهداشتی و آرایشی، زیور آلات، انواع خوراکی ها، وسایل الکترونیکی، ساعت، گل های تزیینی، وسایل دکوری و … از جمله محصولاتی هستند که در فروشگاه های این مرکز خرید از برند های مطرح بین المللی و همچنین برند های داخلی به فروش می رسند.
علاوه بر خرید در این مجموعه می توانید از رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و … نیز استفاده نمایید.

Dun Laoghaire Shopping Center مرکز خرید دون لائوقیر

Dun Laoghaire Shopping Center مرکز خرید دون لائوقیر

ساختمان این مرکز خرید قدیمی می باشد اما در میان مردم این کشور و همچنین توریست ها و گردشگرانی که به آنجا سفر می کنند بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد.
در این مجموعه فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کفش، کیف، زیور الات، محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات ورزشی، انواع خوراکی ها، وسایل تزیینی و دکوری و … از مشهور ترین و شناخته شده ترین برند های ایرلندی و جهانی می باشد.
علاوه بر خرید در این مجموعه همچنین می توانید از رستوران، کافی شاپ نیز استفاده نمایید.

راه های خرید ارزان قیمت در ایرلند

از ایرلند چی بخریم ؟

Tweed پارچه تویید

Tweed پارچه تویید

نوعی از پارچه مورد استفاده در ایرلند برای دوخت انواع پوشاک می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد و سالیان بسیاری می توانید از آنها استفاده نمایید.
از این نوع پارچه در دوخت انواع پوشاک نظیر شلوار، کلاه، کت و … مورد استفاده قرار میگیرد که می توانید از هر مدلی و نوعی که می خواهید تهیه نمایید.

butlers chocolate شکلات های بالترز

butlers chocolate شکلات های بالترز

شکلات بعنوان خوارکی در جهان شناخته شده می باشد که بسیار خوشمزه بوده و دارای طرفداران بسیاری در تمامی رده های سنی می باشد که کشور ایرلند نیز در این ضمینه بسیار موفق بوده و یکی از شناخته شده ترین برندهایی که در این ضمینه در کشور ایرلند فعالیت دارد بالترز می باشد.
این شکلات ها در انواع طعم ها و بسته بندی ها در مغازه های شیرینی فروشی و فروشگاه ها ارائه می شوند که از هر مدلی که بخواهید می توانید خرید کرده و با خود به همراهتان ببیرید و نوش جان نمایید.

هزینه خرید سوغات در ایرلند

خوشمزه ترین غذا های ایرلند

Fish supper فیش ساپر

Fish supper فیش ساپر

این غذا و طرز تهیه آن شباهت بسیاری به فیش اند چیپش انگلیسی ها دارد و در واقع بواسطه نزدیکی ایرلند به انگلیس این غذا در این کشور نیز به خوبی و به صورت حرفه ای طبخ می شود.
در بسیاری از رستوران های این کشور و دکه های کنار خیابان می توانید این غذای خوشمزه و لذیذ را سفارش داده و نوش جان نمایید که در کنار سس های مخصوص و سیب زمینی سرخ کرده که جزوی از مواد غذایی محبوب و مورد علاقه در این کشور محسوب می شود سرو می گردد.

Soda bread نان سودا

Soda bread نان سودا

نوعی نان می باشد که در این کشور درست شده و دارای طرفداران بسیاری می باشد و هم در رستورانها، مغازه ها مخصوص نان به فروش می رسند و هم در منازل مردم این کشور درست می شوند.
این نان با بسیاری از غذاها و همچنین به صورت ذائقه الی همراه با عسل، کره، انواع مرباهای شیرین برای صبحانه، دسر و غذا استفاده می شوند.

خوراکی های سنتی ایرلند

رستوران هایی که در سفر به ایرلند حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Seamus McDaniels رستوران سیاموس مک دانیلز

Seamus McDaniels رستوران سیاموس مک دانیلز

این رستوران دارای محیطی کوچک اما آرام و دلنشین برای استفاده می باشد و انواع غذاهای ایرلندی و بین الملی نظیر همبرگر که بسیار لذیذ میباشد در آنجا با بهترین کیفیت ها طبخ شده و برای مشتری هایشان سرو می گردد.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای رستوران به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

Altoon رستوران آلتون

Altoon رستوران آلتون

یکی از رستوران ها و فست فود فروشی های معتبر و شناخته شده در کشور ایرلند میباشد.
این رستوران دارای محیطی کوچک اما در منطقه ای آرام می باشد و غذهای بسیار خوشمزه و لذیذی را به مشتریانش ارائه می دهد.
همبرگر، انواع کباب و جوجه کباب، دونرکباب و ساندویچ از محبوب ترین و پر سفارش تریان غذاهای این رستوران محسوب می شوند که با بهترین کیفیت ها به مشرتیان ارائه می شوند.
در این رستوران و فست فود فروشی تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهایشان به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در ایرلند

یسریبریب

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا