Ireland

بهترین زمان سفر به ایرلند

بهترین زمان سفر به ایرلند از لحاظ آب و هوایی

در تمامی فصول سال امکان سفر به ایرلند، این کشور زیبا و گردشگر پذیر برای تمامی مسافران و توریست ها وجود دارد.
تابستان فصلی پرگردشگر و شلوغ در ایرلند می باشد که آب و هوای گرم و مطلوبی را به همراه دارد و همچنین یکی از گرانترین زمان ها برای سفر به این کشور نیز محسوب می گردد.
اگر قصد سفر به کشور ایرلند در زمستان را دارید باید گرمترین لباس های خود را به همراه داشته باشید زیرا آب و هوا در این فصل بسیار سرد می باشد.
بهترین فصول برای سفر به این کشور را می توان پاییز و بهار دانست.
چون در این فصول آب و هوا معتدل تر و جمعیت متعادل گردگران باعث می شود راحت تر بتوانید از تمامی نقاط این کشور زیبا دیدن کرده و لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به کشور ایرلند برای لذت بردن از تفریحات

در تمامی فصول سال امکان سفر به کشور ایرلند و لذت بردن از تفریحات موجود در آن برای تمامی مسافران و گردگشران امکان پذیر می باشد و می توانید با حضور خود در ایرلند لحظات خوش و به یاد ماندنی را رقم بزنید.
تابستان بواسطه آب و هوای مطلوب و کمی گرمی که دارد می تواند بهترین زمان برای استفاده از تفریحات دریایی و آبی نظیر پارک های آب و استخر ها محسوب گردد.
پاییز و بهار نیز می تواند بهترین زمان برای سفر به ایرلند برای لذت بردن و استفاده از تفریحات مختص به این بازه زمانی از سال برای گردشگران و توریست ها محسوب گردد.
زمستان فصلی است که به علت سرمایی که دارد گردشگران کمتری به کشور ایرلند سفر می کنند، اما می تواند برای مسافرانی که علاقه مند به استفاده از تفریحات مخصوص زمستانی قابل دسترس در ایرلند مطلوب باشد.

بهترین زمان برای رفتن به کشور ایرلند از نظر ارزان بودن قیمت

در کشور ایرلند همانند بسیار دیگر از کشور ها قیمت هتل ها، مراکز اقامتی، تور ها و … در برخی بازه های زمانی از سال بالاتر از دیگر فصول بوده و زمان هایی نیز می باشد که قیمت ها پایین تر از دیگر فصول سال می باشد.
تابستان بواسطه آب و هوایی که دارد و گرمای آن و امکان استفاده بیشتر از تفریحات تابستانی و بعنوان فصل پرتردد گردشگری شناخته شده می باشد و قیمت ها نیز بواسطه آن بالاتر از دیگر بازه های زمانی سال می باشد.
زمستان نیز فصلی نسبتا” سرد در کشور ایرلند محسوب می گردد و اگر مایل به سفر در این بازه زمانی از سال به کشور زیبا و گردشگر پذیر ایرلند می باشد، می توان اشاره کرد که در این زمان مسافران کمی به علت آب و هوای موجود به کره جنوبی سفر می کنند و قیمت ها در این زمان اعم از تور، بلیط، مراکز دیدنی و …. ارزان تر از دیگر بازه های زمانی سال برای سفر می باشد.

زمان برگزاری جشن ها و فستیوال ها در کشور ایرلند

فستیوال ها، جشن ها و اعیاد بسیاری در طول سال در کشور ایرلند برگزار می گردد که به یکی از عواملی تبدیل گردیده که مسافران بسیاری را برای سفر به این کشور جلب می کند.
در طول گذر زمان در ایرلند اعیاد و جشن های بسیار و متعددی برگزار گردیده اند و مردم این کشور در این جشن ها به شادی و پایکوبی پرداخته اند.

Christian New Year سال نو میلادی

Christian New Year سال نو میلادی

یکی از پرطرفدارترین جشن هایی که در تمامی دنیا برگزار می گردد و در کشور ایرلند نیز هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردد وقابل ذکر است این جشن هم در میان مردم بومی و محلی و هم در میان گردشگران و توریست ها بسیار محبوب می باشد.
در این روز در کلیساهای کشور ایرلند مراسم های خاصی توسط کشیش ها برگزار می گردد و بعد از آن مردم دور هم جمع شده و به شادی و پایکوبی در کنار نواختن موسیقی می پردازند و آتش بازی هایی نیز در این روز اجرا می شوند که بسیار زیبا می باشند.

Easter عید پاک در کشور ایرلند

Easter عید پاک در کشور ایرلند

یکی دیگر از محبوب ترین و شناخته شده ترین اعیادی که هر ساله در کشور ایرلند برگزار می شود عید پاک می باشد که بسیار مورد احترام تمامی اقوام و ساکنانی است که در این کشور در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
این جشن بعد از انجام مراسم مذهبی در بین مردم و در خیابان ها با شادی و پایکوبی ونواختن موسیقی های زیبا و آتش بازی اجرا میگردد و با در اکثر مواقع در منازل خانواده ها گرد هم جمع شده و این روز خاص را جشن میگیرند.
توریست ها و گردشگران بسیاری نیز در این روز مذهبی در ایرلند حضور دارند و در کنار دیگر مردم و به شادی و پایکوبی می پردازند.
در این روز که نماد آن خرگوش می باشد برای تزیینات در کنار تخم مرغ های رنگ شده قرار میگیرند که از رنگ های شاد و زیبا برای آنها استفاده می کنند.

Ireland Food Festival جشنواره غذا ایرلند

Ireland Food Festival جشنواره غذا ایرلند

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین جشنواره ها و فستیوال هایی است که هر ساله در کشور ایرلند برگزار می گردد.
این جشنواره هر ساله سه ماه به طول می انجامد و و بعنوان طولانی ترین جشنواره غذا در کشور ایرلند می باشد.
هر ساله در این جشنواره متخصصان غذا، سر آشپزان حرفه ای، رستوران داران و … در آنجا شرکت می کنند و محصولات غذایی و خوراک های خوشمزه طبخ شده خود را به مردم و شرکت کنندگان دیگر ارائه می دهند.
از انواع غذاها گرفته تا پیش غذا ها و دسر های خوشمزه با متنوع ترین دستورها در غرفه های این مجموعه قابل یافت و سفارش دادن می باشند.

Saint Patrick’s Day روز سنت پاتریک

Saint Patrick's Day روز سنت پاتریک

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جشن های فرهنگی و مذهبی می باشد که هر ساله در ماه مارس در این کشور برگزار می گردد.
روز سنت پاتریک بعنوان یکی از اعیاد مخصوص و تعطیلات ایرلندی‌ ها شناخته شده می باشد.
سنت پارتیک بعنوان شخصی در این کشور شناخته شده می باشد که دین مسیحیت را به این کشور وارد کرد و از آن به بعد هر ساله زمان ورود این شخص پرنفوذ در کشور ایرلند جشن گرفته می شود.
نکته مهمی که می توان به آن اشاره نمود این موضوع است که این جشن‌ها به ‌طور معمول در برگیرنده انواع رژه‌ها و مراسم های عمومی، دورهمی‌ های خانوادگی موسوم به سیلید و پوشیدن لباس سبز یا لباس با نقش شبدر ایرلندی برگزار میگردد.
هرساله تعداد بسیاری از گردشگران برای شرکت در این جشنواره به کشور ایرلند سفر می کنند و یا اگر در این بازه زمانی از سال به ایرلند سفر نموده اید حتما در این جشنواره شرکت کنید.

مکان های دیدنی و توریستی ایرلند

Titanic Belfast تایتانیک بلفاست ایرلند

Titanic Belfast تایتانیک بلفاست ایرلند

یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری در اروپا این مکان می باشد که به یاد کشتی تایتانیک و وقایع پیش آمده برای آن و همچنین درگذشتگان آن ساخته شده است.
این بنا در سال 2012 و در صدمین سالگرد غرق شدن کشتی تایتانیک افتتاح گردیده و با اینکه سال های کمی است که ساخته شده است بازدید کنندگان بسیاری را داشته است که از ایرلند و اکثر نقاط کشورهای دیگر به این مکان سر زده اند و بازدید خود را انجام داده اند.
در این ساختمان شگفت انگیز مجموعه ای از آثار و وسایل کشتی، کابین های شبیه سازی شده و همچنین 9 نمایشگاه از آثار هنری، عکس و طراحی به چشم می‌ خورد.

Muckross House خانه ماکراس ایرلند

Muckross House خانه ماکراس ایرلند

این مکان خانه ای زیباست که با سبک معماری انگلیسیس و توسط ویلیام برن معماری انگلیسی ساخته شده است.
این خانه بر اساس دستور آرتور هربرت برای همسرش ساخته شده است.
این خانه زیبا با شصت و پنج اتاق ، به سبک تودور ساخته شده است و با طراحی زیبا و وسایل و تزیینات خاص خود بازدید کنندگان بسیاری را به خود جلب می کند.
هر ساله تعداد بسیاری از بازدیدکنندگان در سفر خود به کشور ایرلند به این خانه زیبا نیز سر می زنند.

فیلم مکان های دیدنی در ایرلند

پاساژ های ارزان قیمت ایرلند

Dun Laoghaire Shopping Center مرکز خرید دون لائوقیر

Dun Laoghaire Shopping Center مرکز خرید دون لائوقیر

ساختمان این مرکز خرید قدیمی می باشد اما در میان مردم این کشور و همچنین توریست ها و گردشگرانی که به آنجا سفر می کنند بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد.
در این مجموعه فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کفش، کیف، زیور الات، محصولات بهداشتی و آرایشی، محصولات ورزشی، انواع خوراکی ها، وسایل تزیینی و دکوری و … از مشهور ترین و شناخته شده ترین برند های ایرلندی و جهانی می باشد.
علاوه بر خرید در این مجموعه همچنین می توانید از رستوران، کافی شاپ نیز استفاده نمایید.

Merchants Quay Shopping Centre مرکز خرید مرچنتس کوئی

Merchants Quay Shopping Centre مرکز خرید مرچنتس کوئی

یکی دیگر از قدیمی ترین مراکز خرید با سازه قدیمی در کشور ایرلند می باشند که با رفتن به آنجا می توانید مغازه های بسیاری را ببینید که ارائه دهنده انواع محصولات از برند های بین المللی و داخلی این کشور می باشد.
پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، زیور آلات، انواع خوراکی ها، محصولات بهداشتی و آرایشی، کیف، کفش، وسایل دکوری و تزیینی و … از جمله محصولات ارائه شده در فروشگاه های این مرکز خرید ساخته شده در کشور ایرلند می باشد.

راه های خرید ارزان قیمت در ایرلند

از ایرلند چی بخریم ؟

Ireland tea چای ایرلندی

Ireland tea چای ایرلندی

چای بعنوان نوشیدنی ملی در این کشور شناخته شده و پرطرفدار می باشد.
برییز از معتبرترین و شناخته شده ترین برند های ارائه دهنده چای در کشور ایرلند می باشد که در انواع طعم های مختلف چای به مردم و مشتریان ارائه می دهد.
این چای ها در انواع بسته بندی ها در فروشگاه های کشور ایرلند ارائه می شوند و می توانید هر طعم و هر مدلی که بخواهید را تهیه نمایید.

Waterford Crystal کریستال واترفوروارد

Waterford Crystal کریستال واترفوروارد

یکی از محبوب ترین محصولاتی که در کشور ایرلند توسط مردم این کشور و توریست ها و گردشگران مورد استفاده قرار میگیرد کریستال های واترفورد می باشد.
این کریستال ها در انواع مختلف ارائه می شوند و هم برای موارد مصرفی و هم برای محصولی دکوری و تزیینی مورد استفاده قرار میگیرد.

هزینه خرید سوغات در ایرلند

خوشمزه ترین غذا های ایرلند

Champ چامپ

Champ چامپ

یکی از غذاهای لذیذی است که در کشور ایرلند تهیه می شود و قابل ذکر است که همانند بسیاری دیگر از غذاهای این کشور ماده غذایی اصلی و اولیه آن سیب زمینی می باشد.
این غذای خوشمزه و ساده با ترکیباتی نظیر فلفل، نمک، شیر، سیب زمینی، تره فرنگی، موسیر و همچنین مقداری کره به صورت پوره ای تهیه می شود و با کمی پیازچه خرد شده تزیین می گردد.

Steak and Guinness Pie استیک و پای گینس

Steak and Guinness Pie استیک و پای گینس

یکی از غذاهای بسیار لذیذ کشور ایرلند می باشد که تمام با گوشت گاو تهیه می شود و طعمی فوق العاده خوشمزهای را دارا می باشد.
برای تهیه این غذا گوشت گاو را به همراه برخی سبزیجات که ذائقه ای می باشند در پیاز سرخ شده می ریزند و به آن ادویه ها و سس مخصوصی اضافه می کنند و بعد از سرخ شدن روی آن را با خمیر پوشانده و درون فر می گذراند و بعد از پخته شدن برای مشتریان سرو می کنند.
این عذای لذیذ در تمامی رستوران های این کشور قابل سفارش دادن می باشد.

خوراکی های سنتی ایرلند

رستوران هایی که در سفر به ایرلند حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Mr Fox Restaurant رستوران مستر فاکس

Mr Fox Restaurant رستوران مستر فاکس

یکی از محبوب ترین رستوران هایی که با دکوراسیون تلفیقی مدرن و فانتزی خود مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.
در این رستوران غذهای سنتی ایرلندی با بهترین کیفیت ها به مشتریان ارائه می شوند و برای آنها سرو می شود.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهای رستوران به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شوند.

john d McGurks رستوران و کافه جان دی مک گراکس

john d McGurks رستوران و کافه جان دی مک گراکس

یکی دیگر از رستوران های محبوب مردم ساکن در این کشور و همچنین گردشگران در ایرلند می باشد.
در این رستوران بواسطه دکوراسیون سنتی و قدیمی اش بسیاری از غذاهای ارائه شده در منوی آن غذاهای سنتی ایرلند می باشد که با بهترین کیفیت ها پخته شده و برای مشتری ها سرو می شوند.
موسیقی زنده اجرا شده نیز در این رستوران به یکی از عومل محبوبیتش تبدیل گردیده است.
در این رستوران تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه و طبخ غذاهایشان به صورت روزانه، تازه و کاملا ارگانیک تهیه می شوند.

رستوران های ایرانی در ایرلند

بببببببببببببب

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا