فرانسه

سوغات فرانسه

در متن زیر لیست بهترین سوغات فرانسه برای شما آمده است .

البته این تمام سوغاتی های فرانسه نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما سوغاتی های جدید به این متن اضافه خواهد شد .

چنانچه به فرانسه سفر کردید  لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید .

سوغات فرانسه

France Magnet مگنت فرانسه

France Magnet مگنت فرانسه

مگنت ها می توانند بعنوان یکی از سوغات ها و یادگاری هایی از کشور فرانسه به حساب بیایند که بسیار خاطره انگیز بوده و حمل آن بسیار آسان می باشد و حجم خیلی کمی را در چمدان ها اشغال می کنند.
این نوع مگنت ها به نسبت محل ها و شهرهایی که از انجا می خرید تهیه می شوند به طوری که برای یادگاری مراکز و اماکن مهم این کشور به صورت بسیارکوچک بر این مگنت ها تهیه می شوند و بوسیله آهن ربای کوچکی که در قسمت پشتی آن نسب شده به راحتی بر روی سطوحی که این آهن ربا ها را جذب می کنند قرار میگیرند.

Béret کلاه برت

Béret کلاه برت

یکی از محبوب ترین محصولاتی که از کشور فرانسه می توانید بعنوان سوغات با خود به همراه ببرید این کلاه های زیبا و خاص می باشند.
این کلاه امروزه در کشورهای دیگر هم وجود دارد اما همه با دیدن آن بلافاصله به یاد پاریس و سبک زندگی مردم ساکن در این کشور به شما دست خواهد داد.
از این مدل هم برای خانم ها و هم برای آقایان در انواع رنگ ها در این کشور وجود دارند و می توانید از هر مدل و رنگی که مایل بودین خرید نمایید.

Macaroni sweets شیرینی ماکارون

Macaroni sweets شیرینی ماکارون

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین سوغاتی ها و شیرینی هایی است که در کشور فرانسه و دیگر کشورهای جهان تهیه می شوند و قابل ذکر است که با نام کلوچه ساندویچی کوچک نیز شناخته شده می باشند.
این شیرینی در رنگ ها و مزه های مختلف درست می شوند و با موادی نظیر شکلات، خامه، کره و یا مربا با طعم های مختلف پر میشوند.
این شیرینی ها در کنار قهوه و چای و معمولا نوشیدنی های گرم سرو می شود.

Eiffel Tower sculptures مجسمه های برج ایفل

Eiffel Tower sculptures مجسمه های برج ایفل

همانطور که می دانید برج ایفل یکی از نماد های اصلی و شناخته شده کشور فرانسه می باشد.
یکی از یادگاری هایی هم که از کشور فرانسه در حین سفرتان می توانید خریداری نمایید مجسمه های کوچک ساخته شده به شکل برج ایفل می باشد که در انواع سایز ها در بسیاری از مغازه های اطراف این برج و همچنین مغازه های سوغات فروشی در این کشور قابل دسترس می باشند و می توانید برای یادگاری از انها خرید نمایید.
البته به این نکته نیز می توان اشاره کرد که از این برج به غیر از مجسمه ها که از انواع محبوب و پرطرفدار آن می باشند همچنین می توانید نقاشی ها، جا کلیدی ها، وسایل تزیینی و زینتی دیگری را نیز پیدا کرده و خرید نمایید.

French perfumes عطر های فرانسوی

French perfumes عطر های فرانسوی

کشور فرانسه بواسطه عطر های خوش بو و متنوعی که دارد در جهان معروف و شناخته شده می باشد و همچنین می تواند بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای یادگاری و سوغات از این کشرو باشد که جای کمی را نیز در چمدان به خود اختصاص می دهد.
در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های عطر فروشی و همچنین محصولات بهداشتی و آرایشی می توانید از این عطر ها که در انواع بسته بندی ها و رایحه ها می باشند را تهیه نمایید.

French soaps صابون های فرانسوی

French soaps صابون های فرانسوی

یکی دیگر از محبوب ترین سوغاتی هایی که می توانید از کشور فرانسه خرید نمایید جعبه ای از صابون های معطر و رنگارنگ این کشور می باشد.
پایه اصلی تمامی این صابون ها روغن‌ سبزیجات است و برخی روغن ‌های لازم دیگر و همچنین اسانس گل‌ها برای رایحه بخشی به این صابون ها می باشد.

خوشمزه ترین غذا های فرانسه

Ratatouille رتتویی

Ratatouille رتتویی

یکی از غذاهای شناخته شده و معروف در جهان می باشد که در کشور فرانسه درست می شود و دارای طعمی فوق العاده خوشمزه و لذیذ می باشد.
این غذا نوعی خوراک سبزیجات است که در فرانسه درست می شود و بعنوان غذای اصلی و یا پیش غذا و همچنین کنار غذای اصلی مورد استفاده قرار میگیرد.
گوجه فرنگی، سیر، پیاز، کدو سبز، بادمجان، هویج، فلفل، ریحان، آویشن و دیگر گیاهان معطر مواد غذایی تشکیل دهنده این غذای خوشمزه می باشند.

Steak-frites استیک فریتس

Steak-frites استیک فریتس

یکی از محبوب ترین غذاهایی است که در تمامی دنیا انرا درست می کنند اما استیکی که در فرانسه تهیه و درست می شود دارای طعمی خاص و فوق العاده خوشمزه می باشد.
این غذا در فرانسه طرفداران بسیاری دارد و وبه صورت نیمه پخته و کامل پخته شده که بسته به نوع ذائقه هر فرد دارد دزست شده و در کنار سیب زمینی های سرخ و ترد شده سرو می شوند.

خوراکی های سنتی فرانسه

رستوران هایی که در سفر به فرانسه حتما می بایستی به آنها سر بزنید !!

Baieta رستوران باییتا

Baieta رستوران باییتا

رستورانی محبوب و شلوغ در کشور فرانسه می باشد که در بین مردم این کشور و همچنین توریست ها پرتردد می باشد.
از غذاهای لذیذ و خوشمزه ای که در این رستوران سرو می شود و مورد عبپلاقه و پسند مشتریان می باشد سوپ بویابس متشکل از ماهی و صدف می باشد که بوسیه نان های تست سرو می شود.
تمامی مواد اولیه ای که در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار میگیرد به صورت تازه، ارگانیک و روزانه تهیه می شوند.

Lapérouse رستوران لاپیوروز

Lapérouse رستوران لاپیوروز

این رستوران در سال 1766 آغاز به کار کرده است و بعنوان محیطی بسیار تاریخی و قدیمی که چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته شده شناخته شده می باشد.
غذاهای بسیار لذیذ در این رستوران توسط بهترین سرآشپزان طبخ می شود و قابل ذکر است که مواد اولیه ای که مورد استفاده در این رستوران قرار میگیرند تماما به صورت تازه، ارگانیک و به روز تهیه می شوند.
دکوراسیون این رستوران نیز بسیار خاص و زیبا می باشد و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد هم در میان مردم این کشور و هم در میان توریست ها وگردشگران.

رستوران های ایرانی در فرانسه

مکان های دیدنی و توریستی فرانسه

The Louvre Museum موزه لوور

The Louvre Museum موزه لوور

یکی از گنجینه های معروف و شناخته شده در کشور فرانسه می باشد که آثار هنری منحصر به فرد و خاصی در آنجا نگهداری می شوند.
در این موزه قسمت های مختلفی نظیر مصر باستان، یونان و روم باستان، تابلوهای نقاشیريال مجسمه ها تندیس های خاص و … و همچنین قسمتی برای هتنر اسلامی نیز برای بازدید وجود دارد.
ساختمان و نمای این مجموعه نیز بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و از یک هرم شیشه‌ای بسیار زیبا و بزرگ ساخته شده است که در هنگام شب و با روشن شدن چراغ های مخصوص به زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده می شود.

Museum of Fine Arts موزه هنرهای زیبا

Museum of Fine Arts موزه هنرهای زیبا

یکی دیگر از معروف ترین و شناخته شده ترین موزه هایی که در کشور فرانسه ساخته شده است کی باشد که هر ساله بازدید کنندگان بسیاری برای دیدن آثار موجود در آن در حین سفرشان به فرانسه به آنجا می روند.
آثار رنسانس فرانسوی و ایتالیایی، مجموعه های عتیقه و قرون وسطایی، مجسمه های زیبا، نقاشی های تاریخی و منحصر به فرد و … از جمله آثار هنرمندان معروفی هستند که در این موزه به نمایش گذاشته می شوند.

فیلم مکان های دیدنی در فرانسه

پاساژ های ارزان قیمت فرانسه

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

Les Quatre Temps مرکز خرید لس کوارته تمپس

یکی از مراکز خرید شناخته شده ساخته شده در کشور فرانسه می باشد که با نمای شیشه ای خود نظر و توجه بسیاری از مردم و مشتریان را به خود جلب می کند.
در این مرکز خرید فروشگاه های بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی نظیر پوشاک، کیف، کفش، زیور الات، انواع جواهرات، اسباب بازی، محصولات بهداشتی و آرایشی، وسایل الکترونیکی و … می باشند که تمامی آنها از برند های مشهور و شناخته دشه بین المللیو فرانسوی می باشند.
علاوه بر خرید مشتریان می توانند در این مجموعه از سالن بازی، فود کورت، رستوران و کافی شاپ نیز استفاده کنند.

One Nation Paris مرکز خرید وان نیشن پاریس

One Nation Paris مرکز خرید وان نیشن پاریس

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید ساخته شده در شهر پاریس کشور فرانسه می باشد که ارائه دهنده محصولاتی بینظیر از برندهای شناخته شده بین المللی و فرانسوی می باشد.
در این مجموعه محصولاتی نظیر پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، عطر، زیورآلات، محصولات بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، انواع خوارکی ها، محصولات ورزشی، وسایل تزیینی و دکوری، وسایل الکترونیکی، وسایل خانه و … در فروشگاه ها برای خرید به مشتریان ارائه می شوند.
علاوه بر خرید در این مجموعه همچنین می توانید از فود کورت، رستوران، کافه و … نیز استفاده نمایید.

راه های خرید ارزان قیمت در فرانسه

نننننننننننننننننن

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا